Lahjottu At:n tj Marjamaa toimi onnettarena!:D

Kiva-kun-rakennetaan

Messukilpailun voittaja ja kiitokset messuvieraille
Kiitos kaikille teille, jotka vierailitte Asuntotuotannon osastolla Habitare-messuilla 13.–17.9.2017. Järjestimme messuilla kilpailun, jossa kysyimme, kuinka monta asuntoa Asuntotuotanto on tähän mennessä rakentanut. Oikea vastaus on 70 000.

Asuntotuotantopäällikkö Sisko Marjamaa toimi onnettarena, kun arvoimme kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken Jopo-polkupyörän. Voittaja on Ari Nevalainen Helsingistä, ja Arin arpanumero on 1056. Onnittelut! Palkinto on luovutettu onnelliselle voittajalle. Kiitos kaikille kilpailuun osallistuneille!

Katso messuilta tuttu video:
http://www.att.hel.fi/fi/ajankohtaista/messukilpailun-voittaja-ja-kiitokset-messuvieraille

Ps.
Olipa kumma ettei tämä lahjonnan osaaja (vastaanottaja) ja mestari Marjamaa nostanut oman perheen tai sukualisensa veikkausta kilpailussa!?

15

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjamuu

      Terve Simo!

      • tää_on_aso_palsta

        Mistähän se on noin katkeroitunut? Vakavaks vetää.


      • Kukaan.ei.valvo.siksipä
        tää_on_aso_palsta kirjoitti:

        Mistähän se on noin katkeroitunut? Vakavaks vetää.

        Jaa kuka, Marjamaan sisko vai kuka? Siskolla on asiat kondiksessa suku ja tuttavat ja työntekijät on asutettu kaupungin kiinteistöihin sekä AT:n rakentamiin muihin asuin kiinteistöihin (Hitas) jne.!
        Mistä kysymys? Ja kuka valvoo että sama saa jatkua edelleenkin ja pikku lahjuksia saa vapaasti ottaa edelleenkin vastaan?

        Oma marjamaa on mansikka muut maat ovat mustikka"!?


      • ei.enää.marjamaata
        Kukaan.ei.valvo.siksipä kirjoitti:

        Jaa kuka, Marjamaan sisko vai kuka? Siskolla on asiat kondiksessa suku ja tuttavat ja työntekijät on asutettu kaupungin kiinteistöihin sekä AT:n rakentamiin muihin asuin kiinteistöihin (Hitas) jne.!
        Mistä kysymys? Ja kuka valvoo että sama saa jatkua edelleenkin ja pikku lahjuksia saa vapaasti ottaa edelleenkin vastaan?

        Oma marjamaa on mansikka muut maat ovat mustikka"!?

        Onko Marjamaa kirjoitellut tänne? Ai niin ei ole. Onko Simo kirjoitellut tänne Marjamaasta säännöllisesti? Ai niin on. Eli aika vakavaksi on Simon traumat päässy. Tiiä mistä sitte johtuukaan.


      • Kukaan.ei.valvo.siksipä kirjoitti:

        Jaa kuka, Marjamaan sisko vai kuka? Siskolla on asiat kondiksessa suku ja tuttavat ja työntekijät on asutettu kaupungin kiinteistöihin sekä AT:n rakentamiin muihin asuin kiinteistöihin (Hitas) jne.!
        Mistä kysymys? Ja kuka valvoo että sama saa jatkua edelleenkin ja pikku lahjuksia saa vapaasti ottaa edelleenkin vastaan?

        Oma marjamaa on mansikka muut maat ovat mustikka"!?

        HITAS-järjestelmässä ei ole mitään tulorajoja, hakuprosesseja, tai muitakaan eroja muihin omistusasuntoihin, paitsi se enimmäishinta. Miten siis voisi sisäpiirikaupoilla tuoda etua lähipiirille?


      • Tämä-liittyy-asoaiheena
        tää_on_aso_palsta kirjoitti:

        Mistähän se on noin katkeroitunut? Vakavaks vetää.

        Oletko aso-täti käynyt milloin lääkärillä, jos se voi auttaa kokemaasi mielipahaan tai eriarvoisuutesi kokemukseen jollain tavalla? Muistathan myös nauttia määrätyt lääkitykset ajallaan!
        Huomaa ettei yhtään saa jättää väliin sillä koko hoito saattaa mennä pieleen siitkin kerrasta!


      • asumisoikeus-palsta
        Tämä-liittyy-asoaiheena kirjoitti:

        Oletko aso-täti käynyt milloin lääkärillä, jos se voi auttaa kokemaasi mielipahaan tai eriarvoisuutesi kokemukseen jollain tavalla? Muistathan myös nauttia määrätyt lääkitykset ajallaan!
        Huomaa ettei yhtään saa jättää väliin sillä koko hoito saattaa mennä pieleen siitkin kerrasta!

        Semosta lääkettä ei ole vielä keksittykkään millä Simon avaukset saisi muuttumaan aiheeltaan Asumisoikeusasumiseen kuuluviksi.

