Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Anonyymi-ap

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei sitä voi kiistää. Luvaton rakkaus, ja mun pitäis ymmärtää lopettaa. Siinä mielessä turvallista, ettei siitä mitään voi koskaan tulla, mutta sydämeni olet kyllä vienyt. Nyt vain täytyisi taistella ja säilyttää itsekunnioitus. Mutta olen minä nyt alhaalla.

78

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Yritä päästä siitä alkoholista eroon😄

• Anonyymi
        UUSI

Ei alkoholilla osuutta asiaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kerro naisesta olet alkanut juopottelemaan hänen takiaan sitten?

• Anonyymi
        UUSI

Hei aloittaja ei juo.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ei voi tulla mitään?

• Anonyymi
      UUSI

Kerro miksei tuu mitään? Täällä yksi nainen odottaa ihmettä ja halausta.

• Anonyymi
        UUSI

Koska varattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska varattu.

Mulle tuli suru, jos luulet näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska varattu.

Oletko kuitenkin kertonut hänelle tunteesi? Voit yllättyä.

• Anonyymi
      UUSI

Minkälainen nainen vie miehen rappiolle? 🥺

• Anonyymi
      UUSI

No symppishän sä olet

• Anonyymi
      UUSI

Kerran me täällä eletään. Itse myös jättänyt niin monta mielenkiintosta ihmistä tutustumatta pelkuruuttani 😟

• Anonyymi
      UUSI

Varmasti se sinun naisesi on aarre ja sinulle rakas, joten tässä ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Parempi että tämä nyt loppuu kokonaisuudessaan, niin saat rauhassa elää sen toisen kanssa yhdessä.

• Anonyymi
      UUSI

Viestittelen juurikin nyt normaaliälyisen kiltin miehen kanssa, psykot kierrän kaukaa 👍

• Anonyymi
        UUSI

Psykopaatit ovatkin usein tavallista älykkäämpiä, eivät normaaliälyisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Psykopaatit ovatkin usein tavallista älykkäämpiä, eivät normaaliälyisiä.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei herran julala

• Anonyymi
      UUSI

Molemmat on

• Anonyymi
        UUSI

Ihastuneita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuneita?

Arvaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa

Moraalittomia ja ihastuneita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Moraalittomia ja ihastuneita

Tuleeko koskaan aviorikosta tehdessä, että se on rikosoikeuden määrittelemä törkeä teko? Ei kiinnosta rikoksesi uhrien asema? Kaksi mielenvikaista kokee vetovoimaa toisiinsa? Saisit sen mummon omaksesi, sen jälkeen olisit pian itsekin petetty. Ha ha ha haa!

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ei voi koskaan tulla?

• Anonyymi
        UUSI

Mikä on se tavallisin syy?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on se tavallisin syy?

No mikä?

• Anonyymi
      UUSI

Tämä on kyllä samaan aikaan ihana ja vähän kamala tilanne. Älä menetä itsekunnioitustasi, kerranko sitä ihastuu. Minulle kävin samoin. Joko yritetään unohtaa koko juttu tai ei oteta kovin vakavasti kun tästä ei mitään konkreettista tule. Love you😚

• Anonyymi
        UUSI

En kestä ajatella sinua ilman että tunteet karkaa käsistä.

Anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi.

Ajattelen että emmehän ole nähneet aikoihin. Jos näkisit minut niin tunteet voisivat viiletä. Olemmeko luoneet haavekuvat toisistamme. Ei voi tietää. Vaara on olemassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi.

Voi sua 💛

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen että emmehän ole nähneet aikoihin. Jos näkisit minut niin tunteet voisivat viiletä. Olemmeko luoneet haavekuvat toisistamme. Ei voi tietää. Vaara on olemassa.

Ei viilene, se on varmaa. Nainen riittää minulle ja ylittää odotukset, se on nähty.

• Anonyymi
        UUSI

Ei avioliittoakaan kannata kunnioittaa?

• Anonyymi
      UUSI

Mä oonkin epäillyt, että mä oon vaan kevyt arjen piristus hänelle. Enkä siksi aio edetä tässä. Mä annan hänen päättää, mitä me ollaan ja mitä tapahtuu. Jos hän ei halua mitään, mä kunnioitan sitä. Se vaan yksinkertaistaa mun elämää.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä me soppa saadaan aikaseksi, jos lähennytään liikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mut ei sit lähennytä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä :D aika moraaliton soppa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei vaadi paljoa. Vetovoima on niin voimakas.

• Anonyymi
      UUSI

Ootko koukussa luvattomaan rakkauteen.. toimi toisin.
      Itse en halua varattuihin koskea. Nainen sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole ketään toista, joka kuin kiinnostaa, joten toisin ei siinä mielessä voi toimia. Mutta kieltäytyä voin varatusta toki, jos onnistun.

• Anonyymi
      UUSI

Sinä viekas voro varastit minun sydämeni ensin, joten korvaukseksi siitä, sekä oikeuden ja kohtuuden nimissä, olen valtuutettu sinun sydämesi viemään. Tämä on laki. Näin on päätetty. En päätä näistä säännöistä. Siit sait, senkin hurmaava roisto! ❤️⚔️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Sanoo ev vk, lineoppinut "sijoitusa-siantuntija".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo ev vk, lineoppinut "sijoitusa-siantuntija".

Saunassa aika myöhään eli valetta.

• Anonyymi
        UUSI

Tule ja ota 🥵

• Anonyymi
      UUSI

Haluttaisi antaa

• Anonyymi
      UUSI

No aika moraalittomia ajatuksia mies herätät minussa ja mun pää ei enää kestä. Onneksi nähdään niin harvoin, niin ehtii vähän viilentyä. Mutta joka päivä sua ajattelen kyllä. Joka päivä :( Asiaa ei auta, että liittoni on kylmä ja kaipaan jotain muuta elämääni.

• Anonyymi
        UUSI

Lähetä se helvettiin, pysyy ymmärrettyään olevansa ällöttävä.

• Anonyymi
      UUSI

Miks ei vois tulla mitään? Se että toinen on varattu ei ole aina kyllä ollut syy.

• Anonyymi
      UUSI

💗 Voi toista 💗

• Anonyymi
      UUSI

Ihan ok, että jätetään tähän, mut teethän sen hänelle selväksi? Voi sitten jatkaa eteenpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisikö sinun tavata ihmisiä vaikka olisit rappiolla? Eihän kukaan toiselle puolelle tietä ryntää vaikka olisit vaikeita kokenut? En toki uskalla näitä ottaa vastaan itselle. Itse kun kirjoitan naisena enemmän naisille, heterona heteroille, ja yritän olla ihminen. Mutta joku mies aina vastaa minulle, miksi? Minulle saa soittaa tai laittaa viestiä vaikka olisi rappiolla. Mutta en tiedä olenko hän, keneksi luulet.

• Anonyymi
      UUSI

Älä jaksa selittää tota samaa taas.
      Moraali keskustelu on käyty läpi vissiinkin
      jo kauan sitten, vai?
      Niin enkä edelleenkään ole varattu.

• Anonyymi
      UUSI

Sano tuo irl niin laitetaan tapahtumaan. Älä lannistu hidasteiden edessä. Sinut haluan hölmö.

• Anonyymi
      UUSI

Kunhan juotte molemmat sopivasti humalaan ja törmäätte jossain klubilla, niin se menoa. Romanttinen biisi, hitaita, ja sitten taksilla sun luo ( jos nainen kerran varattu) Aamulla voitte laittaa kännin piikkiin, jos kaduttaa. "Ei koskaan enää", kunnes taas uudestaan sama kuvio.

• Anonyymi
        UUSI

Mä en tiedä millä klubilla voisin törmätä.

• Anonyymi
      UUSI

Olimme tuomittuja alusta alkaen. Menetetty syy. Tappiollinen taistelu. Ja silti, siinä h hetkessä siitä välittänyt paskaakaan. Kurjuus on varmasti antanut energiaa, identiteetin tunnetta, etsikkoaikaa. Kaikessa kauheudessaan jopa vaikuttavaa. Osani on kuitenkin olla selkeä pettymys ja kylmä. Vähintään oli hellyyttä tai jännitystä, vähiten kuului olla jalansijaa sydämessä. Sillä kaikkea ei voi vaarantaa minkään tähden.

