Morjes! Lyhyesti: Oon lääpällään varattuun naiseen jonka suhde on etäsuhde ja tämä elämäni valo asuu naapurissa! Olen naisen kanssa todella läheisiä ja tuntuu että hän yrittää välillä vihjailla jotain. Olen myös hyvissä väleissä tämän etäsuhtee toisen puoliskon kanssa. En vain luonteeni takia "pysty" kertomaan tunteistani tälle naiselle johtuen siitä että on varattu. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia. Pystymme keskustelemaan jokikisestä aiheesta kuin aiheesta ja me ymmärrämme toisiamme paremmin kuin useimmat. Usein tunnen että voi kun toi eroais tosta etäjutustaan. Vaikka olen hyvissä väleissä toisen puoliskon kanssa niin silti näkisin itseni tämän naisen vierellä jossa jakaisimme maailmamme ja koko loppuelämämme.
Rakastunut varattuun naiseen
3
159
Vastaukset
- Kakkejdjdjd
Varatut harvoin antavat merkkejä jos on terve suhde . Voit koittaa kysyä häneltä heidän suhteesta ja jos nainen vaihtaa nopeasti puheen aihetta se tarkoittaa että hän ei halua puhua siitä jos hän taas jatkaa ja jatkaa niin hän ei ole kiinnostunut
- minäköseolin
Hei, puhutko mulle, ;) siis niin tuntui siltä. Tää suhde on etäinen koska toinen on pois maisemista jonkin aikaa..tiedät että sillon ne bisnekset siellä muualla. Olet olllut mulle todella tärkeä ja olisin oikeasti halunnut sut , mut sä nyt tiiät ittes ja ei se edennyt. Viime kesänä tapahtui se juttu,jonka tiiät. Oon nyt aika varattu , toisinaan haluisin vapaaksi ja uutta suuntaa .
- Ap12333
OO fuck. Kiinni taisin jäädä...XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926