Mikä on lempikuvasi

Anonyymi-ap

Kaivatustasi?

92

2379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan sellainen, jossa hänellä on polvipituinen juhlahame.

• Anonyymi

Mies vai nainen? Mietin onko meillä sama kaivattu🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫡🫢🤫🫣😊

• Anonyymi

Polvipituinen juhlahame ? Mekko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫡🫢🤫🫣😊

🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai transsu varmaan

• Anonyymi

Sitä ei ole enää saatavilla

• Anonyymi

Millainen kuva oli?

• Anonyymi

Se on kuva hänestä ja koirasta yhdessä.
      En tiiä onko rescue koira tms.
      Se on kaunis ja puhutteleva.

Hyvää yötä.
      🐅

• Anonyymi

oliko koira yhtynyt häneen laita kuva

• Anonyymi

Niitä on useampia ja parasta on, että niitä saa katsoa ihan hyvällä omatunnolla. Toivottaisin hyvää yötä, mutta kohta on miltei jo aamu ❤️

• Anonyymi

Tykkää ehkä niistä kuvista. En tiedä

• Anonyymi

Mä toivotan hyvää ja levollista yötä.
      🙏🏻Tosi väsy.

♡♡

• Anonyymi

Nuku hyvin

• Anonyymi

Se, miten katselee asioita. Mitä hän näkee. Ei niinkään se, mitä hänestä näkee.
      Joo, tää on ristiriitaista, tavallaan. Ei siinä ole vikaa, en sitä sano.
      Mutta se näkemys ulospäin kiinnostaa enemmän.

• Anonyymi

Hieno kuvaus.

• Anonyymi

Eroaako omastasi?

• Anonyymi

Aivan kuin tuntisit minut, mutta vastaukset hukkuvat tähän kirjainten mereen joka huuhtoo ne palstan syvyyksiin ja niin jäämme vaille vastauksia 🧜‍♀️

• Anonyymi

En tiedä, mutta hän nukkuu tässä vieressäni. Ja voi herrajumala kuin kauniilta hän näyttää. Edelleen. Kaikkien niiden vuosien jälkeen... :)

• Anonyymi

Onko luonasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko luonasi

On. Tässä vieressä tuhisemassa. Liityn ihan just seuraan... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehteletko? Ja kirjoitat silti kanssani vai mitä teet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehteletko? Ja kirjoitat silti kanssani vai mitä teet

Tämän verran vielä.

Muista, mä olen trickster. Et koskaan tiedä mikä on totta ja mikä ei. Juuri tämän takia olin faijan lempilapsi ja samasta syystä hän ei tykännyt minusta. Olin ensimmäinen joka alkoi käyttämään sitä, minkä hän kaikille meille antoi. Sen vapaan tahdon...

Mutta mä tulen aina vähän sentimentaaliseksi silloin kun olen nauttinut hiukan punaviiniä. Ja myös avoimemmaksi. Se minun avoimuus kertoo nyt sen, että en ole teidän rakkauden arvoinen. Hukkaatte sen minuun. Tuhlaatte sen minuun. Ja täysin turhaan.

Antakaa rakkautenne itsellenne. Te tarvitsette sitä paljon enemmän kuin minä... :)

Hyvää yötä... :)

https://youtu.be/_AJCiuubBU8?si=jqCsPCRxTiaUrh6X

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän verran vielä.

Muista, mä olen trickster. Et koskaan tiedä mikä on totta ja mikä ei. Juuri tämän takia olin faijan lempilapsi ja samasta syystä hän ei tykännyt minusta. Olin ensimmäinen joka alkoi käyttämään sitä, minkä hän kaikille meille antoi. Sen vapaan tahdon...

Mutta mä tulen aina vähän sentimentaaliseksi silloin kun olen nauttinut hiukan punaviiniä. Ja myös avoimemmaksi. Se minun avoimuus kertoo nyt sen, että en ole teidän rakkauden arvoinen. Hukkaatte sen minuun. Tuhlaatte sen minuun. Ja täysin turhaan.

Antakaa rakkautenne itsellenne. Te tarvitsette sitä paljon enemmän kuin minä... :)

Jestas miten huono biisi. Kuuntelin viis minsaa, että millon tämä alkaa mutta ei se paska ikinä alkanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän verran vielä.

Tämä selitääkin luutavasti paljon juttuja .😄
        En pidä tuota asiaa olenkaan pahana juttuna mies .
        Mutta emme voi lähentyä kyllä yhtään enenpää
        Minun on aika siirtyä toisaalle.
        Heippa.

A-nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jestas miten huono biisi. Kuuntelin viis minsaa, että millon tämä alkaa mutta ei se paska ikinä alkanut.

😆

• Anonyymi

sehän on tyyny jota katselet pöljä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat puhua koirastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat puhua koirastasi.

Sie kissasta.

• Anonyymi

Ei ole kaivattua eikä siis kuvaakaan!

• Anonyymi

Se mikä on siinä pelissä

• Anonyymi

Lähikuva kasvoista, silmät kiinni, koska ihanat suudeltavat huulet.
      Sellaiset kuvat, joissa näkyy rintakehä, koska ihanat..
      Peiliselfie, jossa jännän väriset farkut, koska...

• Anonyymi

Haluaisin lähettää sinulle jonkun uuden kuvan☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin lähettää sinulle jonkun uuden kuvan☺️

Ei kiitos. En vastaanota enkä lähettele kuvia. (Nämä ei olleet mitään lähetettyjä kuvia)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos. En vastaanota enkä lähettele kuvia. (Nämä ei olleet mitään lähetettyjä kuvia)

Miksi? Olet estynyt?

• Anonyymi

Meillä taitaa olla sama kaivattu 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Olet estynyt?

Mulle kelpais uudet kuvat niiden lisäksi mitä yhdessä otettiin meistä ja se videopätkä minkä lähetit oli ihan överisöpö 🥰 En oo estänyt mutta en myöskään oo toi kirjoittaja

• Anonyymi

Todella valloittava hymy, joka kuvastaa hänen aurinkoista ja valovoimaista persoonansa. Mustavalkoinen.

n>m

• Anonyymi

Jäpädä duu kuva.

• Anonyymi

Mielikuva 🤭

• Anonyymi

Kaikki, en osaa valita yhtä 😍

• Anonyymi

Joku

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiva biisi ja kivaa kuvaa!

• Anonyymi

Eksääsikö kaipaat? 🤔

• Anonyymi

Hänen hyvä vartalo ja kiinteä peppu, sopusuhtainen vartalo on kuvana mielessä vahvemmin kuin mikään. Eräs tuttu itseäni vanhempi nainen kyseessä. Saisipa nytkin syliin ottaa!🔥

• Anonyymi

oot kyllä ihana tuu vaa.

• Anonyymi

🔥🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🔥🔥

Miten jatketaan, olisi jo aika?

• Anonyymi

Kerro kuka tämä nainen on,alkaa pikkuhiljaa jo kiinnostaa.

• Anonyymi

En nähnyt sen kun vilaukselta joskus istui jossain veden äärellä. Näytti niin lempeältä ja itseltään.

• Anonyymi

Olen nähnyt vain yhden ainoan kuvan, joten se.

• Anonyymi

Ei ole muita kuvia kuin muistikuvat, mutta niitä on paljon.

• Anonyymi

Missä koira antaa hänelle pusun 😁🤭No en tiiä lempparia mutta aika söpö sekin 🥰☺️ koirasta en sentään oo mustis 😂

• Anonyymi

Millainen koira?

• Anonyymi

😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen koira?

Semmonen joku Siperianhusky se tais olla, tai ainaki joku lapin koira, oisko ollut huskysafarilla käymässä, en tiiä 😘😃☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmonen joku Siperianhusky se tais olla, tai ainaki joku lapin koira, oisko ollut huskysafarilla käymässä, en tiiä 😘😃☺️

Mutta hänen kaikki kuvat on mun lemppareita koska hän vaan on niin ihana etei hänestä saa kuin upeita kuvia 💖😍❤️

• Anonyymi

Toki jos etsitään enemmän semmosta seksikästä kuvaa eikä söpöä niin sit on muutamakin kuva mielessä, mitkä on aika tosi hot... 😘💋🔥

• Anonyymi

Monta lempparikuvaa on. Eräs tuli mieleeni missä istuu moottoripyörän päällä pelkkä t-paita päällään ja lippis vinossa🤭.

• Anonyymi

Mielikuva hymyilevästä naisesta vilkuttamassa – toivottavasti se ei ollut hyvästit.

• Anonyymi

🤣

• Anonyymi

aika monikin. :)

• Anonyymi

Muistikuva vain - milloin tuoreempi, milloin vanhempi. Satunnaisotantaa tämä elämä. Nyt tuore muisto perjantailta.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

En muista nähneeni kuin yhden valokuvan.

• Anonyymi

Varmaan ne missä näyttää itseään

• Anonyymi

Kaikki ne kuvat, jotka olen tallettanut sydämeeni. Ne hetket, kun olemme olleet kahdestaan. Hänen katseensa, silmänsä.

• Anonyymi

Samoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin

❤️

• Anonyymi

Kaikissa kuvissa on jotakin erityistä. Paras on ehkä viimeisin, rauhallinen, lempeä, kaunis olemus.

• Anonyymi

Minun on muistikuva niiltä ajoilta, kun tutustuimme. Se, miten hän katsoi minua tai nauroi jollekin mitä sanoin. Se, miten hänen kasvot liikkuvat kun puhuu❤️

• Anonyymi

Paras kuva minusta on mielestäni poliisin ottama valokuva kaikkine sormenjälkineen!

• Anonyymi

Apua 🙃😅

• Anonyymi

Mulla on ainoo kuva mun mielessä. Muistan sun vaatteet ja kädet tosi hyvin ja hymyn, mut ne alkaa häipyy.

• Anonyymi

Niitä on montakin, mutta ehkä tunteellisin niistä on yksi kuva eräänä uudenvuoden aattona erään eteläsuomalaisen baarin terassilta. Siinä olemme yhdessä ❤️

• Anonyymi

Kaunis kuva

• Anonyymi

Se kuva minkä talletin mieleeni kun istuttiin puiston penkillä kuin teinit konsanaan.

• Anonyymi

Mielessä kuva jossa hän on edessäni selkä notkolla, sitten sylissäni, nautimme toisistamme pitemmän kaavan mukaan. Eräs itseäni vanhempi, tuttu hyvävartaloinen nainen vahvana mielessä...

• Anonyymi

🤯❤️‍🔥🫣☄️🔥

• Anonyymi

Hänen wa- profiilikuvansa. Rakastan sitä ♥️. Minun rakas Petterini ♥️.

• Anonyymi

Kaikki ne aidot kuvat mitä ei ole kovin kauheesti muokkailtu, missä hän on oma itsensä ❤️🤩Hän on minun silmissäni ainakin maailman kaunein nainen 🥰😚

• Anonyymi

Kuutamo, laivankansi, kuva hieman vinossa ja tuuli riepottelee ihanan hiuksia

• Anonyymi

Minun kaivatun nimi ei ole Lempi, kuva on kyllä ,montakin !

• Enpä voi tämmöisistä puhua mittää.

• Anonyymi

tv.s oli hyvä sarja TURMANSUSI !

• Anonyymi

Pysäytyskuva videolta, jossa hän ratsastaa päälläni.

• Anonyymi

Se on vaan mun verkkokalvoilla. Siinä hänellä on sellanen tyytyväinen ilme ja katsoo mua vähän alta kulmien kauempaa.

• Anonyymi

Vapa kädessä.

• Anonyymi

Kaunis muistokuva, edellisestä kohtaamisesta oli kulunut jo runsaasti aikaa, ja hetki joka kuvan jätti, oli suunniteltu mutta järkyttävän ilahduttava ja hänen kauneuttaan ahmiva. Oli vahva tunne pois lähtiessä että kumpikin tunsi pettymystä, ilmassa oli rakkautta ja kirkasta hymyä joka valaisi pilvisen päivän ja jätti tunteen toiveesta kohdata pian uudelleen. Emme kohdanneet enää koskaan samoin tuntein ja toivein, välillemme syntyi epäröiminen ja epävarmuus toistemme tunteista, niin kuin yleensä voimakkaiden tunteiden hallitessa mieltä. Ystävyyden uskon löytävämme helposti, vaikka elämme erilaista elämää. värittää samalaiset kiinnostuksenkohteet ja arvot elämäämme, niistä on hetkessä helppo ammentaa tykätyn ihmisen kanssa yhteys. Uskon kyllä myös rakkauden voimaan, silloin kun sitä ei ole loukkaamalla tai kunniattomasti kohdeltu, se palaa hiljaisella liekillä ja syttyy aina rakkaansa kohdatessa, tavalla tai toisella.
      https://www.youtube.com/watch?v=doa2G6aIlZ8

• Anonyymi

Voi kun ei ole edes kuvaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      78
      1491
    2. Kaivatulla on asiaa

kirjoita asiasi kaivatulle tähän ketjuun
      Ikävä
      133
      1436
    3. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1415
    4. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1361
    5. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      54
      1051
    6. Eihän asia minulle kuulu...mutta

Ketä sinä mies odotat?
      Ikävä
      58
      1046
    7. Hannu Karpo

Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      965
    8. Lukekaappa Iltalehestä keitä Ilkka Repo syyttää törkykirjoittelusta

Nettilehdessä kiistää kirjoittaneensa yhtään mitään. Ilkan mukaan kirjoittelijat ovat istuvia ja entisiä Haapaveden kaup
      Haapavesi
      82
      940
    9. Jmies, pitäisikö meidän nähdä ja selvittää asiat?

Se voi kieltämättä tuntua kuin teloituskompanjan eteen tulemiselta, kun en valitettavasti pysty vastaamaan tunteisiin. M
      Ikävä
      16
      883
    10. Mystinen kosminen voima heikkenemässä - maailmankaikkeus voi musertua

Tämä kun tapahtuu, niin siinä menee Lapuakin kuin Vesivehmaan jenkassa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-havain
      Lapua
      10
      840
    Aihe