Se helpottaisi oloa jos

Anonyymi-ap

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin mikä olisi

103

1919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tykkäätkö? Minä tykkään.

• Anonyymi

Tietenki tykkään susta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenki tykkään susta.

Sitten sinä tykkäät, minä tykkään, kaikki tykätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten sinä tykkäät, minä tykkään, kaikki tykätään.

Kaikki ei tykkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenki tykkään susta.

Tykkäätkö varmasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö varmasti?

Tykkään mutta asiat ei ole yksinkertaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko varattuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko varattuja?

Sydämemme ovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydämemme ovat

Syrämmet lyövät saamaan tahtihin💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syrämmet lyövät saamaan tahtihin💓

Niin ne tekevät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei tykkää

Se on totta.
        Mutta riittääkö että me tykätään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta.
        Mutta riittääkö että me tykätään

Sitä en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en tiedä

Eli en riitä sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta kenestä? Näitä anonyymejä vakuutuksia ei voi ottaa todesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei tykkää

Onko se sulle iha okei? Mulle on. Sivusta

• Anonyymi

Asia on juuri näin. Molemmat tietää, vaikka ei tiedä. Silmät kertovat.

• Anonyymi

Todella kertovat. 🥰

• Anonyymi

Kun en ole varma, että tykkäätkö. En minä ymmärrä vihjailuja. Pitää kertoa suoraan, että tajuan. Tai tehdä jotain huomaavaista, jos et voi sanoa sitä ääneen. Jokin välittämistä osoittava teko, sitten uskon.

• Anonyymi

Kai sen joskus osaan tehdä niin että ymmärrät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä sulle (nimeni/nimesi) kuuluu? Miten sulla menee? Onko sulla kaikki hyvin? Ootko syöny? Onpa kiva nähdä. Kyllä me pärjätään. Ei anneta periksi." Tämän tyyliset keskustelut ovat minulle osoitus välittämisestä ja tykkäämisestä.
        Kysellään kuulumisia henkilökohtaisesti. Ollaan läsnä. Ollaan lähellä. Ollaan yhdessä, rauhassa, ja hiljaisuudessakin joskus.
        En minä tarvitse suuria eleitä ja julistusta, arkipäivän pieniä huomaavaisia tekoja vain.
        Lupaan, että sitten ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä sulle (nimeni/nimesi) kuuluu? Miten sulla menee? Onko sulla kaikki hyvin? Ootko syöny? Onpa kiva nähdä. Kyllä me pärjätään. Ei anneta periksi." Tämän tyyliset keskustelut ovat minulle osoitus välittämisestä ja tykkäämisestä.
        Kysellään kuulumisia henkilökohtaisesti. Ollaan läsnä. Ollaan lähellä. Ollaan yhdessä, rauhassa, ja hiljaisuudessakin joskus.
        En minä tarvitse suuria eleitä ja julistusta, arkipäivän pieniä huomaavaisia tekoja vain.

Sama. Aloita sinä. Olet rohkeampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne olevani rohkea. Kai se on kuitenkin vain pakko olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oletko syönyt? Otan siitä kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne olevani rohkea. Kai se on kuitenkin vain pakko olla.

Tilaisuuksia on vain niin vähän. Siitähän kaikki on kiinni. Jos olisi enemmän niin yrittäisin varmasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh sitä odotellessa

• Anonyymi

Niinpä, ei voi ottaa riskejä ellei ole varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaatii molempien panostuksen, eikä vain toisen, oli rohkeampi tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oletko syönyt? Otan siitä kiinni

Joo, just söin lohisalaatin. Mitä sinä söit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍 just näin.

• Anonyymi

Eiköhän hän tiedä, vaikka ei kuulu hänelle mitenkään.

• Anonyymi

Luulisi jo ylläpidon kyllästyvän tohon samaan jankkaukseen. Ehkä se ei ole kertonut sille, kun ei ole mitenkään silmiinpistävää kerrottavaa jos jotakin, ehkä joku kiristyksenpoikanen kummittelee.
      Sen myös voi arvata tai olla arvaatta.

• Anonyymi

Arvaamatta.

• Anonyymi

Toinen? Tarkoitat puolisoani? Miksi se helpottaisi oloa? Että olisi kolme tai neljä onnetonta? Molempien kumppanit ja me.

• Anonyymi

Taitaa olla joku teinien sekoilu, mitä sivusta seurannut. Tuskin mitään aviopuolisoita kuvioissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla joku teinien sekoilu, mitä sivusta seurannut. Tuskin mitään aviopuolisoita kuvioissa.

No tämähän selvä ett joku sekopelleporukka täällä 😂. No jatkakaas…😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä sinäkin olet mieleltäsi aika teini kun ylipäätään alennut ruotimaan tältä kantilta tätä palstaäijän liukuvaa tarinointia.

• Anonyymi

No kertokaa nyt toisille osapuolille,turhaa elämäänsä kuluttaa suhteessa jos on jo uusi kuvioissa.

• Anonyymi

Ai on varmaan kannustusjoukkueet haureuteen☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai on varmaan kannustusjoukkueet haureuteen☺️

Oma lehmä ojassa, muu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma lehmä ojassa, muu

Kuinka laajasti nämä eri asiat edistää sinun tavoitteita yms?

• Anonyymi

Miten hän voisi sen ilmaista että tykkäätte toisistanne, varsinkaan ellei ole varma sinun tunteista häneen.

• Anonyymi

Voi pyhä yksinkertaisuus... sitten vain lähestymään toista ja sitä kautta tunnustellen tai kysyen hienovaraisesti. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus... sitten vain lähestymään toista ja sitä kautta tunnustellen tai kysyen hienovaraisesti. Sivusta

Näyttää tykkäämisen toiselle, siis jollekin kolmannelle osapuolelle vai mikä tää juttu on,miksi pitäisi niin tehdä??

• Anonyymi

Miksi ihmisten pitäisi tykätä toisistaan? Miksi käytät tällaista kieltä??

• Anonyymi

Pidä siitä omasta ukosta kiinni.

• Anonyymi

Älä höpötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä

Ei taida olla höpötystä.

• Anonyymi

Ei minulla mitään ukkoa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla höpötystä.

Eikö ole höpötystä - oletko saanut taas jotain uutta selville? Ei tuollaista erittäin tärkeisiin seikkoihin keskittyvää neroa vaan vois päästää menemään

• Anonyymi

Minusta tuntuu että nainen ei ymmärrä miten vaikeaa eläminen on ilman häntä kun saa joka päivä elää itsensä kanssa. Ei ymmärrä että miehen elämästä puuttuu kaikki mitä hän on. Ei tämä ole mitään ruusuilla tanssimista vaan yksinäistä, rakkaudetonta ja hyvin hankalaa.

• Anonyymi

Ja tässä aloituksessa puhuttiin jostain kolmen sekoiluista. Meillä ei ole sellaista. En lähtisi mukaan sellaiseen koskaan.

• Anonyymi

Eikö sinulla ole ketään, ketä halata ja kenen kanssa viestitellä, nukkua vieressä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä aloituksessa puhuttiin jostain kolmen sekoiluista. Meillä ei ole sellaista. En lähtisi mukaan sellaiseen koskaan.

Nuo on trolleja, joiden pitäisi pudottaa jo esirippu alas ja kehittää uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ole ketään, ketä halata ja kenen kanssa viestitellä, nukkua vieressä?

Omituinen kysymys. Todella harvalla on mitään fwb-suhteita. Useimmat ovat itsekseen jos eivät ole parisuhteessa.

• Anonyymi

Kaiken takanahan ON nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ihan iisisti siellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo on trolleja, joiden pitäisi pudottaa jo esirippu alas ja kehittää uutta.

Niin tai ehkä mennä lääkärille selvittämään mikä päästä vippaa kun kaikki yöt täällä yrittää heiluttaa väärä lippua 😵‍💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituinen kysymys. Todella harvalla on mitään fwb-suhteita. Useimmat ovat itsekseen jos eivät ole parisuhteessa.

No ei ollenkaan tai itse asiassa erittäin hyvä kysymys🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ollenkaan tai itse asiassa erittäin hyvä kysymys🤔

Luu sulle jää kätehen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oko tämä kaiken teorian adaptoiva oletettu suuri yleisösi kenties jotenkin valmiiksi ehdollistuneita kulttuuriselle naisvihalle, niin on helppo pudotella mitä absurdimpaa settiä? Erikoinen körttipiiri täytyy olla

• Anonyymi

Älä himoitse lähimmäisesi puolisoa

• Anonyymi

Ahaa, tässä kaikessa on siis kyse vain ap:n egosta eikä aidoista tunteista. Ap ei halua että muut luulevat että hän olisi hävinnyt kilpailun jostain naisesta jollekin toiselle.

Jos ne toiset rakastavat toisiaan, niin anna heidän olla rauhassa yhdessä.

• Anonyymi

No voi noin ollakin, mutta inhimillisiä tunteita. Älä mollaa aloittajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi noin ollakin, mutta inhimillisiä tunteita. Älä mollaa aloittajaa.

Aloittaja ainakin epäinhimillistää niin itsensä kuin muutkin. Ei tuolla mitään palkintoja voiteta.

• Anonyymi

Sama tuli mieleen, ei tuossa mitään aitoja tunteita ole.

• Anonyymi

Onko kyseessä siis kilpailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyseessä siis kilpailu.

Ei aikuiset kehtaa kyseisistä asioista kilpailla. Itse en kehtaisi mihinkään väleihin tunkeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tuli mieleen, ei tuossa mitään aitoja tunteita ole.

No ei tietenkään ole kun on silkkaa trollausta. On niin sepitettyä ja keinotekoista tieten väänneltyä tarinaa ettei tosiaan mitään tunteita oo.

Onko ap trolli-Mari tai itseasiassa se psykopaatti-Mari??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tietenkään ole kun on silkkaa trollausta. On niin sepitettyä ja keinotekoista tieten väänneltyä tarinaa ettei tosiaan mitään tunteita oo.

Onko ap trolli-Mari tai itseasiassa se psykopaatti-Mari??

No voi juku palstaäijä, eikö tässäkään aloituksessasi ole aitoja tunteita? Lol

• Anonyymi

Miksi sen toisen pitäisi se tietää, onko teillä joku tappelu vai kiista.

• Anonyymi

Tappelu tai kiista? Ei, ei se sitä ole. Rakkautta se on.

• Anonyymi

Oisko sellainen sinun mieleesi? Sivusta joo o

• Anonyymi

Äkkiäkös itse kerrot sille toiselle. Täällä itket väärille ihmisille.

• Anonyymi

Luuletko oikeasti näihin palstaäijän avauksiin näitä täsmäiskuja tekevä että a) sinä naista kiinnostaa v) on kirjoittanut ikinä sellaista rivin riviäkään ja c) montako vuotta tätä vinetystä 5ttä jo? Eikö tämä ole käyny vähän vanhaksi jo? Sivusta Tarvittaessa Tyly

• Anonyymi

Tämä. Ihmettelen myös miksi ei itse kerro.

• Anonyymi

Me keskusteltiin pitkin katsein, nyökkäyksin, hennoin vihjauksin ja huomionosoituksin. Ja yhden lohduttavan halauksen verran.

Naiselta komealle ja nuorekkaalle miehelle. Mies tietää ja minäkin nyt. Silti tilanteemme on monimutkainen ja koitan selvittää tunteitani täällä.
      Epätoivoista itselleen valehtelua tämä kaikki kai täällä on..

• Anonyymi

Lopeta valehtelu ja ota yhteys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu ja ota yhteys.

Mitä voin vielä tehdä? Vaikka mies tietää tunteeni niin pelkään silti torjuntaa. Ja pelkään myös muiden asioiden takia.. On menetettävää vai ajattelenko taas väärinpäin?

• Anonyymi

Ja pahoittelen, mä käsitin aloituksen ensin väärin. En tajunnut kolmiodraamaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä voin vielä tehdä? Vaikka mies tietää tunteeni niin pelkään silti torjuntaa. Ja pelkään myös muiden asioiden takia.. On menetettävää vai ajattelenko taas väärinpäin?

Meinaatko taas vetää äijä itsellesi vastaillen ja ulkopuolisille lähinnä kärähdellen kuten jo vuosia tässä väsyneiden ihmisten verbaalisessa jumpassa tiiraillen tätä monotonista ns keskustelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pahoittelen, mä käsitin aloituksen ensin väärin. En tajunnut kolmiodraamaa..

Missä roolissa sä olit sitten kelannut astuvasi jollekin areenalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä roolissa sä olit sitten kelannut astuvasi jollekin areenalle?

Luin aloituksen väärin.

• Anonyymi

🤢🤮😵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ajattelet niin vinksahtaneesti että neuvoisin lähtemään lääkärin juttusille ja pian!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ajattelet niin vinksahtaneesti että neuvoisin lähtemään lääkärin juttusille ja pian!!

Ja niin muuten ajattelet sinäkin joka kuvittelet pystyyn katkeroituneena, että voit maalitella henkilön mennen kun vähän mokellat jotain naista esittävän äijän avauksissa. Mahtaa päähän sattua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sinä olet kirjoitellut esim matkastasi kohti itsetuntemusta sekä uusia terapeuttisia työkaluja selvitäkseen maailman ristipaineista? Jyrkässä ristiriidassa sellainen hymistely tähän palstaäijälle raivoamiseen nähden. Ei se sulle nimittäin täksi naiseksi muutu, johon olet saanut päähäsi alkaa vertailemaan itseäsi ja loppu on historiaa ns.

• Anonyymi

Kerro se!

• Anonyymi

Onpa erikoinen ajatus. Haluat siis että ensin riitelemme, sitten sovimme ja lähennymme entistä tiukemmin sen toisen kanssa. Ja sinun kanssasi kaikki yhteydenpito jää sen jälkeen minimiin.

• Anonyymi

En halua. Sivu.

• Anonyymi

Eli että riidasta tulisikin pysyvä? Aivan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli että riidasta tulisikin pysyvä? Aivan

Juu kun alkaa trollaamaan pitäis ensin olla hyvä alkuasetelma mut tää ap-trolli on vähän tyhmä. Huono muutella enää kun alkuun jo sotkit kuvion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kun alkaa trollaamaan pitäis ensin olla hyvä alkuasetelma mut tää ap-trolli on vähän tyhmä. Huono muutella enää kun alkuun jo sotkit kuvion.

No kuvaile ihmeessä aloittajaäijä tätä avaustasi vaikka tällä tavalla muka ulkopuolelta😉 sinun ajatusmaailma taitaa olla se, että kirjoittelet näitä aloituksia ja sen jälkeen alat ruotia tätä aloittajaa, joka et muka olekaan yhtäkkiä sinä. Näkeehän tämän farssin läpi ihan sen yhden kiintiöön kuuluvan AMK-kurssin pohjalta

• Anonyymi

Ps massatyhmyys, ei pysty kestämään kyllä

• Anonyymi

Emmää usko että meiltä löytyis mitää yhteistä palstaäijä, palstaäijän monologi ja loput lantalan sittisontiaiset

• Anonyymi

Tiedän minä.

• Anonyymi

Ihanasti sanottu, aina on ahdistanut tykkääkö, eikö tykkää...

• Anonyymi

Plaa plaa…lopeta jo hölmöily ja trollailu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plaa plaa…lopeta jo hölmöily ja trollailu

Lopetahan sinäkin jo tämä palstaäijän tekstien maaninen mälväily ja hyväksy tosiasiat hirvidogi

• Anonyymi

En tykkää enää enkä halua että se toinen tykkää minusta. Unohdus on yks mun voimista.

• Anonyymi

Tuntematon ketjun aloittaja arvaa välitänkö vai en jos olet se henkilö kenen luulen sinun olevan? Paino 'luulen' sanalla.

Minun välittämiseni ei muutu, olet täällä tai muualla. Vihaat ja välität samaan aikaan se on luonnollista.

Pidä huoli itsestäsi, etänä vaikeaa.
      Kaikilla erilainen elämän koulu. En näe viimeistä luokkaa.
      Varo asioita elämän tiellä joita et todellisuudessa hallitse, mutta luulet.
      Mukavaa arki-iltaa.

• Anonyymi

Juu antaa olla en minä tuollaisen hullun kanssa halua olla missään tekemisissä

• Anonyymi

Sinun aloituksesi päättyy aina palstaäijä tähän samaan saagaan- voisitko keksiä jotain uutta, esim veit pyykit narulta?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      78
      1471
    2. Kaivatulla on asiaa

kirjoita asiasi kaivatulle tähän ketjuun
      Ikävä
      132
      1391
    3. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1385
    4. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      1318
    5. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      53
      1021
    6. Eihän asia minulle kuulu...mutta

Ketä sinä mies odotat?
      Ikävä
      56
      1000
    7. Lukekaappa Iltalehestä keitä Ilkka Repo syyttää törkykirjoittelusta

Nettilehdessä kiistää kirjoittaneensa yhtään mitään. Ilkan mukaan kirjoittelijat ovat istuvia ja entisiä Haapaveden kaup
      Haapavesi
      82
      930
    8. Hannu Karpo

Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      917
    9. Jmies, pitäisikö meidän nähdä ja selvittää asiat?

Se voi kieltämättä tuntua kuin teloituskompanjan eteen tulemiselta, kun en valitettavasti pysty vastaamaan tunteisiin. M
      Ikävä
      16
      873
    10. Mystinen kosminen voima heikkenemässä - maailmankaikkeus voi musertua

Tämä kun tapahtuu, niin siinä menee Lapuakin kuin Vesivehmaan jenkassa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-havain
      Lapua
      9
      829
    Aihe