Vain yksi ääni vaaleissa

kysynvaantässä

Miten on mahdollista, että jollakulla ei ole ainoatakaan ystävää, joka äänestäsi. Ainoaksi ääneksi saattaa jäädä oma ääni.

16

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomiotavailla

      Sinähän sen tiedät kun ainoa sosiaalinen kontakti on Jyväskylän palsta

    • suurkuilu

      Onkos tuokin jonkun mielestä väärä puheenaihe? Aika mielenkiintoinen. Onkohan ehdokkaaksi lähtenyt ajatellut, että saa rutkasti ääniä ja on kunniaksi ryhmälleen - todennäköisesti. Miksi hänen ja muiden ihmisten välinen kuilu oli niin suuri?

    • häpeäpilkkunen

      Onko joku alkanut ehdokkaaksi ja jäänyt sitten vain oman äänensä varaan? Kokemuksia? Kertokaapa? Tosi noloa, vai mitä?

    • järrrrrkyttävätilanne

      Miten selviydyit tilanteesta? Puhumalla? Voin kuvitella, miten on vaikeaa, varsinkin jos kokee itsensä muita paremmaksi. Tuskin on tullut puhuttua järkyttävästä vasten naamaa iskeneestä kokemuksesta.
      "Minä ja minun perheeni olemme niin hienoja ja hyviä ihmisiä!" Ja sitten, vain oma ääni. Ou nou.

      Käytitkö psykologia? Miten vanhempasi ottivat takaiskun?

    • vainyksiääni

      Kun monet kehuskelevat itseään Facebookeissa yms: "Olen kouluttautunut siellä ja siellä..." , olisi mielenkiintoista myös lukea.
      Se, kun sain vaaleissa vain oman ääneni tuntui siltä ja siltä.... Tuskin inahtaakaan vaaleista ja äänisaaliistaan. Pyrkii olemaan hiljaa ja esittelemään koulutuksiaan, valokuviaan juhlataloissa vietetyissä juhlissa yms.

    • pikkurouvanääni

      Onneksi äitee lohduttaa pikku tytärtään aina ja kaikkialla. Pahaksi onneksi ei päässyt äänestämään tytärtään. Pelkkä peukku ei nyt riittänyt. Voi pientä rouvaa, kun on tullut vastoinkäymisiä elämässä. Vain yksi ääni.

    • äitiiii

      Äiti, tuu auttamaan. Mun kaverit ei sitten kuitenkaan äänestänyt mua. Mulla oli tosi siisti numeroja liityin jaostoon ja kaikkea. Auta äiti! Kukaan ei oo mun kaveri! yhhhhhyyyhh.

    • TehkääsPerässä

      Nolla ääntä vaaleissa on mihin pyrkiä. Kun on äänisaalis 0, on ihan kurko olo.

    • parempaaväkeä

      Kyllä 1 on parempi. On siinä se oma "mä olen parempi kuin muut" ajatus mukana.

      • omaäänikuiteskii

        Mistä tuo kurko tulee? Kurko on 13?


    • minäminäjamunäiti

      Olisi hienoa, jos henkilö, joka on vain yhden äänen saanut, kirjoittaisi kokemuksestaan Facebookissa.

      • minääänestänminua

        Miltä tuntui raapustaa oma numero vaalilappuun?

        Totta on, että 0 äänessä on sentään tyyliä. 1 ääni on säälittävää, varsinkin, kun tietää tuon itseään muita parempana pitävän porukan.


    • tyylähdys

      Tuntisin sympatiaa, jos kyseessä olisi lähes kuka muu tahansa henkilö. Mutta kun kyseessä on häikäilemätön pyrkyri, joka ei jätä kiusaamatta heikompiaan päästessään esittämään muita parempaa. valitettavasti joudun tuntemaan paitsi myötä häpeää myös pientä huvittuneisuutta.

      "Räkästän Jyväskylä'n kompassia", väikkei siellä ole merityyltä. Merityylähdys on ihänää!

    • hihiiiminnihiiri

      Sämällä, kyn menen kömpässille äioteeni känssä, öin mennä sinne liykypörtäisiin myytämän kerrän! ihihihhhhhhiiiiiiihihi. Räkästän Jyväskylän kömpässiä. Melkein kyin tyylähdys. Äh! Äiti ja minä kömpässillä piän. hihhhuiiihh. peykyttäääää.

      • meelekuriin

        loppuivatko sulta lääkkeet kun noin valvottaa


    • meekuuleite

      Ei loppunut. En käytä lääkkeitä - kuten sinä mitä ilmeisemmin, kun niistä jatkuvasti jankutat täällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe