Ohjauksen kääntely väkisin

Korolla2005

Sattui siis semmone juttu että jätin avaimet virtalukkoon jolloin ratti ei mene lukkoon kun sitä kääntelee. Noh poikani jäi autoon ja oli väkisin kääntänyt ohjauksen ihan ääriasentoon auton ollessa sammuksissa. Nyt aloin miettimään että voiko tuollainen väkisin vääntely vauriottaa ohjauksesta mitään paikkoija.

6

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaapojanajaa

Ei voi.
      Ilman ohjaustehostusta ohjaus tuntuu paikoillaan raskaalta, mutta eivät osat ole sen kovemmalla koetuksella kuin moottorin käydessä ja silloin pyöriä paikoillaan kääntäessä. Tietysti paikallaan kääntäminen on sinällään ohjaukselle hieman kuluttavampaa kuin pienessä liikkeessä ohjaaminen, mutta ei sieltä käytännössä mitään hajoa ohjaustehostimenkaan voimilla kääntäessä.

• Auris20I5

Saisit olla tyytyväinen, ettei jälkikasvusi ole räplännyt avainta virtalukossa. Muutoin Korolla parka saattaisi olla lytyssä talon seinässä tai autotallin ovessa tai ties missä.

• ainaLiikkeelläVäännetään

Kyllä paikallaan ratin kääntely rasittaa ja kuluttaa niveliä ja kun tiedetään kuinka heppoisia Toyotan nivelet ovat, niin ei siitä etua ainakaan ollut, tuskin sentään kerrasta rikki meni.

• Ehhe-hehhe

Sinulla on luonnollisesti jotain testituloksia tai muuta faktaa väitteesi perustaksi?

• pekku123___

useampitoyota ollut ja kaiklla olen ajanut yli 450 tkm eikä yhtenkään ole tarvinnut vaihtaa alustan puslia, eikä muitakaan niveliä, poikkeuksena koiranluut jotka joutuu vaihtamaan jos vaihtaa iskarit, koska vanhoja ehjiä kylläkin ei saa ehjinä irti, kun avain pyörähtää kuusiokolossa kun niiden mutterit ovat ruostuneet kiinni. Nyt ajettu 2005 mallinnine corolla 380 tkm juuuri katsastettu eikä nivelissä yhtään klappia, pyysin katsastusmiestä oikein erikseen tarkistamaan onko välysta. Viimekesänä työkaverin octaviaan 2.0tdi jouduttiin vaihtamaan melkein kaikki etuakseliston puslat jo 150 tkm kohdalla ja auto oli vm. 2006.

• ÄläViitsiSatuilla

Hihii mikä mielikuvitus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe