Olen 15v ja olen vähän huolestunut minun äidin puolesta. Äitini kohdussa todettiin olevan kasvain ja hän sanoi että se ei ole mitään vakavaa, joka huolestuttaa minua. Haluaako äitini vain tehdä mielestäni paremman? Äitini on 53v ja terve, paitsi silti kehossa ongelmia.
Minun äidillä on kasvain kohdussa...
3
375
Vastaukset
- pitkääikää
Tuossa iässä kohdun voi poistaa ja monilta se otetaankin pois -50v:na. Entinen työkaveri sai kohtusyövän sinun syntymäsi aikoihin. Hän asui sitten Tampereella potilashotellissa viikot ja sai sädehoitoa. Sitten hän palasi töihin ja jäi eläkkeelle muutama vuosi sitten.
Äitisi kasvain voi olla viaton lihaskasvain, myooma. Ei kasvain välttämättä tiedä syöpää.- Turhaa_pelotella
Todennäköisesti tuossa aloittajan tapauksessa on kyse hyvin yleisestä myoomasta jos äiti on sanonut ettei kyse ole vakavammasta.
Pieniä myoomia ei edes leikata, seurataan vaan tilannetta. - 15v-äidinpoika
Kiitos todella paljon että kerroitte! Olin kyllä tosi hulissani vähän aikaa, mutta nytten ei kai varmaan tartte pelätä enään paljon. Vielä kerran kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906