Yksi koirani hampaista on vaalean ruskea (muut hohtavan valkoisia). En ole ennen huomannut ainakaan että se olisi aina ollut eri värinen kuin muut. Kyseessä semmonen pikkuhammas kulma- ja poskihampaiden välillä. Koira kyitenkin syö ja pureskelee ja leikkii leluilla kuten ennenkin eli ei vaikuta kipeältä. Myöskään ei reagoinut mitenkään erityisesti kun sormella tökin hammasta (kokeillakseni onko kipeä). Onko se jotenkin vaurioitunut ja vaatiiko toimenpiteitä?
Ruskea hammas
2
1813
Vastaukset
- äläpelkääkysyäel
Kannattasko kysyä suoraan eläinlääkäriltä,et saisit oikeet neuvot?
- pienipoodle
Ei koira kipua näytä.Luultavasti hammas on mätä ja se tarvitsee poistattaa.Omalla koirallani kävi näin eikä vaikuttanut yhtäänn kipeältä vaikka yritin heiluttaa hammasta,todellisuus oli että hammas oli syvälle juureen mätä ja juuri pahasti tulehtunut.Kaikki ei näy ulospäin ja jos yksi hammas huono yleensä on muitain hampaita huonona.Suosittelisin hammaskuvausta eläinlääkärissä,tulehtunista hampaista leviää koko ajan bakteereita elimistöön ja voivat aiheuttaa tulehduksen jossain sisäelimessä joten kipin kapin nyt eläinlääkärin luo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482