Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei sitä voi kiistää. Luvaton rakkaus, ja mun pitäis ymmärtää lopettaa. Siinä mielessä turvallista, ettei siitä mitään voi koskaan tulla, mutta sydämeni olet kyllä vienyt. Nyt vain täytyisi taistella ja säilyttää itsekunnioitus. Mutta olen minä nyt alhaalla.
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
78
1345
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Yritä päästä siitä alkoholista eroon😄
- AnonyymiUUSI
Ei alkoholilla osuutta asiaan.
- AnonyymiUUSI
Kerro naisesta olet alkanut juopottelemaan hänen takiaan sitten?
- AnonyymiUUSI
Hei aloittaja ei juo.
- AnonyymiUUSI
Miksi ei voi tulla mitään?
- AnonyymiUUSI
Kerro miksei tuu mitään? Täällä yksi nainen odottaa ihmettä ja halausta.
- AnonyymiUUSI
Koska varattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska varattu.
Mulle tuli suru, jos luulet näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska varattu.
Oletko kuitenkin kertonut hänelle tunteesi? Voit yllättyä.
- AnonyymiUUSI
Minkälainen nainen vie miehen rappiolle? 🥺
- AnonyymiUUSI
No symppishän sä olet
- AnonyymiUUSI
Kerran me täällä eletään. Itse myös jättänyt niin monta mielenkiintosta ihmistä tutustumatta pelkuruuttani 😟
- AnonyymiUUSI
Varmasti se sinun naisesi on aarre ja sinulle rakas, joten tässä ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Parempi että tämä nyt loppuu kokonaisuudessaan, niin saat rauhassa elää sen toisen kanssa yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Viestittelen juurikin nyt normaaliälyisen kiltin miehen kanssa, psykot kierrän kaukaa 👍
- AnonyymiUUSI
Psykopaatit ovatkin usein tavallista älykkäämpiä, eivät normaaliälyisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaatit ovatkin usein tavallista älykkäämpiä, eivät normaaliälyisiä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei herran julala
- AnonyymiUUSI
Molemmat on
- AnonyymiUUSI
Ihastuneita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuneita?
Arvaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa
Moraalittomia ja ihastuneita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moraalittomia ja ihastuneita
Tuleeko koskaan aviorikosta tehdessä, että se on rikosoikeuden määrittelemä törkeä teko? Ei kiinnosta rikoksesi uhrien asema? Kaksi mielenvikaista kokee vetovoimaa toisiinsa? Saisit sen mummon omaksesi, sen jälkeen olisit pian itsekin petetty. Ha ha ha haa!
- AnonyymiUUSI
Miksi ei voi koskaan tulla?
- AnonyymiUUSI
Mikä on se tavallisin syy?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se tavallisin syy?
No mikä?
- AnonyymiUUSI
Tämä on kyllä samaan aikaan ihana ja vähän kamala tilanne. Älä menetä itsekunnioitustasi, kerranko sitä ihastuu. Minulle kävin samoin. Joko yritetään unohtaa koko juttu tai ei oteta kovin vakavasti kun tästä ei mitään konkreettista tule. Love you😚
- AnonyymiUUSI
En kestä ajatella sinua ilman että tunteet karkaa käsistä.
Anteeksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.Ajattelen että emmehän ole nähneet aikoihin. Jos näkisit minut niin tunteet voisivat viiletä. Olemmeko luoneet haavekuvat toisistamme. Ei voi tietää. Vaara on olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.Voi sua 💛
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen että emmehän ole nähneet aikoihin. Jos näkisit minut niin tunteet voisivat viiletä. Olemmeko luoneet haavekuvat toisistamme. Ei voi tietää. Vaara on olemassa.
Ei viilene, se on varmaa. Nainen riittää minulle ja ylittää odotukset, se on nähty.
- AnonyymiUUSI
Ei avioliittoakaan kannata kunnioittaa?
- AnonyymiUUSI
Mä oonkin epäillyt, että mä oon vaan kevyt arjen piristus hänelle. Enkä siksi aio edetä tässä. Mä annan hänen päättää, mitä me ollaan ja mitä tapahtuu. Jos hän ei halua mitään, mä kunnioitan sitä. Se vaan yksinkertaistaa mun elämää.
- AnonyymiUUSI
Kyllä me soppa saadaan aikaseksi, jos lähennytään liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mut ei sit lähennytä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyllä :D aika moraaliton soppa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ei vaadi paljoa. Vetovoima on niin voimakas.
- AnonyymiUUSI
Ootko koukussa luvattomaan rakkauteen.. toimi toisin.
Itse en halua varattuihin koskea. Nainen sivusta- AnonyymiUUSI
Ei ole ketään toista, joka kuin kiinnostaa, joten toisin ei siinä mielessä voi toimia. Mutta kieltäytyä voin varatusta toki, jos onnistun.
- AnonyymiUUSI
Sinä viekas voro varastit minun sydämeni ensin, joten korvaukseksi siitä, sekä oikeuden ja kohtuuden nimissä, olen valtuutettu sinun sydämesi viemään. Tämä on laki. Näin on päätetty. En päätä näistä säännöistä. Siit sait, senkin hurmaava roisto! ❤️⚔️❤️
- AnonyymiUUSI
Sanoo ev vk, lineoppinut "sijoitusa-siantuntija".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo ev vk, lineoppinut "sijoitusa-siantuntija".
Saunassa aika myöhään eli valetta.
- AnonyymiUUSI
Tule ja ota 🥵
- AnonyymiUUSI
Haluttaisi antaa
- AnonyymiUUSI
No aika moraalittomia ajatuksia mies herätät minussa ja mun pää ei enää kestä. Onneksi nähdään niin harvoin, niin ehtii vähän viilentyä. Mutta joka päivä sua ajattelen kyllä. Joka päivä :( Asiaa ei auta, että liittoni on kylmä ja kaipaan jotain muuta elämääni.
- AnonyymiUUSI
Lähetä se helvettiin, pysyy ymmärrettyään olevansa ällöttävä.
- AnonyymiUUSI
Miks ei vois tulla mitään? Se että toinen on varattu ei ole aina kyllä ollut syy.
- AnonyymiUUSI
💗 Voi toista 💗
- AnonyymiUUSI
Ihan ok, että jätetään tähän, mut teethän sen hänelle selväksi? Voi sitten jatkaa eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö sinun tavata ihmisiä vaikka olisit rappiolla? Eihän kukaan toiselle puolelle tietä ryntää vaikka olisit vaikeita kokenut? En toki uskalla näitä ottaa vastaan itselle. Itse kun kirjoitan naisena enemmän naisille, heterona heteroille, ja yritän olla ihminen. Mutta joku mies aina vastaa minulle, miksi? Minulle saa soittaa tai laittaa viestiä vaikka olisi rappiolla. Mutta en tiedä olenko hän, keneksi luulet.
- AnonyymiUUSI
Älä jaksa selittää tota samaa taas.
Moraali keskustelu on käyty läpi vissiinkin
jo kauan sitten, vai?
Niin enkä edelleenkään ole varattu. - AnonyymiUUSI
Sano tuo irl niin laitetaan tapahtumaan. Älä lannistu hidasteiden edessä. Sinut haluan hölmö.
- AnonyymiUUSI
Kunhan juotte molemmat sopivasti humalaan ja törmäätte jossain klubilla, niin se menoa. Romanttinen biisi, hitaita, ja sitten taksilla sun luo ( jos nainen kerran varattu) Aamulla voitte laittaa kännin piikkiin, jos kaduttaa. "Ei koskaan enää", kunnes taas uudestaan sama kuvio.
- AnonyymiUUSI
Mä en tiedä millä klubilla voisin törmätä.
- AnonyymiUUSI
Olimme tuomittuja alusta alkaen. Menetetty syy. Tappiollinen taistelu. Ja silti, siinä h hetkessä siitä välittänyt paskaakaan. Kurjuus on varmasti antanut energiaa, identiteetin tunnetta, etsikkoaikaa. Kaikessa kauheudessaan jopa vaikuttavaa. Osani on kuitenkin olla selkeä pettymys ja kylmä. Vähintään oli hellyyttä tai jännitystä, vähiten kuului olla jalansijaa sydämessä. Sillä kaikkea ei voi vaarantaa minkään tähden.
- AnonyymiUUSI
Ajattelen, että tämä olisit sinä, vaikka epäilenkin että olet lauantai-iltana jossain menossa. Vakavaa ja tylsää lauantai-illan raporttia sulle tässä tarjoilen:/ Toivottavasti et ole lukemassa, vaan sulla on jossain kivaa.
Meidän elämät tosiaan on niin eri galakseilta. Joo, olen tosiaan varattu, onnellisessa liitossa. Vaikka on myös muita asioita, jotka pitävät mutta tiukasti kiinni siellä missä elän ja asun ( raha ei kuulu niihin, jos ajattelisin
rahaa ja pelkästään itseäni, mun kannattaisi erota), niin ilman niitäkin ero olisi todella
hankala ajatus.
Olen ihminen, johon todella luotetaan. Mulla
ei ole ollut salaisuuksia niin kauan kuin on ollut olemassa älykännykät. Ainoa
salaisuuteni on tämä palsta. Kaikki viestit, kuvat ym. on puhelimessani yhteistä
omaisuutta. Kun puhelin piippaa, kaikki odottavat kuulevansa keneltä tuli viesti ja
minkä sisältöinen. Puolisoani kiinnostaa vähiten, mutta muita kiinnostuneita riittää.
Olen vuosia elänyt hyvin kotikeskeisesti ( syistä jotka ehkä tiedätkin) ja oma tilani ja elämäni on kutistunut hyvin
pieneksi. Lähivuosina se on onneksi hieman
avartunut, työn takia. Kun pääsen pariksi tunniksi johonkin tapahtumaan työn takia tai
sen verukkeella, olen onneni kukkuloilla. Olen silloin yksityinen ihminen, mulla on
elämä ja omia juttuja. Silloin olen usein isossa
porukassa, mutta viihdyn niissäkin, ihanaa vaihtelua. Silloin saatan nähdä jopa sinut,
vilaukselta, kävelemässä yleensä ohi tai oven
suussa kääntymässä kannoiltasi. Toivon aina
ettet siksi, kun näit minut.Sitten on vielä tietyt tilanteet, joissa voin nähdä sinua. Ne
tilanteet ovat juhlaa.♥️
Moraalia minäkin olen paljon ajatellut, mutta turha mun on edes miettiä sellaisia, kun en
moraaliani pääse edes koettelemaan missään. Elän päivän kerrallaan ja mietin, että ehkä näen sinut jossain vilaukselta ja päivä on taas pelastettu. Tällä hetkellä elämääni hallitsevat
ihmiset, jotka tietävät aika tarkkaan jokaisen liikkeeni. Siihen olen yrittänyt pyrkiä
vaikuttamaan, mutta helppoa se ei ole. Parin
päivän työmatkat kauemmas saavat mut aina ymmärtämään, että tällaistakin elämä voi
olla. Melkein vapaata.
Mun elämäni on tätä ja sun elämä ihan toista ( onneksi). En osaa sanoa yhtään pitää tehdä meidän suhteen. Tämä palstakin saa mut hulluksi ja olen miettinyt jonkun netittömän puhelimen hankkimista. Vaan eiköhän sekin olisi vain enemmän vankila.
Kaikesta huolimatta olen tällä hetkellä ihan ok mielellä mitä meihin tulee ja toivon että
sinäkin. Et aavistakaan miten arvokas olet
minulle vain olemalla olemassa♥️
Toivon, että pääset yli tästä meidän " jutusta" ja saat kokea ja nähdä ja tehdä hienoja juttuja. Toivottavasti minäkin vielä saan. Ehkä jotain
yhteistäkin, ken tietää.
Hyvää yötä rakas tärkeä ihminen♥️
Ehkä tilanteeni pikkuhiljaa ajan myötä muuttuu helpommaksi. Nyt en voi muuta kuin tarttua pieniin hetkiin ja iloita siitä mitä on. Moraalitonta tai ei.- AnonyymiUUSI
Pitkä sepustus🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä sepustus🤔
Koetko olevasi hyvä ihminen??
- AnonyymiUUSI
Oho melko ristiriitainen sepustus, kun kerrot olevasi onnellisesti parisuhteessa miksi ihmeessä täällä roikut ? Ja petät kaikkia rakkaitasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho melko ristiriitainen sepustus, kun kerrot olevasi onnellisesti parisuhteessa miksi ihmeessä täällä roikut ? Ja petät kaikkia rakkaitasi.
Kirjoittaja trollaa.
- AnonyymiUUSI
💔💔Olipa äärimmäisen surullista luettavaa. Meni kylmät väreet.Toivottavasti tämä olisi trollausta. Mutta pahoin pelkään että jollain ihmisellä voi olla tällainen elämä. Itkettää😢 Ei ole helppoa olla ihminen, jolla on sekä velvollisuuden tunteita että voi olla myös rakastunut onnettomasti❤️🩹 Paljon voimia sinne♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No näinhän se on. Mulle tämä on ollut pakopaikka, mutta paras kai tästäkin on luopua. Aiheuttaa vain itselle ja toiselle osapuolelle pahaa oloa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
💔💔Olipa äärimmäisen surullista luettavaa. Meni kylmät väreet.Toivottavasti tämä olisi trollausta. Mutta pahoin pelkään että jollain ihmisellä voi olla tällainen elämä. Itkettää😢 Ei ole helppoa olla ihminen, jolla on sekä velvollisuuden tunteita että voi olla myös rakastunut onnettomasti❤️🩹 Paljon voimia sinne♥️
Kiitos ♥️ Ei tämä trollausta ole, ja onhan sitä ihmisillä pahempiakin ongelmia, kuin jotkut sydänsurut. Kyllä mä pärjään ja saan kerättyä
tässä voimia.
Täällä on niin paljon ihmisiä, joilla on paha
olla.On tietojenkalastelupelkoisia, mustasukkaisuusdraamoja eläviä, gubettelijoita ym. Tänne olen kätevästi solahtanut joukkoon omine ongelmineni. Mutta ehkä on aika jatkaa matkaa muualle, mistä tulee henkisesti parempi olo.Toivottavasti se ei ole enää netissä. Kiitos vielä ymmärtävästä kommentista, se lohdutti❤️🩹 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ♥️ Ei tämä trollausta ole, ja onhan sitä ihmisillä pahempiakin ongelmia, kuin jotkut sydänsurut. Kyllä mä pärjään ja saan kerättyä
tässä voimia.
Täällä on niin paljon ihmisiä, joilla on paha
olla.On tietojenkalastelupelkoisia, mustasukkaisuusdraamoja eläviä, gubettelijoita ym. Tänne olen kätevästi solahtanut joukkoon omine ongelmineni. Mutta ehkä on aika jatkaa matkaa muualle, mistä tulee henkisesti parempi olo.Toivottavasti se ei ole enää netissä. Kiitos vielä ymmärtävästä kommentista, se lohdutti❤️🩹Oho.Mistäs toi avaruus tuli tekstiin🤔
- AnonyymiUUSI
Ei ole luvatonta rakkautta olemassakaan🩷
- AnonyymiUUSI
Sinua edes kukaan huoli.
- AnonyymiUUSI
Totta
- AnonyymiUUSI
Mitä moralisteja täällä on palsta pullollaan?😅
- AnonyymiUUSI
Sinustako on oikein että toiset aiheuttaa masennusta ja depression mikä johtaa itsemurhiin????
Sekä naurattaa sinua?
Joku päivä iskee sinuakin tuo empatia kyvyttömyys nilkkaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinustako on oikein että toiset aiheuttaa masennusta ja depression mikä johtaa itsemurhiin????
Sekä naurattaa sinua?
Joku päivä iskee sinuakin tuo empatia kyvyttömyys nilkkaan.Kuka tässä nyt on sellaista aiheuttanut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekä naurattaa sinua?
Joku päivä iskee sinuakin tuo empatia kyvyttömyys nilkkaan.Älä viitsi uhitella vakavalla asialla. Depressio on sairaus mikä tulee helposti ilman syytä, ei sitä aiheuteta toiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi uhitella vakavalla asialla. Depressio on sairaus mikä tulee helposti ilman syytä, ei sitä aiheuteta toiselle.
Jollekin syy voi olla sekin. Ja näin ollen kyllä sitä depressiota voidaan ruokkia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekä naurattaa sinua?
Joku päivä iskee sinuakin tuo empatia kyvyttömyys nilkkaan.Kevyt draama-queen 😂
- AnonyymiUUSI
Ai on
- AnonyymiUUSI
Itsekin aika ojassa. Viime vuosi oli kauhistuttava kaikkine menetyksineen. Kyllä kai tästä vielä jotenkin maalle kieritään. Tsemppiä sinullekin.
- AnonyymiUUSI
Minä taas elättelen toiveita toisesta ja olen melko samanlaisessa tilanteessa..
T. Nainen - AnonyymiUUSI
Ei rappiolla tarkoita välttämättä dokaamista tmv.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Oletko bi-seksuaali ja ihastunut naiseen?
- AnonyymiUUSI
Nainen vain leikkii sinun ressukan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Tee ihmeessä parannus! Naisia on vapaita ja rehellisiä. Rikollisen kanssa elämä päättyy aina onnettomuuksiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.2098743Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.3002148- 701388
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei761340- 751323
- 641309
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81219Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti521200Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931142- 361086