Olen savosta oleva keski-ikäinen mies (avossa). Sinä nainen noutajakoiran omaava, jos kiinnostaa yhteiset treenit, niin ilmoittele, sovitaan tarkemmin. Metsästysharrastus plussaa.
Olisko, naista noutajakoiraharrastukseen.....
7
329
Vastaukset
- parastakaikille
Haet naista,ja sulla jo on sellainen.noloooo.Osta oma koira.
- kysympäsvaan
Miksi juuri naista?
- äijäporukkaok
Ota mies,on äijämäisempää harrastaa miehen kanssa.Tietysti koira, noutaisi nopeammin,kun hidas mies.
- labbismies
..siinäpänähdään, muten lapsellisia ihmiset on ja kateellisia....eli niinpä....eli te olettevarmaan hyviä ihmisiä? vai?????ja nuhtettomia.....?
- teeihanmitälystäät
Kuule annapalaa, ihan joka pusikossa labbiksinesi,ei oo keltään muulta poies ;)
- kysympäsvaan
Jaa enpä tiedä miten asiallinen kysymykseni on kateellinen tai lapsellinen, kiinnosti vaan tietää että miksi juuri naista. Asun savossapäin ja harrastan noutajani kanssa ja harrastuskaveri kelpaisi, mutta olen mies.
- labbismies
Kiitos, kaikille vastanneille! näin näköjään on, että joku on tuohon vihapäissään vastannut?" nään melkein punaiset kasvot ja vihan jolla on vastattu ja melkein "näppäimet" on läpi näppäimistöstä.... :), mutta, oikea ja asiallinen vastaus oli, minunmielestä, korostan minunmielestä, miehellä nimimerkki"kysympäsvaan" eli poikkesiko alkuperäinen kysymykseni/vastauksenne...?alkuperäisestä kysymyksestä?????eli "sivukommentit" sallittu suomi on vapaa maa kommentoida... jne.....voisin pitää vaikka luennon, mutta, en.. HYVÄÄ JATKOA TEILLE. Kaikesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek246963Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284428- 343256
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823105- 102078
- 821754
- 1541684
- 1471632
- 121618
- 231582