Riisuu jumpperin.
Ei jaksais odotella.
Milloin Marilyn
13
146
Vastaukset
olen suht wanha. 20 marilynii on riisunu jumpperinsa..pitäs vaan löytää uus. onnea vaan etsintöihin.
- Eläunelmassasi
Olis pettymys... Lerppas pakenis vatsanakaan...
- Juicen.perikunta
Marilyn kyllä riisui jumpperinsa. Sitten heräsin juoksevan asian takia. Marilyn M olisi eläessään nyt minua paljon vanhempi.
- kertoo.muut
Heiiti kynänsä sekin kirjailija-Arttu
- lerssiotsa
Mut pallo lensi pellolle... joku sieppari...
- markku.156sm
Marilynin sai selkäpiilleen kirjailija-Arttu. Fani repi ihokkaansa, sille Mari oli enää pelkkä narttu.
- lerssiotsa
markku.156sm kirjoitti:
Marilynin sai selkäpiilleen kirjailija-Arttu. Fani repi ihokkaansa, sille Mari oli enää pelkkä narttu.
Kirjailija-Arttu tuo sekopäinen narsisti tissi... mut ei missi...
- pikkupöksy.oy
Marilynin syntymästä tuli viime kesäkuun alussa kuluneeksi 81 vuotta.
- lepakkoluolamän
Uudempia Marilynejä kehiin, kiitos.
- a-no
Tämän kappaleen esittäjä kuvaili itseään pitkätukkaiseksi kaljuksi noihin aikoihin.
Tämä jumpperi on jäänyt oudoksi itselleni ja jotensakin kaukaiseksi, joten tarkistin wikipediasta, että mikä se on ja se on pieni oikosulkupala, joten on ollut kyllä melkoisesti sähköä ilmassa noihin aikoihin, näiden kahden välillä!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jumpperi- bumpperi
No johan on. Tuotapa en tiennyt. Vaatekappaleena sitä olen ainoastaan luullut.
- humpperi
Hyvä että pelastit a-ano Jumpperisanan kunnian. Ei tarvi Mestari Juicen tavoin jäädä odottelemaan vaaterätin kanssa.
- kaikkeinpyhin
Koska Marilyn taas menee hurlumheihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27111015Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4113069Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921738- 821555
- 641429
- 791004
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41981Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73907Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21863Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e251845