Olen savosta oleva keski-ikäinen mies (avossa). Sinä nainen noutajakoiran omaava, jos kiinnostaa yhteiset treenit, niin ilmoittele, sovitaan tarkemmin. Metsästysharrastus plussaa.
Olisko, naista noutajakoiraharrastukseen.....
7
309
Vastaukset
- parastakaikille
Haet naista,ja sulla jo on sellainen.noloooo.Osta oma koira.
- kysympäsvaan
Miksi juuri naista?
- äijäporukkaok
Ota mies,on äijämäisempää harrastaa miehen kanssa.Tietysti koira, noutaisi nopeammin,kun hidas mies.
- labbismies
..siinäpänähdään, muten lapsellisia ihmiset on ja kateellisia....eli niinpä....eli te olettevarmaan hyviä ihmisiä? vai?????ja nuhtettomia.....?
- teeihanmitälystäät
Kuule annapalaa, ihan joka pusikossa labbiksinesi,ei oo keltään muulta poies ;)
- kysympäsvaan
Jaa enpä tiedä miten asiallinen kysymykseni on kateellinen tai lapsellinen, kiinnosti vaan tietää että miksi juuri naista. Asun savossapäin ja harrastan noutajani kanssa ja harrastuskaveri kelpaisi, mutta olen mies.
- labbismies
Kiitos, kaikille vastanneille! näin näköjään on, että joku on tuohon vihapäissään vastannut?" nään melkein punaiset kasvot ja vihan jolla on vastattu ja melkein "näppäimet" on läpi näppäimistöstä.... :), mutta, oikea ja asiallinen vastaus oli, minunmielestä, korostan minunmielestä, miehellä nimimerkki"kysympäsvaan" eli poikkesiko alkuperäinen kysymykseni/vastauksenne...?alkuperäisestä kysymyksestä?????eli "sivukommentit" sallittu suomi on vapaa maa kommentoida... jne.....voisin pitää vaikka luennon, mutta, en.. HYVÄÄ JATKOA TEILLE. Kaikesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341