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelen, että tämä olisit sinä, vaikka epäilenkin että olet lauantai-iltana jossain menossa. Vakavaa ja tylsää lauantai-illan raporttia sulle tässä tarjoilen:/ Toivottavasti et ole lukemassa, vaan sulla on jossain kivaa.
      Meidän elämät tosiaan on niin eri galakseilta. Joo, olen tosiaan varattu, onnellisessa liitossa. Vaikka on myös muita asioita, jotka pitävät mutta tiukasti kiinni siellä missä elän ja asun ( raha ei kuulu niihin, jos ajattelisin
      rahaa ja pelkästään itseäni, mun kannattaisi erota), niin ilman niitäkin ero olisi todella
      hankala ajatus.
      Olen ihminen, johon todella luotetaan. Mulla
      ei ole ollut salaisuuksia niin kauan kuin on ollut olemassa älykännykät. Ainoa
      salaisuuteni on tämä palsta. Kaikki viestit, kuvat ym. on puhelimessani yhteistä
      omaisuutta. Kun puhelin piippaa, kaikki odottavat kuulevansa keneltä tuli viesti ja
      minkä sisältöinen. Puolisoani kiinnostaa vähiten, mutta muita kiinnostuneita riittää.

Olen vuosia elänyt hyvin kotikeskeisesti ( syistä jotka ehkä tiedätkin) ja oma tilani ja elämäni on kutistunut hyvin
      pieneksi. Lähivuosina se on onneksi hieman
      avartunut, työn takia. Kun pääsen pariksi tunniksi johonkin tapahtumaan työn takia tai
      sen verukkeella, olen onneni kukkuloilla. Olen silloin yksityinen ihminen, mulla on
      elämä ja omia juttuja. Silloin olen usein isossa
      porukassa, mutta viihdyn niissäkin, ihanaa vaihtelua. Silloin saatan nähdä jopa sinut,
      vilaukselta, kävelemässä yleensä ohi tai oven
      suussa kääntymässä kannoiltasi. Toivon aina
      ettet siksi, kun näit minut.Sitten on vielä tietyt tilanteet, joissa voin nähdä sinua. Ne
      tilanteet ovat juhlaa.♥️

Moraalia minäkin olen paljon ajatellut, mutta turha mun on edes miettiä sellaisia, kun en
      moraaliani pääse edes koettelemaan missään. Elän päivän kerrallaan ja mietin, että ehkä näen sinut jossain vilaukselta ja päivä on taas pelastettu. Tällä hetkellä elämääni hallitsevat
      ihmiset, jotka tietävät aika tarkkaan jokaisen liikkeeni. Siihen olen yrittänyt pyrkiä
      vaikuttamaan, mutta helppoa se ei ole. Parin
      päivän työmatkat kauemmas saavat mut aina ymmärtämään, että tällaistakin elämä voi
      olla. Melkein vapaata.
      Mun elämäni on tätä ja sun elämä ihan toista ( onneksi). En osaa sanoa yhtään pitää tehdä meidän suhteen. Tämä palstakin saa mut hulluksi ja olen miettinyt jonkun netittömän puhelimen hankkimista. Vaan eiköhän sekin olisi vain enemmän vankila.
      Kaikesta huolimatta olen tällä hetkellä ihan ok mielellä mitä meihin tulee ja toivon että
      sinäkin. Et aavistakaan miten arvokas olet
      minulle vain olemalla olemassa♥️
      Toivon, että pääset yli tästä meidän " jutusta" ja saat kokea ja nähdä ja tehdä hienoja juttuja. Toivottavasti minäkin vielä saan. Ehkä jotain
      yhteistäkin, ken tietää.
      Hyvää yötä rakas tärkeä ihminen♥️

Ehkä tilanteeni pikkuhiljaa ajan myötä muuttuu helpommaksi. Nyt en voi muuta kuin tarttua pieniin hetkiin ja iloita siitä mitä on. Moraalitonta tai ei.

• Anonyymi
        UUSI

Pitkä sepustus🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkä sepustus🤔

Koetko olevasi hyvä ihminen??

• Anonyymi
        UUSI

Oho melko ristiriitainen sepustus, kun kerrot olevasi onnellisesti parisuhteessa miksi ihmeessä täällä roikut ? Ja petät kaikkia rakkaitasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oho melko ristiriitainen sepustus, kun kerrot olevasi onnellisesti parisuhteessa miksi ihmeessä täällä roikut ? Ja petät kaikkia rakkaitasi.

Kirjoittaja trollaa.

• Anonyymi
        UUSI

💔💔Olipa äärimmäisen surullista luettavaa. Meni kylmät väreet.Toivottavasti tämä olisi trollausta. Mutta pahoin pelkään että jollain ihmisellä voi olla tällainen elämä. Itkettää😢 Ei ole helppoa olla ihminen, jolla on sekä velvollisuuden tunteita että voi olla myös rakastunut onnettomasti❤️‍🩹 Paljon voimia sinne♥️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No näinhän se on. Mulle tämä on ollut pakopaikka, mutta paras kai tästäkin on luopua. Aiheuttaa vain itselle ja toiselle osapuolelle pahaa oloa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

💔💔Olipa äärimmäisen surullista luettavaa. Meni kylmät väreet.Toivottavasti tämä olisi trollausta. Mutta pahoin pelkään että jollain ihmisellä voi olla tällainen elämä. Itkettää😢 Ei ole helppoa olla ihminen, jolla on sekä velvollisuuden tunteita että voi olla myös rakastunut onnettomasti❤️‍🩹 Paljon voimia sinne♥️

Kiitos ♥️ Ei tämä trollausta ole, ja onhan sitä ihmisillä pahempiakin ongelmia, kuin jotkut sydänsurut. Kyllä mä pärjään ja saan kerättyä

tässä voimia.
        Täällä on niin paljon ihmisiä, joilla on paha
        olla.On tietojenkalastelupelkoisia, mustasukkaisuusdraamoja eläviä, gubettelijoita ym. Tänne olen kätevästi solahtanut joukkoon omine ongelmineni. Mutta ehkä on aika jatkaa matkaa muualle, mistä tulee henkisesti parempi olo.Toivottavasti se ei ole enää netissä. Kiitos vielä ymmärtävästä kommentista, se lohdutti❤️‍🩹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ♥️ Ei tämä trollausta ole, ja onhan sitä ihmisillä pahempiakin ongelmia, kuin jotkut sydänsurut. Kyllä mä pärjään ja saan kerättyä

tässä voimia.
        Täällä on niin paljon ihmisiä, joilla on paha
        olla.On tietojenkalastelupelkoisia, mustasukkaisuusdraamoja eläviä, gubettelijoita ym. Tänne olen kätevästi solahtanut joukkoon omine ongelmineni. Mutta ehkä on aika jatkaa matkaa muualle, mistä tulee henkisesti parempi olo.Toivottavasti se ei ole enää netissä. Kiitos vielä ymmärtävästä kommentista, se lohdutti❤️‍🩹

Oho.Mistäs toi avaruus tuli tekstiin🤔

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole luvatonta rakkautta olemassakaan🩷

• Anonyymi
        UUSI

Sinua edes kukaan huoli.

• Anonyymi
        UUSI

Totta

• Anonyymi
      UUSI

Mitä moralisteja täällä on palsta pullollaan?😅

• Anonyymi
        UUSI

Sinustako on oikein että toiset aiheuttaa masennusta ja depression mikä johtaa itsemurhiin????
        Sekä naurattaa sinua?
        Joku päivä iskee sinuakin tuo empatia kyvyttömyys nilkkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinustako on oikein että toiset aiheuttaa masennusta ja depression mikä johtaa itsemurhiin????
        Sekä naurattaa sinua?

Kuka tässä nyt on sellaista aiheuttanut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä naurattaa sinua?

Älä viitsi uhitella vakavalla asialla. Depressio on sairaus mikä tulee helposti ilman syytä, ei sitä aiheuteta toiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi uhitella vakavalla asialla. Depressio on sairaus mikä tulee helposti ilman syytä, ei sitä aiheuteta toiselle.

Jollekin syy voi olla sekin. Ja näin ollen kyllä sitä depressiota voidaan ruokkia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä naurattaa sinua?

Kevyt draama-queen 😂

• Anonyymi
      UUSI

Ai on

• Anonyymi
      UUSI

Itsekin aika ojassa. Viime vuosi oli kauhistuttava kaikkine menetyksineen. Kyllä kai tästä vielä jotenkin maalle kieritään. Tsemppiä sinullekin.

• Anonyymi
      UUSI

Minä taas elättelen toiveita toisesta ja olen melko samanlaisessa tilanteessa..
      T. Nainen

• Anonyymi
      UUSI

Ei rappiolla tarkoita välttämättä dokaamista tmv.
      Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Oletko bi-seksuaali ja ihastunut naiseen?

• Anonyymi
      UUSI

Nainen vain leikkii sinun ressukan kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Tee ihmeessä parannus! Naisia on vapaita ja rehellisiä. Rikollisen kanssa elämä päättyy aina onnettomuuksiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      209
      8743
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      300
      2148
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      70
      1388
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      76
      1340
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      75
      1323
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1309
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1219
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      52
      1200
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      93
      1142
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1086
    Aihe