Adblock plussasta

Mistälataan

Mistä sen voi ladata turvallisesti ja maksutta? Ajattelin laittaa sen koneelleni win10. Käytän useimmiten chromea, mutta myös joskus edgeä. Pitääkö Adblock ladata molempiin erikseen, että se molemmissa toimisi ja poistaisi mainoksia?
Onko Adblock plussasta mitään haittaa tai ongelmia, näin koneen käytössä?

7

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.muuta

Windows kaupasta.

• kaksi-versiota

Siellä kaupassa on kaksi versiota, toinen niistä toimii paremmin. Kokeilemalla sen tietää.

• Mistälataan

No nyt latasin sen Tuosta Tonin ylimmäisestä linkistä), mutta siihen tuli sivu, jossa pyydetään rahaa ???
        Kun halusin ilmaisen, niin pitääkö Adblock nyt poistaa?

• Ehdottaa vain lahjoittamista ja ei tarvitse lahjoittaa mitään toimii ihan samanlailla eikä enää kysele lahjoitusta joten lataa siitä linkistä vaan se on täysin ilmainen

Jos olet jo ladannut ja asentanutkin tuon adblock version niin älä poista sitä Chromesta

Joskus joku sivu ei suostu näyttämään vaikka videota ennenkuin sulkee tuon adblockin ja kun sulkee tuosta jälkimmäisestä linkistäni näkyvästä paikasta sen niin sitten se video alkaa toistumaan kun on päivittänyt sivun uudelleen. Tuolllainen voi tulla joskus eteen

Kun avaa taas Chromen on mainosten esto oletuksena päällä

• Nytladattu

Kiitoksia Tonille. Ehkä saa olla tuollaisena jatkuvasti, ei niitä videoita niin tule katsottua. Joskus niistä videoista on harmiakin, kun olen yrittänyt lukea esim. mtv:n uutisia ja klikannut jotain kiinnostavaa, niin eikös siinä ole automaattisesti alkanut jokin video pyörimään kauhean mekkalan kanssa. Ja ne alkavat vielä jollain mainosrenkutuksilla. Ensimmäisenä yleensä joutuu sen videon sulkemaan, että pääsee rauhassa lukemaan.

• Älyhooohoi

Tarpeeton, W10 vakoilee itse jo ihan kaiken!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3394
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2602
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2496
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1730
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      751
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      704
    Aihe