Rakastunut varattuun naiseen

ElämäniValo

Morjes! Lyhyesti: Oon lääpällään varattuun naiseen jonka suhde on etäsuhde ja tämä elämäni valo asuu naapurissa! Olen naisen kanssa todella läheisiä ja tuntuu että hän yrittää välillä vihjailla jotain. Olen myös hyvissä väleissä tämän etäsuhtee toisen puoliskon kanssa. En vain luonteeni takia "pysty" kertomaan tunteistani tälle naiselle johtuen siitä että on varattu. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia. Pystymme keskustelemaan jokikisestä aiheesta kuin aiheesta ja me ymmärrämme toisiamme paremmin kuin useimmat. Usein tunnen että voi kun toi eroais tosta etäjutustaan. Vaikka olen hyvissä väleissä toisen puoliskon kanssa niin silti näkisin itseni tämän naisen vierellä jossa jakaisimme maailmamme ja koko loppuelämämme.

3

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkejdjdjd

      Varatut harvoin antavat merkkejä jos on terve suhde . Voit koittaa kysyä häneltä heidän suhteesta ja jos nainen vaihtaa nopeasti puheen aihetta se tarkoittaa että hän ei halua puhua siitä jos hän taas jatkaa ja jatkaa niin hän ei ole kiinnostunut

    • minäköseolin

      Hei, puhutko mulle, ;) siis niin tuntui siltä. Tää suhde on etäinen koska toinen on pois maisemista jonkin aikaa..tiedät että sillon ne bisnekset siellä muualla. Olet olllut mulle todella tärkeä ja olisin oikeasti halunnut sut , mut sä nyt tiiät ittes ja ei se edennyt. Viime kesänä tapahtui se juttu,jonka tiiät. Oon nyt aika varattu , toisinaan haluisin vapaaksi ja uutta suuntaa .

      • Ap12333

        OO fuck. Kiinni taisin jäädä...XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe