Olen 15v ja olen vähän huolestunut minun äidin puolesta. Äitini kohdussa todettiin olevan kasvain ja hän sanoi että se ei ole mitään vakavaa, joka huolestuttaa minua. Haluaako äitini vain tehdä mielestäni paremman? Äitini on 53v ja terve, paitsi silti kehossa ongelmia.
Minun äidillä on kasvain kohdussa...
3
84
Vastaukset
- pitkääikää
Tuossa iässä kohdun voi poistaa ja monilta se otetaankin pois -50v:na. Entinen työkaveri sai kohtusyövän sinun syntymäsi aikoihin. Hän asui sitten Tampereella potilashotellissa viikot ja sai sädehoitoa. Sitten hän palasi töihin ja jäi eläkkeelle muutama vuosi sitten.
Äitisi kasvain voi olla viaton lihaskasvain, myooma. Ei kasvain välttämättä tiedä syöpää.- Turhaa_pelotella
Todennäköisesti tuossa aloittajan tapauksessa on kyse hyvin yleisestä myoomasta jos äiti on sanonut ettei kyse ole vakavammasta.
Pieniä myoomia ei edes leikata, seurataan vaan tilannetta. - 15v-äidinpoika
Kiitos todella paljon että kerroitte! Olin kyllä tosi hulissani vähän aikaa, mutta nytten ei kai varmaan tartte pelätä enään paljon. Vielä kerran kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1872032Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1771301Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631058- 701053
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06151934Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50845- 101795
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi139781- 45780
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9728