Hei löytyisikö matkaseuraa marraskuussa 60v naiselle johonkin lämpimään?Ja matkan pituudella ei väliä.
Matkaseuraa marraskuussa
23
550
Vastaukset
- melplay
Hei. Minä tarvisin matkaseuraa vk. 42 Leville. Kämppä varattu ja maksettu. Omalla autolla. 5 yötä. Mies 59,
- melplay
Ja etelän reissukin vois onnistua.
- kurviii66
Hei .Etsin naista matkaseuraksi.
- Jääkarhulämpimään
Heippa,itse olen 45v mukava nainen päijäthämeestä,työttömänä nyt ja vähistä rahoista kauan säästänyt että esim thaimaaseen pääsisi.yksin matkustaminen kallista ja kyllä matkakaveri olisi kiva.arka olen vähän tuntemattoman kanssa lähtemään mutta jos luotettava ja kiva se riittää.viikko tai 2.mietintä asteella vasta tämä mutta laitampa viestiä kuitenkin.
- matkailua
Onko sinulla s-postiosoitetta? Joskus matkaseuraa vailla 60 heteronainen.
- rekkimatti
Hei.Olisiko ehdotuksia miten voitaisiin saada toisiimme yhteyttä yksityisesti niin voisimme jutella?
- jokomennäännytvaiheti
mie voisin lähtee vaikka kanarialle jollain äkkilähöllä, 54v urospuolinen otus oon, kuitenkin hyvä tapainen ja en läträä päiheitten kaa.
- matkailua
Hei! En ehtinyt kirjoittaa s-postiosoitetta ja se poistettiin. Laitatko sen uudelleen.
- matkailua
Voitko kirjoittaa minun osoitteeseen, tällä osoitteella ei viesti kulje: [email protected]
- Aurinkoonjuu
Hei, olisin myös matkaseuraa etelään vailla. Marrasuussa sopisi 2 viikon reissu. Olen 50 nainen pääkaupunkiseudulta. Alkoholin kanssa en läträä, lasin viiniä voin ottaa, mutta sekään ei ole välttämätöntä.
Tykkään myös liikkua ja katsella paikallisia nähtävyyksiä ja elämää auringonoton lisäksi.
Mikäli kaipaat matkaseuraa tulevalle marraskuulle, vastaile !jokomennäännytvaiheti on mie, niin miut saapi kiinni klikkalla tuota nimimerkkiä tai sitten tämän saitin loppulitviikki perään.
- Jääkarhulämpimään45678
Heippa joko olet saanut matkaseuraa?Kuulostat järkevältä ja samanhenkiseltä.t jääkarhu lämpimään nainen.
- marraskuussa
Jääkarhulämpimään45678 kirjoitti:
Heippa joko olet saanut matkaseuraa?Kuulostat järkevältä ja samanhenkiseltä.t jääkarhu lämpimään nainen.
Hei Jääkarhulämpimään! Olisin luotettavaa matkaseuraa viikon matkalle Thaimaaseen. Onko sinulla sähköpostiosoitetta, voisin kirjoittaa?
- matkailua
Aloittajan : [email protected] ei toiminut?
- vaastaanmailcom
Hei laitoin sinulle s-postia [email protected] perille??
- matkailua
Ei tullut. Laitatko uuden nimimerkille matkailua, uusi ilmoitus.
- aitimama
Hei sinä henkilö joka haet seuraa tai seuralaista täällä on [email protected] seuraa joka tarvitset tietynlaista seuralaista laita viestiä.
- aitimama
tässä oikea sähköposti [email protected]
- u9lmuml
sopisiko Espanjan rannikko marraskuussa jouluun??
- maailakulkija
Hei sopisi.Minkä ikäinen olet?Laitatko säkköposti osoitteen niin otan yhteyttä.
- hassus
tammik olisin valmis lähteen viikko tai kaksi kanarialle [email protected] toki saa muutkin laitaa postia jos ovat lähdössä tolloin olen 66v mies hki en juo enkä polta
- denim1
kävisikö tammikuun puolessa välissä kuukauden matka intiaan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897