Lukeeko täällä kukaan Dogfortia? Löysin eilen Red Lobster -corgin omistajan haastattelun netistä, ja hän väitti koiransa tulleen koirapuistossa "raiskatuksi" pentuna:
http://uproxx.com/tv/corgi-friday-interview-with-lobster-dogs-owner/
"My baby, Red Lobster, was sexually assaulted- raped."
Minun käsittääkseni koirat eivät kyllä kykene raiskaamaan? Ja eikös tuo koirapuistossa tapahtuva astuminen ole useimmiten alistamista?
Mitä sitten tulee siihen varsinaiseen aiheeseen, eli onko kukaan muu ihmetellyt miksi Martinez on saksanpaimenkoira eikä esim. chihuahua tai dogo argentino? Käsittääkseni Martinez-nimi kun kertoo yleensä latinotaustasta - ja onhan Jean Claudekin bordeauxindoggi, kuten nimestä päätellen pitääkin olla.
Jos ei noita pieniä epäkohtia oteta lukuun, niin mielestäni Dogfort on kuin huomattavasti parempi sarjakuvaversio elokuvasta Kuin Kissat ja Koirat.
Red Lobster
dogfort
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307