Osaiskohan joku kertoa yksityiskohtia. Kuten otsikossa, onko sellainen pakollista käydä läpi vaikka ei kokisi tarvetta muuttaa hetua eikä saada testoa? Riittäisi pelkästään rintakehäkirurgia ns. maskuliiniseen muotoon.
Saako lähetteen vain kysymällä lekurilta jos menisi yksityiselle? Tarvitseeko lähetettä yksityiselle?
Transhoidot läpi vain yläkirurgian takia?
8
349
Vastaukset
- Väärinkäytöstäkö
Ei taida tuollainen rintojenpoiston "ohituskaista" onnistua. Jos transtutkimuksissa havaitaan ettei kyse ole sukupuoliristiriidasta, tutkimukset todennäköisesti keskeytetään ja leikkaus jää saamatta.
Lähetteen transtutkimuksiin voi ja usein kannattaa hakea yksityislääkäriltä. Riittää kun varaa ajan yleislääkärille ja kertoo että kyse on lähetteen hausta transtutkimuksiin, niin voivat valita lääkärin jolla on mahdollisesti kokemusta aiemmista lähetteen kirjoittamisesta.
Tuntuu jonkinlaiselta hoitojärjestelmän väärinkäytöltä ja muilta paikan viemiseltä jos halutaan vain rintojen poistoa ilman mitään transtaustaa. - trenger
Kiitos tiedosta, jatkan siis bindereiden käyttöä. Lievästä kehodysforiasta huolimatta en lähde hoitoruljanssiin.
Seuraavaksi tutkailun alla pienennysleikkaus jos sellainen helpottaisi asiaa. - Pallukatpoisss
Kyllähän rinnat voi käydä poistattamassa omalla rahalla ilman transdiagnoosiakin.
- Ei_ihan_helppoa
Ongelmana on se että rintoja kyllä pienennetään, mutta totaalipoisto edellyttää jotain diagnoosia, esimerkiksi transdiagnoosi tai agressiivinen rintasyöpägeeni.
Ja kunnallisella puolella pienennykseenkin on pitkä lidta kriteereitä. Ettei sinnekkään ihan kaikki pääse, mutta yksityisellä kun viitsii maksaa saa melkkei mitä vaan.
- Pallukatpoisss
Yksityisestä puhuinkin.
Tämmöstä viestii tuli omalta lääkäriltä, että nykyinen suositus olisi aloittaa hormoonihoidot ensin paremman jäljen saamiseksi, mutta tietenkin jos ei ole koskaan aikeissa lähteä hormoonihoitoihin, niin ei varmaan merkitystä.
- Toveririntamies
on se kumma, että nainen voi ottaa helposti ylimäärästä kamaa kroppaansa ja vaarallisempaa terveydelle, mutta kun haluaisi vain kudosta poistaa, menee vaikeammaksi. kumpihan on terveydelle parempi, poistaa rinant vai tunkea niihin silaria... :d Outo maailma, OUTO
- tbfuvgjg
No ei näissä tapauksissa transtutkimukset olekkaan mikään väylä rintojen poistoon jos ei kerran koe sukupuoliristiriitaa ja halua elää miehenä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473