Mulla on ainakin käymättä vielä, Berliini, Rooma (Italia / Italian Road-Trip) näin lähiseuduilta. Kesällä vois harkita myös Etelä-Korea / Japani keikkaa esimerkiksi. Samoin Länsi-Rannikko Jenkeissä on kiertämättä. Samoin Itä-Eurooppa on ihmettelemättä, Praha, Budabest, Varsova, tms.
Asustelen PK-seudulla, mies, ikää 40v. ICT hommissa.
Kesällä vois mennä siis pidemmälle ja vaikka 2 - 4 vko. Ja talvilomahan on sen viikon.
Ennakkoon tiedoksi, että en välitä pahemmin mm. baareista ja yökerhoista, enkä aurinkorannoista. Vaikka jotkut tuntuvatkin keskittyvän vain ja ainoastaan noihin asioin matkoillaan. Tykkään kävellä paljon, katsella, ihmetellä, käydä museoissa ja muissa nähtävyyksissä. Yleensä ollaan tehty matkaa varten ennakko plaani, missä on kohteet listattu mm. sään / alueen mukaan jne. Että saadaan kierrettyä tehokkaasti kiinnostavat paikat. Sekä tyypillisesti esim. viikon reissussa on vuokrattu auto esim 3 päiväksi tms.
Talviloman ajankohta on vielä auki, joten on mahdollista sovittaa sitä sitten sopivasti.
Ihan hyvin vois kyllä ressata yksinkin, mutta reissussa on kuitenkin kiva olla seuraa messissä.
Jos jaksoit lukea tänne asti, niin harkitse viestin lähettämistä:
matkalle @ camos . 33mail . com (poistele välilyönnit)
Talvilomalle seuraa, 40v, mies
JosUlosHaluatMennäNyt
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734