KUTALEELLE ÄMMÄVEE

Mv.ltä

Mukavaa päivän jatkoa!! Ruokatauolla oon. En päässyt ketjuusi, joku häikkä :D Ja silivati seilaa silivati seilaa, yksi lensi pois....palataan :)

229

1443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyttääkösinua

Kiitos kyllä perille tuli poistin jälleen. Jatka kuule ihan rauhassa ja muista syödä. Aika kutale olet itse. Toki me jatketaan kuten näyt jatkavan. Joskus ehkä lopetat kun tulet näkemään ettet hyödy.

• Mv.ltä

Kiitos tiedoitteesta :D Aiheellinen muistutus tuo syöminen.. Hyödy hmmmmm, tuota pitää miettiä paremmalla ajalla tai sanoisinko näin nyt mitä äkkiseltään nousee ajatuksia, että olen ihmetellyt, miten Kutale on jaksanut vastailla minulle, en pidä sitä millään lailla itsestään selvyytenä ja tunnen kyllä olevani ihan etuoikeutetussa asemassa ilman omaa ansiotani.
        Kunhan keskustellaan :)
        Hyvää päivänjatkoa!!!

• YKooo

Vai syömäs🍔Otahhan jälistettä myös🍭Työ illoo kaikilla ja hyvvee pikku lauantait😂

• Mv.ltä

Mitähän se ihmisten mielestä tarkoittaa tai miten he mieltävät, kun puhutaan, että mies ei osaa näyttää tunteitaan tai ei mielellään puhu omista tunteistaan, että se joko on tai ei oo.
        Onko sinusta tuossa väitteessä perää?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Mitähän se ihmisten mielestä tarkoittaa tai miten he mieltävät, kun puhutaan, että mies ei osaa näyttää tunteitaan tai ei mielellään puhu omista tunteistaan, että se joko on tai ei oo.
        Onko sinusta tuossa väitteessä perää?

On : D)). Ei myö Suomalaiset ukot näytetä tahi puhuta teestä, hävettää. Minkä nyt kierttäen ja kuartaen kaiken näkösten uasinsiltojen kaut ; D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

On : D)). Ei myö Suomalaiset ukot näytetä tahi puhuta teestä, hävettää. Minkä nyt kierttäen ja kuartaen kaiken näkösten uasinsiltojen kaut ; D.

No, oletatteko, että nainen ymmärtävän aasinsiltojen kautta?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No, oletatteko, että nainen ymmärtävän aasinsiltojen kautta?

No, mitäpä luulet : D)). Sillähä se Suomalaisten miärä vähenneekkii, ku uasit jiävät seisommaa sillalle ja kahtelemmaan ymmälleen jiänyttä lähtijjee.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

No, mitäpä luulet : D)). Sillähä se Suomalaisten miärä vähenneekkii, ku uasit jiävät seisommaa sillalle ja kahtelemmaan ymmälleen jiänyttä lähtijjee.

En luule, tiedä, koska en ole mies :D No ei kait se nyt tuosta kiinni ole suomen väkimäärän lasku : D
        Ennemminki siittä, etteivät naiset enää haluta tehdä lapsia.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

En luule, tiedä, koska en ole mies :D No ei kait se nyt tuosta kiinni ole suomen väkimäärän lasku : D
        Ennemminki siittä, etteivät naiset enää haluta tehdä lapsia.

No ei kait ne halluukkaa tehä uasien kans : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

No ei kait ne halluukkaa tehä uasien kans : D)).

Joskus on parempi olla aasi, kuin ravihevonen, joka ei näe ympärilleen, vaan silmälappujen vaosta tiirailee pelkkää maalia ja voittopalkintoa, sokeana!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Joskus on parempi olla aasi, kuin ravihevonen, joka ei näe ympärilleen, vaan silmälappujen vaosta tiirailee pelkkää maalia ja voittopalkintoa, sokeana!

Hehe, ai ne putkiaivoset? Asiast toissee, onko kyit näkynnä? ; D))

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Hehe, ai ne putkiaivoset? Asiast toissee, onko kyit näkynnä? ; D))

Tykkään putkiaivoista!! Voi helevetti, vai kyitä hah hah hah hah...
        Mites siellä kyy tilanne?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Tykkään putkiaivoista!! Voi helevetti, vai kyitä hah hah hah hah...
        Mites siellä kyy tilanne?

Vielähän tuo eilen sihis : D.

• Mv.ltä

Älä viitsi, nyt sylttää, enkä tiedä, mitä sanoa :)
        Hyvää yötä ja kauniita unia :)

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Älä viitsi, nyt sylttää, enkä tiedä, mitä sanoa :)
        Hyvää yötä ja kauniita unia :)

Pittää tosijjaa rueta nukkummaa, ettei jutut karkkoo levottomiks. Öit : D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Pittää tosijjaa rueta nukkummaa, ettei jutut karkkoo levottomiks. Öit : D.

Niin, kun minä taidan olla tuossa suhteessa kuin miehet, että herkästi ajatus jämähtää, jos puhut tuollaisia ja kytkeytyy valmius päälle. Ehkä olen sellainen, että minussa on just se on/ off nappi ja minusta se on todella noloa...hävettää...

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Niin, kun minä taidan olla tuossa suhteessa kuin miehet, että herkästi ajatus jämähtää, jos puhut tuollaisia ja kytkeytyy valmius päälle. Ehkä olen sellainen, että minussa on just se on/ off nappi ja minusta se on todella noloa...hävettää...

Ai jaa😂 kohta minnuukkii rupevvaa nolottammaa😨😳

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ai jaa😂 kohta minnuukkii rupevvaa nolottammaa😨😳

Nyt nolottaa, kun kerroin :( Ei se kuuluisi tänne kirjoitettavaksi edes anonyyminä. Nuo on minusta liian henkilökohtaisia asioita. Äkkiä nukkumaan ja peiton alle piiloon :D

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Nyt nolottaa, kun kerroin :( Ei se kuuluisi tänne kirjoitettavaksi edes anonyyminä. Nuo on minusta liian henkilökohtaisia asioita. Äkkiä nukkumaan ja peiton alle piiloon :D

Jaa'a, niinhän tuo ramassoo. Onneks o iltavuoro😴

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Jaa'a, niinhän tuo ramassoo. Onneks o iltavuoro😴

Miten sait nukuttua?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Miten sait nukuttua?

Kohtalaisesti. Halappoo tuo hampaan nykäsy, lasku tuoll melekkein 60 eerroo😢

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Kohtalaisesti. Halappoo tuo hampaan nykäsy, lasku tuoll melekkein 60 eerroo😢

Toivottavadti ensi yö on parempi!! Ai, ne nykäs sen irti nyt. Ajattelitko laitattaa tilalle implanttia, se kuulemma vasta kallis on. Mistä ottivat hampaan, näkyykö kolo esim . nauraessa?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Toivottavadti ensi yö on parempi!! Ai, ne nykäs sen irti nyt. Ajattelitko laitattaa tilalle implanttia, se kuulemma vasta kallis on. Mistä ottivat hampaan, näkyykö kolo esim . nauraessa?

Johan ne viikko sitte nykäs. Eipä tuo kolo näy, toiseks viimeinen hammas oli. Eipä tuoho imppua tarvihe, purukumilla paikkaamme sen😂 Nyt töhin, hyvät illat

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Johan ne viikko sitte nykäs. Eipä tuo kolo näy, toiseks viimeinen hammas oli. Eipä tuoho imppua tarvihe, purukumilla paikkaamme sen😂 Nyt töhin, hyvät illat

Minusta olis ollut huippu, jos olis ollu etuhammas, olisit varmasti raju näky ja söötti :) Tykkäisin siitäkin :(
        Mikäs sen illan nyt niin hyväks tekis :(
        Jaksamista töihin!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Minusta olis ollut huippu, jos olis ollu etuhammas, olisit varmasti raju näky ja söötti :) Tykkäisin siitäkin :(
        Mikäs sen illan nyt niin hyväks tekis :(
        Jaksamista töihin!

Kielaritko sillä mieles? Tuoha takassee ei taijja ylttee muut, ku ite kielel😝

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Kielaritko sillä mieles? Tuoha takassee ei taijja ylttee muut, ku ite kielel😝

Itselläsi on, kun siittä mainitsit : p En kyllä työnnä kieleäni kenenkään suuhun, oli mies millainen hyvänsä, yäk!! Saat harrasta sitä jonku toisen kanssa!!
        Sinnehä poistetun hampaa monttuun kertyy kaikenlaista ruokaakin YÄÄÄÄÄÄKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Jaa, vai sellaista ilta hyvää....makunsa kullakin..
        Olisi hauska, kun pitkä parta ja etuhammas pois :D
        Kyllä sinulle pitää löytää nainen, on meinaa niin levottomat juttusi :D

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Itselläsi on, kun siittä mainitsit : p En kyllä työnnä kieleäni kenenkään suuhun, oli mies millainen hyvänsä, yäk!! Saat harrasta sitä jonku toisen kanssa!!
        Sinnehä poistetun hampaa monttuun kertyy kaikenlaista ruokaakin YÄÄÄÄÄÄKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Jaa, vai sellaista ilta hyvää....makunsa kullakin..
        Olisi hauska, kun pitkä parta ja etuhammas pois :D
        Kyllä sinulle pitää löytää nainen, on meinaa niin levottomat juttusi :D

Oishan se jännä. Yhel ukkelil töis uuppuu muutama etuhammas, hauskan näkönen on hymmyilles. Mut kyll mie mielluummin hamppaat pitäsin loppuu asti.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Oishan se jännä. Yhel ukkelil töis uuppuu muutama etuhammas, hauskan näkönen on hymmyilles. Mut kyll mie mielluummin hamppaat pitäsin loppuu asti.

No niimpä! Kyllä ne omat hampaat ovat omat. Jalkoja kuumottaa, kun olen ollut paljon jalkeilla tänään, se vanhuus :)
        Miten meni töissä? Väsyttääkö?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No niimpä! Kyllä ne omat hampaat ovat omat. Jalkoja kuumottaa, kun olen ollut paljon jalkeilla tänään, se vanhuus :)
        Miten meni töissä? Väsyttääkö?

No eipä : ). Ihme tuo tyrä tai mikä se onnii, välil veettuillee välil ei : O. Se se vanhuus tosijjaa tekkee tehtäväsä : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

No eipä : ). Ihme tuo tyrä tai mikä se onnii, välil veettuillee välil ei : O. Se se vanhuus tosijjaa tekkee tehtäväsä : D)).

Käy näyttämässä lääkärille, kuulostaa että tuo vaivaa sinua.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Käy näyttämässä lääkärille, kuulostaa että tuo vaivaa sinua.

Eikä vaivvoo. Teinhän tänä uamunna uutta kukkapenkkiikkii : D)). Ja johan ne vanklas 3 liäkärin voimin puoltoist kuukkaut sitte : ). Katottaa nyt, kohan tulloo tähystyksen tuomio. Mitenkä ruettaan etenemmään.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Eikä vaivvoo. Teinhän tänä uamunna uutta kukkapenkkiikkii : D)). Ja johan ne vanklas 3 liäkärin voimin puoltoist kuukkaut sitte : ). Katottaa nyt, kohan tulloo tähystyksen tuomio. Mitenkä ruettaan etenemmään.

Tarkoitin, että se on kipeänä, äläkä väitä vastaan :D En tiedä, miten tästä edetään ; D))))

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Tarkoitin, että se on kipeänä, äläkä väitä vastaan :D En tiedä, miten tästä edetään ; D))))

Nyt ainassii nukkuhenkillöö härnneemmään😂 hyvät yöt😪

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Nyt ainassii nukkuhenkillöö härnneemmään😂 hyvät yöt😪

Äläpä lähde karkuun, neuvotellaan hah hah hah......Samoissa ajatuksissa. Ikävällekki just kirjoitin hyvät yöt kaikille. Se o NummuMatti, vaikka kuin sukupuolineutraalia pitäs olla, nii NukkuMatista en luovu!!
        Hyvää yötä!

• ohokirjoitusvirhe
        Mv.ltä kirjoitti:

Äläpä lähde karkuun, neuvotellaan hah hah hah......Samoissa ajatuksissa. Ikävällekki just kirjoitin hyvät yöt kaikille. Se o NummuMatti, vaikka kuin sukupuolineutraalia pitäs olla, nii NukkuMatista en luovu!!
        Hyvää yötä!

NummuMatti :D ))))) auts mu vattalihakset hah hah ha

• YKooo
        ohokirjoitusvirhe kirjoitti:

NummuMatti :D ))))) auts mu vattalihakset hah hah ha

Mummumatti se oissii tappaus? 😂

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Mummumatti se oissii tappaus? 😂

No se se sitte oli toissailtana, säikähdin niin, että huusin ääneen, potkasinkin :D

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No se se sitte oli toissailtana, säikähdin niin, että huusin ääneen, potkasinkin :D

Miule anto sahattavvoo viimo yönä. Heräsin hirmusseen pärinnää par kerttoo : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Miule anto sahattavvoo viimo yönä. Heräsin hirmusseen pärinnää par kerttoo : D)).

Minua Matti sahas silmään, kun pisti samantien näkemään vanhan naisen, kun nukahdin . Oli kuin aave tai haamu, joka kumartu kasvojeni ylle. Potkasin molemmilla jaloilla ja heräsin huutooni :D Mietin, että kuka ihime huutaa niinku kauhuleffassa ja sitte tajusi, että minunhan se täyty olla :D

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Minua Matti sahas silmään, kun pisti samantien näkemään vanhan naisen, kun nukahdin . Oli kuin aave tai haamu, joka kumartu kasvojeni ylle. Potkasin molemmilla jaloilla ja heräsin huutooni :D Mietin, että kuka ihime huutaa niinku kauhuleffassa ja sitte tajusi, että minunhan se täyty olla :D

Jospa se oll sellane ruummiista irttoomis juttu? Kahoit kuka se siinä : D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Jospa se oll sellane ruummiista irttoomis juttu? Kahoit kuka se siinä : D.

Ei helevetti sun juttujas :D ))))))))) oot nii ihana !!

• Mv.ltä
        Mv.ltä kirjoitti:

Ei helevetti sun juttujas :D ))))))))) oot nii ihana !!

Nii tuo sinun kommentti oli kuuleaiksniin hauska, kun tuo nainen tosiaan oli todella vanha. Hänellä oli harmaat aivan ryppyiset kasvot, vaalean harmaa pitkä hamppuinen tukka, mustat silmän ympärykset. Näytti pelottavalle..
        Jooo, kuule säikähdin melkein yhtä paljon, kuin peiliin katsoessani :D ))
        Me oltais näyttävä pari....toinen hampaaton vanha tappelija, kuin entinen merihenkilö ja toinen entinen ilohenkilö, paljon käytetty..

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Nii tuo sinun kommentti oli kuuleaiksniin hauska, kun tuo nainen tosiaan oli todella vanha. Hänellä oli harmaat aivan ryppyiset kasvot, vaalean harmaa pitkä hamppuinen tukka, mustat silmän ympärykset. Näytti pelottavalle..
        Jooo, kuule säikähdin melkein yhtä paljon, kuin peiliin katsoessani :D ))
        Me oltais näyttävä pari....toinen hampaaton vanha tappelija, kuin entinen merihenkilö ja toinen entinen ilohenkilö, paljon käytetty..

Ilohenkilö ja vielä paljon käytetty😈😂 Minkähän miel kuvan nyt sain?😆Ja nyt töihin.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ilohenkilö ja vielä paljon käytetty😈😂 Minkähän miel kuvan nyt sain?😆Ja nyt töihin.

No tietenkin hyvän : D Mielikuva on sinun oman ajatuksesi tuotos, jonka minä olen sinne luonut : D Siltä se uni nainen näytti!!
        Tiijäthä sinä minun taustani oikeesti :) Hissukka olen.
        Ja sinähän olet sanonut, ettei ulkonäkö tai muut seikat vaikuta :D Tai vaikuttaako ne sittenkin?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No tietenkin hyvän : D Mielikuva on sinun oman ajatuksesi tuotos, jonka minä olen sinne luonut : D Siltä se uni nainen näytti!!
        Tiijäthä sinä minun taustani oikeesti :) Hissukka olen.
        Ja sinähän olet sanonut, ettei ulkonäkö tai muut seikat vaikuta :D Tai vaikuttaako ne sittenkin?

Ai eikö😅 Tuossa yks päivä kahtelin nuit missilöi, ei voinna arvostella. Jotenii kaikk saman moissii, ei kukkaa ollunna perssoonallinen😇 Nuapurinnii" tyttö" nätimpi😁

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ai eikö😅 Tuossa yks päivä kahtelin nuit missilöi, ei voinna arvostella. Jotenii kaikk saman moissii, ei kukkaa ollunna perssoonallinen😇 Nuapurinnii" tyttö" nätimpi😁

Niinkö, minusta taas kaikki missit olivat sekä vartaloiltaan, että kasvoiltaan kauniita.
        Omasta ulkonäöstäni voin sanoe, etten erotu kaupan kassajonossa muista.
        Mitä tarkoittaa klassisen kaunis, ovatko nuo missit juuri klassisen kauniita tai mitä se tarkoittaa, kun en oikein ole päässyt jyvälle tuosta?
        En herätä vastakkaisessa sukupuolessa mielenkiintoa ulkonäölläni ja viimeistään, kun aukaisen suuni karkaa loputkin mielenkiinnosta :D)) Minä kun en kuvia kumartele, oon ihan kauhea :D))
        Vai naapurintyttö kiikarissa ;)

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Niinkö, minusta taas kaikki missit olivat sekä vartaloiltaan, että kasvoiltaan kauniita.
        Omasta ulkonäöstäni voin sanoe, etten erotu kaupan kassajonossa muista.
        Mitä tarkoittaa klassisen kaunis, ovatko nuo missit juuri klassisen kauniita tai mitä se tarkoittaa, kun en oikein ole päässyt jyvälle tuosta?
        En herätä vastakkaisessa sukupuolessa mielenkiintoa ulkonäölläni ja viimeistään, kun aukaisen suuni karkaa loputkin mielenkiinnosta :D)) Minä kun en kuvia kumartele, oon ihan kauhea :D))
        Vai naapurintyttö kiikarissa ;)

Hehe vai nii. Ainahan sitä pittää kiikaroijja tahi kuukletella🔭💻

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Hehe vai nii. Ainahan sitä pittää kiikaroijja tahi kuukletella🔭💻

Olen viettänyt netissä tänään paljon aikaa, vähän huono päivä oireiden suhteen.
        Onko näkynyt senkkiä? Voisin käydä torista katsomassa teidän alueenne senkki tilanteen.

• Mv.ltä

Ei löytynyt sellaista ihanaa loimukoivu senkkiä sieltä päin :( Muutoinkin tarjonta oli hyvin vähäistä, mielestäni.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Ei löytynyt sellaista ihanaa loimukoivu senkkiä sieltä päin :( Muutoinkin tarjonta oli hyvin vähäistä, mielestäni.

Ei niitä kovin paljjoo näy. Muuten noi taittaa mennä suorittaa liiman myyntiä

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ei niitä kovin paljjoo näy. Muuten noi taittaa mennä suorittaa liiman myyntiä

Täälläpäin kyllä olis yksi paikka, johon silloin tällöin tulee noita. Käyvät kauempaakin suomesta siellä.
        Mikä fiilis? Oletko hieman hiljainen?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Täälläpäin kyllä olis yksi paikka, johon silloin tällöin tulee noita. Käyvät kauempaakin suomesta siellä.
        Mikä fiilis? Oletko hieman hiljainen?

Ei jouda töissä rupattelemmaan kovin paljjoo👷

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ei jouda töissä rupattelemmaan kovin paljjoo👷

Mitäh !! Oletko töissä? Minulle et kyllä vastaile töistä : D Mukavat illan jatkot :)

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Mitäh !! Oletko töissä? Minulle et kyllä vastaile töistä : D Mukavat illan jatkot :)

Nyt ee olla töis joutas rupsuttelemmaan ; D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Nyt ee olla töis joutas rupsuttelemmaan ; D.

Rupsuttele menemään, kuuntelen. Kerro menemään, käyn lukemassa huomenna, luen mielelläni, jos jaksat vaan kirjoittaa jotain.. Minulla on yksi juttu tässä työn alla, en pysty keskittymään muuhun, joten toivotan hyvää yötä rupsun myötä.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Rupsuttele menemään, kuuntelen. Kerro menemään, käyn lukemassa huomenna, luen mielelläni, jos jaksat vaan kirjoittaa jotain.. Minulla on yksi juttu tässä työn alla, en pysty keskittymään muuhun, joten toivotan hyvää yötä rupsun myötä.

Vai juttu : D)). Mulla ois monttaa työt työn all, mutt ......

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Vai juttu : D)). Mulla ois monttaa työt työn all, mutt ......

Minua stressanut kauan tämän tekemättömyys, nyt oli pakko ottaa tehtäväksi. Muuten se kiusaa minut henkettömäksi : D Inhoan paperitöitä :(
        Sinulla varmasti riittää töitä ja monta rautaa on tulessa!
        No, mikä hätänä?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Minua stressanut kauan tämän tekemättömyys, nyt oli pakko ottaa tehtäväksi. Muuten se kiusaa minut henkettömäksi : D Inhoan paperitöitä :(
        Sinulla varmasti riittää töitä ja monta rautaa on tulessa!
        No, mikä hätänä?

Mikäs tässä, rennosti ottaen. Talavvee uotellen ja ensmäistä lumisaetta : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Mikäs tässä, rennosti ottaen. Talavvee uotellen ja ensmäistä lumisaetta : D)).

Vai rennosti, en usko sinua nyt, mutta hyvää yötä!

Minusta on jo jonkin aikaa tuntunut, että siellä.......jotain :(

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Vai rennosti, en usko sinua nyt, mutta hyvää yötä!

Minusta on jo jonkin aikaa tuntunut, että siellä.......jotain :(

Nukahdin sorry😂Mitä, uffohenkilöitkö?😨😲

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Nukahdin sorry😂Mitä, uffohenkilöitkö?😨😲

No niitä justiins, kerran tuon linjan haluat pitää ja se minun pitää hyväksyä, eikä udella liikaa..kyllähän sitä pitää yrittää kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja tyytyä siihen, kuinka paljon toinen on valmis avautumaan, kuin myös pyrkiä luottamaan siihen, että toinen kykenee hoitamaan asiansa katsomallaan tavalla. Joskus vain huolestun, kun olen muka aistivinani erillaisia asioita :D
        En tiedä...mutta kyllähän sitä pitäisi sijoittaa Suomalaisiin yrityksiin, että jäisi verorahat tänne.
        Eikös yli puolet ole jo ulkomaalaisten omistuksessa. Pitäs tukea yrityksiä sijoittamalla niihin. Ostaa pois ulkomaisilta, ennakkoon..verotus pienenis sitä myöte, kun rahavirrat saataisiin tänne...

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No niitä justiins, kerran tuon linjan haluat pitää ja se minun pitää hyväksyä, eikä udella liikaa..kyllähän sitä pitää yrittää kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja tyytyä siihen, kuinka paljon toinen on valmis avautumaan, kuin myös pyrkiä luottamaan siihen, että toinen kykenee hoitamaan asiansa katsomallaan tavalla. Joskus vain huolestun, kun olen muka aistivinani erillaisia asioita :D
        En tiedä...mutta kyllähän sitä pitäisi sijoittaa Suomalaisiin yrityksiin, että jäisi verorahat tänne.
        Eikös yli puolet ole jo ulkomaalaisten omistuksessa. Pitäs tukea yrityksiä sijoittamalla niihin. Ostaa pois ulkomaisilta, ennakkoon..verotus pienenis sitä myöte, kun rahavirrat saataisiin tänne...

Nojaa. Ei tuo silimäasema lähteenä nousukiittoon😂😎Vähä huonoja muistoja Suomi sijotuksista on😢 Pittäähä se vielä jokunen päivä käyviä syyni, kohta nuo entisettii tulokset tulis😡

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Nojaa. Ei tuo silimäasema lähteenä nousukiittoon😂😎Vähä huonoja muistoja Suomi sijotuksista on😢 Pittäähä se vielä jokunen päivä käyviä syyni, kohta nuo entisettii tulokset tulis😡

Niin, sekö se askarruttaa? Tai oha ne ylleesä monitahhoisia nuo mietteet, yks johtaa toissee.
        Lääketeollisuus, onkoha se semmone, että pitkällä ajalla voi tuottaa, jos tuottaa. Vähä riskialtis, ku ei oo nii tasasta.
        Joku perusteollisuus o vakkaampi, niinku ruokaa yms päivä peruskulutkssee liittyvät.
        Kaupa maksalaatikkua söi tuossa. Se alako tuo insinöörimatika kurssiki, olisiko pitäny sinne osallistua tällä laskupäällä :D Kaks tuttua sinne meni....
        Uutisista lui, Joku savua murtanu oli tekkeytyny valepolliisiksi hmmmm ;D ?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Niin, sekö se askarruttaa? Tai oha ne ylleesä monitahhoisia nuo mietteet, yks johtaa toissee.
        Lääketeollisuus, onkoha se semmone, että pitkällä ajalla voi tuottaa, jos tuottaa. Vähä riskialtis, ku ei oo nii tasasta.
        Joku perusteollisuus o vakkaampi, niinku ruokaa yms päivä peruskulutkssee liittyvät.
        Kaupa maksalaatikkua söi tuossa. Se alako tuo insinöörimatika kurssiki, olisiko pitäny sinne osallistua tällä laskupäällä :D Kaks tuttua sinne meni....
        Uutisista lui, Joku savua murtanu oli tekkeytyny valepolliisiksi hmmmm ;D ?

Emmie nyt polliisiks, joulupukiks korkkeenttai🎅 Hoi hoi ja töihin😉

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Emmie nyt polliisiks, joulupukiks korkkeenttai🎅 Hoi hoi ja töihin😉

Jaa vai töihin...olen niin kipeä ja väsynyt, ettei jaksa protestoida :D Paljonko maksaisit tiikerikakusta? Entä pellillisestä suklaapiirakkaa? Nuorisoa yritän akiteeraata leipomishommiin, sukulaisia..voisivat vähän tienata..Mietin myyntihintoja, kun kysyivät. Mitä sinä olisit valmis maksamaan?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Jaa vai töihin...olen niin kipeä ja väsynyt, ettei jaksa protestoida :D Paljonko maksaisit tiikerikakusta? Entä pellillisestä suklaapiirakkaa? Nuorisoa yritän akiteeraata leipomishommiin, sukulaisia..voisivat vähän tienata..Mietin myyntihintoja, kun kysyivät. Mitä sinä olisit valmis maksamaan?

Tiikerit parkymppii, piirakast eero. Ai pelti suklaata, sit saman verran ku tiikerist😂😆

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Tiikerit parkymppii, piirakast eero. Ai pelti suklaata, sit saman verran ku tiikerist😂😆

Menny sängyssä koko päivä :D)) vai tiikeristä :D Euronko vaan piirakasta :D

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Menny sängyssä koko päivä :D)) vai tiikeristä :D Euronko vaan piirakasta :D

Piirakasta yll tarjonttii😁 Mihinkäs tarkotukssee meinasit myyä? Nyt nukkumma, pittää uamusill olla 8 jo huollattamas suappii. Öit😴

• Mv.ltä

En minä, vaan ne muut :D
        Voi elämä näitä oireita :(
        Mutta yötä!! Luen vielä uutisia..pitäisi lopettaa tänne kirjoittelu, kun en tiedä yhtään tulevaisuudestakaan, kun ei pystynyt edes töissä käymään ja taas saikkua jne. Sama olis jojoon hypätä vissiin..tuli semmone tunne lääkärin tuomiosta perjantaina, että ei helevetti sentään :(

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

En minä, vaan ne muut :D
        Voi elämä näitä oireita :(
        Mutta yötä!! Luen vielä uutisia..pitäisi lopettaa tänne kirjoittelu, kun en tiedä yhtään tulevaisuudestakaan, kun ei pystynyt edes töissä käymään ja taas saikkua jne. Sama olis jojoon hypätä vissiin..tuli semmone tunne lääkärin tuomiosta perjantaina, että ei helevetti sentään :(

Mikäs siul saikul ollessa. Ei jojo ratkaise mittää, lääkärit nyt tuummailloot mitä mielelle juolahttaa. Jaah nyt lähttee ajelemmaa huolttoo päi😴

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Mikäs siul saikul ollessa. Ei jojo ratkaise mittää, lääkärit nyt tuummailloot mitä mielelle juolahttaa. Jaah nyt lähttee ajelemmaa huolttoo päi😴

No en tietenkään mihinkään jojoon mene, tunne vain välillä sellainen, kun seinät näyttää kaatuvan joka suunnasta päälle.

