Jeesus kristus

Jeesusonelämä

On tie totuus ja elämä.. Kristus Jeesus nyt ja ainoaan. Kiitos Jeesus, että olen sinun näin heikkona ja vajavaisenakin ja saan olla kerran kanssasi taivaassa missä ei kyyneltä eikä janoa ole. Onhan tämä elämä vain silmänräpäys, eikä sitäkään ikuisuuden mittakaavassa. Katsokaa netistä biili Weisin todistus helvetistä ja 7 kolumbialaisen nuoren käynti helvetissä ja taivaassa.helvetti ei todellakaan ole se biletyspaikka mitä saatana uskottelee teille.

4

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kyyneltä , ei janoa ... No tuollaisen olemisen tunteen saapi kun noudattaa Jeesuksen opetuksia. Kun ymmärtää esimerkiksi luottaa Jumalaan niin vahvasti että tämä seuraava tulee normiksi omassa elämässä eikä vain opiksi jota ei edes kuulla : Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
      25. Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
      26. Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
      27. Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
      28. Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
      29. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
      30. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
      31. Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
      32. Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
      33. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
      34. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa.

• Ei murhetta, ei janoa , ei nälkää vaan ainoastaan kiitollisuutta Jumalalle siitä mitä on , täydellinen hyväksyminen , ei taistelua , kiitos Jumalalle .

• Anonyymi
        Allishere kirjoitti:

Ei murhetta, ei janoa , ei nälkää vaan ainoastaan kiitollisuutta Jumalalle siitä mitä on , täydellinen hyväksyminen , ei taistelua , kiitos Jumalalle .

Kiitollisuus ei kauaa kestä ja sitten alkaakin hemmetinmoinen tappelu eduista, oikeuksista ja tiskivuoroista.

Se siitä taivaasta, kuulostaa lähinnä Neuvostoliitolta.

• Anonyymi

Itseasiassa jeesus oli rättihomo israelista jonka nimi oli iesvs nazarenvs. 13.opetuspenis. Mikäs johanneskastajan alkuperäinen nimi on?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe