hesburger abc varkaus

hattulan

tilasin kerrosaterian. kesti tulla 24 min.ei lisäkseni kuin 1 vanhempi pariskunta samassa tilanteessa.tuli lopulta.kylmä ja leipä palanut karrelle.se siitä kaikki mihin abc koskee,muuttuu peeksi

10

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leppävirtanen

käynyt samoin

• 6reikäreikä

Ja tilasit mihin kellon aikaan? Eli oliko minimihenkilökunnan aikaan yöllä?

• hoikka_ja_terve

Jätähän pallomaha ne purilaiset ahmimatta. Syö jotakin terveellistä, liiku paljon vapaaajalla jalan ja pyörällä sekä lopeta alkoholin juonti. Painoa pudotappas noin 20 kg.

• eikuulusulle

LIIKU ITE JA SYÖ SIEMENIÄS RUIPELO JA AJAPYÖRÄLLÄS VAIKKA MAAILMAN ÄÄRIIN MÄÄ SYÄN MITÄ MÄ HALUUN

• Vagipaikka

Mee Pejolan kesoilille. Siellä Aune-mumma antaa heti. Hyvän hampurilaisen ja nopeasti. Ateriaan kuuluu marjamehuliinia ja jälkkäriksi vaniljavanukasta. 5 minuuttia menee ja hyvät projot tulee golitsiin, voit tyhjentää ne pihalle kanian taakse.

• HulluSeOn

Idiootti päässyt vapaalle. Luuletko olevasi kovinkin hauska? Et ole. Olet sairas.

• PilasitSittenTämänkin

Päätit sitten pilata tämänkin keskustelun lapsellisilla jutuillasi. Aikuinen ihminen, ei uskoisi. Jutut kuin lastentarhalaisilla.

• ReissuMara

Aune-mumma kertoi että joillakin kuskeilla on niin pahat pukamat että se näkyy nupissa asti. Hermot on kireällä koko ajan kun ulosteputki on tukossa. Kannattaa lisätä liikuntaa kun koko päivän on ratin takana. Enemmän kuitua tulee kasvispihveistä ja kunnon puurosta.

• ReilunKaupan

Hassua että nuo ihmiset jotka pitävät yhteiskunnan rattaat pyörimässä ! Kuskaten nuo idut ja hidut ituhippien ostettaviksi kauppoihin joutuu ivan kohteeksi . Oletan tuon sylkäisijän toimivan juuri tuollaisten isännättömien duunipaikkojen keittiöissä , jopa rasvakeitin on heidän tumpuissa katastrofi .

• räpellystä

Surkeita kokkeja ovat heses kun ei edes valmiista tavarasta saa aikaiseksi annosta, alle minuutissa, mahtaa olla keskenkasvuisia räkänokkia palkattu tukirahoilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      109
      940
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe