Kokoeroa?

Kamomilla

Haaveiletteko seurustelukumppanista/onko kumppaninne suunnilleeen samaa kokoluokkaa kuin itse olette? Eli onko hän suunnilleen saman pituinen ja suunnilleen samanpainonen omaan pituuteensa verrattuna (siis yhtä laiha/lihava/tms.)?

Itse kiinnitän "sillä silmällä" eniten huomiota niihin naisiin, jotka ovat osapuilleen samaa kaliberia kuin itse olen. Myös ne naiset, joiden kanssa jotain on kehittynyt, ovat olleet suunnilleen itseni kokoisia tai vähän pidempiä.

Olen koettanut miettiä, mikä tässä nyt oikein pelittää, koska en ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen enkä ihastu niihin ihmisiin, jotka sitä ovat. Lähes kaikkien muiden ulkoisten ominaisuuksiensa kuin kokonsa suhteen ne naiset, jotka ovat kiinnostaneet, ovat olleet aivan erinäköisiä keskenään.

Olisikohan asia jotenkin niin, että huomattava ero pituudessa/painossa saa oloni tuntumaan jollain kummalla tavalla siltä kuin olisi kyse mies/nais -teeman toistosta, vaikka ei ole. En halua tuntea olevani "mies" (se paljon isompi) enkä "my baby" (se "heikompi astia", jota "mies" suojelee ja käskyttää).

Tuuo nyt oli heterosuhteista liioitellen sanottu, vaikka feministi olenkin. En sentään näe kaikkia heterosuhteita tuollaisina, mutta tuollaisiakin suhteita toisaalta on.

Ehkäpä tämä teoriani hetorosuhteiden valtarakenteiden haamun välttämishalusta selittää osin sitä, miksi samankokoinen tuntuu ihanteelliselta. En silti väitä, ettei vastaani joskus voisi tulla nainen, joka saisi sydämeni läpättämään, vaikka olisi aivan erikokoinen kuin itse olen. Tähän asti ei ole tullut, mutta mistäpä sen tietää.

11

2287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuulia

Minusta ainakin tuntuu että noinhan se menee.

Olen ainakin kautta aikojen ihastunut juuri suunnilleen oman kokoisiini tyttöihin, ei juurikaan lyhyempiin ainakaan, enkä lihavempiin.

Joskus ihastuin minua paljon suurikokoisempaan tyttöön ja se tuntui kummalliselta, ajattelin sen jopa olevan esteenä jollekin. Ihmeellistä että tuollaiset asiat voivat vaikuttaa niin paljon!

• mun entinen nainen

joo..mun exä oli tosi kaunis hyväs kunnos ku tapasin hänet joskus kauan sit..jotai tapahtu.hän rupes syömää paljon ja lihos siinä sivussa..ei miellyttäny enää mua,koska itse olen hyväs kunnos ni en tykänny enää exästäni.vaikka oltii joskus saman kokosia pitusia.näin käy..

• Eipä ole tullut kiinnitettyä huomiota aiemmin, mutta nyt kun mainitsit, niin huomaan että yleensä olen seurustellut itseäni isompien kanssa. Pidempien ainakin.

En kyllä varmaan osaisi olla kauheasti itseäni hennomman tai lyhyemmän naisen kanssa..?

Mutta ehkä minä olen etsinytkin sitä, joka suojelee minua pahalta maailmalta..
      ja löytänyt myös:)

• Kisu

Naisista, jotka ovat minua pitempiä ja painavampia. Ei lihavia, mut silleen, et naisen muodot kuitenkin on. Ite kun olen aika pikkuinen ja kai vähän lautakin.

• Rehevä

Pidän itseni kokoisista rehevistä naisista joissa on mistä kiinni ottaa,mutta en liian lihavista silti.
      Liiallinen runsaus (lue lihavus) vie halut pikku hiljaa, mutta sopivasti olla pitää.
      Pituuden suon olevan noin samaa kuin omanikin on,koska pieni on kaunista.
      Itsestään huolta pitävä vaikkakin rehevä nainen on kaunis silmälle, kaunis sormille, ihana kosketella ja nautiskella.
      Ulkonäköä tärkeämpää on kuitenkin henkinen samankaltaisuus ja yhteisien asioiden tunnistaminen toisessa,samankaltaisuus.

• lihava

Saman kokoinen on hyvä:)

Tosin jos päästää itsensä repsahtamaan ja keräämään läskiä vedoten masennukseen, jota ei todellisuudessa ole, vain laiskuutta ja saamattomuutta,haluaako sellaistasta kukaan.

Teettämällä kaikki toisilla ja itse vain olemalla ja odottamalla, että kaikki hoituu itsestään sitä ihminen lihoo ja silloin menee loputkin yhteiselämäään liittyvät ilot ja autuudet.
      Sopusointu se olla pitää koossakin.

• kenai

Meillä on eroa 15cm =)

• Lumikki

Minä olen pieni ja hento ja hän on vahva ja voimakasrakenteinen, mikä sopii mulle mainiosti:)

• kenai
        Lumikki kirjoitti:

Minä olen pieni ja hento ja hän on vahva ja voimakasrakenteinen, mikä sopii mulle mainiosti:)

..niinkään. Paitsi että se haba löytyy kyllä murulta =)

• sportti

Olen itse 171 ja normaalipainoinen, urheilullinen. Hän on pieni, 15 cm lyhyempi. Hyvä niin. Olen ollut 2 kertaa rakastunut itseäni isompaan ja pitempään, mutta en kauaa. Pienemmät tytöt ovat ihania, mutta silti: suhteessamme ei minun fyysinen "isommuuteni" ja vahvuuteni häneen nähden ilmene mitenkään. En itse ihannoi fyysistä voimaa, vaikka itse olenkin "voimakas"

• Advis^^

Minä varmaankin katson sitä kokoa jonkin verran..En olisi itseäni kamalasti pienemmän tai suuremman kanssa seurustelumielessä. Jotenkin sitä tahtoo mahdollisimman tasavertaisen kumppanin ja samansuuntainen koko on ihan tervetullutta.

Hieman pidempi saa olla, muttei kumminkaan liikaa:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      353
      2517
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      433
      2463
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1401
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1124
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      67
      888
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      831
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      805
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      762
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      729
    Aihe