Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunnut muistaa sinua. Äkkiä pois paikalta, kuin vihainen kotka siipiensä suojassa talsin paikalta pois...
Ja sitten tunti tai kaksi. Sydämeni tulvi surusta, ikävästä ja haikeudesta. En voinut kun ymmärtää, että olit kaunistunut ja se sai minut surulliseksi. Katse peilissä mietin, että miksi elämä ja kohtalo on saattanut minut kohtaamaan sinut, kun olet minulle jotain sellaista, mistä vaan haaveillut olen saanut.
Ja niin... haaveilen. Haaveilen että löydän sen miehen kenestä tykkäsit silmin nähden. Joka saa sinut iloiseksi, leikkisäksi ja aivan hellyytäävän eläväksi naiseksi. Tunnistan yhä tämän miehen sisälläni, mutta mitä lähempänä olimme toisiamme, niin sitä enemmän tulit heikkoudekseni. Niin on varmasti tarkoituskin kun kaksi ihmistä on jonkin elämää suuremman äärellä. Rohkeutta täytyy olla, kun haluaa rakastaa täysin sydämensä voimasta.
Oppinut olen, kiitos sinun, että olen kamppailut tätä tunnetta vastaan. Ehkä olimme lähellä jo luovuttaa ja antaa olla, mutta kun vain näinkään sinut silloin, niin en voinut kuin ihastua, tykästyä ja tuntea uudestaan. Tajusin että, "Hei, tässä on sydämelleni mieluinen henkilö." Ja kaikki keinot yrittää tukahduttaa ja unohtaa on vain omaa kiusaani rakasta sydäntäni kohtaan. Siksi niin vaikeaa ollut, siksi niin ikävää. Siksi etten uskalla päästää ankkuria irti ja päästää tätä massiivista alusta satamastaan, vaikka parhaillaan lainehtisin suoraan luoksesi ja löytäisin kotini, elämäni, tarkoitukseni, tulevaisuuteni ja sydämeni puolikkaan.
Haluan löytää sinut vielä. Haluan selvittää tätä tunnetta meistä ja nähdä ollaanko selvitty aivan kaikesta. Sylistäni kun sinut löydän, niin tiedän että olemme toisillemme jotain, mikä on vain odottanut kahden palan yhdistymistä kokonaiseksi.
Hyvää naistenpäivää sinulle! Mietin monesti onko meillä tulevaisuutta yhdessä ja kyllä, minä pystyn näkemään sen.
Yhdessä me tämä asia selvitään. Jos tahtoa löytyy, sitä vetovoimaa ja yhteistä säveltä, niin kyllä me pystymme ihan mihin vain. Yhdessä. Lupaan, että viimekertainen jos toistuu, niin pysähdyn, lähestyn ja annan meille aikamme.
Sinulle, kenen kanssa etsimme jotain. Autoit minua kun pyysin, ja en olevinaan löytänyt vaikka olit kokoajan silmieni edessä. Jännitti silloin, että siinäkö hän viimeinkin on... elämäni nainen❤️
😎😌
Ihastukselleni
21
883
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää Naistenpäivää ja kiitos sinulle
- Anonyymi
Hyvää naistenpäivää sinullekin!
- Anonyymi
Pidätkö niistä
- Anonyymi
Pidän sinusta.
- Anonyymi
Kiitos ❤️
Mietin ja mietin, mutta en kykene nyt vastaamaan sulle mitään järkevää. Tunteita on paljon, myös surua ja tuskaa. Mun piti huolehtia nyt itsestäni ja sunkin piti. Ei oikein ole kauheasti avaimia millä näitä kaikkia lukkoja saisi auki. Tuntuu helpommalta elää arkea eteenpäin, tehdä asioita, kun ei liikaa mietiskele. Ei mietiskelyyn, saati kirjoitteluun ja täällä olemiseen olisi oikein aikaakaan. Tänään ehkä vähän enemmän kuin yleensä, mikä vähän pelottaa.
Haluaisin että kaikki meidän välillä tapahtuisi vain IRL. En osaa oikein viestiä täällä, enkä missään muuallakaan. En ole tottunut hoitamaan ihmissuhdeasioita kirjoittaen. Se sekoittaa omaa päätä liikaa.
En minä siitä lähdöstä kauheasti loukkaantunut. Olin iloinen, että nähtiin. Olisin vain halunnut jutella jostain jolla olisi päässyt vähän lähemmäksi tätä nykytilannetta. Edes kepeään sävyyn.
Mutta me nähdään tässä ja yritetään olla enemmän sellaisia kun oltiin ennen. Vähän rennompia ja vähemmän loukkaantuvia. Mä yritän olla jälkikäteen miettimättä jokaista lausahdustasi piikiksi itselleni ja syyksi, miksi lähdit.
Katsotaan, miten elämä etenee, yritetään rauhoittua ja saada päämme ja sydämemme kuntoon❤️ Olet edelleen se sama mies, josta tykkäsin silloin. Kyllä mä sut sieltä erotan. ❤️
Olet tärkeä!❤️- Anonyymi
Mietit ja mietit. Et saa mielestäsi mitään järkevää suustasi, tai ainakin niin kerroit. Mutta silti löydät oikeat sanat ja tasapainon sydämen ja järjen väliltä. ❤️
Ja niin meidän piti keskittyä arkeen. Kyllä näin molemmat ajateltiin. Näiden tunteiden, jotka puuskuvat kuin tuuli merellä, kuin ajatukset tunteiden meren yllä, johdaten aallokkoa kohti tuulien suuntaan. Tuulet ovat kuin ajatuksemme, kirjoittaessa ne tietään etsivät. Kuitenkin meri joka kuvastaa tunnetta, on kuin IRL, joka on voimakkaampi kuin ajatuksen tuulet. 🌊
Paljon sinua arvostan. Enemmän kuin koskaan ennen. Tuntuu kuin olisimme toisillemme jotain, mitä tarvitsemme elämäämme. Nämä tunteet ja ajatukset pidetään mielessä, mutta mennään sen mukaan mitä yhdessä löydämme toisitamme, kun näemme. Kuten sanoitkin täydentävästi ja ihanasti, vähän sanojasi mukailen: IRL me tämän tahdomme elää ja kaiken kokea. ❤️
Olet tärkeä. Aina olet ja tulet olemaan. Ikävä kertoo paljon...❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mietit ja mietit. Et saa mielestäsi mitään järkevää suustasi, tai ainakin niin kerroit. Mutta silti löydät oikeat sanat ja tasapainon sydämen ja järjen väliltä. ❤️
Ja niin meidän piti keskittyä arkeen. Kyllä näin molemmat ajateltiin. Näiden tunteiden, jotka puuskuvat kuin tuuli merellä, kuin ajatukset tunteiden meren yllä, johdaten aallokkoa kohti tuulien suuntaan. Tuulet ovat kuin ajatuksemme, kirjoittaessa ne tietään etsivät. Kuitenkin meri joka kuvastaa tunnetta, on kuin IRL, joka on voimakkaampi kuin ajatuksen tuulet. 🌊
Paljon sinua arvostan. Enemmän kuin koskaan ennen. Tuntuu kuin olisimme toisillemme jotain, mitä tarvitsemme elämäämme. Nämä tunteet ja ajatukset pidetään mielessä, mutta mennään sen mukaan mitä yhdessä löydämme toisitamme, kun näemme. Kuten sanoitkin täydentävästi ja ihanasti, vähän sanojasi mukailen: IRL me tämän tahdomme elää ja kaiken kokea. ❤️
Olet tärkeä. Aina olet ja tulet olemaan. Ikävä kertoo paljon...❤️Minä sanoin ♥️ mut en oo toi ed. vastaaja
- Anonyymi
Ihana ❤️
- Anonyymi
Niin... ihanammaksi vielä voi mennä.❤️
- Anonyymi
Ihana teksti❤️Suuria tunteita kummallakin ja meistä tulee kyllä jotain mahtavaa yhdessä tunnen sen😘 Olet erittäin komea.🔥
Huomasin että olit huonolla tuulella silloin…en voi pyytää anteeksi olemassaoloani… Ollaan kummatkin hukassa, mutta yhdessä varmasti löytäisimme ihanan elämänpolun❤️
Kiitos naistenpäivätoivotuksista, ajattelin siivota tämän liian ison asuntoni.- Anonyymi
Kiitos. En ollut silloin huonolla tuulella. Tai ehkä olin, kun menin väärään suuntaan silloin. Nyt oppi on, että IRL kaikki selviää ja se on oikea tie, totuus ja elämä. Sydämen takia jokainen meistä eläköön hetkessä! ❤️
- Anonyymi
Ymmärrän, mitä toivoit vastaukseksi. Anteeksi, en vain kykene tämän parempaan tällä hetkellä. Haluan että tajuat kuka ja millainen olen. Ja missä tilanteessa. Olen paska, mutta en voi muutakaan.
- Anonyymi
Älä puhu noin ilkeästi. Älä edes itsestäsi.
- Anonyymi
Mies sinä se oot valittuni tähtiin me on kirjoitettu meidän kohtaaminen ❤️😭
- Anonyymi
Kiitos Ihana, taas ♥️ Aattelin että vois olla mullekin, joskus jopa sano "Eti...". Ja viimeks vastasin 'tunnussanalla'. Ite meinasin tipahtaa viimeks ku nähtiin, ja kotimatka meni vollottaessa, just hänen käytöksen takia. Olipa kelle oli, niin onnellisena odottaa kohtaamistanne, se on varma ♥️
- AnonyymiUUSI
Rakkaalleni, on ollut kiire.❤️ Mietin mikä laulu kuvaisi tunteitani ja sitä minkä kuvittelen että voisi olla yhteistä. Sielun veljet, Rakkaudesta. Se on minun laulu sinusta.
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Tunnistan ajatuskuviot, mutta minä olin se, joka pakenin. Katseemme kohtasi kerran, enkä kestänyt sitä tunteiden kirjoa, jonka se hetki minussa aiheutti.
- AnonyymiUUSI
Huh
- AnonyymiUUSI
Olisipa tää mulle, mutta tuskin. Osa osuu, osa ei ehkä.
- AnonyymiUUSI
Salamia on kaupan useaankin iltaan ja yöhön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211159Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153141Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei931778- 821575
- 681480
- 861046
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411011Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21883Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252868