Terve
Nesteeltä saapui äsken tällainen ilmoitus. Kannattaa muidenkin kuin ”pyttyautoilijoiden” huomioida tämä . Puhuin vielä Nesteen Komosen kanssa ja uhka on todellinen. Supolla on seurannassa muutamia henkilöitä ja juuri nämä kaverit ovat aktivoituneet. Informoikaa kuljettajia lukitsemaan ovet myös lastaus/purkutilanteissa ja tarkkailemaan ympäristöä ja ilmoittamaan havainnoista. Tätä Nesteen viestiä on lupa jakaa eteenpäin.
Suojelupoliisi (SUPO) informoi, että Hamina-Kotka suunnalla on kuvattu säiliöautoja.
Mikäli havaitsette jotakin tavallisesta poikkeavaa (näitä kuvaajia) tulee niistä ilmoittaa mahdollisimman nopeasti suoraan
, niin ilmoitus suoraan paikalliselle poliisille.
Kohotettu valmius koskee koko Suomea.
Autojen hytin ovien lukitseminen ja avainten hallinta on nyt korostetun tärkeää, kohonneen uhkatilanteen vuoksi.
t.Maalogistiikka
Ei mitään järkeä enää
5
413
Vastaukset 5
- eipäätäeihäntää
Tämä hallitus täytyy epäpätevänä kaataa ! Se antaa sen paperittoman rikollisjoukon ihan vaan vapaasti vaeltaa täällä ja nyt houkuttelee veronmaksajien rahoilla lähtemään vapaaehtoisesti.
Tuosta saa nyt sen käsityksen, että jos otat kuvan rekka-autosta, niin joudut välittömästi poliisin kynsiin, saat merkinnän rikosrekisteriin kun kuvasin rekka-autoa ja Supokin on kohta kimpussa. Niin ja kuvausvälinekin, oli sitten kamera tai älypuhelin, ilmeisesti takavarikoidaan ja hävitetään. Ihme touhua. Itse olen kertonut rekkakuskeille miksi kuvasin heidän autojaan, mikäli ovat kysyneet ja ei ainakaan vielä ole poliiseja saatu kimppuun. Kerran kuvasin yhden maitoauton ja kuski puhui kännykkään ja kuulin kun hän sanoi, täällä kuvattiin maitoautoa, mutta en tiedä miksi. Syy miksi kuvasin auton, oli se, että auton ovessa oli sama nimi kuin työkaverini veljellä. Näytin kuvaa hänelle töissä ja hän sanoi, että en tiennytkään, että se poika on maitoauton itselleen hommannut.
- minlinenykslö
Minä otin kesällä kuvan yhestä metästä, mutta se kyllä kaadettiin eikä kukaan sitä suojellu ku se ei ole auto nesteessä.
- QD32
Nopeusrajoitin.
Katsokaa, ajakaa perässä. Firma jonka rekkojen RAJOITIN on säädetty 82-83km/h.
Tämän tiedon sain eräältä ammattiautoilijalta. Kiitos Nesteelle. - Hupiukkoolet
Paitsi että höpöhöpö juttu koko tarina, facessa kiertänyt tarina jolla vedätettiin juntteja. Supon sivuilta voi lukea tiedotteet, ei mainintaa rekkojen kuvauksista. Ps. Facebookkiin kun kirjoitat hakuun "suomenteiden rekat" niin löydät todisteet "terroristeista". Kannattaa vinkata supolle... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty451413Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3341209Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311013Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s323992Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine135839Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50791
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556