Costa dorada, Salou

Piupau79

Hei! Jouduimme perumaan matkamme hautajaisten takia ja nyt varasin äkkilähdön Espanjan Salouhun. Nyt kaikki hyvät kokemukset ja vinkit jakoon! Tarkoituksena tutustua myös lähikaupunkeihin.. Minkälainen hintataso? Hyvät ravintolat ja rannat? Kiitos jo etukäteen! :)

4

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjsryjsyj

      Hintataso ainakin kesäisin ravintoloissa hieman korkeampi kuin esim Barcelonassa, nyt pääsee ehkä edullisemmin.
      Koko kaupungin edusta on pelkkää hiekkarantaa ja kaupunki on muutenkin viihtyisä turistikohde.

      Pohjoiseen junalla:
      - Tarragona 12 min.. Rooman valtakauden merkittävimpiä kaupunkeja (Tarraco silloin)
      - Sitges, tunti, suoria junia vain harvoin. Hieno rantakohde ja vanhakaupunki. Sateenkaaripaikka myös.
      - Barcelona 1h 45 min. Kannattaa valita pysäkiksi Passeig de Gracia (vain hieman Katalonia-aukion pohjoispuolella) tai Estacio de Franca (myös keskusta, mutta lähempänä rantaa).

      http://www.renfe.com/EN/viajeros/index.html

    • KatariNainen

      Siis ei oo tosi. Meillä kävi ihan samoin, alkuperäinen matka jouduttiin perumaan hautajaisten takia, ja huomenna suuntaamme sitten Salouhun.
      Joko kävit, mitä tykkäsit?
      Ilmat taitaa olla aika hyvät vieläkin?

      • Piupau79

        Ollaan lähdössä maanantaina :) Täällä juuri vaatteita silittelen ja viime hetken vinkkejä etsin netistä... ihan hyvää säätä näyttää ennusteet, 25 molemmin puolin, yhtenä päivänä sadetta/ukkosta... sen voi sit käyttää shoppailuun :) Hauskaa matkaa teille!!!


    • onhan siellä se iso huvipuistokin port aventura. päivälämpötilat ovat kesäiset, mutta yöt alkavat olla varsin viileitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe