ja valinta käyntiin.
Ken on hiestä kaikkein kaunein, ken on heistä herttaisin?
http://www.is.fi/viihde/art-2000005376336.html
Vai onko sittenkin nainen ketä täällä ikävöit?
Nyt miehet, käsi sydämelle
17
453
Vastaukset
- jhvjvhvh
No ei nuo nyt niin kovin hikisiltä näytä :)
- NaisenMielipide
Kerrankin kunnon tasoa filalisteissa. Usein ne on niin karsean näköisiä että monet muistuttaa hevosta. Nyt on kauniita. Suomelle eduksi että nassukin kaunis eikä vaan pituuuden perusteella kisaajia valita. Toivottavasti muissakin kuvissa yhtä nättejä. Joskus jotkut on yhden kuvan ihmeitä ja muuten sitten todella karseita.
- minäkysyn
filistealaisissa?
No kuviahan voidaan manipuloida suuntaan tai toiseen.
Kyllä tuolla katukuvassa tulee päivittäin vastaan enemmän missitasoisia naisia kuin nuo meikillä fiksatut on.
Minustakin vois joku vaikka saada kauniin naisen, ja sen mieleisensä, mutta kun,,,,,,,, no eihän kaikkea voi kukaan tehdä, ei edes plastiikkakirurgikaan ;),,,
- Tämäyksi
Nyt miehet, käsi tissille ja valinta käyntiin.
Tissistäkö se on kiinni ;o)?, eikä kun se toinen käsi on tississä, ja toinen paikassa vississä ;o)?
- selvästikkin
YksK-Nainen kirjoitti:
Tissistäkö se on kiinni ;o)?, eikä kun se toinen käsi on tississä, ja toinen paikassa vississä ;o)?
Oot vähän rivolla päällä
selvästikkin kirjoitti:
Oot vähän rivolla päällä
No enhän ollu rivo, kerroin vaan mitä miehet ajattelee ;). Ne kun on mulle tuon kertoneet, joten se on vaan miesten mielipiteiden siteerausta ;).
- Ekatosikaunis
Onpa kaunis tuo Tuuli (ensimmäinen)!! Tuo toka taas ihan hirveä, mutta oli näköjään saanut eniten ääniä
Olen kylläkin nainen mutta kunhan kommentoin :) - aidostikaunis
R-nainen on nätimpi.
- kauniskiitosminulta
Kiitos tästä ; )
- sivustakommentoija
kauniskiitosminulta kirjoitti:
Kiitos tästä ; )
Teki siinä mieli sanoa, mutta tyydyin vain toteamaan jotain ympäripyöreää.
Kiva jos jonkun päivää piristi. :)
Missi numero 4 on nätein.
- nättisuttura
5. Jasmine oli nätti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104