Öitä!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No en tietenkään mihinkään jojoon mene, tunne vain välillä sellainen, kun seinät näyttää kaatuvan joka suunnasta päälle.

Öitä!

Hyvä : ). Niille pittää ehttii tukkii, etteivät kuavu. No itelläännii välist alakkaa kans usko pettee vanahenemmisseen : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Hyvä : ). Niille pittää ehttii tukkii, etteivät kuavu. No itelläännii välist alakkaa kans usko pettee vanahenemmisseen : D)).

Älä huoli, kyllä se aika tappaa, jos ei ikä. Minun tuurilla muutenki, köysi katkeis ja vammautuisin, niin ettei liikkus, ku silmät päässä huh huh...
        Niin leipomisesta. Nuoret leipovat ja saavat itselleen myyntirahat. Yritän vaan tsempata heitä taskurahan tienaamiseen. Nyt ku tulee isäinpäivä, voisi leivonnaisilla olla kysyntää ja jouluksi myös...
        Sinulle tietenkin ilmaiseksi piirakkaa, oothan jo vanha tuttu, valkoparta karvanuttu ;D

Öööööiiitääää!!!!!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Älä huoli, kyllä se aika tappaa, jos ei ikä. Minun tuurilla muutenki, köysi katkeis ja vammautuisin, niin ettei liikkus, ku silmät päässä huh huh...
        Niin leipomisesta. Nuoret leipovat ja saavat itselleen myyntirahat. Yritän vaan tsempata heitä taskurahan tienaamiseen. Nyt ku tulee isäinpäivä, voisi leivonnaisilla olla kysyntää ja jouluksi myös...
        Sinulle tietenkin ilmaiseksi piirakkaa, oothan jo vanha tuttu, valkoparta karvanuttu ;D

Öööööiiitääää!!!!!

Kuka se nyt ilimaseks? Ounhan aina ostanna myyjjäissiin pipariakkii, vaikka jiänneettii syömäti😂 Nuorrii pittää tunkee, vaikka vanhemmat myyvättii👍Hyvät yöt 😴

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Kuka se nyt ilimaseks? Ounhan aina ostanna myyjjäissiin pipariakkii, vaikka jiänneettii syömäti😂 Nuorrii pittää tunkee, vaikka vanhemmat myyvättii👍Hyvät yöt 😴

Nämä nuoret myyvät itse, ei vanhemmat :)
        Vai että persoonallinen luomukoivu. Lämmin, sitkeä, jämäkkä,ainutlaatuinen, funkkis eli oman tiensä kulkija. Luotettava, ei mikään joo joo lastulevy senkki :D uskollinen omasta tahdostaan, omasta halustaan sinun. Sitä ei voi väkisin omistaa.
        Onhan noita valioyksilöitä vielä jossain :)
        Ompa ollut sumuista.
        Vastaatko mielikseni, etkö raski olla vastaamatta? Kyllästyttääkö jo tänne kirjoittelu, muttet henno lopettaa? Näyttää siltä, ettei sinun aloituksiisi juuri muut kirjoita, kuin minä.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Nämä nuoret myyvät itse, ei vanhemmat :)
        Vai että persoonallinen luomukoivu. Lämmin, sitkeä, jämäkkä,ainutlaatuinen, funkkis eli oman tiensä kulkija. Luotettava, ei mikään joo joo lastulevy senkki :D uskollinen omasta tahdostaan, omasta halustaan sinun. Sitä ei voi väkisin omistaa.
        Onhan noita valioyksilöitä vielä jossain :)
        Ompa ollut sumuista.
        Vastaatko mielikseni, etkö raski olla vastaamatta? Kyllästyttääkö jo tänne kirjoittelu, muttet henno lopettaa? Näyttää siltä, ettei sinun aloituksiisi juuri muut kirjoita, kuin minä.

Muananttaina ehin yhen vanahan romun puljun, kiinni oll : D)). Ulukopuolel oll asiakkaita vaikka kuin. Kysseesenä päivänä kiinni ja pyhänä kans. En raaski en : D. Ei tuonne lokkiinkkaa kukkaa kirjottele, nii ujoja ovat : ). Summuu on tiäläkkii ja kylymä.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Muananttaina ehin yhen vanahan romun puljun, kiinni oll : D)). Ulukopuolel oll asiakkaita vaikka kuin. Kysseesenä päivänä kiinni ja pyhänä kans. En raaski en : D. Ei tuonne lokkiinkkaa kukkaa kirjottele, nii ujoja ovat : ). Summuu on tiäläkkii ja kylymä.

No höh, mikähän yrittäjällä ollut, kun oli pistänyt kiinni :O Ei voi tietää, miten valinnut kiinni pitämis päivät.
        No en minä niiin herkkä ole!! Itseasiassa, tykkään, että parempi suoraan sanoa, ettei jaksa vastailla, kuin toisen mieliksi väkisin, sehän on petos :D)) oon sellainen kamala, että katson aina totuutta silmiin, olen kuullut tuosta huomautuksia :D
        Täällä lämmin ja sumu.
        Mitäpä sitä muuta ajatuksia ?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No höh, mikähän yrittäjällä ollut, kun oli pistänyt kiinni :O Ei voi tietää, miten valinnut kiinni pitämis päivät.
        No en minä niiin herkkä ole!! Itseasiassa, tykkään, että parempi suoraan sanoa, ettei jaksa vastailla, kuin toisen mieliksi väkisin, sehän on petos :D)) oon sellainen kamala, että katson aina totuutta silmiin, olen kuullut tuosta huomautuksia :D
        Täällä lämmin ja sumu.
        Mitäpä sitä muuta ajatuksia ?

Mitäpäs, näin yöllä pimmeetä😂Ja eiku nukkummaa, öitä😴

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Mitäpäs, näin yöllä pimmeetä😂Ja eiku nukkummaa, öitä😴

Minä olen ymmärtänyt, että uudessa blogissasi kävisi enemmänkin väkeä. Saitko tehtyä sinne uuden kilpailun?
        Kirjoittamisesta. Ihme, kun et ole hermostunut vastailemaan minulle. Olen odottanut, milloin sieltä alkaa tulemaan totuuksia :D
        Täällä aivan liikaa hedelmäkärpäsiä. Omenavatia kun liikauttaa, pölähdys vaan käy.
        Myöhäinen välähdys, kirjoitit ylempänä, että ilimaseksi, miten se tapahtuu?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Minä olen ymmärtänyt, että uudessa blogissasi kävisi enemmänkin väkeä. Saitko tehtyä sinne uuden kilpailun?
        Kirjoittamisesta. Ihme, kun et ole hermostunut vastailemaan minulle. Olen odottanut, milloin sieltä alkaa tulemaan totuuksia :D
        Täällä aivan liikaa hedelmäkärpäsiä. Omenavatia kun liikauttaa, pölähdys vaan käy.
        Myöhäinen välähdys, kirjoitit ylempänä, että ilimaseksi, miten se tapahtuu?

Ainahan mie kirjoittelen tottuukssii😆 Käyphän siell n. 20 henkkee/ päivää. En viell ou tehnynnä, vielähän 100 vuotis päivään o aikkoo😂 Ai nii, varasin ajan liäkärriinnii tiisttaiks sain ajan😯 Vai rotteennii omenis, eikös se hyvä Assii ou? Nyt Hyvvii öit😴

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ainahan mie kirjoittelen tottuukssii😆 Käyphän siell n. 20 henkkee/ päivää. En viell ou tehnynnä, vielähän 100 vuotis päivään o aikkoo😂 Ai nii, varasin ajan liäkärriinnii tiisttaiks sain ajan😯 Vai rotteennii omenis, eikös se hyvä Assii ou? Nyt Hyvvii öit😴

Öitä,unet.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Öitä,unet.

Höh?????

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Höh?????

Illalla väsytti..Niin, mitähän minun pitikään sinulle sanua...joo niin semmosta, että ei sinun tarvitse minun takiani vastailla täällä. Jos et jaksa tai halua, kyllä sinulla on oikeus lopettaa tai olla vastaamatta.
        Ollaan kauan kirjoiteltu, mietin että millainenhan olet oikeasti irl, mies nimimerkii Kutaleen takana. Minä en ole ainakaan vilkas :)
        Mitä tähän päivään? Kirjoitit, että tilasit lääkäriajan, saanko kysyä, mitä käyt siellä vilauttamassa?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Illalla väsytti..Niin, mitähän minun pitikään sinulle sanua...joo niin semmosta, että ei sinun tarvitse minun takiani vastailla täällä. Jos et jaksa tai halua, kyllä sinulla on oikeus lopettaa tai olla vastaamatta.
        Ollaan kauan kirjoiteltu, mietin että millainenhan olet oikeasti irl, mies nimimerkii Kutaleen takana. Minä en ole ainakaan vilkas :)
        Mitä tähän päivään? Kirjoitit, että tilasit lääkäriajan, saanko kysyä, mitä käyt siellä vilauttamassa?

Kai se pittää nuita nivussii kopeluttoo, ei nuo ainaskkaa itekssee näy korjjaantuvan. Tännää tuos vanahhoo kukkapenkkii aukasin, ku posti toi uussii sipulia. Jaa et minkälainen takkoo, Ehkä rauhallinen, tutkiskeleva alakkuun. Vanahempana tullunna pikkusen mukkaan nuit hetken mielenjohtteet tai on niit kyll ollunna nuorempanakkii : D)). Ehkä vois sannoo, et melekonen vehkura, ku oppii tuntemmaan : D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Kai se pittää nuita nivussii kopeluttoo, ei nuo ainaskkaa itekssee näy korjjaantuvan. Tännää tuos vanahhoo kukkapenkkii aukasin, ku posti toi uussii sipulia. Jaa et minkälainen takkoo, Ehkä rauhallinen, tutkiskeleva alakkuun. Vanahempana tullunna pikkusen mukkaan nuit hetken mielenjohtteet tai on niit kyll ollunna nuorempanakkii : D)). Ehkä vois sannoo, et melekonen vehkura, ku oppii tuntemmaan : D.

Hyvä, että käyt näyttämässä! Jospa saisit sieltä apua kipuihin. Minua pidetään yleisesti asiallisena etupäässä ja jalat maassa olevana :D En puhu kaksimielisiä, enkä avaudu isossa porukassa. Olen melko mamma ihminen ja sitten on se toinen puoli, täysin vastakkainen, jota en osaa, halua näyttää kuin erittäin harvoille. Täällä olen joskus anonyyminä sitä puolta vilautellut.
        Onko vehkura leikkisä?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Hyvä, että käyt näyttämässä! Jospa saisit sieltä apua kipuihin. Minua pidetään yleisesti asiallisena etupäässä ja jalat maassa olevana :D En puhu kaksimielisiä, enkä avaudu isossa porukassa. Olen melko mamma ihminen ja sitten on se toinen puoli, täysin vastakkainen, jota en osaa, halua näyttää kuin erittäin harvoille. Täällä olen joskus anonyyminä sitä puolta vilautellut.
        Onko vehkura leikkisä?

Hyvässä seurassa kyllä : D)). Jalat on mullakkii muas, enimmässeen. Töissä kyll yks pomo piti pikkusen savolaisena, ku suanna aina selevvee vasttaust : D)).

• Mv.ltä

No jo..tuosta minä valittaisin varmasti sinulle, jos olisimme kavereita irl..."sinulta ei saa koskaa sekevvää vastausta": D Ala sanua ny selevästi :D
        Onko teillä lapsena ollunekysymys ja vastauskortit :D minulle on niin jäänyt mieleen tuo vasrauskortissa oleva letkaus "hyvässä seurassa kyllä😇
        Mitä sipuleita sait postissa? Ihania varmasti kukat! Oletko laittanut kukistasi kuvia blogiisi?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No jo..tuosta minä valittaisin varmasti sinulle, jos olisimme kavereita irl..."sinulta ei saa koskaa sekevvää vastausta": D Ala sanua ny selevästi :D
        Onko teillä lapsena ollunekysymys ja vastauskortit :D minulle on niin jäänyt mieleen tuo vasrauskortissa oleva letkaus "hyvässä seurassa kyllä😇
        Mitä sipuleita sait postissa? Ihania varmasti kukat! Oletko laittanut kukistasi kuvia blogiisi?

Suomineito lajitelma, tulppaanija sinivalkkeit. Koristelaukkoja, liljoja ja palavarakkaus, jottai sai myös ilimatteeks.https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwi_sLnMis3WAhXhC5oKHYvMCj8QFgg7MAA&url=https://www.viherpeukalot.fi/&usg=AOvVaw3aer-laNYrt0ng3S06PfMz . Korttii pellailttiin pienen ja kaiken näkössii kimplejä : D. Donki konkikkii oll huippu. Enkä ala. No kato, ei kait sitä ois muuten kysyttykkää nuorena politiikkaan : D))? Tiijjä vaikka minister olisin nyt, jos oisin ruvenna : ). Kyllä nuita laittelen, mutta aika huono kukka kesä oll : (.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Suomineito lajitelma, tulppaanija sinivalkkeit. Koristelaukkoja, liljoja ja palavarakkaus, jottai sai myös ilimatteeks.https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwi_sLnMis3WAhXhC5oKHYvMCj8QFgg7MAA&url=https://www.viherpeukalot.fi/&usg=AOvVaw3aer-laNYrt0ng3S06PfMz . Korttii pellailttiin pienen ja kaiken näkössii kimplejä : D. Donki konkikkii oll huippu. Enkä ala. No kato, ei kait sitä ois muuten kysyttykkää nuorena politiikkaan : D))? Tiijjä vaikka minister olisin nyt, jos oisin ruvenna : ). Kyllä nuita laittelen, mutta aika huono kukka kesä oll : (.

Minulta koulussa takavarikoitiin Donki konkki, olin ihan koukussa siihen,pelasin tunnilla :D
        No minäpä kato...jooo et näytä yhtään ministeriltä :D
        Mutta ompa ihania nuo linkittämäsi kukat, olen kateellinen :D Ihana, kun istutat noita kukkia!!
        Jaahah no, mitäs me sitten leikittäisiin näin lauantain kunniaksi?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Minulta koulussa takavarikoitiin Donki konkki, olin ihan koukussa siihen,pelasin tunnilla :D
        No minäpä kato...jooo et näytä yhtään ministeriltä :D
        Mutta ompa ihania nuo linkittämäsi kukat, olen kateellinen :D Ihana, kun istutat noita kukkia!!
        Jaahah no, mitäs me sitten leikittäisiin näin lauantain kunniaksi?

Tehtäänkö lottoo kimpparivi?

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Tehtäänkö lottoo kimpparivi?

Tehdään !! En osaa, joten voitko auttaa minua, kerro mitä minun pitää tehdä. Viimeksi lottosin 20v sitten.

• Mv.ltä
        Mv.ltä kirjoitti:

Tehdään !! En osaa, joten voitko auttaa minua, kerro mitä minun pitää tehdä. Viimeksi lottosin 20v sitten.

Perehdyin eli ilmeisesti pitää valita 7 numeroa, niinkö?valitsen 3 6 ja 9. Jätän sinulle isot numerot ;D kuka maksaa, sinäkö?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Perehdyin eli ilmeisesti pitää valita 7 numeroa, niinkö?valitsen 3 6 ja 9. Jätän sinulle isot numerot ;D kuka maksaa, sinäkö?

Heh heh, sori kävin saunas. No vaikka, mie laitan netin kaut. 3, 6, 9, 17, 27, 35 ja 40 nyt pyörähän laittamas pelin voimmaa : D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Heh heh, sori kävin saunas. No vaikka, mie laitan netin kaut. 3, 6, 9, 17, 27, 35 ja 40 nyt pyörähän laittamas pelin voimmaa : D.

Kiitos! Ilman muuta pitää käydä saunassa, jos on mahdollisuus. Minäkin menen kohta.
        Ai niin, tuokin on netissä nykyään, ei ole rasti ruutuun kuponkeja enää :D
        Mitäpä muuta suunnitelmia tälle iltaa? Onko huomenna vp?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Kiitos! Ilman muuta pitää käydä saunassa, jos on mahdollisuus. Minäkin menen kohta.
        Ai niin, tuokin on netissä nykyään, ei ole rasti ruutuun kuponkeja enää :D
        Mitäpä muuta suunnitelmia tälle iltaa? Onko huomenna vp?

Nyt o voimassa, On. Jos kakkoselta kahtos Olymppialaissii : D)). Ainii elen peukkukkii rupes märkimmää, piti käyä tippatätin luon. Poistell hapanneen tikun, sekkii makssaa 11,5 eerroo nykysin.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Nyt o voimassa, On. Jos kakkoselta kahtos Olymppialaissii : D)). Ainii elen peukkukkii rupes märkimmää, piti käyä tippatätin luon. Poistell hapanneen tikun, sekkii makssaa 11,5 eerroo nykysin.

Eihän tuo silti paljon ole , jos saa avun Mukavat illat urheilijoiden parissa! Hyvät yöt samalla toivotan

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Eihän tuo silti paljon ole , jos saa avun Mukavat illat urheilijoiden parissa! Hyvät yöt samalla toivotan

No ei ou. Öitä ja hyvät saunat ; D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

No ei ou. Öitä ja hyvät saunat ; D.

Hei muuten, voiko lottoriviin valita numeroa 40? Minulla eikoiset aivot, sillä jos näen jotain ohitan asian, mutta se jää johonkin elämään omaa elämäänsä ja voin tuntien, joskus päivienkin päästä putkahtaa päähäni, että mutta hei mä näin niin, onko se niin tai toisin :D
        Just putkahti päähän tuo 40 , joten piti tulla kysymään kesken nukahtamisen :D

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Hei muuten, voiko lottoriviin valita numeroa 40? Minulla eikoiset aivot, sillä jos näen jotain ohitan asian, mutta se jää johonkin elämään omaa elämäänsä ja voin tuntien, joskus päivienkin päästä putkahtaa päähäni, että mutta hei mä näin niin, onko se niin tai toisin :D
        Just putkahti päähän tuo 40 , joten piti tulla kysymään kesken nukahtamisen :D

On tuo Jonni aikkoo ollunna lotto numerona😊 Mullaa käypä kans noin. Kerrannii sokkarin säiliökuappiin laitoin ostokssii, ni pois tulomatkan loppupiäs vilahti silimis, ett semmoset laitoin säilytyksseen. Eiku soittelemmaa, ett haen ku kerkkiin😂

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

On tuo Jonni aikkoo ollunna lotto numerona😊 Mullaa käypä kans noin. Kerrannii sokkarin säiliökuappiin laitoin ostokssii, ni pois tulomatkan loppupiäs vilahti silimis, ett semmoset laitoin säilytyksseen. Eiku soittelemmaa, ett haen ku kerkkiin😂

Tutustuin tuohon lottoon ja kkiireesti lukasin säännöt, nyt vasta nukkumaan mennessä välähti, että hei siinä ei mainittu numeroa 40 eli tietoja ei ole nähtävästi päivitetty kyseisille sivuille..mutta ok. Käväs jo mielessä, että nyt se kutaleen äijä jymäytti minua :D))
        Minulla on hyvä numero muisti, mutta aivan kamalan huono nimi muisti!!!
        No, laukku löyty, se pääasia. Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan :)
        Öööööiiitääää!!!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Tutustuin tuohon lottoon ja kkiireesti lukasin säännöt, nyt vasta nukkumaan mennessä välähti, että hei siinä ei mainittu numeroa 40 eli tietoja ei ole nähtävästi päivitetty kyseisille sivuille..mutta ok. Käväs jo mielessä, että nyt se kutaleen äijä jymäytti minua :D))
        Minulla on hyvä numero muisti, mutta aivan kamalan huono nimi muisti!!!
        No, laukku löyty, se pääasia. Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan :)
        Öööööiiitääää!!!

Öitä. Siun kaks nummerroo sattu, miu ei ainuttakkaa. Byääääää 😣😪

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Öitä. Siun kaks nummerroo sattu, miu ei ainuttakkaa. Byääääää 😣😪

Lissää lissää uudestaan, otetaan uudestaan ;D)) Olen elänyt niin muillle ja pienissä kuvioissa, että tässähän ihan menee pää pyörälle pelimaailmoissa : D onkohan tällainen ilakointi ihan sallittua hmmm....pitää ryhdistäytyä, mutta kiitos :) Olit ihana! En ole tottunut tuollaiseen huomaavaisuuteen :)
        Lohta tein nami.
        Mitä vp päivääsi?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Lissää lissää uudestaan, otetaan uudestaan ;D)) Olen elänyt niin muillle ja pienissä kuvioissa, että tässähän ihan menee pää pyörälle pelimaailmoissa : D onkohan tällainen ilakointi ihan sallittua hmmm....pitää ryhdistäytyä, mutta kiitos :) Olit ihana! En ole tottunut tuollaiseen huomaavaisuuteen :)
        Lohta tein nami.
        Mitä vp päivääsi?

Tikkamäellähän tää männöö😯 Saakutan komspostorin mullan tyhjennys juilas selän pashaks😢Muutaman tunnin jonotellunna liäkärriin, suap nähdä milloinka piässöö😈 Alakkaa tässäkin kohta tulla näläkä🍳

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Tikkamäellähän tää männöö😯 Saakutan komspostorin mullan tyhjennys juilas selän pashaks😢Muutaman tunnin jonotellunna liäkärriin, suap nähdä milloinka piässöö😈 Alakkaa tässäkin kohta tulla näläkä🍳

No voi että!!!!! Toivottavasti kohta pääset...sitä se kuuleppas pyhätyö teettää :P Miten jaksat istua kipeän selkäsi kanssa.Oletko kuin kipeänä siellä? Otitko lääkettä lähtiessäs? Voi paska, voisko sulle joku tuua ruokaa sinne, tuttu?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No voi että!!!!! Toivottavasti kohta pääset...sitä se kuuleppas pyhätyö teettää :P Miten jaksat istua kipeän selkäsi kanssa.Oletko kuin kipeänä siellä? Otitko lääkettä lähtiessäs? Voi paska, voisko sulle joku tuua ruokaa sinne, tuttu?

Onhan niitä sänkyjäkkii : D)). Volttaren nappasin lähttiissä, panatoolia tulttuu. Kolome päivvee tull saikkuu. Niinivuaran sokkarist kävin tullessa lihapiirakoita, nakkija ja pepssii : P.... .

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Onhan niitä sänkyjäkkii : D)). Volttaren nappasin lähttiissä, panatoolia tulttuu. Kolome päivvee tull saikkuu. Niinivuaran sokkarist kävin tullessa lihapiirakoita, nakkija ja pepssii : P.... .

No minä jo kuvittelin, että vähintään ambulanssilla menit! Syö syö poika, niin että maksa paukkuu 🐗
        Minkä sanovat siinä selässä olevan?
        Olis myynnissäAskon Aukustin kaappi, pyökkiä..

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No minä jo kuvittelin, että vähintään ambulanssilla menit! Syö syö poika, niin että maksa paukkuu 🐗
        Minkä sanovat siinä selässä olevan?
        Olis myynnissäAskon Aukustin kaappi, pyökkiä..

Ja minähä en ampulanssilla mene, ennenku jalat suoras. Noh, siihe ei taijja ollakkaa kovin pitkä aika : D. Utelin tuas niitä tulokssii, olhan niis jottai suoles ollunna ja haimassakkii muutokssii ilimmeisesti näky tietokonekuvis. Mutta ei kommentoinunna enemppee, ku päivystykses olin ja ois joutunna konsulttoimmaa asiast, ku ei ommoo alloosa ollunna. Eikös tuo joku noita lie ampunna nuolen : D)). Misttees sie tuommosen kuapin?

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ja minähä en ampulanssilla mene, ennenku jalat suoras. Noh, siihe ei taijja ollakkaa kovin pitkä aika : D. Utelin tuas niitä tulokssii, olhan niis jottai suoles ollunna ja haimassakkii muutokssii ilimmeisesti näky tietokonekuvis. Mutta ei kommentoinunna enemppee, ku päivystykses olin ja ois joutunna konsulttoimmaa asiast, ku ei ommoo alloosa ollunna. Eikös tuo joku noita lie ampunna nuolen : D)). Misttees sie tuommosen kuapin?

No jo ehdin kuvitella senkin, että jalat meni kokonaan altasi ja rikki vähintään :D Mutta varmasti oot nyt kipeä :(
        Ota selvää tk.sta, mitä suolessa yms olikaan. Kait sinulla on soittoaika sisätautilääkärille kokeiden tuloksista?
        Mihin osoitteeseen kaappi pistetään tulemaan? Hinta 150e, hyvässä kunnossa, vaikka käytetty onkin.
        Ja tieten se Pepsiki oli lightiä!!!
        Ei ole minun tabletti tämä, jos mietit...

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No jo ehdin kuvitella senkin, että jalat meni kokonaan altasi ja rikki vähintään :D Mutta varmasti oot nyt kipeä :(
        Ota selvää tk.sta, mitä suolessa yms olikaan. Kait sinulla on soittoaika sisätautilääkärille kokeiden tuloksista?
        Mihin osoitteeseen kaappi pistetään tulemaan? Hinta 150e, hyvässä kunnossa, vaikka käytetty onkin.
        Ja tieten se Pepsiki oli lightiä!!!
        Ei ole minun tabletti tämä, jos mietit...

Ja mie jo olin innoissan, ett out ostanna älypuhelimen : D)). Tiisttainahan menen paikallisseen liäkärriin kopeloitavaks : ). Siellä pittää kysellä asiast. Taittaa olla niin, ett mikä ei siihen oirreessee kuulu mitä tutkittaan, ei sitä kommentoijja potillaal? Oisko kuvvoo ja mittoja kuapist : D)). Pepsi on Pepsii, eikä mittää laittii : D.

• Mv.ltä

Hmmmm, Niin olitki, hymiöitä viestisi täynä🤔
        Ai niin tosiaan, sinullahan oli tiistaina se lääköri, mutta eivät useinkaan ota kaikkiin asioihin kantaa, mutta toisinaan nappaa.
        Niin, kun viimeksi kävin sinun luona "kahvilla" keittiönkaapit olivat puökkiä, niin ajattelin, että tykkäisitköhän tuollaisesta Aukusti kaapista. Pistä Google hakuun Aukisti kaappi, ei ole iso, vaan kaksi ovinen. Tuttuja käy tuon tuostasiellä päin, niin kulketus ei olis ongelma. Vai sokkari tai Tikkamäen eteen ;D)) hmmmm....
        Hyvä, että on normaali sokeria, eikä maxia!! Sentään yksi huolenaihe vähempänä täällä päässä :D

• Mv.ltä

Hyvää yötä!

• YKooo

Öitä, mie nukahin. Varmaan tuo Pirkka, ei ku Panatoll : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Öitä, mie nukahin. Varmaan tuo Pirkka, ei ku Panatoll : D)).

Miten sait nukuttua viime yönä? Määräsivätkö Sirdaluddia? Oletko muuten kokeillut maata kyljellään tyyny polvien välissä? Jotku sanovat, että se helpottaa nuoleen.
        Eikös se Amor ammu yleensä sydämeen, ollut varmaan harjoittelija asialla :(
        Aloitin kunnon lihoituskuurin. Otin käyttööni myös d, c , rauta, kalsium vitamiinit. Kyllästyin kuulemaan, etten erotu tytöistäni (n.30 vuotiaita, vähä alle) pakko saada jotain erotusta aikaan ryppyjen lisäksi :D Pidän heidän vanhoja vaatteitaan, en ole niin vaateihmisiä, vaan vähän lumpsahtanut henkilö, jos muistat ;D
        Mites siellä päivä mennyt?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Miten sait nukuttua viime yönä? Määräsivätkö Sirdaluddia? Oletko muuten kokeillut maata kyljellään tyyny polvien välissä? Jotku sanovat, että se helpottaa nuoleen.
        Eikös se Amor ammu yleensä sydämeen, ollut varmaan harjoittelija asialla :(
        Aloitin kunnon lihoituskuurin. Otin käyttööni myös d, c , rauta, kalsium vitamiinit. Kyllästyin kuulemaan, etten erotu tytöistäni (n.30 vuotiaita, vähä alle) pakko saada jotain erotusta aikaan ryppyjen lisäksi :D Pidän heidän vanhoja vaatteitaan, en ole niin vaateihmisiä, vaan vähän lumpsahtanut henkilö, jos muistat ;D
        Mites siellä päivä mennyt?

Leppäillen ja kävellen. Pakko tunnusttoo, en syö ku volttaretta. Eilen illalla kyllä herkuttelin panadoli 1000:lla : P... . Pikkusen selekä vettää viellä oikkeelle, jospa se viell suoristus. Onneks töihin ei tarvvii männä ku lauanttaina. Kahellu tännää Suomi 100 tuotteita, mutta kaikki o melekkein valamistettu ulukomailla? Ei jotennii käy järkkeen.

• Mv.ltä

Voltaren on hyvä lääke. Minulla oli viime viikolla 3na päivänä migreeni kohtauksia, söin myös sillo noita 1g Panadoleja muutamia, niin kyllä neki auttoi kipuun , kun heti otin oireiden alettua.
        En ole yhtään perehtynyt noihin Suomi 100 juttuihin, mutta ihan hullu juttu, että ulkomailla valmistettu!!! Aaaargghh ottaa aivoon tommone!!! :D ärsyttää!!
        Minkä suomi 100 tuotetteen ajattelit ostaa? Tai kahtelit enemmälti.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Voltaren on hyvä lääke. Minulla oli viime viikolla 3na päivänä migreeni kohtauksia, söin myös sillo noita 1g Panadoleja muutamia, niin kyllä neki auttoi kipuun , kun heti otin oireiden alettua.
        En ole yhtään perehtynyt noihin Suomi 100 juttuihin, mutta ihan hullu juttu, että ulkomailla valmistettu!!! Aaaargghh ottaa aivoon tommone!!! :D ärsyttää!!
        Minkä suomi 100 tuotetteen ajattelit ostaa? Tai kahtelit enemmälti.

Jaa, tuomostahan sitä tullee varmasti joskus tarvihtemmaan.https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwio1MHGudLWAhXDQpoKHVRSBcQQFghKMAE&url=http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/yle-yksi-erikoisimmista-suomi-100-vuotta-juhlavuoden-tuotteista-lienee-hautajaisarkku-1.195884&usg=AOvVaw1a2d19DOXpzuK8OdVDkJ9j. Koruja kylläkkii enemmän kahtelin : ).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Jaa, tuomostahan sitä tullee varmasti joskus tarvihtemmaan.https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwio1MHGudLWAhXDQpoKHVRSBcQQFghKMAE&url=http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/yle-yksi-erikoisimmista-suomi-100-vuotta-juhlavuoden-tuotteista-lienee-hautajaisarkku-1.195884&usg=AOvVaw1a2d19DOXpzuK8OdVDkJ9j. Koruja kylläkkii enemmän kahtelin : ).

Varma sijoitus :D)) Minäki kävin äsken muutaman minuutin pika vilauksen suomi tuotteisiin tekemässä. Tuollainen damastikoru suomen leijonalla näytti hyvältä, sekä tosiaan Marttiinin puukko pronssiheloin, oli valkoisessa nahkatupessa.
        Nuo puukot niin tuttuja lapsuudestani, että arvostan niitä. Koru on myös aina koru :D
        Jaa mitähän sitä söisi, joko sinulla lihapiirakat loppu ja nakit?
        Saitko nyt päivällä nukuttua?

• Mv.ltä
        Mv.ltä kirjoitti:

Varma sijoitus :D)) Minäki kävin äsken muutaman minuutin pika vilauksen suomi tuotteisiin tekemässä. Tuollainen damastikoru suomen leijonalla näytti hyvältä, sekä tosiaan Marttiinin puukko pronssiheloin, oli valkoisessa nahkatupessa.
        Nuo puukot niin tuttuja lapsuudestani, että arvostan niitä. Koru on myös aina koru :D

Mitä tykkäsit Suomi 100 2e hopeakolikosta?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Vielä niitä riittää. Söin yhen munall ja punasell lenkill : P::: . Ihan hieno kolikko. Taigalla ois hieno joutsen koru, mutt miun innostus män siihe virmmaa. Ihan kohttuu hyvin on tullunna levättyy : ). Jotennii oun tymppätynnä jellonnaan, pitäs jottai uutta kekssii suunnittelijoiden.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Vielä niitä riittää. Söin yhen munall ja punasell lenkill : P::: . Ihan hieno kolikko. Taigalla ois hieno joutsen koru, mutt miun innostus män siihe virmmaa. Ihan kohttuu hyvin on tullunna levättyy : ). Jotennii oun tymppätynnä jellonnaan, pitäs jottai uutta kekssii suunnittelijoiden.

Vai niin söit :D)) minä otin just keksiä....Lidlin halpoja saksalaisia suomi 100 kunniaksi :D minä en tuosta kolikosta taas välitä. Suomi leijona jotenkin niin tuttu, vanha ja historiallinen, tykkään.
        Jaa, pitääpä tutustua taigan joutseneen.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Vai niin söit :D)) minä otin just keksiä....Lidlin halpoja saksalaisia suomi 100 kunniaksi :D minä en tuosta kolikosta taas välitä. Suomi leijona jotenkin niin tuttu, vanha ja historiallinen, tykkään.
        Jaa, pitääpä tutustua taigan joutseneen.

Eikös siun pitännä lihottoo? : D)). Siulahan ei taigalle ois pitkä matkakkaa?

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Eikös siun pitännä lihottoo? : D)). Siulahan ei taigalle ois pitkä matkakkaa?

Eilen netti pätkäs...Tässä katson samalla eilistä Tokmannin mainoslehtistä, 40cm lyhty normi hinta 24..95e ja nyt tulikiire :D Ai se onkin vasta huomisesta lähtien...
        Olen vuosia haaveillut isommasta lyhdystä, muttei iole raskinut ostaa :D
        Tuosta joutsenkorusta, minusta se näyttää vähän lastenkorulta. En niinvälitä. Ei herätä minussa isänmaallisia tunteitakaan. Mitä tuo korukertoo sinulle Suomesta?
        Tästä Rovaniemelle n.270km, joutsentietä lyhyempi.
        Mitä pitäis syödä lihoakseen, vinkkejä?
        Mites selkä kipu?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Eilen netti pätkäs...Tässä katson samalla eilistä Tokmannin mainoslehtistä, 40cm lyhty normi hinta 24..95e ja nyt tulikiire :D Ai se onkin vasta huomisesta lähtien...
        Olen vuosia haaveillut isommasta lyhdystä, muttei iole raskinut ostaa :D
        Tuosta joutsenkorusta, minusta se näyttää vähän lastenkorulta. En niinvälitä. Ei herätä minussa isänmaallisia tunteitakaan. Mitä tuo korukertoo sinulle Suomesta?
        Tästä Rovaniemelle n.270km, joutsentietä lyhyempi.
        Mitä pitäis syödä lihoakseen, vinkkejä?
        Mites selkä kipu?

Suomen Joutsen : D. Ai niin pitkä matka. Makkarroo ja jätskkii : D. Paranemmaan päin, pikkusen uamula veti viellä oikkeesseen päin mutkalle. Kyllähän se varmmaa siit korjjaattuu. Aika jäykkä hiän on, siis selekä. Piäsin palli ultraannii, pittää perjanttaina männä : ). Mites vieläkös siellä puissa o lehttii? Tiällä aika paljon jo lähtenneet pois.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Suomen Joutsen : D. Ai niin pitkä matka. Makkarroo ja jätskkii : D. Paranemmaan päin, pikkusen uamula veti viellä oikkeesseen päin mutkalle. Kyllähän se varmmaa siit korjjaattuu. Aika jäykkä hiän on, siis selekä. Piäsin palli ultraannii, pittää perjanttaina männä : ). Mites vieläkös siellä puissa o lehttii? Tiällä aika paljon jo lähtenneet pois.

Nyt tuo lyhty oli 9e. Norm 24.90e. Tuo ei näytä joutsenelta, ei tee oikeutta. Hyvä, että pääsit ultraan!!!
        Onko se suomukaskin öööh ei kun siis mitä pitikään kysyä, ajatus karkas...
        Lehdet melko varisseet nyt parin päivän aikana.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Nyt tuo lyhty oli 9e. Norm 24.90e. Tuo ei näytä joutsenelta, ei tee oikeutta. Hyvä, että pääsit ultraan!!!
        Onko se suomukaskin öööh ei kun siis mitä pitikään kysyä, ajatus karkas...
        Lehdet melko varisseet nyt parin päivän aikana.

Ajattele 54 markkoo huh : D)). Ei, pelekkä punakka : D)). Mihinkä se ajatus vihelti?

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ajattele 54 markkoo huh : D)). Ei, pelekkä punakka : D)). Mihinkä se ajatus vihelti?

Ajattelen viheltäen....

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Ajattelen viheltäen....

Voihan iikori : D)).

• Mv.ltä

Kuis menee?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Kuis menee?

Siinähän tuo, muatessa ja köllötellessä : ). Jotennii nää s-vappaat o pitkkii, tympässöö.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Siinähän tuo, muatessa ja köllötellessä : ). Jotennii nää s-vappaat o pitkkii, tympässöö.

"Mikä siul saikul ollessa"

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

"Mikä siul saikul ollessa"

No niimpä mikä?

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

No niimpä mikä?

Tympäisee :( Tykkään olla kotona paljon, mutten elää tuella eli muiden rahoilla ja kipeänä ei ole hyvä olla.Tuli aasinsiltoja pitkin myöhässä tämä vastaus :D
        Eiköhän oteta karjalanpiirakat munalla?Minä ainakin haen. Tekisin sinulle myös, muttei taida lähetys onnistua konetta pitki .

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Tympäisee :( Tykkään olla kotona paljon, mutten elää tuella eli muiden rahoilla ja kipeänä ei ole hyvä olla.Tuli aasinsiltoja pitkin myöhässä tämä vastaus :D
        Eiköhän oteta karjalanpiirakat munalla?Minä ainakin haen. Tekisin sinulle myös, muttei taida lähetys onnistua konetta pitki .

Eikös se voltare panadolilla aja saman assiin? : D)). Minnehhän tuolta outokummusta kuorma-auto hävis, liekkö muailman malli tulos tännekkii? Söin kyll tuossa iltasella lihapiirakan munall ja punasell lenkill :P... .

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Eikös se voltare panadolilla aja saman assiin? : D)). Minnehhän tuolta outokummusta kuorma-auto hävis, liekkö muailman malli tulos tännekkii? Söin kyll tuossa iltasella lihapiirakan munall ja punasell lenkill :P... .

Jaahas vai semmone vänkääjä :D toivottavasti eivät nyt siihen tarkoitukseen kuitenkaan varastaneet, mutta mistä sitä enää tietää. Maailmanherruuteenhan heillä on pyrkimys...
        Minä laitoin mikroon karjalanpiirakoita pari ja paljon juustoa päälle. Voi että se on niin hyvää tuo sulanut juusto!!!
        Onko selän toipuminen ottanut takapakkia?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Jaahas vai semmone vänkääjä :D toivottavasti eivät nyt siihen tarkoitukseen kuitenkaan varastaneet, mutta mistä sitä enää tietää. Maailmanherruuteenhan heillä on pyrkimys...
        Minä laitoin mikroon karjalanpiirakoita pari ja paljon juustoa päälle. Voi että se on niin hyvää tuo sulanut juusto!!!
        Onko selän toipuminen ottanut takapakkia?

Eipä oikkeesttaan, Aika hyvässä jamassa, siihen nähen mitä oll : ). Ei kaitse ou ku ajan kysymys tiäläkkii, onneks en ou kalamarkkinoille mänössä viikonlopulla. Näitkö muuten TV:ssä polliisi setän opetuksen oudon tappauksen sattues? Pakene, piillouvvu ja hällyytä.https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwjpyP3659fWAhVnApoKHeGjAREQFggrMAE&url=http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201706280134906_v0.shtml&usg=AOvVaw3dLoJyVzc_FIQe8oUS6i7z

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Eipä oikkeesttaan, Aika hyvässä jamassa, siihen nähen mitä oll : ). Ei kaitse ou ku ajan kysymys tiäläkkii, onneks en ou kalamarkkinoille mänössä viikonlopulla. Näitkö muuten TV:ssä polliisi setän opetuksen oudon tappauksen sattues? Pakene, piillouvvu ja hällyytä.https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwjpyP3659fWAhVnApoKHeGjAREQFggrMAE&url=http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201706280134906_v0.shtml&usg=AOvVaw3dLoJyVzc_FIQe8oUS6i7z

No ei helevetti, tuohan ohje on täynnä ristiriitaisuuksia!!! Kaksoissidoksia täynnä!!!
        Ja vielä että ohjeen tarkoitus on herättää mitä helevettiä siinä lukikaan!! Etää siis hälventää pelkoa vai mitä. Eikö ohjeiden tarkoitus ole ohjeistaa, miten toimia tilanteessa ja tieten tuota kautta pelko vähenee, kun kuvittelee nyt osaavansa suojautua. Minä en heti ymmärrä tuota ohjetta.Ainoa minun järkeen osuva ohje oli, että pakene ja piiloudu. Entä ehtiikö sitä, jos jusähtää yms.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No ei helevetti, tuohan ohje on täynnä ristiriitaisuuksia!!! Kaksoissidoksia täynnä!!!
        Ja vielä että ohjeen tarkoitus on herättää mitä helevettiä siinä lukikaan!! Etää siis hälventää pelkoa vai mitä. Eikö ohjeiden tarkoitus ole ohjeistaa, miten toimia tilanteessa ja tieten tuota kautta pelko vähenee, kun kuvittelee nyt osaavansa suojautua. Minä en heti ymmärrä tuota ohjetta.Ainoa minun järkeen osuva ohje oli, että pakene ja piiloudu. Entä ehtiikö sitä, jos jusähtää yms.

Hehheh se on niinku armmeijjassa sadevitta, senkun viskovvaa piälle, ni sillä suojjaavvuttaan ydinlaskkeumalta. Olhan tuossa mainoksessa se rauhottava, et Polliissi hoittaa homman : ). Mutta nyt pittää rueta nukkummaan. Hyvvii ja rauhallissii unnii : ).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Hehheh se on niinku armmeijjassa sadevitta, senkun viskovvaa piälle, ni sillä suojjaavvuttaan ydinlaskkeumalta. Olhan tuossa mainoksessa se rauhottava, et Polliissi hoittaa homman : ). Mutta nyt pittää rueta nukkummaan. Hyvvii ja rauhallissii unnii : ).

Jooh ja oliha siinä, että pakene, mene piiloon, auta muita, rakenna suoja, oot kyllä seuravaksi kuollut.......jos sinulla ei ole seitsemää henkeä, saakeli :>( Tuollai ihmisiä jymäytetään....ei valtiosta ole mihinkään, kun se sattuu.
        Vai rauhallisia, ottaa aivoon tuo ihmisten tyhmänä pitäminen :D Minä meen syömään...
        Öitä!!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Jooh ja oliha siinä, että pakene, mene piiloon, auta muita, rakenna suoja, oot kyllä seuravaksi kuollut.......jos sinulla ei ole seitsemää henkeä, saakeli :>( Tuollai ihmisiä jymäytetään....ei valtiosta ole mihinkään, kun se sattuu.
        Vai rauhallisia, ottaa aivoon tuo ihmisten tyhmänä pitäminen :D Minä meen syömään...
        Öitä!!

Eine tyhmänä pijä, vähän vuan yksinkertasena😂 Jokos rakennit?😊

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Eine tyhmänä pijä, vähän vuan yksinkertasena😂 Jokos rakennit?😊

EN! Unohin :D Mutta kaikki hyvin, sadeviitta käyttövalmiina..se selässä kun viuhahtelee, on kuolematon, Hei, tuosta tulikin mieleen, oletko lukenut siitä heijastamattomasta ( näkymätön) kankaasta , eikö sen joku senki aikoinaan keksinyt? Pelko on myös yksi hallitsemisen muodoista. Kyllä tietenki jälkihoitoon valtiolta saa apua. Myös ennalta ehkäisemiseen valtio yrittää vaikuttaa, en tiedä miten,se niin salaista touhua. Agentti hommia😎
        Mitä tähän päivään?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

EN! Unohin :D Mutta kaikki hyvin, sadeviitta käyttövalmiina..se selässä kun viuhahtelee, on kuolematon, Hei, tuosta tulikin mieleen, oletko lukenut siitä heijastamattomasta ( näkymätön) kankaasta , eikö sen joku senki aikoinaan keksinyt? Pelko on myös yksi hallitsemisen muodoista. Kyllä tietenki jälkihoitoon valtiolta saa apua. Myös ennalta ehkäisemiseen valtio yrittää vaikuttaa, en tiedä miten,se niin salaista touhua. Agentti hommia😎
        Mitä tähän päivään?

Se tais olla Potterissa : D)). Onneks meijjän ei tarvvii olla akenttija : D. Tännää ostelin korvapuusteja ja karkki tahi kepponen pussi, ommuute hyvvii sukllaa patukoita : P... . Maton pesin tännään, konneella. Eilen tein hyväntekevvyyttä.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Se tais olla Potterissa : D)). Onneks meijjän ei tarvvii olla akenttija : D. Tännää ostelin korvapuusteja ja karkki tahi kepponen pussi, ommuute hyvvii sukllaa patukoita : P... . Maton pesin tännään, konneella. Eilen tein hyväntekevvyyttä.

Ei, vaan tieteen kuvalehdessä. Huonopuoli oli, että kankaasta ei näe läpi, vaan paikalle tulee tavallaan tyhjä tila. No se siittä sitten, minä kun jo innostuin :D
        Millaista hyvää teit?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Ei, vaan tieteen kuvalehdessä. Huonopuoli oli, että kankaasta ei näe läpi, vaan paikalle tulee tavallaan tyhjä tila. No se siittä sitten, minä kun jo innostuin :D
        Millaista hyvää teit?

Uniceffin arpoja revin : D. Tuosta on tullunna tapa näin ennen JOULUA : D. Niitä tulloo ain viis arppoo, kpl hinta 6e. Tietenkkii nuo rahat mennee ulukomaan lapsille, toivottavasti : ). Meinasitkos nenäpäivvää osallisttuu?

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Uniceffin arpoja revin : D. Tuosta on tullunna tapa näin ennen JOULUA : D. Niitä tulloo ain viis arppoo, kpl hinta 6e. Tietenkkii nuo rahat mennee ulukomaan lapsille, toivottavasti : ). Meinasitkos nenäpäivvää osallisttuu?

En muistanu koko nenäpäivää nyt, pikkuisen ollut muuta , heikkoa :(
        Toivottavasti ainakin osa päätyy lapsille, eikä aseteollisuuteen ainakaan !
        Kyllä minä myös mietin jo joulua, etsin tässä samalla torista joululahjoja.Tulot pienentyneet, niin kaikkea käytettyä kierrätän :) pikkuisille leluja.
        Myös halpoja taimia kyttäilen, jos olis lähialueella.
        Sydäntä lämmittää, kun kirjoitat lapsista aina noin lämpimään sävyyn :)
        Milloin se paha Halloviini taas olikaan :D?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

En muistanu koko nenäpäivää nyt, pikkuisen ollut muuta , heikkoa :(
        Toivottavasti ainakin osa päätyy lapsille, eikä aseteollisuuteen ainakaan !
        Kyllä minä myös mietin jo joulua, etsin tässä samalla torista joululahjoja.Tulot pienentyneet, niin kaikkea käytettyä kierrätän :) pikkuisille leluja.
        Myös halpoja taimia kyttäilen, jos olis lähialueella.
        Sydäntä lämmittää, kun kirjoitat lapsista aina noin lämpimään sävyyn :)
        Milloin se paha Halloviini taas olikaan :D?

Taittaa olla viimesenä päivänä tätä kuuta. Aika härski voitto tull nuist arpolois Lekue, nuoija : D)). Puoskista puhhee olle, en tainna siulle kerttoo Tikkamäen juttuu? : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Taittaa olla viimesenä päivänä tätä kuuta. Aika härski voitto tull nuist arpolois Lekue, nuoija : D)). Puoskista puhhee olle, en tainna siulle kerttoo Tikkamäen juttuu? : D)).

Härski on sinun omassa mielikuvituksessasi :P
        Et kertonut, luulivatko sinua joulupukiksi heh?No Kerro jo, äläkä pitkitä :D Käyn yleensä suoraan asiaan ;D))

• YKooo

Ote uuesta lokistan. "Varmmaa oll hauskanäky, ku menin kokkakepin kanssa päivystyksseen. Vasttaa otossa kyselivät "miks keppi", sanoin aika hankala kävellä muuten :D. Vielä piti kulukkee parin polliisi setän ohikkii, mutt eehä nuo virkkanneet mittää, olivat virkatehtävis siell. Kahtelin sit mistä löyttyy sänkyjä, mutta näyttivät olevan niin täyssii. Isttuuvvuin sitt tuolille. Vähän ajan piäst meinas pokka pettee, ku n.5-6 vuotias poika rupes ensin tuijjottelemmaa ja sitten juoksemmaa kyyrys ohi. Teki niin monta kerttoo. Meinasin kyssyy, etkö ou ennen nähnynnä Joulupukkii sairraana? Mutta pein suuni kiinni :D)" Että tallane tappaus : D)).

• Mv.ltä

No voi helevetti...kuulostat niin meijän isältä, että pitää hetki pallautua......hän niitä kolumnejaan sun muuta...
        Niin tuota, olipa hauska tapaus kyllä. Kiitos!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No voi helevetti...kuulostat niin meijän isältä, että pitää hetki pallautua......hän niitä kolumnejaan sun muuta...
        Niin tuota, olipa hauska tapaus kyllä. Kiitos!

Tuo jäläkkee piti tinkata peti, ku selekkee rupes kolottammaa : D. Ja ehkä vähän sen takkiikkii, ku oll aika paljo silimmii kahtelemas : D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Tuo jäläkkee piti tinkata peti, ku selekkee rupes kolottammaa : D. Ja ehkä vähän sen takkiikkii, ku oll aika paljo silimmii kahtelemas : D.

Isä tosin kuollut pari vuotta sitten.
        Mitä silmiin kahtelijoita, lapsiako? Ahdistiko tuijottelu? Miten nyt liikkuminen sujuu?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Isä tosin kuollut pari vuotta sitten.
        Mitä silmiin kahtelijoita, lapsiako? Ahdistiko tuijottelu? Miten nyt liikkuminen sujuu?

Hyvin iliman keppiä : D. No ei ahista, tähän on totuttu jo : D)). No aikkuisetha ne kahtelloo, ku lapset telemmii. Jaah ottaskohan pienet päikkärit? Miun isäukko kuoll, apout 25 vuotta sitten.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Hyvin iliman keppiä : D. No ei ahista, tähän on totuttu jo : D)). No aikkuisetha ne kahtelloo, ku lapset telemmii. Jaah ottaskohan pienet päikkärit? Miun isäukko kuoll, apout 25 vuotta sitten.

Mihin tottunut? Mitä ne kahtoo niin tarkkaan? Tai en siis oikein ymmärrä. Tarkoitatko, että ihmisillä on tapana tuijottaa sinua enemmänkin?
        Saanko kysyä, mihin hän kuoli? Tai kyselenkö taas liikaa..

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Mihin tottunut? Mitä ne kahtoo niin tarkkaan? Tai en siis oikein ymmärrä. Tarkoitatko, että ihmisillä on tapana tuijottaa sinua enemmänkin?
        Saanko kysyä, mihin hän kuoli? Tai kyselenkö taas liikaa..

Kahtelluun. Eikös ihmiset tuijjottele toissiisa? Hyvän tapassee rytmihäirijjöön : ). Millonkas sie vähän kyselleisit? : D)). Hauskoohan se vasttailla o : D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Kahtelluun. Eikös ihmiset tuijjottele toissiisa? Hyvän tapassee rytmihäirijjöön : ). Millonkas sie vähän kyselleisit? : D)). Hauskoohan se vasttailla o : D.

Tuijottellee tuijottellee, minä ainahi :D Ajattelin, kun sinulla on se katseenvangitsija, parta :D
        Minä nyt olen tällainen, hölmö pöllö...aina kummissaan uteliaana.
        Hyvät yöt. Paranemisiin.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Tuijottellee tuijottellee, minä ainahi :D Ajattelin, kun sinulla on se katseenvangitsija, parta :D
        Minä nyt olen tällainen, hölmö pöllö...aina kummissaan uteliaana.
        Hyvät yöt. Paranemisiin.

Öitä. Pittää tässäkkii varmmaa aikassee rueta koisimmaa, ku o se rippaus päivä huomenna : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Öitä. Pittää tässäkkii varmmaa aikassee rueta koisimmaa, ku o se rippaus päivä huomenna : D)).

Miten ultrassa? Lyhty löytyi halpahallista 51cm ja 15e. Olkkariin päätyi, valkoinen :)

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Miten ultrassa? Lyhty löytyi halpahallista 51cm ja 15e. Olkkariin päätyi, valkoinen :)

Eikös sen pitänny makssoo 5e? No ei tainna löyttee mittää? Tiijjätkö mikä minnuu kummaksuttaa?

• Mv.ltä

Tokmannin lehdessä oli 9e se yks lyhty, mutta löysin isomman allennuksesta 15e, niin sorruin siihen :D Heti piti laittaa kynttilä palamaan lyhtyyn.
        No mitä epäilevät,kipujen syyksi? Mitä ultrassa etsittiin, tyrääkö?
        No mikä?

• Mv.ltä
        Mv.ltä kirjoitti:

Tokmannin lehdessä oli 9e se yks lyhty, mutta löysin isomman allennuksesta 15e, niin sorruin siihen :D Heti piti laittaa kynttilä palamaan lyhtyyn.
        No mikä?

5e, senki pihi!!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No mikä?

Ai mitäkö, pallijen suonkohjuu : D)). Pallijahan tuo meinasvuan tutkiskella, piti lirkutella ett tutkis tuonnii kipu kohan. Eikä siinäkkää ultralla näkynnä mittää ihmmeellitä, tää nyt tuns senttää käsill koplotelles jottai kovvoo. No sitä, seittemästä liäkäristä viis naista, missä tasa-arvo? : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ai mitäkö, pallijen suonkohjuu : D)). Pallijahan tuo meinasvuan tutkiskella, piti lirkutella ett tutkis tuonnii kipu kohan. Eikä siinäkkää ultralla näkynnä mittää ihmmeellitä, tää nyt tuns senttää käsill koplotelles jottai kovvoo. No sitä, seittemästä liäkäristä viis naista, missä tasa-arvo? : D)).

Eihän ne tyrät aina näy edes ultrassa!!!! :( Tunsi jotain kovaa, laittoko lisätutkimuksiin?
        Tasa-arvo tasoittuu naisten gyneologisella polilla ;)
        Tortillaa syön tässä, saa varoa, ettei sotke. Jauhelihaa,tomaattia,paprikaa,salaattia,juustoa välissä.Kastikkeista en niin välitä. Olisiko tämä lihottavaa?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Eihän ne tyrät aina näy edes ultrassa!!!! :( Tunsi jotain kovaa, laittoko lisätutkimuksiin?
        Tasa-arvo tasoittuu naisten gyneologisella polilla ;)
        Tortillaa syön tässä, saa varoa, ettei sotke. Jauhelihaa,tomaattia,paprikaa,salaattia,juustoa välissä.Kastikkeista en niin välitä. Olisiko tämä lihottavaa?

Ei varmmaa näy missää : D)). Eikös nuo tuas lähettäne kuvat paikallisseen tkeskuksseen. En minä valita arvoloist ; D. Mie kävin syömäs tuas kokin erikoisen roilerin ja maha tuas kiittää. Ihan hyvältä alakupalalta kuullosttaa : D)). Ite ostin huomiseks töihin makkara paistoksen ja möttösen, kummanka ottaa kahell yönakill vai lauanttaill ja munall?

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Ei varmmaa näy missää : D)). Eikös nuo tuas lähettäne kuvat paikallisseen tkeskuksseen. En minä valita arvoloist ; D. Mie kävin syömäs tuas kokin erikoisen roilerin ja maha tuas kiittää. Ihan hyvältä alakupalalta kuullosttaa : D)). Ite ostin huomiseks töihin makkara paistoksen ja möttösen, kummanka ottaa kahell yönakill vai lauanttaill ja munall?

Näkyy, oirekuvasta ja magneettikuvissa...Joo et valita niin et, TIIJETÄÄN!! Et ota evväiksi yhtää mittää noista!!! :D))Tänne se lenkki, muna ja nakki ! :D
        Mikä siinä broilerissa, mausteetko?
        Miltä ajatus töihin menosta tuntuu, onko selkä parantunut en verran, että pystyt töihin?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Näkyy, oirekuvasta ja magneettikuvissa...Joo et valita niin et, TIIJETÄÄN!! Et ota evväiksi yhtää mittää noista!!! :D))Tänne se lenkki, muna ja nakki ! :D
        Mikä siinä broilerissa, mausteetko?
        Miltä ajatus töihin menosta tuntuu, onko selkä parantunut en verran, että pystyt töihin?

Kastike varmmaa : ). Aika hyvin tuo veitikka on pysynnä rauhallisena, nuis tutkimuksis : ). Mukavvata, hippulat vinkkuu huomenna. No monta vuotta tommosellakkii selällä on tehty töitä , mikä ettei nyt? : ).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Kastike varmmaa : ). Aika hyvin tuo veitikka on pysynnä rauhallisena, nuis tutkimuksis : ). Mukavvata, hippulat vinkkuu huomenna. No monta vuotta tommosellakkii selällä on tehty töitä , mikä ettei nyt? : ).

Niinhän ne ylleesä pyssyy, piilossa melekkee, ku pelekäävät ja vetoki käy :P Onko työssäsi paljon sellaisia asentoja, joista selkäsi ei tykkää, vaan pahenee?
        Tykkäätkö syödä kasviksia?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Niinhän ne ylleesä pyssyy, piilossa melekkee, ku pelekäävät ja vetoki käy :P Onko työssäsi paljon sellaisia asentoja, joista selkäsi ei tykkää, vaan pahenee?
        Tykkäätkö syödä kasviksia?

Istuminen, kävely, seisominen, nostelu 50-100kion tavaroita. Sopivasti tekkee ni pärjevvää : D. Joo siinä oissii, jos veitikka vilustus vejosta ja tirskauttas omat liukastteet kans. No joo tulloohantuota syöttyy suolakurkkuu, kiinankuallii ja muuttaa kuallii yms.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Istuminen, kävely, seisominen, nostelu 50-100kion tavaroita. Sopivasti tekkee ni pärjevvää : D. Joo siinä oissii, jos veitikka vilustus vejosta ja tirskauttas omat liukastteet kans. No joo tulloohantuota syöttyy suolakurkkuu, kiinankuallii ja muuttaa kuallii yms.

No niimpä. Menen saunaan Väsyttäs... Hyvät yöt ja kiitos seurasta.

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No niimpä. Menen saunaan Väsyttäs... Hyvät yöt ja kiitos seurasta.

Kiitos sammoin ja hyvät yöt : D.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Kiitos sammoin ja hyvät yöt : D.

Ihana lyhty!! Nautin kynttilänvalosta tässä sohvalla.Radiosta tulee mielenkiintoista ohjelmaa, myrkyn historiasta "Nuolimyrkyistä Sariiniin"
        Sivuutaan ihmisten myrkyttämisen historiastaa, aikaisemmin lukupiiri, jossa nyt oli aiheena Kereivi Dracula, liekkö Halloween tulossa :D Antiikin Rooman palon aikana tuhoutui paljon tietoa myrkkyyhdisteistä, sen ajan.
        Kinkkukiusausta syöty päivällä ja hetki sitten eilisiä tortilloja tässä sohvalla. Vatsakumpu tullut jo, pyöreä :D
        Mitä sinne, töissä olit ja selkää särki?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Ihana lyhty!! Nautin kynttilänvalosta tässä sohvalla.Radiosta tulee mielenkiintoista ohjelmaa, myrkyn historiasta "Nuolimyrkyistä Sariiniin"
        Sivuutaan ihmisten myrkyttämisen historiastaa, aikaisemmin lukupiiri, jossa nyt oli aiheena Kereivi Dracula, liekkö Halloween tulossa :D Antiikin Rooman palon aikana tuhoutui paljon tietoa myrkkyyhdisteistä, sen ajan.
        Kinkkukiusausta syöty päivällä ja hetki sitten eilisiä tortilloja tässä sohvalla. Vatsakumpu tullut jo, pyöreä :D
        Mitä sinne, töissä olit ja selkää särki?

No selekkee ku kolottaa, vähemmä nivunen vinkkuu : D)): -, Pittäähä se talaven varalle varasto rasvvoo kerätä : ). Helekkari, meiltä jäi kimppalotto tekemätä eelen.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

No selekkee ku kolottaa, vähemmä nivunen vinkkuu : D)): -, Pittäähä se talaven varalle varasto rasvvoo kerätä : ). Helekkari, meiltä jäi kimppalotto tekemätä eelen.

Kunhan ei vyötärö ala katoamaan :( Lääkäri suositteli painon nostamista, joten yritetään. Ruokahalu on ollut aina hyvä, mutta en oikein liho.
        Niihä se on, että pienempi kipu jää suuremman varjoon.
        Mitä, yrität xinä hyötyä minun lottous taidoistani :D

• Mv.ltä

Hei, etkös hyvästele?

• YKooo

No mitennii?

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

No mitennii?

Jos lopetetaan kirjoittelu. Onko kaikki muuten hyvin?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Jos lopetetaan kirjoittelu. Onko kaikki muuten hyvin?

Hah hah, elä unta niä : D)). Ihan hyvin, muuten mut tännää joutu olemmaa puku piäll ja tull käyttyy vierus kunnassakkii. Kantammaa joutukkii.

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Hah hah, elä unta niä : D)). Ihan hyvin, muuten mut tännää joutu olemmaa puku piäll ja tull käyttyy vierus kunnassakkii. Kantammaa joutukkii.

Mikä naurattaa? Mitä on tapahtunut?

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Mikä naurattaa? Mitä on tapahtunut?

Eikä lopetella : D)). Eipä mittää erikoista, hautajaisissa kävin ja ajoin uuet kumit sissään.

• Mv.ltä

Tästä kirjoittelusta ei kyllä hyvä heilu sanon minä. Oletkohan edes se alkuperäinen YKoo..Ehkä olisi aiheellista lopettaa nyt pienen tauon jälkeen, samoilla tulilla ?
        Otan osaa. Oliko hän kuin läheinen?

• Mv.ltä kirjoitti:

Tästä kirjoittelusta ei kyllä hyvä heilu sanon minä. Oletkohan edes se alkuperäinen YKoo..Ehkä olisi aiheellista lopettaa nyt pienen tauon jälkeen, samoilla tulilla ?
        Otan osaa. Oliko hän kuin läheinen?

Mitäpäs luulet ; D)). Jaah, isän äidin siskon tyttö äähhhh ymmärtääkseni, mutta suatan olla viärässäkkii. Aika vanhhoo sukupolovvee ovat. Jokos out kumit vaihtanna?

• Mv.ltä
        yxkutale kirjoitti:

Mitäpäs luulet ; D)). Jaah, isän äidin siskon tyttö äähhhh ymmärtääkseni, mutta suatan olla viärässäkkii. Aika vanhhoo sukupolovvee ovat. Jokos out kumit vaihtanna?

Hautajaiset ovat aina koskettavia. On vaihdettu, en vain pysty tällä hetkellä ajamaan autoa, valitettavasti :)
        En oikein tiedä, onko minusta enää tällaiseen kirjoitteluun...

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

Hautajaiset ovat aina koskettavia. On vaihdettu, en vain pysty tällä hetkellä ajamaan autoa, valitettavasti :)
        En oikein tiedä, onko minusta enää tällaiseen kirjoitteluun...

Mikäs tässä kirjottelussa, ei ku kirjainta toisen etteen vuan : D. En minäkkää kykene renkkaan vaihttoon, eikä ou tarviskkaa. Liikkeessä vaihttaat ilomielin : ). Jaa papallakos ajelet : D)).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Mikäs tässä kirjottelussa, ei ku kirjainta toisen etteen vuan : D. En minäkkää kykene renkkaan vaihttoon, eikä ou tarviskkaa. Liikkeessä vaihttaat ilomielin : ). Jaa papallakos ajelet : D)).

ikävälle tein aasinsillan kirjoitettu klo 14.35. Mitä, jos tämä kirjoittelu vaikuttaa naisasioihisi, kun ei koskaan voi olla varma....taidan olla masentunut, ensimmäistä kertaa elämässäni, sori..en tiedä mitä teen. Todella vaikea aika menossa. Olen huonoa seuraa, olen pahoillani. Mukavaa päivänjatkoa ja kiitos, kun vastasit!!

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

ikävälle tein aasinsillan kirjoitettu klo 14.35. Mitä, jos tämä kirjoittelu vaikuttaa naisasioihisi, kun ei koskaan voi olla varma....taidan olla masentunut, ensimmäistä kertaa elämässäni, sori..en tiedä mitä teen. Todella vaikea aika menossa. Olen huonoa seuraa, olen pahoillani. Mukavaa päivänjatkoa ja kiitos, kun vastasit!!

Leppeehhän : ). Tokkopa tuo vaikuttaapi, ei kait nii mustasukkassii kukkaa ou. Itellän vähän parempi on ollunna nyt. Kyllä sullaa viell iloks muuttuu, kohta on Joulukkii : D)). Hyvvee illan jatkkoo sinnekkii : ).

• Mv.ltä
        YKooo kirjoitti:

Leppeehhän : ). Tokkopa tuo vaikuttaapi, ei kait nii mustasukkassii kukkaa ou. Itellän vähän parempi on ollunna nyt. Kyllä sullaa viell iloks muuttuu, kohta on Joulukkii : D)). Hyvvee illan jatkkoo sinnekkii : ).

Rakas Pukki!
        Anteeksi, kun olen ajatellut tuhmia. Nyt pelottaa ja hävettää. Ymmärrän, jos et tule Jouluna käymään.
        Mutta olisin kiitollinen, jos saisin anteeksi tyhmyyteni. Pieniltä aivoita ei voi odottaa suuria. Kun on muutoinkin niin vähän järkeä, ajavat tunteetkin tullessaan loputkin pois.
        Pukki on ollut aina hyvin ymmärtäväinen, niin jos nyt kuitenkin saisin ihan pienen rasian After eight suklaataa aattona, vaikka oven taakse heitettynä...piiskan sijasta, niin voisin lohduttautua suklaalla, kun en sitä piiskaakaan nyt saa.
        Anteeksi oikeasti!!!!!!
        Olen ihan sekaisin varmasti, enkä osaa pitä suutani kiinni :(

• Jihuuuu

Hei ystävät!
        Varmasti pukki muistaa sinnuu ja varmaannii Ykoota. 😄
        Minulle tapahtui mahtava juttu. Tapasin ihanan miehen ja nyt on ollut puhelimet kuumana.📞🔥😀
        Mikä sinua muuten masentaa?
        Voinko olla avuksi?

• YXKuuraparta
        Mv.ltä kirjoitti:

Rakas Pukki!
        Anteeksi, kun olen ajatellut tuhmia. Nyt pelottaa ja hävettää. Ymmärrän, jos et tule Jouluna käymään.
        Mutta olisin kiitollinen, jos saisin anteeksi tyhmyyteni. Pieniltä aivoita ei voi odottaa suuria. Kun on muutoinkin niin vähän järkeä, ajavat tunteetkin tullessaan loputkin pois.
        Pukki on ollut aina hyvin ymmärtäväinen, niin jos nyt kuitenkin saisin ihan pienen rasian After eight suklaataa aattona, vaikka oven taakse heitettynä...piiskan sijasta, niin voisin lohduttautua suklaalla, kun en sitä piiskaakaan nyt saa.
        Anteeksi oikeasti!!!!!!
        Olen ihan sekaisin varmasti, enkä osaa pitä suutani kiinni :(

Tuuvvaan tuuvvaan avter eittiä ja vihreitä kuullii ; D)). Vai pitäskö tuuvva jottai muuta kuullii? : D)). No pittäähän se vähän häetteekkii joskus tervettähän se on : D.

• YKooo
        Jihuuuu kirjoitti:

Hei ystävät!
        Varmasti pukki muistaa sinnuu ja varmaannii Ykoota. 😄
        Minulle tapahtui mahtava juttu. Tapasin ihanan miehen ja nyt on ollut puhelimet kuumana.📞🔥😀
        Mikä sinua muuten masentaa?
        Voinko olla avuksi?

Ei Pukin minnuu tarvvii muisttoo, miellummin Muori ; D. Vai ihku. Varo vuan, ettei ou yhen peräs. Mutta onnee siul ja pihttoo mahollisemman pitkkää ja ota luulot pois kaverilt ; D)).

• Vaimuori

Mistähän myö sinulle semmonen
        etittään.🤔
        Miulle kelepaa pukki ilman kuullii. 😂😂
        On hän ihku ja on ihan tosissaan miun kanssa. Kertoi että on tosi ihastunut minnuun ja taidan olla miekkii.💓

• YKooo
        Vaimuori kirjoitti:

Mistähän myö sinulle semmonen
        etittään.🤔
        Miulle kelepaa pukki ilman kuullii. 😂😂
        On hän ihku ja on ihan tosissaan miun kanssa. Kertoi että on tosi ihastunut minnuun ja taidan olla miekkii.💓

Mie oun jo luovuttanna sen yhen suhtteen ; D)). Eikös myö kaikki olla jossai vaihheessa tosissaa? Kysyppäs silt tilin salttoo, miten ottaa asian. Suuttuuko vai naurekssiiko vuan : ). Missees törmäsit ihkkuun?

• Kenes

Suhteen oot luovuttanna? Joulumuorinko?😂
        Tuolla maailmalla tapasin. Eihän semmossii kehtaa mennä kyselemmään. 😂😂

• YKooo
        Kenes kirjoitti:

Suhteen oot luovuttanna? Joulumuorinko?😂
        Tuolla maailmalla tapasin. Eihän semmossii kehtaa mennä kyselemmään. 😂😂

Kaikkien : ). Heh heh, nii mutta selevivvää onko tosissaan : D. Mites muuten syksy mennynnä?

• Nopiasti

Menny. Talvi tekkee jo tuloaan.
        Pihahommissa menny ja liikkuissa. Ja töissä. 😂Ja miehiä metsästäen.😂😂
        Vaihtuskohan nuo talvirenkaat alle jos sormia napsauttas..?😂😂

• YKooo
        Nopiasti kirjoitti:

Menny. Talvi tekkee jo tuloaan.
        Pihahommissa menny ja liikkuissa. Ja töissä. 😂Ja miehiä metsästäen.😂😂
        Vaihtuskohan nuo talvirenkaat alle jos sormia napsauttas..?😂😂

Ite perjanttainna napsautin ja ostin hakka9. Ovat muuten paremmat ajaa kuin kesätossukkani : D. Pikkusen kovaäänisemmät, mutta pehmeämmät muuten. Vai metättee niitä täyty? ; D. Jaaha kävisköhän pikasesti kylillä pyörähtämässä ja tarjonttoo kahtomas : ).

• Käyhhän

Ihmeessä. 😉😂😂

• YKooo
        Käyhhän kirjoitti:

Ihmeessä. 😉😂😂

Ai ku raikas tuulahus oll : D)). Nyt sitä jakssaa. Muute ootkos sie jo löytännä miun lokin?

• Enhänmie

Mistäs löyvvän sen?

• YKooo
        Enhänmie kirjoitti:

Mistäs löyvvän sen?

Tiijjätkö miun asuin kylän?

• Suatan

Tietääkki vuoan virkistä vähän muistia.

• Suatan kirjoitti:

Tietääkki vuoan virkistä vähän muistia.

No ehkä helepompi likata tuota yxkutale renkas kuvvoo. Pien hetken aikkoo, laita se sielt taltteen : D.

• YKooo
        yxkutale kirjoitti:

No ehkä helepompi likata tuota yxkutale renkas kuvvoo. Pien hetken aikkoo, laita se sielt taltteen : D.

Saitko? Sinne voipi kommentoijjakkii, ei tarvvii laittoo s.posttii. Ainakkaa viell : D.

• Nytmäni

Kyllä ihan ohi. 😂😂 Voiha viddu.😂

• YKooo
        Nytmäni kirjoitti:

Kyllä ihan ohi. 😂😂 Voiha viddu.😂

Mikä?😨😎

• Oiskotuossa

Kutaleessa pitäny olla jottain? Meni ihan ohi.😂

• YKooo
        Oiskotuossa kirjoitti:

Kutaleessa pitäny olla jottain? Meni ihan ohi.😂

Olihan siellä😆 Yöllä uusiks sitten, mie lähen iltavuorroon☺ heippa😉

• Mienukun

Yöllä.💤😂😂
        Koitetaan taas.😉

• YKooo
        Mienukun kirjoitti:

Yöllä.💤😂😂
        Koitetaan taas.😉

Hyvvää kannattapi uottaa😉23.30 tavataan, eikö? 😉

• Eityöaikana

Saa tiäällä hurvitella.😂😂 Taisin kyllä aikannaan opettaa siut pahoille tavoille. 🙄 Kuule mie ruppeen jo 22.00⏲ kiltisti nukkumaan.😂😂 Käkikello huutaa jo uamu neljältä. 🐥😂😂

• YKooo
        Eityöaikana kirjoitti:

Saa tiäällä hurvitella.😂😂 Taisin kyllä aikannaan opettaa siut pahoille tavoille. 🙄 Kuule mie ruppeen jo 22.00⏲ kiltisti nukkumaan.😂😂 Käkikello huutaa jo uamu neljältä. 🐥😂😂

No niimpä😂😂😂 Ootkos tiällä 18.30 maissa?

• Mikäsattuma

Just oon.⏲😂😂

• Noviddu

Nyt sie et oo täällä.😂😂🤔

• Noviddu kirjoitti:

Nyt sie et oo täällä.😂😂🤔

No oompas. Painppas nyt😉

• Juukävin

Jo sivulla. Aattelin että taas männään ristiin.😂😂 Sehän oliski ihan normi touhua.🤔 Hyviä kuvia oli.🖒Pittää myöhemmin perehtyä paremmin. Nyt ruppeen tiskoomaan, ei nuo astiat näytä häviävän vaikka niitä kuinka uittas. 😂😂

• YKOOO
        Juukävin kirjoitti:

Jo sivulla. Aattelin että taas männään ristiin.😂😂 Sehän oliski ihan normi touhua.🤔 Hyviä kuvia oli.🖒Pittää myöhemmin perehtyä paremmin. Nyt ruppeen tiskoomaan, ei nuo astiat näytä häviävän vaikka niitä kuinka uittas. 😂😂

Tiskikone ois hyvä😃Sinne vuan kommentoimaan ja jos on mitä ei saa julukiSannoo. Myöhä ei kerrota😉

• Miullahan

On näitä ikkuisia mies ongelmia. 🤔😂😩
        Oikkeestaan oon kahteen ihastunu. Toinen on oikkeen maatalon isäntä 🐄🐃🐂.😉 No, sitten on tämä tappaus johon oon ollu rakastunu jo melkein kolome vuotta. Asiat vaan ei etene yhtään mihinkään joten oon ajatellu luovuttaa pikkuhiljaa vaikka tiedän että oisimme täydellinen pari.😩😌
        Kai se on vaa mentävä etteen päin.👉

• YKooo
        Miullahan kirjoitti:

On näitä ikkuisia mies ongelmia. 🤔😂😩
        Oikkeestaan oon kahteen ihastunu. Toinen on oikkeen maatalon isäntä 🐄🐃🐂.😉 No, sitten on tämä tappaus johon oon ollu rakastunu jo melkein kolome vuotta. Asiat vaan ei etene yhtään mihinkään joten oon ajatellu luovuttaa pikkuhiljaa vaikka tiedän että oisimme täydellinen pari.😩😌
        Kai se on vaa mentävä etteen päin.👉

Mulla ei kyllä ole mies onkelmii😂 Nyt sanon hyvät yöt, loppuvuoro o kiirreine, ei kerkkee chattäilemmään😆

• Saanharmaitahiuksia

Älä naura siinä, tämä on vakava ongelma. 😬😬😂😂
        Hyvät yöt teille kummallekin. 😊

• YKooo
        Saanharmaitahiuksia kirjoitti:

Älä naura siinä, tämä on vakava ongelma. 😬😬😂😂
        Hyvät yöt teille kummallekin. 😊

Hyvä on, on ollunna mullaa parkerttoo, toinen kerto pannaaniloista miten ne kypssyy kassiloissa. Toinen puhu hydrauliviteoiden kahtelemisesta, se oll ransu hame ja kaikki. Mutt niistä selevittiin huumorilla : D)).

• Siishäh

😂😂😂
        Niin Huomenta!😉
        Puhutko nyt naisista vai mistä? 😆😂

• YKooo
        Siishäh kirjoitti:

😂😂😂
        Niin Huomenta!😉
        Puhutko nyt naisista vai mistä? 😆😂

No huomenta. Nukuitkos hyvin? Kyllä nuilta mahto löyttyy killuttimet, miehhii ne oll : D)).

• Nukuinhyvin

Yrittikö ne iskee siut?😂😂

• YKooo
        Nukuinhyvin kirjoitti:

Yrittikö ne iskee siut?😂😂

Mitäpä luulet? : D)). Jokos renkkaat vaihoit?

• Olikoedes
        YKooo kirjoitti:

Mitäpä luulet? : D)). Jokos renkkaat vaihoit?

Kommeita? 😂😂
        Jos sitä tännään sais alle. Meinas aamulla olla liukasta.🙄

• YKooo
        Olikoedes kirjoitti:

Kommeita? 😂😂
        Jos sitä tännään sais alle. Meinas aamulla olla liukasta.🙄

No empä tijjä. Panskumiehell oll löysä palmupaita piäll. Toinen oll pitempi ku minä ja eikä nii nättikkää : D)). Vieläks out kerennä soittelemmaan kultamussukalles ; D.

• Voitokkiisa

On myö tekstailtu.😉
        He, hee, luin tuon sanan löysä niin rupes mielikuvitus taas laukkoommaan. 😂😂
        Toisen kanssa mennään treffeille joku ilta. Tässä tuntee ihtensä ihan teiniks jo.😂😂

• YKooo
        Voitokkiisa kirjoitti:

On myö tekstailtu.😉
        He, hee, luin tuon sanan löysä niin rupes mielikuvitus taas laukkoommaan. 😂😂
        Toisen kanssa mennään treffeille joku ilta. Tässä tuntee ihtensä ihan teiniks jo.😂😂

Elä vuan sotkkevvu viestilöissä, kaveri vois ihimetellä😨 Vai rehvilöille, mie hän tuun mustaks😲 Pitäsköhä avata uus, ku tää mennee hittaaks. Sormella suap kotvanaikkoo viputtoo, et löyttyy?

• Aattelin

Just sammaa.🤔 Tämä on vidun hidas.😲😂😂 Vai oot sie☻?😂
        Pittää koittaa pittää ohjat käsissä. 😆

• Mv.ltä

Nyt meni :D Minä tarkoitin kyllä Yykoota ja hänen kanssa kirjoittamista. En minä nyt muuta hämennyksissäni osaa tähän.. Hyvää Joulua nyt kuitenkin kaikille teitille!!

• Mv.ltä

No oho,Minun pitää korjata tätä kommentiani.... tuolla viestilläni en tarkoittanut, etteivät toiset saa kirjoittaa aloitukseeni!! Tuostahan voisi saada sellaisenkin kuvan. Tarkoitin omia tunteitani ja viittasin tekemääni aasinsiltaan.
        Poistettua kommenttia en ehtinyt näkemään, ilmeisesti provo.
        Kirpakka syyspäivä.
        Kutale, tuli mieleen blogistasi, käykö siellä miehiä ollenkaan? Tämä palsta on kyllä tympeä paikka, myönnän.
        Minkä ikäisiä blogissasi käy?
        Millaiseen tarkoitukseen sen alunperin loit ja onko se vastannut kyseistä tarkoitusta?
        Kiitos muuten tsemppauksista ja persiille potkimisesta!
        Onkin palarat hellinä näiden vuosien jälkeen, puhumattakaan tamppauksesta AUTS !!!!
        Luin ylempää, olet luovuttamassa. Anteeksi, että kaadoin pahaa oloani niskaasi aasinsillalla, enkä yhtään jaksanut, ymmärtänyt miettiä, mitä sinulle kuuluu.
        Olinpa ajattelematon, sinulla on varmasti ollut vaikeaa.Ehdittekö jo olla yhteydessäkin?
        Minä olen niin tunneihminen, etten pysty ajattelemaan järkevästi voimakkaiden tunteiden keskellä
        Toivotaan vielä, että tapahtuisi yllätyskäänne ja sinulla hänellä olisi vielä mahdollisuus!!!
        Tietääkö hän tunteistasi?
        Mukavat illankatkot ja yöt teille tänne :)

• YKooo
        Mv.ltä kirjoitti:

No oho,Minun pitää korjata tätä kommentiani.... tuolla viestilläni en tarkoittanut, etteivät toiset saa kirjoittaa aloitukseeni!! Tuostahan voisi saada sellaisenkin kuvan. Tarkoitin omia tunteitani ja viittasin tekemääni aasinsiltaan.
        Poistettua kommenttia en ehtinyt näkemään, ilmeisesti provo.
        Kirpakka syyspäivä.
        Kutale, tuli mieleen blogistasi, käykö siellä miehiä ollenkaan? Tämä palsta on kyllä tympeä paikka, myönnän.
        Minkä ikäisiä blogissasi käy?
        Millaiseen tarkoitukseen sen alunperin loit ja onko se vastannut kyseistä tarkoitusta?
        Kiitos muuten tsemppauksista ja persiille potkimisesta!
        Onkin palarat hellinä näiden vuosien jälkeen, puhumattakaan tamppauksesta AUTS !!!!
        Luin ylempää, olet luovuttamassa. Anteeksi, että kaadoin pahaa oloani niskaasi aasinsillalla, enkä yhtään jaksanut, ymmärtänyt miettiä, mitä sinulle kuuluu.
        Olinpa ajattelematon, sinulla on varmasti ollut vaikeaa.Ehdittekö jo olla yhteydessäkin?
        Minä olen niin tunneihminen, etten pysty ajattelemaan järkevästi voimakkaiden tunteiden keskellä
        Toivotaan vielä, että tapahtuisi yllätyskäänne ja sinulla hänellä olisi vielä mahdollisuus!!!
        Tietääkö hän tunteistasi?
        Mukavat illankatkot ja yöt teille tänne :)

Ei ollunna rovo. Pukki ajelemassa Hontalla : D)). Jaa`a, hyvvii kymysymykssii, enpä kuule tiijjä. Ei ou kukkaa viellä kommentoinunna. Ensimmäinen loki sivusto oll sus, ei toiminnunna mitenkkää.

Toinen jo parempi SimpleSite, mutta sitä ei suanna Blogit.fi liitettyy ja siellä oll rajallinen kapasiteetti. Hyväpuoll ois ollunna videon laitto mahollissuus. Mutta se kuihtu käyjjiin vähhäissyytteen : (.

Nykynen on kohttuu hyvä, mut ei voi laittoo viteoita : (. Alunperänen tarkotus oll semppaus ja jutustelu loki, mutta pyllykälleen men : D)). Ihan mukava nuit juttuja o kirjotella ja kuvvii laitella, ku ei ressii ota. tekkee millo kerkivvää. Kummissii aika aikkoo vievvee hommoo, vaikka ei uskos.

Pittäähä sinnuu vanahusta vähän sempata. Kautta-aikkain out ollunna, ehe ehe miten sen nyt sanos kaunniisti, pikkusen yll vilikas : D)).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7895
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1980
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe