Paljon naisia alkoholisteina

Ihmetellenellen

Mikä saa naiset juomaan. Viadialla olen nähnyt oikeasti paljon naisia, joilla vakava päihdeongelma. Pieksämäen väkilukuun suhteutettuna liikaa. Itketään,että ei ole ruokaa. Rahat juotu. Ilmeet levottomia,kireitä. Tutistaan. Pahinta,että monella mies myös alkoholisti. Eikö osata olla selvänä. Nauttia normaalista elämästä. Raittiina. Tekee vaikka hyvää ruokaa. Saunoo.

14

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipäosatateillä

      Ei osata olla raittiina ja nauttia tavallisesta, rauhallisesta elämästä,. Ei osata, ei onnistu pmäellä. Jos pmäellä haluaa nauttia päihteettömästä ja rauhallisesta, normaalista elämästä, nuppivikaiset, juopot, uteliaat, pahantahtouset, juoruilevat, tyhmät alkuasukkaat leimaavat sinut oudoksi ja hulluksi.

    • Hilloviiva-Anni

      Alkoholi lihottaa!

      Ja se näkyy turvonneina muijina kadulla!

    • Oikeassa olet havaintoinesi. Olen muutaman vuoden täällä asunut ja ihmetellyt samaa, no joka paikkakunnallahan on omat "kassi-almansa ja nasse-setänsä" mutta täällä tosiaan mennä hojottaa naisia jotka ovat jalkansa jo juoneet mutta eivät vaan osaa lopettaa vaikka loppukin liikuntakyky menisi...tai niin se varmaan on et ensin meni kuitenkin se harkintakyky...kyllä hävetti tämänkin naikkosen puolesta jota kuppilan edestä maassa makaavana yritettiin hälytysajoneuvoon raahata...siinä todellinen alennustila, Saraushan se kuulema on mutta todella köyhää on jos ei elämästään muuta löydä kun jokapäiväisen juomisen. Rahan puutetta valittavat mutta joka lantti kuitenkin kapakkaan kannetaan. Itse kuulun pienituloisiin eikä todellakaan olisi varaa kaljoitteluun

    • Tervekokonaisvaltaisesti

      Hyvin riittää rahat ruokaan,vaatteisiin,kampaajaan,jopa jalkahoitoon,kun ei käytä alkoholia eikä tupakkaa. Itse teen perusruokaa. Perunaa,porkkanaa,vaihdellen lihaa,kalaa,kanaa ja näitä kaikki kohtuullisesti. Annoskoko huomioiden. Eipä ole diabetesta tai muutakaan elintasosairautta. Järkeä käyttäen voi elää hyvää elämää terveenä. Mitään lääkkeitä en tarvitse. Ainut mitä purkista otan on D Vitamiini:)

    • Toivottavastiloppuu

      Eikö viadia pitänyt loppua? Oppisi alkoholistit pitämään huolen elämästään. Huom monella juopolla on kaikki asiat päin persettä.

    • punaviinienlipittäjät

      Peliriippuvaisia naisia on kaupungin luottamuselimissäkin. Samanlainen riippuvus kuin alkoholismi. Taipumus riippuvuuteen on luonteen piirteen ominaisuus. Nainen , joka ei ole sinut itsensä kanssa, hakee lohtua eli hyvän olon tuntemuksia ahdinkonsa. Yli 50-vuotiaasta naista ei voida pitää kauniina ja yli 40- vuotiaalla pitää olla muutakin kuin ulkomuotojen tyrkyilyt.

      • Pitäkäätunkkinne

        Jassoo. Sinua ei voi pitää viisaana, nääs.


      • ElämänOnAinuutkertainen

        Laktkaa mollaamasta ihmisiä jotka sentään hakee apua. Paljon istuu kapakoissa väkeä ihan rauhassa kenenkään arvostelematta. Ihan omaa elämää suositellaan kaikille elettäväksi, ihan oman elämän puheenaiheita ja oman elämän ajatuksia ja tunnelmia.


      • Anonyymi
        ElämänOnAinuutkertainen kirjoitti:

        Laktkaa mollaamasta ihmisiä jotka sentään hakee apua. Paljon istuu kapakoissa väkeä ihan rauhassa kenenkään arvostelematta. Ihan omaa elämää suositellaan kaikille elettäväksi, ihan oman elämän puheenaiheita ja oman elämän ajatuksia ja tunnelmia.

        Hakee apua? Juomisen lopettamiseen?


    • Kaunisjaonnellinen

      Kuivahkoa naurua...

    • Anonyymi

      Kyllä ne noin viisissä kymmenin kuolee. Surku sinänsä.

      • Anonyymi

        Pieksämäki on naisjuoppojen pääkaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieksämäki on naisjuoppojen pääkaupunki.

        Viadialta ruuat niin rahaa on juua.


    • Anonyymi

      Älkää lainatko rahaa kellekkään. Takasin ette saa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe