Mä voisin kaivata jonkun jolla samantyyppinen kokemus. Oon semmonen myöhäisherännyt nelikymppinen bi nainen, naimisissa ja perhekin. Aika paljon kipuilen (jo vuosia) tän jutun kanssa, kun suhde mieheen on aika kaverillinen ja aina vaan kaipaan naista. En ole yhtään rohkea enkä harrasta irtosuhteita, vaan haluan lähinnä jakaa tätä kokemusta ja tutustua. (Noo, oishan se hienoo löytää joku sielunkumppanikin ☺️)Jos olet yhtään samoissa tunnelmissa ja kaipaat kaveria niitä jakamaan, niin ota yhteys ja tutustutaan. [email protected]
Kavereita ja Vertaistukea Turun seutu??
4
148
Vastaukset
- N30risat
Tule tonne miittiin, olen samassa tilanteessa mutta kolmessakymmenissä. Ei sielläkään tarvitse syvällisiä avautua tai olla "haku päällä", mutta ainakin saisi olla seurassa missä ei tarvitse olla rooli päällä 😊 Ja olisi kiva saada edes muutama tyyppi jotta miitti toteutuu 😁
- bibi1234
Täälläkin yksi myöhäisherännyt. Olisi tosiaan kivata tavata jossakin vaikka kahvilla. Ehkäpä tuolla miitissä...
- N30risat
Tulkaa ihmeessä. Minäkin olen niin syvällä kaapissa ja perhe-elämän syövereissä että pelottaa ajatus edes kahvittelusta arvon rouvat 😱 Mutta kun olen täällä muutaman viikon juttuja lueskellut olen huomannut että hitto meitähän on monta jotka ovat samassa veneessä. Monet aloitukset voisivat olla omalta näppikseltä!
- Vertaistukea
AinaIina, lähetin sinulle viestin tuohon osoitteeseen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708