        Semmosia lääkkeitä kyllä on olemassa joilla saataisiin Simon katkeruus kaupungin päättäjiä ja erästä rakennusyhtiötä kohtaa alenemaan ja tämä saattaisi johtaa siihen, että Simon, Sinnemäki sitä ja Marjamaa tätä, viestit vähenisivät tai jopa loppuisivat kokonaan


    • PäivänJatkojaSimolle

      Sinäänsä aiheellista pohdintaa, kun mietitään kytköksiä valtaa pitävien välillä. Mutta onko Simolla myös todisteet, että tällaista kähmintää on todella tapahtunut vai perustuvatko väitteet pelkkiin oman mielen tuottamiin johtopäätöksiin? Syytökset ilman todisteita eivät vie pitkälle. Ja on väärin syyttää vieläpä nimellä henkilöitä julkisella keskustelupalstalla.

      • Kukaan-ei-ole-syyttänyt

        Huomaahan ihminen vain syyttäjä syyttää, oikeus ratkaisee jos on ratkaistakseen!

        Asiasta kirjoittaminen, puhuminen ja keskustelu ei ole syytöstä eikä vielä epäilyäkään. uskoisi tuossa iässä ja elämää kokeneena osaa jo erottaa asiat ja niiden yhteydet!?

        Jos aihepiiri on ollut muilla foorumeilla ja mediassa yleisesti tiedossa ja jopa uutisoitu on aihe vapaa kommentoinneillekin!

        Samaahan te sanoisitte tapaus Aarniosta, ja Nissisestä vähäisemmän rikoksen kautta jne.!?


    • Nimet_ja_asiat_ok
      • Anonyymi

        Onkohan Sinnemäki ikinä edes puhunut tämän henkilön kanssa? Hierarkiassa taitaa olla välissä monta esimiestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Sinnemäki ikinä edes puhunut tämän henkilön kanssa? Hierarkiassa taitaa olla välissä monta esimiestä.

        Marjamaa junaili ohi jonojen Hitas- asunnon tutulleen.

        S-mäellä ja Marjamaalla tietenkin kytkös toisiinsa, samoissa kokouksissa juoksevat. Molemmilla myös kytkös asuntomessuorganisaatioon. Eli on puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marjamaa junaili ohi jonojen Hitas- asunnon tutulleen.

        S-mäellä ja Marjamaalla tietenkin kytkös toisiinsa, samoissa kokouksissa juoksevat. Molemmilla myös kytkös asuntomessuorganisaatioon. Eli on puhunut.

        Onko Sinnemäki ollut Marjamaan suora esimies. Ei.
        Ovatko Sinnemäki ja Marjamaa olleet töissä samassa rakennuksessa. Ei.
        Onko Sinnemäki pitänyt Marjamaan kehityskeskustelut. Ei.
        Ovatko Sinnemäki ja Marjamaa käyneet samassa työmaaruokalassa syömässä. Ei.

        Jne.

        Kovasti epäilen, että Sinnemäki on ikinä edes keskustellut Marjamaan kanssa kahden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sinnemäki ollut Marjamaan suora esimies. Ei.
        Ovatko Sinnemäki ja Marjamaa olleet töissä samassa rakennuksessa. Ei.
        Onko Sinnemäki pitänyt Marjamaan kehityskeskustelut. Ei.
        Ovatko Sinnemäki ja Marjamaa käyneet samassa työmaaruokalassa syömässä. Ei.

        Jne.

        Kovasti epäilen, että Sinnemäki on ikinä edes keskustellut Marjamaan kanssa kahden kesken.

        Veikkaa mitä veikkaat mutta Helsingin kaupungin kokouspöytäkirjoista käy ilmi että osallistuneet samoihin kokouksiin vuosien ajan. Kokouspöytäkirjat ovat julkisia.

        Sinnemäkin on ollut hyvin tietoinen alaisensa toimista, ja valehtelee kun väittää muuta.

        Missä on nykyajan liisakulhiat?

        Nämä virkamiehet ja naiset ovat meillä töissä. Me veronmaksajat olemme heidän työnantajiaan, me maksamme heidän palkan ja heidän tehtävänsä on toimia meidän edustajinaan lain ja säädösten mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaa mitä veikkaat mutta Helsingin kaupungin kokouspöytäkirjoista käy ilmi että osallistuneet samoihin kokouksiin vuosien ajan. Kokouspöytäkirjat ovat julkisia.

        Sinnemäkin on ollut hyvin tietoinen alaisensa toimista, ja valehtelee kun väittää muuta.

        Missä on nykyajan liisakulhiat?

        Nämä virkamiehet ja naiset ovat meillä töissä. Me veronmaksajat olemme heidän työnantajiaan, me maksamme heidän palkan ja heidän tehtävänsä on toimia meidän edustajinaan lain ja säädösten mukaisesti.

        Niin, tiedätkö, onko Sinnemäki pitänyt esim. kehityskeskusteluita tämän henkilön kanssa. Entäs sitten työsuojevaltuutetusta ylöspäin koko hierarkia? Jne. Jne. Faktoja vähän peliin, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe