Uusi Yaris

pakkoostos

Sain tilaisuuden huristella kokonaisen päivän uudella Yariksella ja on ihan pakko sanoa, että on tosi kiva ja näppärä peli kovista ennakkoepäilyistä huolimatta.
Eniten hämmästystä herätti, että auto käyttäytyy todella hienosti montuissa ja hidastustöyssyissä ja kiihtyvyys 1.5 koneella on kuin GT-rassilla painelisi mennä.
Auto on myös hiljainen pikkuautoksi ja sen sävy ei häiritse.
Miinuksiakin toki on, kuten omaan makuuni liian ärhäkkäät jarrut ja kytkin ottaa melkein lattianrajassa kiinni - liekö ominaisuus, mutta siihenkin tottunee ajan mittaan.
Motariajossa auto on levoton ja ohjaus liian herkkä, joten ei sillä ihan mielellään Norjan reissuja ainakaan joka viikko tekisi.
Jokatapauksessa oivaa kakkosauton ainesta tai miksei ykköskin, jos ei pitkää matkaa usein tarvitse ajella.

19

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä.Tojokin.joskus

      Kilpailijat ovat parempia ajaa, tehokkaampia ja niillä voi mennä motarillekin.

    • kiinnnostunut

      B-luokan segmentissä Yaris on parhaimmistoa ajettavuudessa taajamissa.
      Mutta mitkä merkit olivatkaan pahimmat kilpailijat?

      • aasialainenEiVaanOsaa

        Ford Fiesta, VW Polo, noin alkuun. Nuo peseeYariksen 100-0.


      • EliToyotanvalitsen
        aasialainenEiVaanOsaa kirjoitti:

        Ford Fiesta, VW Polo, noin alkuun. Nuo peseeYariksen 100-0.

        Ford ehkä ajettavuudeltaan vähän parempi, mutta muuten aika oksettava, puhumattakaan VWstä, minkä luotettavuuden jo kaikkien luulisi tietävän.


      • parasta.sarjaa
        EliToyotanvalitsen kirjoitti:

        Ford ehkä ajettavuudeltaan vähän parempi, mutta muuten aika oksettava, puhumattakaan VWstä, minkä luotettavuuden jo kaikkien luulisi tietävän.

        Eihän noita parempia ole kuin Audi A1, Skoda Fabia, Seat Ibiza, VW Polo, Kia Rio, Ford Fiesta, Huyndai i20 ym.


      • Kunhan_Höpäjät
        parasta.sarjaa kirjoitti:

        Eihän noita parempia ole kuin Audi A1, Skoda Fabia, Seat Ibiza, VW Polo, Kia Rio, Ford Fiesta, Huyndai i20 ym.

        Siinä meillä "todellinen tietäjä" ;) Et varmasti ole mitään autoa koskaan ajanutkaan!!!


    • nejtack

      Noista Audi A1 kuulostaisi parhaalta, mutta ylläpitokulut on tunnetusti pilvissä.

      • likhuiygyug

        yaris ja A1 ei ole oikein vertailukelpoisia, yaris hinnat alkaen 16.000 ja audi 22.000 euroa


      • Tsidsg

        22.000 7000 7000=36000


    • vanhayavaris

      Saattaa olla hyväkin, olen vanhalla Yariksella ajanut useamman päivän ja sadat kilometrit, pikkuautoksi ihan jees, mutta miksi ihmeessä tämä uusi on niin oksettavan ruma.

    • Yarisbiisi

      Osta Yaris ja oot elämäsi varis,
      ja vaik kuinka yritän, oon silti kiinni Saris,
      Sari sano mulle, emmä ala sulle, oon kiinni ihan Karis,
      No voihan vit... siis Karis...?
      Toisaalt ei se niin haittaa ja voinhan vanhan auton laittaa,
      sillä mäkin oon kiinni Maris,
      Mut silti mulle tärkeintä on aina Yaris.

    • oivapeli

      Menkäähän nyt keskenkasvuiset katsomaan kun ÄITINNE riisuu,että todellisille automiehille jää rauha keskustella.

    • Kylläpäkiinnostaa

      Niin siis tämä on se testijumbo, joka hävisi molemmat vertailutestit ja jos edeltäjäänsä tulee niin ruostuu katsastuskelvottomakksi ennen kesto testin loppua....selvä.

      • kotiMarkettiKouluKoti

        Yaris on yhdessä ykkönen, ruostuu taatusti nopeammin kuin mikään muu vastaava auto.


    • seatVWskodaudisama

      Koeajoin uuden polon ja -10 lämmöt ei noussu normaaliin puolen tunnin ajossa.
      Missä se kehitys luuraa VW?
      Eli haalarit päällä ajo jatkuu tai webasto pakollinen.
      Miten se VW saa bensiini autostakin kylmän?

    • pakastinjääboxi

      Ei hemmetti, vokkelo se ei vaan opi tätä viileämmän ilmaston hallintaa.
      Joka VW.ssä webasto pitäisi olla vakiovaruste ainakin täällä pohjolassa.
      Saksalaisissa etsiväsarjoissakin hengitys höyryää aina volkswagenissa vaikka on kesä.

      • saastekärryVWskoda

        Taitaa saasteilma höyrytä


    • eivaanpysytiellä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe