sinäkö se olet, tuo kaunis apteekin salli, joka kipujani helpottaa.
Lemmenkipeet - Hullu mies
Lemmenkipeet
7
9053
Vastaukset
- Carambola
aika hyvä... Iha oikeesti
- FunHoney.N
Hieno biisi, oon aina tykännyt Lemmenkipeiden biiseistä. Tämä aina herättää muistoja yhdestäkin tietystä miehestä, liekö hullu vai ei?
Ei voi muuta sanoa. Harmi kun on lopettanut vissiin tuottamisen?
- Enkeli
voi ei!! ei kai? onko ne lopettanu? myydäänkö niit levyi enää missään?
Enkeli kirjoitti:
voi ei!! ei kai? onko ne lopettanu? myydäänkö niit levyi enää missään?
En ole varma, onko ne lopettanu, mutta viimeisin "hitti" tais olla tuo "mä en itke enää" ja siitäkin on jo monta kuukautta. Levyistä ei ole tietoa, kun ei taida löytyä pojilta edes kotisivuja, sitä kautta olisi voinnut saada tietoa lisää.
- lempparifani
Jande-7 kirjoitti:
En ole varma, onko ne lopettanu, mutta viimeisin "hitti" tais olla tuo "mä en itke enää" ja siitäkin on jo monta kuukautta. Levyistä ei ole tietoa, kun ei taida löytyä pojilta edes kotisivuja, sitä kautta olisi voinnut saada tietoa lisää.
Ei Lemmenkipeet ole varsinaisesti lopettanut, hiljaisempaa vain on. Ja kotisivutkin vielä verkossa ovat: http://www.t2entertainment.fi/lemmenkipeet/uutiset.php#c
Ostakaa levyjä ja toivokaa keikkoja, niin jospa se siitä piristyis Lemppareiden fanien elämä! :)
Niin, ja Hullu mies on ihana ihana biisi, mut vielä ihanampi on Sua en voi unohtaa... - Lempparit
lempparifani kirjoitti:
Ei Lemmenkipeet ole varsinaisesti lopettanut, hiljaisempaa vain on. Ja kotisivutkin vielä verkossa ovat: http://www.t2entertainment.fi/lemmenkipeet/uutiset.php#c
Ostakaa levyjä ja toivokaa keikkoja, niin jospa se siitä piristyis Lemppareiden fanien elämä! :)
Niin, ja Hullu mies on ihana ihana biisi, mut vielä ihanampi on Sua en voi unohtaa...Ei ole lemmenkipeet lopettanut samalla kokoonpanolla tehdään vieläkin keikkoja Lemmenkipeet nimellä että Kimi and the hitmen band
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402