Oon yrittäny ettiä 18-40v saunakaveria lahdesta. Voitais yhdessä runkkailla toisiamme ja imeä loppuun asti...
Saunakaveri lahdesta
5
827
Vastaukset
- Autollakinpääsee
Sama juttu mutta mikkelistä..
- Lassukka12
Täällä olis v60 mikkelistä
- Autollakinpääseedelleen
Ai sauna seuraa vailla? Itse 34v varattu heterosuhteessa oleva mies joka aina joskus kaipaa miestä auttamaan/vaihtelun vuoksi. Toki molemmin puolin..
- Eilahtelainen
Voi kun olisi lähempänä. Minulla on kivoja muistoja Lahdesta. Olin siellä usein työmatkalla ja yövyin useimmiten Kauppahotellissa siinä kun oli vielä niin hyvä parkki siellä katolla. Asikaskieroksen tehtyäni, menin aina parin oluen kera reppurisaunaan. Kerran suihkun otettuani, lauteilla istui jo yksi kivannäköinen mies, mutta se mikä pisti silmiini oli se, että miehellä oli kova seisokki päällä jota hän yritti piilotella jalkojensa väliin. Naureskelin vaan asialle ja sanoin sen olevan ihan normaalia kuumassa saunassa ja hieraisin itsekin omaa kaluani, mikä sekunnissa pomppasi pystyyn ja siitä se alkoi, Muutaman päivän kivaa yhteiseloa vaimojen tietämättä...
- saunakaverisi
0449793742 Soitteleppa mulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636