Just joo,700 saan vaan vaikka tein 2 viikkoa 8-14 tunnin työpäiviä,mitä vittuu oikeasti,tuntipalkka muka 10,02,koulusiivousta
Paska palkka
25
2032
Vastaukset
- juytujg
eikö se ole helppo tarkistaa. Tunnit kerrottuna 10,02.
- Työnantaja
korjaus tuntipalkka 10,33€ tessin mukaan
- Lajka
Ylityöt tietysti lisäksi.
- köyhyyden_kierre
Siis, meinaatko jatkaa samalla tavalla ? Koeta nyt ihmeessä päästä tuollaisesta oman ajan täydellisestä haaskaamisesta ulos. Jos jatkat tuolla tavalla niin huonosti käy. Alipalkattu orjatyö addiktoi ja leimaa sinut pysyvästi. Jäät köyhyyden koukkuun/ loukkuun lopun elämäsi ajaksi. Kunnioita ja arvosta itseäsi ihmisenä. Älä tee sellaista mikä vahingoittaa sinua.
- RikkailtaRahatVeks
Jonkunhan ne on tehtävä ne siivoojan työt anyway ja kyllä kantasuomalaisillakin on välillä tarvetta rahaan, mutta mitäpä sinä siitä tiedät kun rikas olet.
Voisi välillä rikkailta pyyhkiä kaikki varallisuudet ja omaisuudet pois ja tilille tasan nolla euroa, ruokaan ja asumiseen myös tasan nilla euroa, niin ehkä sitä myötätuntoa heruisi tavallisille kansalaisille paremmin... - siivoojanapulainen
RikkailtaRahatVeks kirjoitti:
Jonkunhan ne on tehtävä ne siivoojan työt anyway ja kyllä kantasuomalaisillakin on välillä tarvetta rahaan, mutta mitäpä sinä siitä tiedät kun rikas olet.
Voisi välillä rikkailta pyyhkiä kaikki varallisuudet ja omaisuudet pois ja tilille tasan nolla euroa, ruokaan ja asumiseen myös tasan nilla euroa, niin ehkä sitä myötätuntoa heruisi tavallisille kansalaisille paremmin...Tavallisella, siis tavallisella, kansalaisella on aina rahaa tilillä. Hyvin harvoin käy tavallisen kansalaisen tili nollilla, itselläni ei ainakaan viiteen vuoteen enkä ole rikas. Itse itseni kuitenkin elätän omalla työlläni, vaikka palkka ei ole suuren suuri. 700 euroa käteen kahden viikon työstä on jo jotain.
Mistä nuo ruikuttavat typeryksetkään rahaa muualta saisivat kuin itseään rikkaammilta. Kun rikkaalta loppuu raha, loppuu se myös köyhältä. Näin se vain on ja on aina ollut. - aiti1234
siivoojanapulainen kirjoitti:
Tavallisella, siis tavallisella, kansalaisella on aina rahaa tilillä. Hyvin harvoin käy tavallisen kansalaisen tili nollilla, itselläni ei ainakaan viiteen vuoteen enkä ole rikas. Itse itseni kuitenkin elätän omalla työlläni, vaikka palkka ei ole suuren suuri. 700 euroa käteen kahden viikon työstä on jo jotain.
Mistä nuo ruikuttavat typeryksetkään rahaa muualta saisivat kuin itseään rikkaammilta. Kun rikkaalta loppuu raha, loppuu se myös köyhältä. Näin se vain on ja on aina ollut.Upeeta että tilisi ei ole ollut nollilla viiten vuoteen.
Itse pieni palkkainen, 1200,00€-verot, kolme lasta elätettävänä. Tili todella usein miinuksella ennen tilipäivää. Joo saan asumistukea, omavastuu 380,00€/kk. Lapsista vanhin teini-ikäinen joka harrastaa urheilua, nuoremmat muskarissa. Elatustukea kunnalta, ei isältä. Vaikka meillä on tiukkaa rakasamme toisiamme ja elämää.
- Siisseli00
Aloittaja: juu harkinnut olen alanvaihtoa,mutta eka pitäisi löytää joku muu työpaikka,en halua karenssia
- oikea_asenne
Hyvä. Oikea asenne. Eteenpäin. Älä jää nykyiseen duunipaikkaasi. Sinua ei siellä arvosteta. Kohdellaan todella väärin. Älä jätä duunin vaihtoa haaveeksi vaan aloita uuden duunin aktiivinen haku jo heti tänään. Olen varma, että löydät paremman homman. Teet sen itseäsi varten.
- Töitävaanaina
oikea_asenne kirjoitti:
Hyvä. Oikea asenne. Eteenpäin. Älä jää nykyiseen duunipaikkaasi. Sinua ei siellä arvosteta. Kohdellaan todella väärin. Älä jätä duunin vaihtoa haaveeksi vaan aloita uuden duunin aktiivinen haku jo heti tänään. Olen varma, että löydät paremman homman. Teet sen itseäsi varten.
Jep näin teen, toivon mukaan järjestyy, ei tää nykyinen duuni oo selkä ja niska kivun arvoinen
- jippojakäyttöön
oikea_asenne kirjoitti:
Huomauta maksamattomista palkoista. Tee palkkaturvahakemus, ellet saa pyynnöstä palkkojasi. Jos kiistää puuttuvan palkkasi, oma kirjanpitosi työtunneistasi on arvokas- älä anna alkuperäistä itseltäsi ta:lle, älä millekään taholle, annat kopiot.
Itse käytän seinäkalenteria alkuperäisenä työtuntikirjanpitojuttuna- kätsä. siitä voi seurata onko edellisen kuun mikä viikko samanlainen kuin tämän kuun, ja edellisvuosien kalenterit säilyvät kyllä. Voi vähän ennakoida ruuhka-aikoja.
Ellet itsellesi ole pitänyt kirjanpitoa, voi olla vaikea todistaa tuntejasi. Kohdeaikasihan olet kuitenkin ilmoittanut pomolle- hänellä täytyy olla ne antaa sinulle katsottavaksi, ja tarvitseehan ne työssäoloehdonkin tarkastelua varten ilmoittaa liittoon tai Kelaan.
- EiSiivosutyölle
Niin. Tälläistä on siivoustyö. Itselle tulee välillä 2 viikon työajaksi 100 tuntia ja se nettopalkka 2 viikosta on 700-800 euroa. :( Keskimäärin 10 tunnin työpäiviä.
Osa työpäivistä on vielä semmoisia, että aamulla töihin kello 05.00 kolmeksi tunniksi. Sitten kotiin ja takaisin töihin kello 13.30-21.30 :( Siihen mukaan vielä työmatkat. Työmatkat yhteensä 2 tuntia koko päivältä. Ts. aikaa menee työhön yhteensä 13, 5 tuntia ja palkka maksetaan 10,5 tunnista.
Tämmöistä tämä on. Mutta kaikkeen tottuu.- Tessikömukaoikein
Matalapalkka ala, ja palkasta menee sen kolmas osa. Hyvähän se tietenkin ettei työtön oo eikä saa karenssia, mut mielestäni tavallisella rivisiivojaalla teettetään liikaa töitä työajaan ja palkkaa nähden
- Häissä
Jos tää pitää paikkaansa niin sua on kusetettu ja lujaa. Epäilen ettet nyt itse puhu ihan totta. Vai oletko harjoittelijapalkalla?
- HappyWorker2017
Hei, hakekaa Spectra Yhtiöt Oy:lle töihin. Mä oon ollu tosi tyytyväinen työnantajaan, ja työ on suht vaihtelevaakin, plus työntekijöitä kunnioitetaan. Kun työt tulee hyvin tehdyks, firmassa saa hyvän maineen ja lisätyötä helposti, koulutuksen esim. pullokärryyn ja vartiointiinkin. =) Mä pääsin Spectralle töihin ja on ihan paras työnantaja tähän mennessä.
Nii-in toiset tekivätkin läksynsä.
- svenskit
Ompa järkyttävää. Ruotsissa maksetaan siivoustyöstä ihan ookoo palkkaa, toisin on siellä finskeissä
- Rapsekki
Toihan on ihan normaali tuntipalkka
- paskaduunitpois
Kyllä paska työ katkeroittaa ihmisen joten ole mielummin työtön kuin tuollaisissa alipalkatuissa sonta työpaikoissa.
Mieti sitä kun toinen saa vaikkapa normi 2300 -2500 €/kk liksaa ja itse saat jotain 10 paskaliksaa vaikkapa 10 vuotta niin sulla ei ole mitään mutta toisella on auto ja asuntokin osittain maksettuna. - PieniPiruVasempaan
Palkka ei ole häävi.
Paljonko maksat veroja, vai kuulutko siihen kolmannekseen, joka ei niitä maksa?
Toinen kysymys on, että mikä sinun palkkasi pitäisi olla ja mistä työstä sellaisen palkan saisi?
Luonnollinen jatko onkin: onko sinulla mitään sellaista osaamista, josta joku on valmis maksamaan paremman palkan?
Oletko valmis parantamaan osaamistasi saadaksesi palkan, jota pidät itsellesi riittävänä?
Siivoustyössä ei juuri osaamista vaadita, joten sitä tekemällä et pääse tavoittelemillesi palkoille ei nyt eikä tulevaisuudessa. Kyse ei ole siitä, että siivouksesta maksettaisiin huonosti vaan sinä olet väärällä alalla jos palkkasi ei riitä.- Tyhmäkakkapää
Olet tyhmä, nykyään siivoojilta vaaditaan hirveästi, pitää olla työkokemusta ja osaamista hirveästi, tietää aineet,työmenetelmät jne,
- pienet.menot
Maansiirtourakoitsija maksaa kuskeilleen vielä vähemmän, mutta pojat ei ymmärrä valittaa.
Silläkin liksalla saa loppuun ajettuun bimmeriin karvanopat ja kiiltävät polkimet.
- Clixclox
Vaihda työpaikkaa äläkä kitise täällä. Tai paina lisäduunia vaikka täällä https://csl.ink/2NbH vastailet vain kyselyihin ja tienaat rahaa 👌👌😎😎
- Kelpaa1000000
Mulla siivoustyössä palkka reilu 2000e/kk. Ei viikonloppu töitä ja päivätyö. Rauhassa saa tehdä kohteet.. Ei kiirettä. Matkakorvauksineen tulee ihan hyvä tili. Koulutusta ei löydy ja ei kyllä aikasempaa kokemustakaan.
- Matalapalkka-alat
Niin mikä siinä liksassa nyt oli vikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305