Oon yrittäny ettiä 18-40v saunakaveria lahdesta. Voitais yhdessä runkkailla toisiamme ja imeä loppuun asti...
Saunakaveri lahdesta
5
695
Vastaukset
- Autollakinpääsee
Sama juttu mutta mikkelistä..
- Lassukka12
Täällä olis v60 mikkelistä
- Autollakinpääseedelleen
Ai sauna seuraa vailla? Itse 34v varattu heterosuhteessa oleva mies joka aina joskus kaipaa miestä auttamaan/vaihtelun vuoksi. Toki molemmin puolin..
- Eilahtelainen
Voi kun olisi lähempänä. Minulla on kivoja muistoja Lahdesta. Olin siellä usein työmatkalla ja yövyin useimmiten Kauppahotellissa siinä kun oli vielä niin hyvä parkki siellä katolla. Asikaskieroksen tehtyäni, menin aina parin oluen kera reppurisaunaan. Kerran suihkun otettuani, lauteilla istui jo yksi kivannäköinen mies, mutta se mikä pisti silmiini oli se, että miehellä oli kova seisokki päällä jota hän yritti piilotella jalkojensa väliin. Naureskelin vaan asialle ja sanoin sen olevan ihan normaalia kuumassa saunassa ja hieraisin itsekin omaa kaluani, mikä sekunnissa pomppasi pystyyn ja siitä se alkoi, Muutaman päivän kivaa yhteiseloa vaimojen tietämättä...
- saunakaverisi
0449793742 Soitteleppa mulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3791723- 851718
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3881696- 951604
Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀501307Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht491255Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2841149vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli164972Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?89966Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak43965