Kaivatustasi?
Mikä on lempikuvasi
92
2379
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan sellainen, jossa hänellä on polvipituinen juhlahame.
- Anonyymi
Mies vai nainen? Mietin onko meillä sama kaivattu🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫡🫢🤫🫣😊
- Anonyymi
Polvipituinen juhlahame ? Mekko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫡🫢🤫🫣😊
🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai transsu varmaan
- Anonyymi
Sitä ei ole enää saatavilla
- Anonyymi
Millainen kuva oli?
- Anonyymi
Se on kuva hänestä ja koirasta yhdessä.
En tiiä onko rescue koira tms.
Se on kaunis ja puhutteleva.
Hyvää yötä.
🐅- Anonyymi
oliko koira yhtynyt häneen laita kuva
- Anonyymi
Niitä on useampia ja parasta on, että niitä saa katsoa ihan hyvällä omatunnolla. Toivottaisin hyvää yötä, mutta kohta on miltei jo aamu ❤️
- Anonyymi
Tykkää ehkä niistä kuvista. En tiedä
- Anonyymi
Mä toivotan hyvää ja levollista yötä.
🙏🏻Tosi väsy.
♡♡- Anonyymi
Nuku hyvin
- Anonyymi
Se, miten katselee asioita. Mitä hän näkee. Ei niinkään se, mitä hänestä näkee.
Joo, tää on ristiriitaista, tavallaan. Ei siinä ole vikaa, en sitä sano.
Mutta se näkemys ulospäin kiinnostaa enemmän.- Anonyymi
Hieno kuvaus.
- Anonyymi
Eroaako omastasi?
- Anonyymi
Aivan kuin tuntisit minut, mutta vastaukset hukkuvat tähän kirjainten mereen joka huuhtoo ne palstan syvyyksiin ja niin jäämme vaille vastauksia 🧜♀️
- Anonyymi
En tiedä, mutta hän nukkuu tässä vieressäni. Ja voi herrajumala kuin kauniilta hän näyttää. Edelleen. Kaikkien niiden vuosien jälkeen... :)
- Anonyymi
Onko luonasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko luonasi
On. Tässä vieressä tuhisemassa. Liityn ihan just seuraan... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteletko? Ja kirjoitat silti kanssani vai mitä teet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteletko? Ja kirjoitat silti kanssani vai mitä teet
Tämän verran vielä.
Muista, mä olen trickster. Et koskaan tiedä mikä on totta ja mikä ei. Juuri tämän takia olin faijan lempilapsi ja samasta syystä hän ei tykännyt minusta. Olin ensimmäinen joka alkoi käyttämään sitä, minkä hän kaikille meille antoi. Sen vapaan tahdon...
Mutta mä tulen aina vähän sentimentaaliseksi silloin kun olen nauttinut hiukan punaviiniä. Ja myös avoimemmaksi. Se minun avoimuus kertoo nyt sen, että en ole teidän rakkauden arvoinen. Hukkaatte sen minuun. Tuhlaatte sen minuun. Ja täysin turhaan.
Antakaa rakkautenne itsellenne. Te tarvitsette sitä paljon enemmän kuin minä... :)
Hyvää yötä... :)
https://youtu.be/_AJCiuubBU8?si=jqCsPCRxTiaUrh6X - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän verran vielä.
Muista, mä olen trickster. Et koskaan tiedä mikä on totta ja mikä ei. Juuri tämän takia olin faijan lempilapsi ja samasta syystä hän ei tykännyt minusta. Olin ensimmäinen joka alkoi käyttämään sitä, minkä hän kaikille meille antoi. Sen vapaan tahdon...
Mutta mä tulen aina vähän sentimentaaliseksi silloin kun olen nauttinut hiukan punaviiniä. Ja myös avoimemmaksi. Se minun avoimuus kertoo nyt sen, että en ole teidän rakkauden arvoinen. Hukkaatte sen minuun. Tuhlaatte sen minuun. Ja täysin turhaan.
Antakaa rakkautenne itsellenne. Te tarvitsette sitä paljon enemmän kuin minä... :)
https://youtu.be/_AJCiuubBU8?si=jqCsPCRxTiaUrh6XJestas miten huono biisi. Kuuntelin viis minsaa, että millon tämä alkaa mutta ei se paska ikinä alkanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän verran vielä.
https://youtu.be/_AJCiuubBU8?si=jqCsPCRxTiaUrh6XTämä selitääkin luutavasti paljon juttuja .😄
En pidä tuota asiaa olenkaan pahana juttuna mies .
Mutta emme voi lähentyä kyllä yhtään enenpää
Minun on aika siirtyä toisaalle.
Heippa.
A-nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas miten huono biisi. Kuuntelin viis minsaa, että millon tämä alkaa mutta ei se paska ikinä alkanut.
😆
- Anonyymi
sehän on tyyny jota katselet pöljä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat puhua koirastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat puhua koirastasi.
Sie kissasta.
- Anonyymi
Ei ole kaivattua eikä siis kuvaakaan!
- Anonyymi
Se mikä on siinä pelissä
- Anonyymi
Lähikuva kasvoista, silmät kiinni, koska ihanat suudeltavat huulet.
Sellaiset kuvat, joissa näkyy rintakehä, koska ihanat..
Peiliselfie, jossa jännän väriset farkut, koska...- Anonyymi
Haluaisin lähettää sinulle jonkun uuden kuvan☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin lähettää sinulle jonkun uuden kuvan☺️
Ei kiitos. En vastaanota enkä lähettele kuvia. (Nämä ei olleet mitään lähetettyjä kuvia)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos. En vastaanota enkä lähettele kuvia. (Nämä ei olleet mitään lähetettyjä kuvia)
Miksi? Olet estynyt?
- Anonyymi
Meillä taitaa olla sama kaivattu 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Olet estynyt?
Mulle kelpais uudet kuvat niiden lisäksi mitä yhdessä otettiin meistä ja se videopätkä minkä lähetit oli ihan överisöpö 🥰 En oo estänyt mutta en myöskään oo toi kirjoittaja
- Anonyymi
Todella valloittava hymy, joka kuvastaa hänen aurinkoista ja valovoimaista persoonansa. Mustavalkoinen.
n>m - Anonyymi
Jäpädä duu kuva.
- Anonyymi
Mielikuva 🤭
- Anonyymi
Kaikki, en osaa valita yhtä 😍
- Anonyymi
Joku
- Anonyymi
Kyllä se on mielikuva, se tunne jonka koki hetkessä ja se lämpimäksi ja utuiseksi sulaminen.
https://www.youtube.com/watch?v=bLVeJ7Pd34U- Anonyymi
Kiva biisi ja kivaa kuvaa!
- Anonyymi
Eksääsikö kaipaat? 🤔
- Anonyymi
Hänen hyvä vartalo ja kiinteä peppu, sopusuhtainen vartalo on kuvana mielessä vahvemmin kuin mikään. Eräs tuttu itseäni vanhempi nainen kyseessä. Saisipa nytkin syliin ottaa!🔥
- Anonyymi
oot kyllä ihana tuu vaa.
- Anonyymi
🔥🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔥🔥
Miten jatketaan, olisi jo aika?
- Anonyymi
Kerro kuka tämä nainen on,alkaa pikkuhiljaa jo kiinnostaa.
- Anonyymi
En nähnyt sen kun vilaukselta joskus istui jossain veden äärellä. Näytti niin lempeältä ja itseltään.
- Anonyymi
Olen nähnyt vain yhden ainoan kuvan, joten se.
- Anonyymi
Ei ole muita kuvia kuin muistikuvat, mutta niitä on paljon.
- Anonyymi
Missä koira antaa hänelle pusun 😁🤭No en tiiä lempparia mutta aika söpö sekin 🥰☺️ koirasta en sentään oo mustis 😂
- Anonyymi
Millainen koira?
- Anonyymi
😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen koira?
Semmonen joku Siperianhusky se tais olla, tai ainaki joku lapin koira, oisko ollut huskysafarilla käymässä, en tiiä 😘😃☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen joku Siperianhusky se tais olla, tai ainaki joku lapin koira, oisko ollut huskysafarilla käymässä, en tiiä 😘😃☺️
Mutta hänen kaikki kuvat on mun lemppareita koska hän vaan on niin ihana etei hänestä saa kuin upeita kuvia 💖😍❤️
- Anonyymi
Toki jos etsitään enemmän semmosta seksikästä kuvaa eikä söpöä niin sit on muutamakin kuva mielessä, mitkä on aika tosi hot... 😘💋🔥
- Anonyymi
Monta lempparikuvaa on. Eräs tuli mieleeni missä istuu moottoripyörän päällä pelkkä t-paita päällään ja lippis vinossa🤭.
- Anonyymi
Mielikuva hymyilevästä naisesta vilkuttamassa – toivottavasti se ei ollut hyvästit.
- Anonyymi
🤣
- Anonyymi
aika monikin. :)
- Anonyymi
Muistikuva vain - milloin tuoreempi, milloin vanhempi. Satunnaisotantaa tämä elämä. Nyt tuore muisto perjantailta.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
En muista nähneeni kuin yhden valokuvan.
- Anonyymi
Varmaan ne missä näyttää itseään
- Anonyymi
Kaikki ne kuvat, jotka olen tallettanut sydämeeni. Ne hetket, kun olemme olleet kahdestaan. Hänen katseensa, silmänsä.
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin
❤️
- Anonyymi
Kaikissa kuvissa on jotakin erityistä. Paras on ehkä viimeisin, rauhallinen, lempeä, kaunis olemus.
- Anonyymi
Minun on muistikuva niiltä ajoilta, kun tutustuimme. Se, miten hän katsoi minua tai nauroi jollekin mitä sanoin. Se, miten hänen kasvot liikkuvat kun puhuu❤️
- Anonyymi
Paras kuva minusta on mielestäni poliisin ottama valokuva kaikkine sormenjälkineen!
- Anonyymi
Apua 🙃😅
- Anonyymi
Mulla on ainoo kuva mun mielessä. Muistan sun vaatteet ja kädet tosi hyvin ja hymyn, mut ne alkaa häipyy.
- Anonyymi
Niitä on montakin, mutta ehkä tunteellisin niistä on yksi kuva eräänä uudenvuoden aattona erään eteläsuomalaisen baarin terassilta. Siinä olemme yhdessä ❤️
- Anonyymi
Kaunis kuva
- Anonyymi
Se kuva minkä talletin mieleeni kun istuttiin puiston penkillä kuin teinit konsanaan.
- Anonyymi
Mielessä kuva jossa hän on edessäni selkä notkolla, sitten sylissäni, nautimme toisistamme pitemmän kaavan mukaan. Eräs itseäni vanhempi, tuttu hyvävartaloinen nainen vahvana mielessä...
- Anonyymi
🤯❤️🔥🫣☄️🔥
- Anonyymi
Hänen wa- profiilikuvansa. Rakastan sitä ♥️. Minun rakas Petterini ♥️.
- Anonyymi
Kaikki ne aidot kuvat mitä ei ole kovin kauheesti muokkailtu, missä hän on oma itsensä ❤️🤩Hän on minun silmissäni ainakin maailman kaunein nainen 🥰😚
- Anonyymi
Kuutamo, laivankansi, kuva hieman vinossa ja tuuli riepottelee ihanan hiuksia
- Anonyymi
Minun kaivatun nimi ei ole Lempi, kuva on kyllä ,montakin !
Enpä voi tämmöisistä puhua mittää.
- Anonyymi
tv.s oli hyvä sarja TURMANSUSI !
- Anonyymi
Pysäytyskuva videolta, jossa hän ratsastaa päälläni.
- Anonyymi
Se on vaan mun verkkokalvoilla. Siinä hänellä on sellanen tyytyväinen ilme ja katsoo mua vähän alta kulmien kauempaa.
- Anonyymi
Vapa kädessä.
- Anonyymi
Kaunis muistokuva, edellisestä kohtaamisesta oli kulunut jo runsaasti aikaa, ja hetki joka kuvan jätti, oli suunniteltu mutta järkyttävän ilahduttava ja hänen kauneuttaan ahmiva. Oli vahva tunne pois lähtiessä että kumpikin tunsi pettymystä, ilmassa oli rakkautta ja kirkasta hymyä joka valaisi pilvisen päivän ja jätti tunteen toiveesta kohdata pian uudelleen. Emme kohdanneet enää koskaan samoin tuntein ja toivein, välillemme syntyi epäröiminen ja epävarmuus toistemme tunteista, niin kuin yleensä voimakkaiden tunteiden hallitessa mieltä. Ystävyyden uskon löytävämme helposti, vaikka elämme erilaista elämää. värittää samalaiset kiinnostuksenkohteet ja arvot elämäämme, niistä on hetkessä helppo ammentaa tykätyn ihmisen kanssa yhteys. Uskon kyllä myös rakkauden voimaan, silloin kun sitä ei ole loukkaamalla tai kunniattomasti kohdeltu, se palaa hiljaisella liekillä ja syttyy aina rakkaansa kohdatessa, tavalla tai toisella.
https://www.youtube.com/watch?v=doa2G6aIlZ8 - Anonyymi
Voi kun ei ole edes kuvaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet781491- 1331436
- 1011415
Sofian hieno auto
Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko1261361- 541051
- 581046
Hannu Karpo
Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt70965Lukekaappa Iltalehestä keitä Ilkka Repo syyttää törkykirjoittelusta
Nettilehdessä kiistää kirjoittaneensa yhtään mitään. Ilkan mukaan kirjoittelijat ovat istuvia ja entisiä Haapaveden kaup82940Jmies, pitäisikö meidän nähdä ja selvittää asiat?
Se voi kieltämättä tuntua kuin teloituskompanjan eteen tulemiselta, kun en valitettavasti pysty vastaamaan tunteisiin. M16883Mystinen kosminen voima heikkenemässä - maailmankaikkeus voi musertua
Tämä kun tapahtuu, niin siinä menee Lapuakin kuin Vesivehmaan jenkassa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-havain10840