Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Anonyymi-ap

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei sitä voi kiistää. Luvaton rakkaus, ja mun pitäis ymmärtää lopettaa. Siinä mielessä turvallista, ettei siitä mitään voi koskaan tulla, mutta sydämeni olet kyllä vienyt. Nyt vain täytyisi taistella ja säilyttää itsekunnioitus. Mutta olen minä nyt alhaalla.

141

3153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä päästä siitä alkoholista eroon😄

• Anonyymi

Ei alkoholilla osuutta asiaan.

• Anonyymi

Kerro naisesta olet alkanut juopottelemaan hänen takiaan sitten?

• Anonyymi

Hei aloittaja ei juo.

• Anonyymi

Miksi ei voi tulla mitään?

• Anonyymi

Kerro miksei tuu mitään? Täällä yksi nainen odottaa ihmettä ja halausta.

• Anonyymi

Koska varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska varattu.

Mulle tuli suru, jos luulet näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska varattu.

Oletko kuitenkin kertonut hänelle tunteesi? Voit yllättyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska varattu.

oikein!

• Anonyymi

Minkälainen nainen vie miehen rappiolle? 🥺

• Anonyymi

Ei hyvä nainen,ei kukaan pakota kurkusta alas alkoholia..itse en juo,Erittäin harvoin!Ei saa syytellä!Pitää tietää mikä on totta ja mikä ei..Eikä me edes tunneta toisiamme...😆😉🤫🤔🤨🙄🙊👎🫵👊

• Anonyymi

No symppishän sä olet

• Anonyymi

Kerran me täällä eletään. Itse myös jättänyt niin monta mielenkiintosta ihmistä tutustumatta pelkuruuttani 😟

• Anonyymi

Varmasti se sinun naisesi on aarre ja sinulle rakas, joten tässä ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Parempi että tämä nyt loppuu kokonaisuudessaan, niin saat rauhassa elää sen toisen kanssa yhdessä.

• Anonyymi

kiitos!oot kyllä fiksu!Tää juttu on kantanut todella pitkään meillä!Ei siihen niin vaan tulla,kun hetkeksi ja sit pois..sä saat vaan rikkinäisen sydämen!

• Anonyymi

Kyllä.voi hyvin!T.mies

• Anonyymi

Viestittelen juurikin nyt normaaliälyisen kiltin miehen kanssa, psykot kierrän kaukaa 👍

• Anonyymi

Psykopaatit ovatkin usein tavallista älykkäämpiä, eivät normaaliälyisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei herran julala

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄😉😍🤩

• Anonyymi

Molemmat on

• Anonyymi

Ihastuneita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuneita?

Arvaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa

Moraalittomia ja ihastuneita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moraalittomia ja ihastuneita

Tuleeko koskaan aviorikosta tehdessä, että se on rikosoikeuden määrittelemä törkeä teko? Ei kiinnosta rikoksesi uhrien asema? Kaksi mielenvikaista kokee vetovoimaa toisiinsa? Saisit sen mummon omaksesi, sen jälkeen olisit pian itsekin petetty. Ha ha ha haa!

• Anonyymi

Mummo ei aloita mitään typeriä juttuja tiedoksi vaan. Eikä koskaan aloittanutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko koskaan aviorikosta tehdessä, että se on rikosoikeuden määrittelemä törkeä teko? Ei kiinnosta rikoksesi uhrien asema? Kaksi mielenvikaista kokee vetovoimaa toisiinsa? Saisit sen mummon omaksesi, sen jälkeen olisit pian itsekin petetty. Ha ha ha haa!

Ehkä tämä nimittelemäsi henkilö on toistaiseksi "mummo" vain lapsen lapsilleen eikä kenellekkään muulle?

• Anonyymi

Miksi ei voi koskaan tulla?

• Anonyymi

Mikä on se tavallisin syy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on se tavallisin syy?

No mikä?

• Anonyymi

Tämä on kyllä samaan aikaan ihana ja vähän kamala tilanne. Älä menetä itsekunnioitustasi, kerranko sitä ihastuu. Minulle kävin samoin. Joko yritetään unohtaa koko juttu tai ei oteta kovin vakavasti kun tästä ei mitään konkreettista tule. Love you😚

• Anonyymi

En kestä ajatella sinua ilman että tunteet karkaa käsistä.

Anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi.

Ajattelen että emmehän ole nähneet aikoihin. Jos näkisit minut niin tunteet voisivat viiletä. Olemmeko luoneet haavekuvat toisistamme. Ei voi tietää. Vaara on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi.

Voi sua 💛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen että emmehän ole nähneet aikoihin. Jos näkisit minut niin tunteet voisivat viiletä. Olemmeko luoneet haavekuvat toisistamme. Ei voi tietää. Vaara on olemassa.

Ei viilene, se on varmaa. Nainen riittää minulle ja ylittää odotukset, se on nähty.

• Anonyymi

Ei avioliittoakaan kannata kunnioittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi.

No voi herttinen sentään.🥱😂 jos nyt sen trollailun jo lopettaisit on niin helvatun tyhmää juttua.

• Anonyymi

Mä oonkin epäillyt, että mä oon vaan kevyt arjen piristus hänelle. Enkä siksi aio edetä tässä. Mä annan hänen päättää, mitä me ollaan ja mitä tapahtuu. Jos hän ei halua mitään, mä kunnioitan sitä. Se vaan yksinkertaistaa mun elämää.

• Anonyymi

Kyllä me soppa saadaan aikaseksi, jos lähennytään liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mut ei sit lähennytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä :D aika moraaliton soppa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei vaadi paljoa. Vetovoima on niin voimakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei vaadi paljoa. Vetovoima on niin voimakas.

Ei oo

• Anonyymi

Ootko koukussa luvattomaan rakkauteen.. toimi toisin.
      Itse en halua varattuihin koskea. Nainen sivusta

• Anonyymi

Ei ole ketään toista, joka kuin kiinnostaa, joten toisin ei siinä mielessä voi toimia. Mutta kieltäytyä voin varatusta toki, jos onnistun.

• Anonyymi

good girl!Respect!

• Anonyymi

Sinä viekas voro varastit minun sydämeni ensin, joten korvaukseksi siitä, sekä oikeuden ja kohtuuden nimissä, olen valtuutettu sinun sydämesi viemään. Tämä on laki. Näin on päätetty. En päätä näistä säännöistä. Siit sait, senkin hurmaava roisto! ❤️⚔️❤️

• Anonyymi

Sanoo ev vk, lineoppinut "sijoitusa-siantuntija".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo ev vk, lineoppinut "sijoitusa-siantuntija".

Saunassa aika myöhään eli valetta.

• Anonyymi

Tule ja ota 🥵

• Anonyymi

Haluttaisi antaa

• Anonyymi

No aika moraalittomia ajatuksia mies herätät minussa ja mun pää ei enää kestä. Onneksi nähdään niin harvoin, niin ehtii vähän viilentyä. Mutta joka päivä sua ajattelen kyllä. Joka päivä :( Asiaa ei auta, että liittoni on kylmä ja kaipaan jotain muuta elämääni.

• Anonyymi

Lähetä se helvettiin, pysyy ymmärrettyään olevansa ällöttävä.

• Anonyymi

Voi yhyy,anna varatun olla!Onko sulla pää pipi?Älä vittu puutu toisten asioihin!Usko pois sä häviit.On sulla pokkaa,mutta kannattaa ottaa varovasti!Ettei tuu piti.t.varatun nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi lähettää helvettiin,kuin itse Jeesus,ja sä oot???Säälin sua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule,en pääse helvettiin!Kantsii miettiä mitä puhut..ei oo leikin asioita!Sä oot niin raukka kakara!Yritä nyt vaan kestää että ei onnistu..yritä muita varattuja..sut tunnetaan siitä..yök.

• Anonyymi

Miks ei vois tulla mitään? Se että toinen on varattu ei ole aina kyllä ollut syy.

• Anonyymi

Tiedätkö mitä on Rakkaus?et tiedä,kun yrität iskeä varattua miestä,joka on suhteessa!Yök.

• Anonyymi

💗 Voi toista 💗

• Anonyymi

Ihan ok, että jätetään tähän, mut teethän sen hänelle selväksi? Voi sitten jatkaa eteenpäin.

• Anonyymi

joo tottakai!Sä oot niin upea varattujen hakija!Hanki elämä.

• Anonyymi

Pitäisikö sinun tavata ihmisiä vaikka olisit rappiolla? Eihän kukaan toiselle puolelle tietä ryntää vaikka olisit vaikeita kokenut? En toki uskalla näitä ottaa vastaan itselle. Itse kun kirjoitan naisena enemmän naisille, heterona heteroille, ja yritän olla ihminen. Mutta joku mies aina vastaa minulle, miksi? Minulle saa soittaa tai laittaa viestiä vaikka olisi rappiolla. Mutta en tiedä olenko hän, keneksi luulet.

• Anonyymi

Älä jaksa selittää tota samaa taas.
      Moraali keskustelu on käyty läpi vissiinkin
      jo kauan sitten, vai?
      Niin enkä edelleenkään ole varattu.

• Anonyymi

Sano tuo irl niin laitetaan tapahtumaan. Älä lannistu hidasteiden edessä. Sinut haluan hölmö.

• Anonyymi

saa sitä haluta...🤣🤪🤮

• Anonyymi

kiitos hölmö!Mut taitaa olla et joku ei haluakaan sua pentu..vituttaako?Jos alat oikeesti puuttumaan meidän elämään,vaik on sanottu ei!Niin sit voi tulla oikeesti pipi!Mä en anna tommosten narttujen tunkea itseään mun miehelle.usko pois,sanon vain kerran!Peräänny!mun mies ei jaksa sua..eikö se mene siihen kaaliin????tätä on kerrottu monesti ja nätisti..🤨😡💩🖕🫵👊💪

• Anonyymi

Kunhan juotte molemmat sopivasti humalaan ja törmäätte jossain klubilla, niin se menoa. Romanttinen biisi, hitaita, ja sitten taksilla sun luo ( jos nainen kerran varattu) Aamulla voitte laittaa kännin piikkiin, jos kaduttaa. "Ei koskaan enää", kunnes taas uudestaan sama kuvio.

• Anonyymi

Mä en tiedä millä klubilla voisin törmätä.

• Anonyymi

Olimme tuomittuja alusta alkaen. Menetetty syy. Tappiollinen taistelu. Ja silti, siinä h hetkessä siitä välittänyt paskaakaan. Kurjuus on varmasti antanut energiaa, identiteetin tunnetta, etsikkoaikaa. Kaikessa kauheudessaan jopa vaikuttavaa. Osani on kuitenkin olla selkeä pettymys ja kylmä. Vähintään oli hellyyttä tai jännitystä, vähiten kuului olla jalansijaa sydämessä. Sillä kaikkea ei voi vaarantaa minkään tähden.

• Anonyymi

Vähiten kuului olla jalansijaa sydämessä, mutta kappas, sitäpä on juuri eniten täällä. Minä en ole unohtanut, vaan mietin sinua joka ikinen päivä. Enkä minä jotenkin halua nähdä, että tämä taistelu on käyty.

• Anonyymi

Ajattelen, että tämä olisit sinä, vaikka epäilenkin että olet lauantai-iltana jossain menossa. Vakavaa ja tylsää lauantai-illan raporttia sulle tässä tarjoilen:/ Toivottavasti et ole lukemassa, vaan sulla on jossain kivaa.
      Meidän elämät tosiaan on niin eri galakseilta. Joo, olen tosiaan varattu, onnellisessa liitossa. Vaikka on myös muita asioita, jotka pitävät mutta tiukasti kiinni siellä missä elän ja asun ( raha ei kuulu niihin, jos ajattelisin
      rahaa ja pelkästään itseäni, mun kannattaisi erota), niin ilman niitäkin ero olisi todella
      hankala ajatus.
      Olen ihminen, johon todella luotetaan. Mulla
      ei ole ollut salaisuuksia niin kauan kuin on ollut olemassa älykännykät. Ainoa
      salaisuuteni on tämä palsta. Kaikki viestit, kuvat ym. on puhelimessani yhteistä
      omaisuutta. Kun puhelin piippaa, kaikki odottavat kuulevansa keneltä tuli viesti ja
      minkä sisältöinen. Puolisoani kiinnostaa vähiten, mutta muita kiinnostuneita riittää.

Olen vuosia elänyt hyvin kotikeskeisesti ( syistä jotka ehkä tiedätkin) ja oma tilani ja elämäni on kutistunut hyvin
      pieneksi. Lähivuosina se on onneksi hieman
      avartunut, työn takia. Kun pääsen pariksi tunniksi johonkin tapahtumaan työn takia tai
      sen verukkeella, olen onneni kukkuloilla. Olen silloin yksityinen ihminen, mulla on
      elämä ja omia juttuja. Silloin olen usein isossa
      porukassa, mutta viihdyn niissäkin, ihanaa vaihtelua. Silloin saatan nähdä jopa sinut,
      vilaukselta, kävelemässä yleensä ohi tai oven
      suussa kääntymässä kannoiltasi. Toivon aina
      ettet siksi, kun näit minut.Sitten on vielä tietyt tilanteet, joissa voin nähdä sinua. Ne
      tilanteet ovat juhlaa.♥️

Moraalia minäkin olen paljon ajatellut, mutta turha mun on edes miettiä sellaisia, kun en
      moraaliani pääse edes koettelemaan missään. Elän päivän kerrallaan ja mietin, että ehkä näen sinut jossain vilaukselta ja päivä on taas pelastettu. Tällä hetkellä elämääni hallitsevat
      ihmiset, jotka tietävät aika tarkkaan jokaisen liikkeeni. Siihen olen yrittänyt pyrkiä
      vaikuttamaan, mutta helppoa se ei ole. Parin
      päivän työmatkat kauemmas saavat mut aina ymmärtämään, että tällaistakin elämä voi
      olla. Melkein vapaata.
      Mun elämäni on tätä ja sun elämä ihan toista ( onneksi). En osaa sanoa yhtään pitää tehdä meidän suhteen. Tämä palstakin saa mut hulluksi ja olen miettinyt jonkun netittömän puhelimen hankkimista. Vaan eiköhän sekin olisi vain enemmän vankila.
      Kaikesta huolimatta olen tällä hetkellä ihan ok mielellä mitä meihin tulee ja toivon että
      sinäkin. Et aavistakaan miten arvokas olet
      minulle vain olemalla olemassa♥️
      Toivon, että pääset yli tästä meidän " jutusta" ja saat kokea ja nähdä ja tehdä hienoja juttuja. Toivottavasti minäkin vielä saan. Ehkä jotain
      yhteistäkin, ken tietää.
      Hyvää yötä rakas tärkeä ihminen♥️

Ehkä tilanteeni pikkuhiljaa ajan myötä muuttuu helpommaksi. Nyt en voi muuta kuin tarttua pieniin hetkiin ja iloita siitä mitä on. Moraalitonta tai ei.

• Anonyymi

Pitkä sepustus🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkä sepustus🤔

Koetko olevasi hyvä ihminen??

• Anonyymi

Oho melko ristiriitainen sepustus, kun kerrot olevasi onnellisesti parisuhteessa miksi ihmeessä täällä roikut ? Ja petät kaikkia rakkaitasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho melko ristiriitainen sepustus, kun kerrot olevasi onnellisesti parisuhteessa miksi ihmeessä täällä roikut ? Ja petät kaikkia rakkaitasi.

Kirjoittaja trollaa.

• Anonyymi

💔💔Olipa äärimmäisen surullista luettavaa. Meni kylmät väreet.Toivottavasti tämä olisi trollausta. Mutta pahoin pelkään että jollain ihmisellä voi olla tällainen elämä. Itkettää😢 Ei ole helppoa olla ihminen, jolla on sekä velvollisuuden tunteita että voi olla myös rakastunut onnettomasti❤️‍🩹 Paljon voimia sinne♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näinhän se on. Mulle tämä on ollut pakopaikka, mutta paras kai tästäkin on luopua. Aiheuttaa vain itselle ja toiselle osapuolelle pahaa oloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💔💔Olipa äärimmäisen surullista luettavaa. Meni kylmät väreet.Toivottavasti tämä olisi trollausta. Mutta pahoin pelkään että jollain ihmisellä voi olla tällainen elämä. Itkettää😢 Ei ole helppoa olla ihminen, jolla on sekä velvollisuuden tunteita että voi olla myös rakastunut onnettomasti❤️‍🩹 Paljon voimia sinne♥️

Kiitos ♥️ Ei tämä trollausta ole, ja onhan sitä ihmisillä pahempiakin ongelmia, kuin jotkut sydänsurut. Kyllä mä pärjään ja saan kerättyä

tässä voimia.
        Täällä on niin paljon ihmisiä, joilla on paha
        olla.On tietojenkalastelupelkoisia, mustasukkaisuusdraamoja eläviä, gubettelijoita ym. Tänne olen kätevästi solahtanut joukkoon omine ongelmineni. Mutta ehkä on aika jatkaa matkaa muualle, mistä tulee henkisesti parempi olo.Toivottavasti se ei ole enää netissä. Kiitos vielä ymmärtävästä kommentista, se lohdutti❤️‍🩹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ♥️ Ei tämä trollausta ole, ja onhan sitä ihmisillä pahempiakin ongelmia, kuin jotkut sydänsurut. Kyllä mä pärjään ja saan kerättyä

tässä voimia.
        Täällä on niin paljon ihmisiä, joilla on paha
        olla.On tietojenkalastelupelkoisia, mustasukkaisuusdraamoja eläviä, gubettelijoita ym. Tänne olen kätevästi solahtanut joukkoon omine ongelmineni. Mutta ehkä on aika jatkaa matkaa muualle, mistä tulee henkisesti parempi olo.Toivottavasti se ei ole enää netissä. Kiitos vielä ymmärtävästä kommentista, se lohdutti❤️‍🩹

Oho.Mistäs toi avaruus tuli tekstiin🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistien höpötystä !
        Ettekönymmärrä tai osaa erota !
        Vai oletteko niin PA etä ette. Uskalla erota . Pitää antaa toiselle mahdollisuus
        vapauteen kun kerran itse ei pysty elämään avioliitossa niinnantakaa toiselle sentään vapaus ! Ette
        Pysty koska olette narsisteja! Hyi !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistien höpötystä !
        Vai oletteko niin PA etä ette. Uskalla erota . Pitää antaa toiselle mahdollisuus
        vapauteen kun kerran itse ei pysty elämään avioliitossa niinnantakaa toiselle sentään vapaus ! Ette

Miksi pitäisi erota, jos on hyvässä, pitkässä parisuhteessa? Ja miten narsismi liittyy asiaan? Ja raha? Joskus voi kaivata ihmistä, olisikin hyvässä suhteessa. Ja purkaa tunteita anonyyminä nettiin, kun ei ole ketään kenelle siitä voisi kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustamaalajia joka ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niinkuin minun tapaus, mies väittää ettei ole suhdetta ja kun kysyin tästä epäilenältäni naiselta Facebookissa, hän esti minut. Eli selvä tapaus, mutta mies ei vieläkään tunnusta. No tulee kyllä tämä asia esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja trollaa.

Täällä näkyy alkaneen oikein massiivinen trollitehtailu. Pipipäitä riittää! Ottakaapaas ne lääkkeet niin rauhoitutte vähän.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistien höpötystä !

Just tää. Pitäis sen verran hoksottimia olla että tajuaa viestien olevan melkoista ristiriitaa täynnä!! Narsisti-psykopaatit harrastaa juuri tämänkaltaista. Eli nyt valoja päälle ihmiset! Älkää menkö narsistien ansaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näitä löytyy!Eiks ookin törkeää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi erota, jos on hyvässä, pitkässä parisuhteessa? Ja miten narsismi liittyy asiaan? Ja raha? Joskus voi kaivata ihmistä, olisikin hyvässä suhteessa. Ja purkaa tunteita anonyyminä nettiin, kun ei ole ketään kenelle siitä voisi kertoa.

paitsi omalla kullalle.Uskalla,eiköhän jo tiedä???Parisuhteessa on paras ystävä, rakastaja,luottamus,anteeksi antaminen,toisen hyväksyminen ym..Kyllä sun pitäis tietää...

• Anonyymi

sä et tiedä mikä on kunnon nainen tai ees mikä on moraali..Onneksi en oo yhtään samanlainen kun sä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näinhän se on. Mulle tämä on ollut pakopaikka, mutta paras kai tästäkin on luopua. Aiheuttaa vain itselle ja toiselle osapuolelle pahaa oloa.

juu totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistien höpötystä !

ja kiitos lekuri!Kyllä oot hyvä!missä on sun vastaanotto?voisin tulla käymään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hanki ystäviä...

• Anonyymi

Ei ole luvatonta rakkautta olemassakaan🩷

• Anonyymi

Sinua edes kukaan huoli.

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Ei niin,mutta erotkaa ensin !

• Anonyymi

on!jos varsinkin tietää että on varattu,mun mielestä se on törkeää!Itse en ikinä koskisi varattuun!Kyllä miehiä sinkkuja löytyy!mikä ihme se on kun pitää koskea varattuun?Mun mielestäni pitää olla päässä joku vika!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin,mutta erotkaa ensin !

ok.täytyy heti erota,kun sä sanot niin.voi hyvää päivää näitä lapsia!!!

• Anonyymi

Mitä moralisteja täällä on palsta pullollaan?😅

• Anonyymi

Sinustako on oikein että toiset aiheuttaa masennusta ja depression mikä johtaa itsemurhiin????
        Sekä naurattaa sinua?
        Joku päivä iskee sinuakin tuo empatia kyvyttömyys nilkkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinustako on oikein että toiset aiheuttaa masennusta ja depression mikä johtaa itsemurhiin????
        Sekä naurattaa sinua?

Kuka tässä nyt on sellaista aiheuttanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä naurattaa sinua?

Älä viitsi uhitella vakavalla asialla. Depressio on sairaus mikä tulee helposti ilman syytä, ei sitä aiheuteta toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi uhitella vakavalla asialla. Depressio on sairaus mikä tulee helposti ilman syytä, ei sitä aiheuteta toiselle.

Jollekin syy voi olla sekin. Ja näin ollen kyllä sitä depressiota voidaan ruokkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä naurattaa sinua?

Kevyt draama-queen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevyt draama-queen 😂

älä muuta sano!Minä,minä...luulee et koko maailma pyörii hänen tavallaan.Ei näitä draama pentuja kestä kukaan!😆🫢🙄🥱🤡🙈🫵👎👊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos!Juuri näin

• Anonyymi

Ai on

• Anonyymi

Itsekin aika ojassa. Viime vuosi oli kauhistuttava kaikkine menetyksineen. Kyllä kai tästä vielä jotenkin maalle kieritään. Tsemppiä sinullekin.

• Anonyymi

Minä taas elättelen toiveita toisesta ja olen melko samanlaisessa tilanteessa..
      T. Nainen

• Anonyymi

No eroa sitten!

• Anonyymi

Oletko se mieheke,joka leikkii naisena,että joku,ilmeisesti heidä kiusattu naapuri sais syyt niskoilleen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eroa sitten!

selvä!

• Anonyymi

Ei rappiolla tarkoita välttämättä dokaamista tmv.
      Sivusta

• Anonyymi

Oletko bi-seksuaali ja ihastunut naiseen?

• Anonyymi

Nainen vain leikkii sinun ressukan kanssa.

• Anonyymi

Ai,leikkii???Ja mistä voit tietää sen?kiva kun oot niin tietoinen toisten suhteesta!kytttäätkö verhon välistä???🤣😆😉🥱🙈Hanki elämä itsellesi!Miten oot noin katkera?

• Anonyymi

Tee ihmeessä parannus! Naisia on vapaita ja rehellisiä. Rikollisen kanssa elämä päättyy aina onnettomuuksiin.

• Anonyymi

Mennessä ja tulessä sinä mielessä. Että ei tää tässäkään asemassa hyvälle tunnu. Onneksi tunteet on vaan tunteita luotan että kun en nää sua niin unohdan sut lopullisesti. -n

• Anonyymi

En mä oo missään vaiheessa halunnut sun moraalia koetella. Itse sä aloitit tän. Et sä oo mulle mitään velkaa, enkä mä sulle. Mut en mä myöskään jää roikkumaan suhun tai aio ootella sua, jos muutat mielesi. Oo onnellinen. ❤️

• Anonyymi

Onko tämä ap.lle vai ap.? Miksi viesti poistettiin, jossa sitä kysyttiin? Itseäkin kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä ap.lle vai ap.? Miksi viesti poistettiin, jossa sitä kysyttiin? Itseäkin kiinnostaa.

Eiköhän tää ole jonkun randomin vastaus ap.lle. Ei vaikuta ap.lta kun vastaisi silloin itselleen.

• Anonyymi

Miksi haluat heittää hukkaan elämäsi suurimman mahdollisuuden? Ei meitä turhaan pistetty kohtaamaan. Olisiko aika miettiä kerrankin sinun omaa onnellisuuttasi? Ihmiset eroavat..se on täysin luonnollista.

-Minä-

• Anonyymi

No siis olisitko tai oletko itse valmis eroamaan?

• Anonyymi

Tämäkin on jonkun sivullisen randomin kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin jos olisin suhteessa ja joku toinen saisi minut tuntemaan enemmän kuin mitä tunnen toista kohtaan. Se olisi rehellistä kaikinpuolin ja antaisin toiselle mahdollisuuden etsiä sen todellisen onnen ja intohimon palon jonkun toisen kanssa.
        Toisaalta ymmärrän että kun tekin olette olleet niin kauan yhdessä, on talot sun muut ns. taloudelliset aspektit ja lisäksi yhteinen lapsi ja koirat, niin ei se helppoa ole ja teet velvollisuuden tunteesta tietyt asiat, mutta itse eron kokeneena,haluaisin sanoa...miten sinun onnellisuutesi?! Itse erosin kun ei suhde tuonut tyydytystä eikä täyttymystä sisimpääni ja se oli kyllä elämäni paras päätös jota en ole hetkeäkään katunut.

-Minä-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin jos olisin suhteessa ja joku toinen saisi minut tuntemaan enemmän kuin mitä tunnen toista kohtaan. Se olisi rehellistä kaikinpuolin ja antaisin toiselle mahdollisuuden etsiä sen todellisen onnen ja intohimon palon jonkun toisen kanssa.
        Toisaalta ymmärrän että kun tekin olette olleet niin kauan yhdessä, on talot sun muut ns. taloudelliset aspektit ja lisäksi yhteinen lapsi ja koirat, niin ei se helppoa ole ja teet velvollisuuden tunteesta tietyt asiat, mutta itse eron kokeneena,haluaisin sanoa...miten sinun onnellisuutesi?! Itse erosin kun ei suhde tuonut tyydytystä eikä täyttymystä sisimpääni ja se oli kyllä elämäni paras päätös jota en ole hetkeäkään katunut.

-Minä-

Sivusta totean, että koirat, yhteinen lapsi, talot ja taloudelliset asiat ovat vielä ylitettäviä esteitä, etenkin jos ollaan onnettomassa liitossa. Silloinhan voi vain lähteä toisen ihmisen kelkkaan ja sopia, miten nuo jaetaan tms. Joillakin voi olla tilanne, jolloin ei voi poistua kuviosta eikä tuoda siihen ketään uutta, eikä myöskään menettää ketään kokonaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että koirat, yhteinen lapsi, talot ja taloudelliset asiat ovat vielä ylitettäviä esteitä, etenkin jos ollaan onnettomassa liitossa. Silloinhan voi vain lähteä toisen ihmisen kelkkaan ja sopia, miten nuo jaetaan tms. Joillakin voi olla tilanne, jolloin ei voi poistua kuviosta eikä tuoda siihen ketään uutta, eikä myöskään menettää ketään kokonaisuudesta.

Miksei voi poistua kuvioista? Ehkä vakava sairaus on jollain tavalla ymmärrettävä syy, mutta muuten en ymmärrä. Mietitkö liikaa mitä mieltä muut ovat? Tai kiristääkö toinen rahallisesti?
        Etkä sinä ketään menetä. Toinen osapuoli voi kiristää esim. lapsella, mikä on jo itsessään aika sairasta, mutta lapset hyväksyvät asiat paremmin kuin arvaatkaan. Itsellänihän on kolme lasta ja jokainen on sitä mieltä että päätös oli oikea ja he voivat itsekin paremmin eron jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkinta-aika menossa että kyllä. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei voi poistua kuvioista? Ehkä vakava sairaus on jollain tavalla ymmärrettävä syy, mutta muuten en ymmärrä. Mietitkö liikaa mitä mieltä muut ovat? Tai kiristääkö toinen rahallisesti?
        Etkä sinä ketään menetä. Toinen osapuoli voi kiristää esim. lapsella, mikä on jo itsessään aika sairasta, mutta lapset hyväksyvät asiat paremmin kuin arvaatkaan. Itsellänihän on kolme lasta ja jokainen on sitä mieltä että päätös oli oikea ja he voivat itsekin paremmin eron jälkeen.

En mieti muiden mielipiteitä, niillä ei ole väliä. Raha-asioissa minua ei voisi kiristää, minä hyötyisin rahallisesti erossa, ei kumppanini. En myöskään ikinä olisi yhdessä minkään kiristäjän kanssa. Kumppanini on hyvä ihminen, ei mikään k-pää. Lapset eivät vaikuta eroamattomuuteen mitenkään.
        En ala avaamaan asioitani täällä tämän enempää. Olen onnellisessa suhteessa. Minulla on elämässä huolehdittavia ja vastoinkäymisiä, mutta ne eivät liity
        parisuhdeasioihin. Parisuhteeni on ainoa tasapainoinen asia elämässäni.

En jatka enempää tästä aiheesta. Nytkin avautunut ihan liikaa täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mieti muiden mielipiteitä, niillä ei ole väliä. Raha-asioissa minua ei voisi kiristää, minä hyötyisin rahallisesti erossa, ei kumppanini. En myöskään ikinä olisi yhdessä minkään kiristäjän kanssa. Kumppanini on hyvä ihminen, ei mikään k-pää. Lapset eivät vaikuta eroamattomuuteen mitenkään.
        En ala avaamaan asioitani täällä tämän enempää. Olen onnellisessa suhteessa. Minulla on elämässä huolehdittavia ja vastoinkäymisiä, mutta ne eivät liity

Valhetta koko kertomus!ap on taas psykoosissa,apua tarvii!Jos ainen pelkää sua,voisit pitää joskus leipä lääppäs kii!Joka kerta ku jossain olet ja sattuu samaan paikkaan on hirveitä jälkiä,nykyään kasvoilla!mielisairas hullu toi gubbeap!seuraavaks otan "pistoolin "mukaan ja maksan kaikki pahat tekos korkojen kera ja lähden lusimaan,en enää jaksa tuota pahantekijä ja valehtelijaa!tähän asti olen elänyt lakien ja säädösten mukaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Minä-

Mistä voit tietää kuka on onnellinen tai ei?Kyllä sua on helppo vedättää...herää!Rupeetko hankalaksi?En suosittele.Anna toisen olla,ei kaikki oo susta kiinni!Lopeta vielä kun kerkiät.pieni vinkki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä!Pysy omassa suhteessasi!Ja anna toisen olla!vai ootko noin sairas,että yrität erottaa toisten suhdetta?Onko sulla kaikki kotona???Ei hyvää päivää.

• Anonyymi

Kiimassanne muistakaa käyttää kondomia suojaa taudeilta

• Anonyymi

Virkani puolesta totean, että säännöistä voi tarvittaesas poiketa erittäin painavasta syystä.
      T. moraalitoimiston määräaikainen virkahenkilö

• Anonyymi

Olen niin seksikäs ettei voi vastustaa

• Anonyymi

Niin mullakin sun kanssa. Samassa veneessä ollaan.

• Anonyymi

No nyt taas oikein trolliporukka täällä!! Lukekaa mut järjen äänellä. Pipipäitä on moneen junaan ja tässä taas hyvää esimerkkiä.

• Anonyymi

Toi apgubbe on ammattikiusaaja ja siihen päälle mieleltään epävakaa,ei ihme jos kiltit ja oikeiden moraalien mukaisesti elävät naiset tuota pelkää
        Vihahan siinä kehittyy valehtelusta ja satuttamisesta! Avohoito potilaalla pitää olla jalkapanta,ett tietää missä liikkuu!Ei kaikilla,mut tollasilla vaarallisilla stakkeri vainoajilla!

• Anonyymi

Joo, olen tottunut, hyvä annetaan muille naisille, sitten kun kumminkin vähän auttaa muta ei liikaa, ilmaantuu ne naiset hakkaamaan ja viemään :) ja pitäisi maksaa niille ja antaa kaikkea miestenkin mokien edestä. Ja kun lähdetään katsomaan ja selvittämään niin selviää että naiset ovat saaneet naparoiskuen, ja kun ovat hoikkia niin miehelle mennyt tai omaan etuun.

• Anonyymi

Hieno homma, sitten varmaan alkaa raha jo liikkumaan ja muut jutut, kuten rauhaan jättäminen :)

ja se teidän vastenmielinen toiminta :)

koskee myös niitä horoja ja muita ruokittavia pikku pirulaisia :) Toivottavasti ottavat turpaan joka saatanan nainen ja mies :)

Luulen että odotatte minuakin enemmän, ja ei, ette selviä vain rahalla, vaan halutaan myös turpaan :) laillisesti!

• Anonyymi

ei se haittaa jos omiasi maksat. Se voi olla onni jos oot hyvä. ja monet selviää siitä. tässä lohdutuksen sana. Kaikki ei ole ollut tietoisia ja kun kerrottu, eivät ole suostuneet vaan hakanneet muille, ja nyt sitten tapahtuu niitä pahoja juttuja. Itse sen takia vaadin rahoja niillä oiksistuu paljon, ja saan rahallisia juttuja, maksettua. ja turvaakin.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      60
      3934
    2. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      458
      3861
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      207
      2729
    4. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      251
      2043
    5. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      9
      1695
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      60
      1641
    7. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      105
      1445
    8. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      103
      1388
    9. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      69
      1314
    10. Kajaanin puukotus

Mikä oli tappamisen motiivi,ja kuka tappoi toisen tuostan noin vaan?
      Kajaani
      9
      1301
    Aihe