Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin mikä olisi
Se helpottaisi oloa jos
73
887
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tykkäätkö? Minä tykkään.
- AnonyymiUUSI
Tietenki tykkään susta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenki tykkään susta.
Sitten sinä tykkäät, minä tykkään, kaikki tykätään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinä tykkäät, minä tykkään, kaikki tykätään.
Kaikki ei tykkää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenki tykkään susta.
Tykkäätkö varmasti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö varmasti?
Tykkään mutta asiat ei ole yksinkertaisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko varattuja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko varattuja?
Sydämemme ovat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sydämemme ovat
Syrämmet lyövät saamaan tahtihin💓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syrämmet lyövät saamaan tahtihin💓
Niin ne tekevät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei tykkää
Se on totta.
Mutta riittääkö että me tykätään - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta.
Mutta riittääkö että me tykätäänSitä en tiedä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en tiedä
Eli en riitä sinulle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta kenestä? Näitä anonyymejä vakuutuksia ei voi ottaa todesta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei tykkää
Onko se sulle iha okei? Mulle on. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Asia on juuri näin. Molemmat tietää, vaikka ei tiedä. Silmät kertovat.
- AnonyymiUUSI
Todella kertovat. 🥰
- AnonyymiUUSI
Kun en ole varma, että tykkäätkö. En minä ymmärrä vihjailuja. Pitää kertoa suoraan, että tajuan. Tai tehdä jotain huomaavaista, jos et voi sanoa sitä ääneen. Jokin välittämistä osoittava teko, sitten uskon.
- AnonyymiUUSI
Kai sen joskus osaan tehdä niin että ymmärrät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä sulle (nimeni/nimesi) kuuluu? Miten sulla menee? Onko sulla kaikki hyvin? Ootko syöny? Onpa kiva nähdä. Kyllä me pärjätään. Ei anneta periksi." Tämän tyyliset keskustelut ovat minulle osoitus välittämisestä ja tykkäämisestä.
Kysellään kuulumisia henkilökohtaisesti. Ollaan läsnä. Ollaan lähellä. Ollaan yhdessä, rauhassa, ja hiljaisuudessakin joskus.
En minä tarvitse suuria eleitä ja julistusta, arkipäivän pieniä huomaavaisia tekoja vain.
Lupaan, että sitten ymmärrän. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä sulle (nimeni/nimesi) kuuluu? Miten sulla menee? Onko sulla kaikki hyvin? Ootko syöny? Onpa kiva nähdä. Kyllä me pärjätään. Ei anneta periksi." Tämän tyyliset keskustelut ovat minulle osoitus välittämisestä ja tykkäämisestä.
Kysellään kuulumisia henkilökohtaisesti. Ollaan läsnä. Ollaan lähellä. Ollaan yhdessä, rauhassa, ja hiljaisuudessakin joskus.
En minä tarvitse suuria eleitä ja julistusta, arkipäivän pieniä huomaavaisia tekoja vain.
Lupaan, että sitten ymmärrän.Sama. Aloita sinä. Olet rohkeampi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Aloita sinä. Olet rohkeampi.
En tunne olevani rohkea. Kai se on kuitenkin vain pakko olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan, että sitten ymmärrän.Tuo oletko syönyt? Otan siitä kiinni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tunne olevani rohkea. Kai se on kuitenkin vain pakko olla.
Tilaisuuksia on vain niin vähän. Siitähän kaikki on kiinni. Jos olisi enemmän niin yrittäisin varmasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooh sitä odotellessa
- AnonyymiUUSI
Niinpä, ei voi ottaa riskejä ellei ole varma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Aloita sinä. Olet rohkeampi.
Kyllä se vaatii molempien panostuksen, eikä vain toisen, oli rohkeampi tai ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oletko syönyt? Otan siitä kiinni
Joo, just söin lohisalaatin. Mitä sinä söit?
- AnonyymiUUSI
Eiköhän hän tiedä, vaikka ei kuulu hänelle mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Luulisi jo ylläpidon kyllästyvän tohon samaan jankkaukseen. Ehkä se ei ole kertonut sille, kun ei ole mitenkään silmiinpistävää kerrottavaa jos jotakin, ehkä joku kiristyksenpoikanen kummittelee.
Sen myös voi arvata tai olla arvaatta. - AnonyymiUUSI
Arvaamatta.
- AnonyymiUUSI
Toinen? Tarkoitat puolisoani? Miksi se helpottaisi oloa? Että olisi kolme tai neljä onnetonta? Molempien kumppanit ja me.
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla joku teinien sekoilu, mitä sivusta seurannut. Tuskin mitään aviopuolisoita kuvioissa.
- AnonyymiUUSI
No kertokaa nyt toisille osapuolille,turhaa elämäänsä kuluttaa suhteessa jos on jo uusi kuvioissa.
- AnonyymiUUSI
Ai on varmaan kannustusjoukkueet haureuteen☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai on varmaan kannustusjoukkueet haureuteen☺️
Oma lehmä ojassa, muu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma lehmä ojassa, muu
Kuinka laajasti nämä eri asiat edistää sinun tavoitteita yms?
- AnonyymiUUSI
Miten hän voisi sen ilmaista että tykkäätte toisistanne, varsinkaan ellei ole varma sinun tunteista häneen.
- AnonyymiUUSI
Voi pyhä yksinkertaisuus... sitten vain lähestymään toista ja sitä kautta tunnustellen tai kysyen hienovaraisesti. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus... sitten vain lähestymään toista ja sitä kautta tunnustellen tai kysyen hienovaraisesti. Sivusta
Näyttää tykkäämisen toiselle, siis jollekin kolmannelle osapuolelle vai mikä tää juttu on,miksi pitäisi niin tehdä??
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmisten pitäisi tykätä toisistaan? Miksi käytät tällaista kieltä??
- AnonyymiUUSI
Pidä siitä omasta ukosta kiinni.
- AnonyymiUUSI
Älä höpötä
- AnonyymiUUSI
Minusta tuntuu että nainen ei ymmärrä miten vaikeaa eläminen on ilman häntä kun saa joka päivä elää itsensä kanssa. Ei ymmärrä että miehen elämästä puuttuu kaikki mitä hän on. Ei tämä ole mitään ruusuilla tanssimista vaan yksinäistä, rakkaudetonta ja hyvin hankalaa.
- AnonyymiUUSI
Ja tässä aloituksessa puhuttiin jostain kolmen sekoiluista. Meillä ei ole sellaista. En lähtisi mukaan sellaiseen koskaan.
- AnonyymiUUSI
Eikö sinulla ole ketään, ketä halata ja kenen kanssa viestitellä, nukkua vieressä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä aloituksessa puhuttiin jostain kolmen sekoiluista. Meillä ei ole sellaista. En lähtisi mukaan sellaiseen koskaan.
Nuo on trolleja, joiden pitäisi pudottaa jo esirippu alas ja kehittää uutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole ketään, ketä halata ja kenen kanssa viestitellä, nukkua vieressä?
Omituinen kysymys. Todella harvalla on mitään fwb-suhteita. Useimmat ovat itsekseen jos eivät ole parisuhteessa.
- AnonyymiUUSI
Kaiken takanahan ON nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken takanahan ON nainen.
Ota ihan iisisti siellä
- AnonyymiUUSI
Älä himoitse lähimmäisesi puolisoa
- AnonyymiUUSI
Ahaa, tässä kaikessa on siis kyse vain ap:n egosta eikä aidoista tunteista. Ap ei halua että muut luulevat että hän olisi hävinnyt kilpailun jostain naisesta jollekin toiselle.
Jos ne toiset rakastavat toisiaan, niin anna heidän olla rauhassa yhdessä.- AnonyymiUUSI
No voi noin ollakin, mutta inhimillisiä tunteita. Älä mollaa aloittajaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi noin ollakin, mutta inhimillisiä tunteita. Älä mollaa aloittajaa.
Aloittaja ainakin epäinhimillistää niin itsensä kuin muutkin. Ei tuolla mitään palkintoja voiteta.
- AnonyymiUUSI
Sama tuli mieleen, ei tuossa mitään aitoja tunteita ole.
- AnonyymiUUSI
Onko kyseessä siis kilpailu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä siis kilpailu.
Ei aikuiset kehtaa kyseisistä asioista kilpailla. Itse en kehtaisi mihinkään väleihin tunkeilla.
- AnonyymiUUSI
Miksi sen toisen pitäisi se tietää, onko teillä joku tappelu vai kiista.
- AnonyymiUUSI
Tappelu tai kiista? Ei, ei se sitä ole. Rakkautta se on.
- AnonyymiUUSI
Oisko sellainen sinun mieleesi? Sivusta joo o
- AnonyymiUUSI
Äkkiäkös itse kerrot sille toiselle. Täällä itket väärille ihmisille.
- AnonyymiUUSI
Luuletko oikeasti näihin palstaäijän avauksiin näitä täsmäiskuja tekevä että a) sinä naista kiinnostaa v) on kirjoittanut ikinä sellaista rivin riviäkään ja c) montako vuotta tätä vinetystä 5ttä jo? Eikö tämä ole käyny vähän vanhaksi jo? Sivusta Tarvittaessa Tyly
- AnonyymiUUSI
Me keskusteltiin pitkin katsein, nyökkäyksin, hennoin vihjauksin ja huomionosoituksin. Ja yhden lohduttavan halauksen verran.
Naiselta komealle ja nuorekkaalle miehelle. Mies tietää ja minäkin nyt. Silti tilanteemme on monimutkainen ja koitan selvittää tunteitani täällä.
Epätoivoista itselleen valehtelua tämä kaikki kai täällä on..- AnonyymiUUSI
Lopeta valehtelu ja ota yhteys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu ja ota yhteys.
Mitä voin vielä tehdä? Vaikka mies tietää tunteeni niin pelkään silti torjuntaa. Ja pelkään myös muiden asioiden takia.. On menetettävää vai ajattelenko taas väärinpäin?
- AnonyymiUUSI
Ja pahoittelen, mä käsitin aloituksen ensin väärin. En tajunnut kolmiodraamaa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voin vielä tehdä? Vaikka mies tietää tunteeni niin pelkään silti torjuntaa. Ja pelkään myös muiden asioiden takia.. On menetettävää vai ajattelenko taas väärinpäin?
Meinaatko taas vetää äijä itsellesi vastaillen ja ulkopuolisille lähinnä kärähdellen kuten jo vuosia tässä väsyneiden ihmisten verbaalisessa jumpassa tiiraillen tätä monotonista ns keskustelua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja pahoittelen, mä käsitin aloituksen ensin väärin. En tajunnut kolmiodraamaa..
Missä roolissa sä olit sitten kelannut astuvasi jollekin areenalle?
- AnonyymiUUSI
Kerro se!
- AnonyymiUUSI
Onpa erikoinen ajatus. Haluat siis että ensin riitelemme, sitten sovimme ja lähennymme entistä tiukemmin sen toisen kanssa. Ja sinun kanssasi kaikki yhteydenpito jää sen jälkeen minimiin.
- AnonyymiUUSI
En halua. Sivu.
- AnonyymiUUSI
Eli että riidasta tulisikin pysyvä? Aivan
- AnonyymiUUSI
Emmää usko että meiltä löytyis mitää yhteistä palstaäijä, palstaäijän monologi ja loput lantalan sittisontiaiset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26810855Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052984Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921708- 821535
- 641419
- 77979
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41961Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73887Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246817Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn20814