Mukavaa viikkoa kaikille! :)

En viitsinyt enää tuohon vanhaan juttuun kirjoittaa, kun siellä haisi eräs sontaläjä :)

Miten teillä on päivä sujunut?
Mietinpä tänään, että kun välillä kaikkia ihmisiä maailma potkii päähän, niin mitkä asiat saa teidät iloisiksi ? Mulle riittää se, kun joku vain sanoo muutaman mukavan sanan..(niinkuin eilen) ja musiikki on myös sellainen mukava piristäjä :)

Ja yksi asia mikä pisti tänään ikävästi silmään :( Miksi ihmeessä roskia pitää heittää maahan?? Eikö sitä roskaa voisi vaikka pitää kädessään kunnes löytää roskiksen tai laittaa vaikkapa taskuu hetkeksi!?

85

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kun teit uuden puhtaan avauksen. No tänään minua on piristänyt ja hymyilyttänyt parin kaverin tapaaminen kuntoutuspaikassa, ja sen jälkeen mentiin yhdessä syömään mäkkäriin juustohampparit..😝 Ja on tuo auringon paiste myös ollut sellainen asia joka sai minut hyvälle tuulelle..😎

Minäkään en koskaan heitä roskia maahan, ei tulisi mieleenkään. Jos ei ole ulkona ollessa roskista lähellä, laitan roskat taskuun tai laukkuun, ja hävitän ne kotona.

Niin, viimeinen hymyilyttävä juttu, koira söi äsken mahansa täyteen ja kuorsaa nyt tyytyväisenä tyynyllään..😃 Pikkukoiran kuorsaus on aika söpöä..😘

• Se on todellakin myös piristävää, kun saa jutella kavereiden kanssa :) Ja tänään kyllä paistoikin tuo aurinko niin nätisti. Tuli ihan kesäinen olo.

Sessukalla oli mukava olla, ku massu täynnä ;) Pienellä koiralla ei varmaan kaamee ääni tule, ku se kuorsaa..Joskus nähny videon isosta sessulista nukkumassa, niin se piti kyllä semmosta ääntä, että kuulu varmaan naapuriin asti :))

• tinttu-liina kirjoitti:

Se on todellakin myös piristävää, kun saa jutella kavereiden kanssa :) Ja tänään kyllä paistoikin tuo aurinko niin nätisti. Tuli ihan kesäinen olo.

Sessukalla oli mukava olla, ku massu täynnä ;) Pienellä koiralla ei varmaan kaamee ääni tule, ku se kuorsaa..Joskus nähny videon isosta sessulista nukkumassa, niin se piti kyllä semmosta ääntä, että kuulu varmaan naapuriin asti :))

Juu, on mukava nähdä kavereita ja touhuta yhdessä kuntoutuspaikassa, ja toki on kiva käydä yhdessä syömässä. Kaveri terapiaa..😃

Kuorsaako kissasi? Koiru kyllä kuorsaa aika usein, kun on tosi väsynyt..😃

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Juu, on mukava nähdä kavereita ja touhuta yhdessä kuntoutuspaikassa, ja toki on kiva käydä yhdessä syömässä. Kaveri terapiaa..😃

Kuorsaako kissasi? Koiru kyllä kuorsaa aika usein, kun on tosi väsynyt..😃

No ei varsinaisesti..Se on vaan semmosta ininää :)

Hitto, ku meni kaffeeta äsken väärään kurkkuun ja nyt sit yskittää :P

Aloinki samantien miettimään, että miksihän sanotaan väärään kurkkuun, ku eihän ole ku yksi vaan ;)))

No ei varsinaisesti..Se on vaan semmosta ininää :)

Hitto, ku meni kaffeeta äsken väärään kurkkuun ja nyt sit yskittää :P

Aloinki samantien miettimään, että miksihän sanotaan väärään kurkkuun, ku eihän ole ku yksi vaan ;)))

Ai ne vain inisee..😃 Äläs nyt tukehdu kahviisi siellä..😃

Ai ne vain inisee..😃 Äläs nyt tukehdu kahviisi siellä..😃

Nii..semmosta vienoa ininää. Kyllä se olis karmeeta, jos kissatkin pitäis nukkuessaan kovaa ääntä :))

Nii..semmosta vienoa ininää. Kyllä se olis karmeeta, jos kissatkin pitäis nukkuessaan kovaa ääntä :))

Voooi.. Ovat Varmaan kivoja kisuja..❤ Tiedätkö, minun koiruli melkein kehrää kuin kissa, kun on tyytyväinen, saa rapsutuksia je hellyyttä..❤ Se siis kissakoira.😃

Voooi.. Ovat Varmaan kivoja kisuja..❤ Tiedätkö, minun koiruli melkein kehrää kuin kissa, kun on tyytyväinen, saa rapsutuksia je hellyyttä..❤ Se siis kissakoira.😃

Kehräävä koira :))) Eipä semmosia paljon varmaan ole :))

Me ollaan kahdestaan tässä höpötelty..no naisiltahan ei jutut ikinä lopu :))

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Pahaa enteilevä kommentti;)

Juu, en tiedä onko kuinka yleistä tuo koiramme kehräys, mutta suloista se on..😘Josku leikillään mieheni kanssa kysymme koirulta, oletko kissa vai koira? Vai kissakoira? Koiru sitä sitten pähkäilee..😄

Höpötellään vaan, ehkä muutkin tänne piipahtavat kun ehtivät..?😊

• syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

Pahaa enteilevä kommentti;)

Ai..miten niin? :))

Juu, en tiedä onko kuinka yleistä tuo koiramme kehräys, mutta suloista se on..😘Josku leikillään mieheni kanssa kysymme koirulta, oletko kissa vai koira? Vai kissakoira? Koiru sitä sitten pähkäilee..😄

Höpötellään vaan, ehkä muutkin tänne piipahtavat kun ehtivät..?😊

En ole kyllä ennen kuullut kehräävästä koirasta :)) Se on ehkä kuullu sun allergiasta ja yrittää olla niin koiraa ku kissaa ;))

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai..miten niin? :))

Etkös ole kuullut sanontaa 'siinä paha missä mainitaan'?;) Miehistä seuraa tuli likimain samalla minuutilla;)

Etkös ole kuullut sanontaa 'siinä paha missä mainitaan'?;) Miehistä seuraa tuli likimain samalla minuutilla;)

Oon kuullut :)) No ei menny koko ilta naisten kaakatuksiin, ku tuli yks kotkottajakin mukaan ;))

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Oon kuullut :)) No ei menny koko ilta naisten kaakatuksiin, ku tuli yks kotkottajakin mukaan ;))

Korjataanko heti että kiekuja?;)

Korjataanko heti että kiekuja?;)

No pahus... Kiekujahan se onkin :] Ihan repesin ;)))

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

No pahus... Kiekujahan se onkin :] Ihan repesin ;)))

Noh, kotkottajaksi taitaa olla myöhäistä ryhtyä, vaikka eräänlainen munallinen olenkin;)

Noh, kotkottajaksi taitaa olla myöhäistä ryhtyä, vaikka eräänlainen munallinen olenkin;)

No ku mä vasta aloin aattelemaan, että mites tuo meneenään..kanat kaakattaa ja kukko kiekuu :))

Eräänlainen munallinen..:)))) Mikä kuvaus ;))))

No ku mä vasta aloin aattelemaan, että mites tuo meneenään..kanat kaakattaa ja kukko kiekuu :))

Eräänlainen munallinen..:)))) Mikä kuvaus ;))))

Hitsi mikä sana..meneenään..:)) no k-kirjain vähä vaihtu..:]

En ole kyllä ennen kuullut kehräävästä koirasta :)) Se on ehkä kuullu sun allergiasta ja yrittää olla niin koiraa ku kissaa ;))

Voihan se noin olla.😃 No, tykkään kovasti tuosta kehräävästä koirusta..😊

Kyllä eläimet on kaikki niin ihania. Sydän särkyy, ku toisinaan joutuu lehdistä lukemaan niiden huonoa kohtelua..

Arielin kolli taasen päästelee koiramaisia murahduksia :-) Meitsi on sille sanonutkin että koita Toltsu-hyvä päättää nyt kumpi olet..

Ihanaa.

• syksyisiä_mietteitä

Noh, kunhan lapset ovat muistaneet laittaa maitotölkin jääkaappiin sekä hakea postin ilon aiheita on riittämin yhdelle päivälle. Huoneittensa siivoamista voi verrata jo pieneen lottovoittoon. Arjen pienistä asioista ilahtuu eniten:)

• Niin totta :)) Ei siihen suuria juttuja tarvi :))

Mä tuun siitä usein onnelliseks, ku saan vaan istahtaa telkun ääreen kahvikupin kanssa...kotityöt tehtynä. :)

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Niin totta :)) Ei siihen suuria juttuja tarvi :))

Mä tuun siitä usein onnelliseks, ku saan vaan istahtaa telkun ääreen kahvikupin kanssa...kotityöt tehtynä. :)

Samaa täällä suunnalla. Jälkikasvu kun on hätistelty nukkumaan, iskällä alkaa laatuaika:)

Samaa täällä suunnalla. Jälkikasvu kun on hätistelty nukkumaan, iskällä alkaa laatuaika:)

Vai laatuaika...Heittäydyt sohvalle joku törppö kädessä vai? :))

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Vai laatuaika...Heittäydyt sohvalle joku törppö kädessä vai? :))

Kuppi teetä ja sopivan vaativa ristikko:)

Kuppi teetä ja sopivan vaativa ristikko:)

Ai teemiehiä :)) Ja tunnusta pois, että ristikot on jotai muksujen helppoja..;))

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai teemiehiä :)) Ja tunnusta pois, että ristikot on jotai muksujen helppoja..;))

Noh, tunnustan etsineeni netistä vinkkejä hankaliin kohtiin;)

Noh, tunnustan etsineeni netistä vinkkejä hankaliin kohtiin;)

Eli fuskaat..? ;)

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Eli fuskaat..? ;)

Liikun harmaalla alueella pikemminkin;) Aikaa ennen nettiä tuli jopa tietosanakirjoja selattua vihjeiden löytämiseksi. Tokkopa olet sitä sukupolvea joka muistaa tietosanakirjojen kaupustelijat, kulkivat ovelta ovelle myymässä Spectrumeita sun muita:)

Liikun harmaalla alueella pikemminkin;) Aikaa ennen nettiä tuli jopa tietosanakirjoja selattua vihjeiden löytämiseksi. Tokkopa olet sitä sukupolvea joka muistaa tietosanakirjojen kaupustelijat, kulkivat ovelta ovelle myymässä Spectrumeita sun muita:)

Sä näköjää perehdyt kunnolla noihin ristikoihin. Mä teen sen mitään osaan ja sit siirryn sseuraavaan. Sudokutkin teen mustekynällä, nii ei voi korjata :)))
        Milloinkas noita kirjoja kaupiteltiin ovilla? En mä mikään pikkutyttö enää ole :)) Nii vanha, että käyn istumassa Mattsonin portailla jos sattuis olemaan lähtö eessä ;)))) Uskotko? ;))

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Sä näköjää perehdyt kunnolla noihin ristikoihin. Mä teen sen mitään osaan ja sit siirryn sseuraavaan. Sudokutkin teen mustekynällä, nii ei voi korjata :)))
        Milloinkas noita kirjoja kaupiteltiin ovilla? En mä mikään pikkutyttö enää ole :)) Nii vanha, että käyn istumassa Mattsonin portailla jos sattuis olemaan lähtö eessä ;)))) Uskotko? ;))

70-80-luvuilla noita kaupiteltiin. Uskon että nainen parhaassa iässään, menikö metsään?;)

70-80-luvuilla noita kaupiteltiin. Uskon että nainen parhaassa iässään, menikö metsään?;)

Se riippuu missä iässä nainen on parhaassa iässä..No minusta 20v on paras ikä naisella, joten kyllä on menny parasta ennen päiväys aikaa sitten ;)

Hitto..mä luulin äsken että mulla on hämähäkki kädellä..:{ Meinas kuolema tulla :[

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Se riippuu missä iässä nainen on parhaassa iässä..No minusta 20v on paras ikä naisella, joten kyllä on menny parasta ennen päiväys aikaa sitten ;)

Hitto..mä luulin äsken että mulla on hämähäkki kädellä..:{ Meinas kuolema tulla :[

Parikymppinen on lapsi vielä, hankala mieltää sen ikäistä 'naiseksi'. Liekö johtuu omasta jälkikasvusta, hekin kuule huutavat toisinaan että 'tuu iskä tappamaan lukki';)

Parikymppinen on lapsi vielä, hankala mieltää sen ikäistä 'naiseksi'. Liekö johtuu omasta jälkikasvusta, hekin kuule huutavat toisinaan että 'tuu iskä tappamaan lukki';)

Mut onhan parikymppinen kummiski jo ihan aikuinen ihminen :) Meinasin eka kirjoittaa, että heillä ei vain ole paljoo elämänkokemusta, mutta eihän niin voi sanoakkaan..Monikin on ehkä kokenut jo paljonki elämässään., vaikka ikävuosia ei hurjasti olisikaan.

Noi hämähäkit on karmeita, mutta seinälukit ei. Minusta ne on nii säälittäviä reppanoita :))

Mut onhan parikymppinen kummiski jo ihan aikuinen ihminen :) Meinasin eka kirjoittaa, että heillä ei vain ole paljoo elämänkokemusta, mutta eihän niin voi sanoakkaan..Monikin on ehkä kokenut jo paljonki elämässään., vaikka ikävuosia ei hurjasti olisikaan.

Noi hämähäkit on karmeita, mutta seinälukit ei. Minusta ne on nii säälittäviä reppanoita :))

Pl. Untuvikko.. :-DDD

• butch-cassidy kirjoitti:

Pl. Untuvikko.. :-DDD

No muhun verrattuna untuvikko, joten ole hekottamatta siinä ;))

No muhun verrattuna untuvikko, joten ole hekottamatta siinä ;))

Meitsi ei siitä enää muuta nimitystä käytäkkään Tintuseni. Whatsapissa varsinkin on erityisen kiva nähdä nykyisin kun nti Untuvikko kirjoittaa.. ;-D

Meitsi ei siitä enää muuta nimitystä käytäkkään Tintuseni. Whatsapissa varsinkin on erityisen kiva nähdä nykyisin kun nti Untuvikko kirjoittaa.. ;-D

No et ole näköjää unohtanu tuota Tintuakaan :}

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Fyysisesti toki mutta psyykkisesti tuossa iässä ollaan yhä 'raakileita'. Eikös nuo isommat, nopeajalkaiset hämähäkit ole nimitykseltään lukkeja, esim. ristilukki?

Fyysisesti toki mutta psyykkisesti tuossa iässä ollaan yhä 'raakileita'. Eikös nuo isommat, nopeajalkaiset hämähäkit ole nimitykseltään lukkeja, esim. ristilukki?

No juu..Eihän ne tietystikkään ole ihan valmiita kaikin puolin..huh..mulle on näköjää jääny kanajutut päälle, ku ihan meinasin kirjottaa, ettei ole vielä valmiita kanoja :)))))

Noista hämähäkeistä, nii tuo seinälukki on vaa tullu nii tutuks, ku näin syksyisin ne pyrkii sisälle ja niitä löytyy millon mistäkin. Ne on kyllä aika hitaan oloisia. Jos ne olis nopeita, nii mä inhoaisin niitä :{ Noilla seinälukeilla on tavattoman pitkät kintut..ihan liian pitkät ku ne loukkaa ne helposti. Oon nähny monta seinälukkia jotka on raajarikkoja :(

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

No juu..Eihän ne tietystikkään ole ihan valmiita kaikin puolin..huh..mulle on näköjää jääny kanajutut päälle, ku ihan meinasin kirjottaa, ettei ole vielä valmiita kanoja :)))))

Noista hämähäkeistä, nii tuo seinälukki on vaa tullu nii tutuks, ku näin syksyisin ne pyrkii sisälle ja niitä löytyy millon mistäkin. Ne on kyllä aika hitaan oloisia. Jos ne olis nopeita, nii mä inhoaisin niitä :{ Noilla seinälukeilla on tavattoman pitkät kintut..ihan liian pitkät ku ne loukkaa ne helposti. Oon nähny monta seinälukkia jotka on raajarikkoja :(

Tarkoitat kaiketi hankisääskejä, koitas googlettaa että osuinko nappiin arvelussani:)

Tarkoitat kaiketi hankisääskejä, koitas googlettaa että osuinko nappiin arvelussani:)

No ei..ku seinälukki. Noi isot itikat on eri tyyppejä :) Googleta seinälukki, nii sieltä näet sen :)

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

No ei..ku seinälukki. Noi isot itikat on eri tyyppejä :) Googleta seinälukki, nii sieltä näet sen :)

Noh, pitkäjalkaisia harmittomia otuksia molemmat:) Tulevat näköjään kylmyyttä pakoon sisätiloihin, minulla vaan nuo ensiksimainitut näin syksyisin. Ilmeisesti et ihan naapuri ole;)

Noh, pitkäjalkaisia harmittomia otuksia molemmat:) Tulevat näköjään kylmyyttä pakoon sisätiloihin, minulla vaan nuo ensiksimainitut näin syksyisin. Ilmeisesti et ihan naapuri ole;)

No kyllä noita jättihyttysiä täälläkin on :)

Eihän sitä tiiä, vaikka olisinki naapuri..se kaikista pahin, jonka kanssa et tuu sitten ollenkaan toimeen ;)))))

• Arielille piti muista yks juttu..Testasin niitä keksejä ja oli kyllä niin mahtavia, että tulee tehtyä toisenki kerran :)
      OOn paljonki erilaisia pipareita tehnyt, mutta en koskaan tollasia joten kiitti viel ohjeesta :)

• No meikäpä kertoo jos se ei ite tuota kiireissään huomaa.. :-)

• Sun_flower

Minkä tyyppisiä keksejä? Omia suosikkeja on kauralastut, ne ovat helppoja ja nopeita:)

• Sun_flower kirjoitti:

Minkä tyyppisiä keksejä? Omia suosikkeja on kauralastut, ne ovat helppoja ja nopeita:)

Suklaajuttuja :) Noi kauralastut kuulostaa terveellisiltä kekseiltä ;)

• Tosi mukava, että pidit mun kekseistä :)) Niissä on muuten sekin hyvä puoli, että ohjetta voi muokata omien mieltymysten mukaan esimerkiksi erityyppisillä suklailla ja pähkinöillä. Niin ja taikinana se on myös herkullista, siis ainakin jäbän ja Artagnanin mielestä... ;))

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Tosi mukava, että pidit mun kekseistä :)) Niissä on muuten sekin hyvä puoli, että ohjetta voi muokata omien mieltymysten mukaan esimerkiksi erityyppisillä suklailla ja pähkinöillä. Niin ja taikinana se on myös herkullista, siis ainakin jäbän ja Artagnanin mielestä... ;))

Pidin ja todella paljon. Ja kahvipöydässä ei kyllä yksikään moittinut, vaan menivät kuin kuumille kiville :))
        Yhden jutun tein, ku taikinaa valmistin...Laitoin sitä fariinisokeria vähemmän kuin mitä ohjeessa oli. Täytyy joskus kokeilla myös pähkinää laittaa :)

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Tosi mukava, että pidit mun kekseistä :)) Niissä on muuten sekin hyvä puoli, että ohjetta voi muokata omien mieltymysten mukaan esimerkiksi erityyppisillä suklailla ja pähkinöillä. Niin ja taikinana se on myös herkullista, siis ainakin jäbän ja Artagnanin mielestä... ;))

No mä kyl diggaan.. :P

• No meitsi ei kyllä vapaaehtoisesti myönnä kaasutelleensa Lanasen avauksessa.. :-O

• :))) No ei ollu Butsi nyt syyllinen ;)
        Kiva ku sinäkin tulit pistäytymään. :)

Mä ehin jo aatella, että mihin on teidän konkkaronkka kadonnu, ku ei ole Puntti-Artsiakaan näkyny :))

:))) No ei ollu Butsi nyt syyllinen ;)
        Kiva ku sinäkin tulit pistäytymään. :)

Mä ehin jo aatella, että mihin on teidän konkkaronkka kadonnu, ku ei ole Puntti-Artsiakaan näkyny :))

No meikä on pitänyt Artsin kanssa tarkoituksella matalaa profiilia kun ollaan oltu aistivinamme lemmekkyyttä ilmassa.. ;-D

No meikä on pitänyt Artsin kanssa tarkoituksella matalaa profiilia kun ollaan oltu aistivinamme lemmekkyyttä ilmassa.. ;-D

Ai sulla ja Artsillako? :}

Ai sulla ja Artsillako? :}

Ei tosta Butsist oo ku bosat pitää kuiteski löytyy... ;)

• artagnan kirjoitti:

Ei tosta Butsist oo ku bosat pitää kuiteski löytyy... ;)

Butsilta puuttuu siis vain rintsut ;)) Taidat Artsi tosissas olla tissimiehiä :)))

• Minä kun pyöritän miljoonaa asiaa aina tuolla päässäni, niin tupsahti tämmönen kysymys.. Voiko ihan oikeasti mies ymmärtää naista, vai onko niin että vain nainen voi ymmärtää toista naista? :))

Mitäs mieltä olette näin yleisellä tasolla?
      Nainen voi noin muutes olla toiselle naiselle susi, mutta sillon kun on kyseessä hyvä ystävyys niin kyllähän usein menee sillai, että ne kaikki huolet ja murheet/ ilot ja riemut kerrotaan sille naispuoliselle ystävälle. :)
      Olis kiva tietää, että kertooko miehet toisilleen minkämoisia juttuja? Naiset kun kertovat kaikki vaivansakin :)))))

• Jos sä kaipaat rehellisen vastauksen nii ei voi. Mimmi saattaa olla esim. kipee ja sanoo et 'antakaa mun olla rauhas'. Sit onki parin sekan päästä eri meininki et 'miksei musta kysytä, et mähän voin olla vaik kuollu'. Ota sit selvää... :D

• artagnan kirjoitti:

Jos sä kaipaat rehellisen vastauksen nii ei voi. Mimmi saattaa olla esim. kipee ja sanoo et 'antakaa mun olla rauhas'. Sit onki parin sekan päästä eri meininki et 'miksei musta kysytä, et mähän voin olla vaik kuollu'. Ota sit selvää... :D

Tilannetajua Artsi..Katos eihän se mimmi sanonu että kauanko pitää antaa olla rauhassa ;)

Täytyy kyllä myöntää, että ollaan me naiset aika monimutkasia kapineita. :))

Tilannetajua Artsi..Katos eihän se mimmi sanonu että kauanko pitää antaa olla rauhassa ;)

Täytyy kyllä myöntää, että ollaan me naiset aika monimutkasia kapineita. :))

Voi ne miehetkin olla vaikeita..

• No juu..:) Ei kai sitä voi sanoa, että hekään kaikki helppoja olis. Ehkä me naiset kumminki ollaan enempi semmosia hormoonihirmuja välillä :))

No juu..:) Ei kai sitä voi sanoa, että hekään kaikki helppoja olis. Ehkä me naiset kumminki ollaan enempi semmosia hormoonihirmuja välillä :))

Eikä olla!😉

• No ei se sukupuolta erityisemmin katso kun on tosiystävyydestä kyse. Meikäpojalle Arieli on sellainen ihminen joka menee heittämällä muitten edelle, ja jonka kanssa jaetaan niin hyvät kuin huonotkin jutut.. :-)

Eikä olla!😉

No mä oon ;)) Sä oot ehkä kesympi nainen :))

No ei se sukupuolta erityisemmin katso kun on tosiystävyydestä kyse. Meikäpojalle Arieli on sellainen ihminen joka menee heittämällä muitten edelle, ja jonka kanssa jaetaan niin hyvät kuin huonotkin jutut.. :-)

No juu..onhan usein sillai, että se paras ystävä löytyy vastakkaisesta sukupuolesta :)

No mä oon ;)) Sä oot ehkä kesympi nainen :))

No kyllä osaan olla kiltti, mutta myös pippurinen..😊

• oma-tupa-oma-lupa

JooO viikko meni mukavasti, nyt sitten vietetään viikonloppua vielä mukavammin.
      Viikonohjelma:
      Kolme kertaa kuntosalilla kaksi kertaa kävelyllä ja kaksi kertaa hyvinvointipussissa kalenterissa on vain tyhjää.
      Miten viikonlopusta saisi mukavan, kun kalenterissa on vain tyhjää?

Söin juuri hyvää ruokaa ja join kahvit päälle omenapiirakkaa ja suklaatäytekeksiä rasvaa ja hiilareita tuli vain tarpeeseeen.

Kyllä elämä on ihanaa, miten teillä tuleeko aika pitkäksi, jos tulee niin lähtekää lenkille koska on vielä hyvät kelit.

• No sulla on kyllä liikunnat kohdillaan.
        Et taida olla mikään sohvapottu jos ajattelet, että viikonloppuna ei voi olla mukavaa tekemättä mitään. :)
        Tuo lenkilläkäynti on kyllä hyvä ohje. Se auttaa kyllä moniin asioihin, kun painuu ovesta ulos raikkaaseen ilmaan. Jos on kova potutuskin päällä, niin sinne se jää pihalle :)

• No hupsista...Eihän nyt semmonen sovi, että tiputaan alas.. ;)) Eihän?

Mitäs teitin rakkaiden palstakamujen päivään on kuulunut? Mä ku aamulla heräsin, niin olo oli ku kankkusessa...j :P

• Ihan ok kuuluu, vähän väsymystä, kun on unettomuus vaivannut.. Rauhallisesti päivä mennyt, mies teki ruuan ja minä hoidin tiskit. Loppupäivä mennyt käsitöiden parissa ja leffaa katsoessa.😊

Ihan ok kuuluu, vähän väsymystä, kun on unettomuus vaivannut.. Rauhallisesti päivä mennyt, mies teki ruuan ja minä hoidin tiskit. Loppupäivä mennyt käsitöiden parissa ja leffaa katsoessa.😊

Kuulosti mukavalta sun päiväs.
        Mä sain just kahvivieraat palveltua ja nyt vaan olla pöllötän.

• syksyisiä_mietteitä

Noh, puutarhatöitä pimeän tuloon asti. Muistuit mieleeni kun näin seinälukin, talon ulkoseinässä tosin:) Callunoita istutin, kesäkukat rupeavat olemaan jota kuinkin kompostitavaraa. Tulikos paljonkin 'otettua'?;)

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Kuulosti mukavalta sun päiväs.
        Mä sain just kahvivieraat palveltua ja nyt vaan olla pöllötän.

Onkos tämä samanaikaisuus merkki jostakin?;)

Noh, puutarhatöitä pimeän tuloon asti. Muistuit mieleeni kun näin seinälukin, talon ulkoseinässä tosin:) Callunoita istutin, kesäkukat rupeavat olemaan jota kuinkin kompostitavaraa. Tulikos paljonkin 'otettua'?;)

No en mä oikeesti mitään juonu. Olo oli vaan muuten semmonen, ku olisin ryypiskelly. Taisin nukkua viime yönä solmussa, ku paikat tuhannen jämähtäneinä..

Onkos tämä samanaikaisuus merkki jostakin?;)

On..se on merkki siitä että molemmat lorvitaan nyt ;)

On..se on merkki siitä että molemmat lorvitaan nyt ;)

Ja tais puutarhuri simahtaa samantien..:}

• väsyi_kun_ei_saanut
        tinttu-liina kirjoitti:

Häiskä tahtoi iltaflirttiä.

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Sohvalle lehden ja kaukosäätimen viereen torkahdin. On se ihme että nuorempana saattoi nukkua jopa puolittain lattialle retkahtaneena, mutta kun ikää on tullut lisää eipä sekään luonnistu;)

Sohvalle lehden ja kaukosäätimen viereen torkahdin. On se ihme että nuorempana saattoi nukkua jopa puolittain lattialle retkahtaneena, mutta kun ikää on tullut lisää eipä sekään luonnistu;)

Mun veikkaus siis osu nappiin :))

Nuorempana sitä nukkui ties missä, mutta oiskohan mukavuudenhalua tullu lisää :)
        Tylsää seuraa oli, ku pääsit simahtamaan ;))

• syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

Mun veikkaus siis osu nappiin :))

Nuorempana sitä nukkui ties missä, mutta oiskohan mukavuudenhalua tullu lisää :)
        Tylsää seuraa oli, ku pääsit simahtamaan ;))

Tylsä ja liiaksi töihin uppoutuva, sitä se vaimokin tapasi valitella. Noh, onpa näin 'sinkkuna' leveämmälti vuodetta mihinkä kellahtaa;)

Tylsä ja liiaksi töihin uppoutuva, sitä se vaimokin tapasi valitella. Noh, onpa näin 'sinkkuna' leveämmälti vuodetta mihinkä kellahtaa;)

Mä tarkotin että täällä palstalla tylsää juttuseuraa oli, ku simahdit :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7455
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4492
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3510
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      510
      3275
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2164
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1813
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe