niin mä en nyt jotenkin osaa päättää et uskallanko kysyä TET paikkaa mun tallille jossa käyn ratsastamassa koska must tuntuu et mua ei tarvittais sielä kun siel on tallityöntekijät
Tarvisin apua kiperästi
Yksisarvine
1
132
Vastaukset
- päätäihmeessä
No joo. Eihän sua siel varmaankaan suorastaan tarvita. Mut voithan silti kysyä, suostuisko ne näyttään sulle tallihommia yhden päivän ajan. Sano et olisit onnesi kukkuloilla, jos se onnistuis.
Jos ei se sit sovi kuitenka niille, nii et ole menettänyt yhtään mitään vaan tiedät hakea muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823