Toyotakuskin kyykytys

RSSkoda

Oikein piti munia raapia jälkeen päin kun kyykytin Tohjon kuskia liikennevaloissa RS Skodalla.
On se vaan mahtava tykki Tohjojen rinnalla. Huippunopeus on rajoitettu 250 km/h.
Lähtee valoilta kuin hauki rannalta.

14

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Datsunilla-kyykyttäjä

      upeaa, mahtavaa, karmeeta, huisia, kiihottavaa, eroottista, kiimalimoja irrottavaa, parrankasvua kohottavaa, supistajalihasta sykyttävää, maksaa polttavaa, kerrassaan mainiota!!!! minä kyykytin tänään 2014vm DATSUN GT-R mallillani skoda octavia rs mallin, kyllä jäi skoota kuin paikalleen, mitattu kiihtyvyys 0-100km/h 2,9s ja huiput pitkälti yli 300km/h. on se mahtava tykki tuo RATSUNI!!!

    • ylijäämäaikalainen

      Mahtavia juttuja, pääsette nanosekunnin aikaisemmin perille.
      Mihin saatte kaiken tuon ajan tuhlattua?

      • merkittävä.voitto

        Leipäjonoissa voi voittaa parikin paikkaa.


    • Sepi-turuust

      juu määkin koitin tommoosta skootan oktaavian är äs mallia juu, kyllä lähti kun purkka tukasta, niin oli tahmea meno oman Celica GT-FOUR mallini jälkeen. en vaihtais Tojotsua mistään hinnasta tommosiin tingeltangel hölmö autoihin, ja eikös skootat ole huonolaatuisiakin.

    • VainPoliisi

      Kai se olin minä se Toyota-kuski, mutta en minä kyllä huomannut sinua lainkaan.

      Sinä, sinun ajamisesi ja autosi eivät kiinnosta minua ollenkaan.

      Sinä itsetunnoton, koulukiusattu ja nyt laman tultua työttömyyskorvausta saava alkoholista ja tiellä ryntäilystä itsetuntoa hakeva tollo ja sinun mitään tapoja vailla oleva liikennekäyttäytymisesi ja rahoitusyhtiön nimissä oleva autosi eivät kiinnosta minua ollenkaan kun olet matkalla velallalla hiujatun vaimosi luokse täysin velkaiseen taloosi opettamaan pennuillesi ylimielisyyttä kunnon ihmisiä kohtaan. Ryntäilet ja kiihdyttelet, ajat ylinopeutta ja työnnyt aivan turhaan minun eteeni pieneen rakoon silloin kun takanani ja edelläni ajavan auton edessä on puoli kilometriä tyhjää tilaa.

      Ainoastaan poliisi on kiinnostunut sinusta. Ei kukaan muu.

    • SkodaFaforit

      Voi poloista. Nämä Rs-kaiffarit ovat sama koulukiusaajien ryhmä kuin nämä 325i-330d bemaristit: ajellaan isolla vaihteella hiljaa kaupungissa ja valoista otetaan se pieni moottorisin japsi auto kiikariin ja aletaan yksisuuntaisella vierellä kiihdytellä jotta sille äo-kengänkoko muijalleen voi esittää katujen kingiä.

      Ja sanotaan vielä että jos on uuteen Tsekki-kulkineeseen varaa niin samalla rahalla olisi saanut upean käytetyn v8-jenkki muskeliauton joka kääntää katseet varmasti paremmin kuin tsekkoslovagian peltipurkki.

      Nykyään 200hv henkilöautossa ei tunnu missään. Celica Fourilla pyörittää Rs:n ympärillä mustaa rinkiä vaikka ikä-eroa onkin jopa 30 vuotta. Rs-Focushan syö Skodat elävänä mutta se on eri juttu se.

      • KyykmanKyykkääTaas

        Kateus ei pue ketään, sinä olet todella nolo.


    • Onnea_ON

      Oikein räsällä, no siinä sitä elämää.

    • tohno.tohjo

      EI kyykytykseen tarvita räsää vaan 1,0 litranen .Sillä syvä kyykkäs 2,0 litranen tohjo avensis 0-100 10,0 . kyllä hävettäs 1,0 litranen kepittää 2,0 aven.haaaaaaaaaaaaaa.tojo on tuhnujen tuhnu.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • Huhhuhuhu

        Kenellähän se on tuollainen lapsi, jolla on ajokortti? Voi hyvä jumala. Vai onko se joku laitoshoidossa oleva idiootti.


      • tohno.tohjo

        Sinua selvästi harmitaa vag 1,0 kepitää avensis 2,0 10,o sekunttia sataseen.Onko tuo jokin vitsi.Koko tojota on suuri vitsi.miten kiihtyy sinun tohjo huhhuhuhu,ei varmaan kerkii edes vag 1,0litraselle.


      • äjjftu

        Elä lähde viivoille tojo poitsu et kerkii.Tuhnu tojo 2,0 10,0 vag 1,0 kepitää sinut mites nyt suu pannaan lippis läski paskaa mussutava tero.


    • EiLipsuCruiseri

      Ikuisesti muistan sen päivän, kun audi ja bemu raapivat paikallaan tyhjää jäisessä Kolmannen Linjan länsipään mäessä ja ajoin Land Cruiserillani (11 sek 0-100, alle 200 hv) niistä ohi pitkin vasemman kaistan umpihankea. Kyykytikyyk, kyyk, kyyk, mites siellä alhaalla? Talvi tulee taas...

    • HOLISTI74.91

      onkohan tuo viestiketjun aloittaja yökastelijapoju raapinut poikakaverinsa munia.... kuuluu olevan tyypillistä skodailijoille...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe