Oon yrittäny ettiä 18-40v saunakaveria lahdesta. Voitais yhdessä runkkailla toisiamme ja imeä loppuun asti...
Saunakaveri lahdesta
5
717
Vastaukset
- Autollakinpääsee
Sama juttu mutta mikkelistä..
- Lassukka12
Täällä olis v60 mikkelistä
- Autollakinpääseedelleen
Ai sauna seuraa vailla? Itse 34v varattu heterosuhteessa oleva mies joka aina joskus kaipaa miestä auttamaan/vaihtelun vuoksi. Toki molemmin puolin..
- Eilahtelainen
Voi kun olisi lähempänä. Minulla on kivoja muistoja Lahdesta. Olin siellä usein työmatkalla ja yövyin useimmiten Kauppahotellissa siinä kun oli vielä niin hyvä parkki siellä katolla. Asikaskieroksen tehtyäni, menin aina parin oluen kera reppurisaunaan. Kerran suihkun otettuani, lauteilla istui jo yksi kivannäköinen mies, mutta se mikä pisti silmiini oli se, että miehellä oli kova seisokki päällä jota hän yritti piilotella jalkojensa väliin. Naureskelin vaan asialle ja sanoin sen olevan ihan normaalia kuumassa saunassa ja hieraisin itsekin omaa kaluani, mikä sekunnissa pomppasi pystyyn ja siitä se alkoi, Muutaman päivän kivaa yhteiseloa vaimojen tietämättä...
- saunakaverisi
0449793742 Soitteleppa mulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317806
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455360- 594832
- 763527
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1441714- 381672