Oon yrittäny ettiä 18-40v saunakaveria lahdesta. Voitais yhdessä runkkailla toisiamme ja imeä loppuun asti...
Saunakaveri lahdesta
5
592
Vastaukset
- Autollakinpääsee
Sama juttu mutta mikkelistä..
- Lassukka12
Täällä olis v60 mikkelistä
- Autollakinpääseedelleen
Ai sauna seuraa vailla? Itse 34v varattu heterosuhteessa oleva mies joka aina joskus kaipaa miestä auttamaan/vaihtelun vuoksi. Toki molemmin puolin..
- Eilahtelainen
Voi kun olisi lähempänä. Minulla on kivoja muistoja Lahdesta. Olin siellä usein työmatkalla ja yövyin useimmiten Kauppahotellissa siinä kun oli vielä niin hyvä parkki siellä katolla. Asikaskieroksen tehtyäni, menin aina parin oluen kera reppurisaunaan. Kerran suihkun otettuani, lauteilla istui jo yksi kivannäköinen mies, mutta se mikä pisti silmiini oli se, että miehellä oli kova seisokki päällä jota hän yritti piilotella jalkojensa väliin. Naureskelin vaan asialle ja sanoin sen olevan ihan normaalia kuumassa saunassa ja hieraisin itsekin omaa kaluani, mikä sekunnissa pomppasi pystyyn ja siitä se alkoi, Muutaman päivän kivaa yhteiseloa vaimojen tietämättä...
- saunakaverisi
0449793742 Soitteleppa mulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070