Mä voisin kaivata jonkun jolla samantyyppinen kokemus. Oon semmonen myöhäisherännyt nelikymppinen bi nainen, naimisissa ja perhekin. Aika paljon kipuilen (jo vuosia) tän jutun kanssa, kun suhde mieheen on aika kaverillinen ja aina vaan kaipaan naista. En ole yhtään rohkea enkä harrasta irtosuhteita, vaan haluan lähinnä jakaa tätä kokemusta ja tutustua. (Noo, oishan se hienoo löytää joku sielunkumppanikin ☺️)Jos olet yhtään samoissa tunnelmissa ja kaipaat kaveria niitä jakamaan, niin ota yhteys ja tutustutaan. [email protected]
Kavereita ja Vertaistukea Turun seutu??
4
136
Vastaukset
- N30risat
Tule tonne miittiin, olen samassa tilanteessa mutta kolmessakymmenissä. Ei sielläkään tarvitse syvällisiä avautua tai olla "haku päällä", mutta ainakin saisi olla seurassa missä ei tarvitse olla rooli päällä 😊 Ja olisi kiva saada edes muutama tyyppi jotta miitti toteutuu 😁
- bibi1234
Täälläkin yksi myöhäisherännyt. Olisi tosiaan kivata tavata jossakin vaikka kahvilla. Ehkäpä tuolla miitissä...
- N30risat
Tulkaa ihmeessä. Minäkin olen niin syvällä kaapissa ja perhe-elämän syövereissä että pelottaa ajatus edes kahvittelusta arvon rouvat 😱 Mutta kun olen täällä muutaman viikon juttuja lueskellut olen huomannut että hitto meitähän on monta jotka ovat samassa veneessä. Monet aloitukset voisivat olla omalta näppikseltä!
- Vertaistukea
AinaIina, lähetin sinulle viestin tuohon osoitteeseen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 651050
- 107960
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70903Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54885- 43873
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30838KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9828Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779