En kestä miehen teini-ikäisiä lapsia

Kyllästynyt82

Miehellä on 2 teini-ikäistä tytärtä. Itselläni 2 lasta,siis yhteensä 4 lasta. Omani ovat huomattavasti pienempiä lapsia. En kestä sitä, että mieheni tyttäret käyttävät meikkejäni, hajuvesiäni ja kalliita shampoita muita pesuaineita ihan surutta, vaikka asiasta on sanottu. Ärsyttää olla jatkuvasti huomauttamassa asiasta. Lisäksi nämä teinit tulevat ja menevät miten sattuu, syövät siis aina miten sattuu vaikka itse toivoisin että perheessä olisi tietyt ruoka-ajat. Viikonloppuisin tulevat kotiin joskus yöllä ja nukkuvat aamupäivään asti, jolloin meidän muiden pitää olla hipihiljaa että saavat nukkua. Isänsä palvoo näitä tyttäriään ja tekee kaiken heidän mielensä mukaan, antaa heille kaiken jne. Häntä ärsyttää "jatkuva valitus" tyttäristään.

Tunnen todellakin olevani se paha-äitipuoli kun ärsyttää niin paljon jo pelkkä näiden tyyppien näkeminenkin. Lisäksi ravaavat meillä koko ajan silloinkin kun heidän kuuluisi olla äidillään. Miestähän tämä ei haittaa. Itse taas haluan että saadaan olla miehen kanssa ihan kahdestaan omilla viikoilla, en halua edes omia lapsiani silloin käymään koska arvostan sitä rauhaa ja lepoa ja vapautta mitä on ilman lapsia.

Nämä kaikki aiheuttaa suuria riitoja, koska mies vähättelee tunteitani ja hän kokee aina että olen lapsellinen ja valitan turhasta. Mutta en minä ole hänen tyttäriensä äiti! Eikö heille voisi ostaa omia pesuaineita ym. ettei tarvitsisi minun kalliita käyttää (joilla välillä haluan hemmotella itseäni ja kun haluaisin ne onkin käytetty loppuun koska näistä tytöistä on tietenkin tosi ihanaa käyttää näitä kalliita aineita.)

Pikkujuttua, mutta saa minut raivon partaalle ja ennenkaikkea se että mieheni ei ymmärrä minua yhtään. :(

48

4395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppari2

      Paha tilanne, mutta ensiapuna voisi olla lukollinen kaappi, jossa säilytät niitä tavaroita ym. joita ei ainakaan muut saa käyttää. Teini-ikä menee ohi, koeta kestää. Teinit koettelevat tällä hetkellä hermojasi ja kanttiasi, osa saattaa olla jopa tietoista. Mies on sokea, teinit ovat kullanmuruja. Hän tuskin tulee täysin ymmärtämään sinun ahdistustasi, haluaa vaan pitää lapsiinsa mahdollisimman hyvät välit. Yritä silti sopia pelisäännöt ja pidä niistä kiinni. Hankala kuvio, koska sinulla on omat lapsesi. Yritä olla vahva, mutta asiallinen. Tee selväksi rajasi napakasti, valittamatta. Helppo sanoa, vaikea toteuttaa. Lähtekää kahdestaan jonnekin välillä, jos mahdollista. Ilman lapsia tai vain sinun lastesi kanssa. Tsemppiä ;)

      • ninjuu

        Jotain tuollaista minäkin ajattelin. Ei tarvi välttämättä lukita kaappiin vaan piilottaa makuuhuoneeseen. Vai penkooko he makkarin kaapitkin.?


      • otanosaa

        Teini-ikäiset tytöt voivat olla vaikeita,
        mutta sinullakin on varmaan pahoja henkilökohtaisia ongelmia;
        vartioida kalliita kosmeettisia aineitasi! Mikset piilota niitä, niinkuin edellinen taisi kertoakin....

        Toivottavasti teillä on jotain yhteistäkin ? Voit opettaa miehesi tyttäriä vaikkapa meikkaamaan/ leipomaan/ pesemään omat pikkupyykkinsä ? ( ja kertoa, ettei toisten tavaroihin kosketa).

        Koko perheenä voisitte yhdessä suunnitella ruokalistan ostoslistan, ( miettiä sitä ennen budjetin), käydä kaupassa, tehdä kimpassa ruokaa ja opetella siivoamaan omat jälkensä?

        Onko lapsilla mitään harrastuksia, mitä voisitte yhdessä tehdä? Pelailla jotain ulkona?
        Meillä miehen lapset ihmettelivät, kun lähdettiin metsään vaeltamaan / uimaan / loppukesästä marjastamaan ja sienestämään. Otettiin eväät mukaan ja kännykät jätettiin kotiin.

        Miten mies suhtautuu omiin lapsiinsa, yrittääkö vain hemmotella ja korvata oman poissaolonsa heidän elämästään? Mieti ja keskustele lasten isän kanssa, auta heitä selviytymään.


    • Edededed

      Yleensä teinipimut eivät käytä samoja meikkejä kuin mummot.

      • lancomet

        Höpö, höpö, kyllä niille kelpaa Joe Blascot, Sensait ,ym hyvät tuotteet ja kampaamo shampoot, hoitsut, vahat ja lakat.


      • kylläpäkäyttää
        lancomet kirjoitti:

        Höpö, höpö, kyllä niille kelpaa Joe Blascot, Sensait ,ym hyvät tuotteet ja kampaamo shampoot, hoitsut, vahat ja lakat.

        No niin todellakin kelpaa! kun ei teineillä ole välttämättä varaa ostaa kalliita laatutuotteita. Mun tytär on koko ajan lainaamassa mun meikkejä ja kosmetiikkaa.


      • ghklkvfd

        Sorry vaan näsäviisas.... mummot eikäytä meikkejä. mummoilla ei ole kahta pienempää lasta kuin ne teinipimut..... onko järki kateissa... vai muutenko vinoilet..... sitäpaitsi kaikki kunnia mummoille joilla on satakertainen elämänkokemus näsäviisaisiin pimuihin verrattuna joiden älykkyys lienee lähinnä etanan tasoa...


      • Outoaa
        ghklkvfd kirjoitti:

        Sorry vaan näsäviisas.... mummot eikäytä meikkejä. mummoilla ei ole kahta pienempää lasta kuin ne teinipimut..... onko järki kateissa... vai muutenko vinoilet..... sitäpaitsi kaikki kunnia mummoille joilla on satakertainen elämänkokemus näsäviisaisiin pimuihin verrattuna joiden älykkyys lienee lähinnä etanan tasoa...

        Mitä, kyllä minun mummut meikkaa, kun ovat vasta 50v ja isomummukin 72v ehostaa itseensä ja käy säännöllisesti kampaajalla.
        Taidat olla jostain ” takaHikiältä ” jossa jo alle 50 v on ikivanhoja maalais mammoja.


      • hgjgj
        ghklkvfd kirjoitti:

        Sorry vaan näsäviisas.... mummot eikäytä meikkejä. mummoilla ei ole kahta pienempää lasta kuin ne teinipimut..... onko järki kateissa... vai muutenko vinoilet..... sitäpaitsi kaikki kunnia mummoille joilla on satakertainen elämänkokemus näsäviisaisiin pimuihin verrattuna joiden älykkyys lienee lähinnä etanan tasoa...

        No kyllä meikkaavat. Käypä joskus uimahallissa, siis jumalauta kotku mummot siellä


    • Tsemppari2lisää

      Ja vielä lisäys. Mikäli teinit tulevat yöllä kotiin, pystyt siihen tuskin vaikuttamaan. Sinun ja lastesi ei kuitenkaan tarvitse olla hiljaa normaalina hereilläoloaikana. Perheen äänet päiväsaikaan ovat sallittuja. Älä vaivaa päätäsi ruoka-ajoilla, sillä se on turhaa. Laitat ruuan paikalla olijoille, ja loput saavat etsiä jääkaapista jäljelle jääneet ruuat omatoimisesti. Älä alistu ruokapalvelijaksi 24/7. Tee myös selväksi, että kaikki siivoavat jälkensä. Mikäli kestät tämän vaativan elämäntilanteen hyvin nyt, saatat saada ärsyttävistä teineistä tulevaisuudessa tukea, ystävyyttäkin.

      • sdginsdfhi

        yksinkertasta ja totta.


    • sivustaseuraajanainen

      Eikä miehen rakkaat lapset kestä sua, mieskin sietää sua ja kauheita kakaroitas vatan sen takia että asumikulut pienenee, sai siivoojan kokin ja pyykkärin sinusta. Miehet on aika ovelia, käyttää tyrkkynaisia kotiapulaisineen ja sitten heittää sut pellolle kun läytää todella hienon ihmisen rinnalleen. Sinä olet laastari ja apulainen heidän perheessä. Mutta saithan sinäkin ilmasen asunnon ja ilmasen ylläpidon kun olet laiska ja työtön, ja elät miehen ja tämän lasten siivellä. Häpee! Pentusikin vielä elelee siivellä toisten kotona. Ajattele millasen mallin annat omille pentueellesi, samanlaisia tulee kuin äidsitäkin.

      • Lässyhei

        Tuntuiko hyvältä vastata omaan aloitukseen ja olla eri mieltä ittesi kanssa, olet säälittävä juoppo.


    • Kyllästynyt82

      Muutenkin näin 35-vuotiaana raivostuttaa, että he ovat paljon nuorempia ja että heillä on elämä!

      • kokemusta_omaava

        Sinäpä sen nyt sanoit. Onnittelen, jos selviät tulevista vuosista niin, että teillä on onnellinen perhe. Miehesi muksut teinejä nyt ja sinun muksut teinejä perässä. Elätte eri vaiheita oikeasti elämässänne. Tietenkin on haastavaa alkaa elää ihan eri ikäisten uusien perheenjäsenten kanssa, koska muutos on iso. Muistan, miten minua ärsytti exän nuori aikuinen vetelys poika, joka ei tehnyt mitään ja eli vain siivellä. Ota omat lapset kainaloon ja muuta erilleen. Käykää vuoroin viereaissa miehesi kanssa. Muuttakaa sitten yhteen, kun molempien lapset ovat teini-iän ohittaneet.


      • nikolasBrtwurst
        kokemusta_omaava kirjoitti:

        Sinäpä sen nyt sanoit. Onnittelen, jos selviät tulevista vuosista niin, että teillä on onnellinen perhe. Miehesi muksut teinejä nyt ja sinun muksut teinejä perässä. Elätte eri vaiheita oikeasti elämässänne. Tietenkin on haastavaa alkaa elää ihan eri ikäisten uusien perheenjäsenten kanssa, koska muutos on iso. Muistan, miten minua ärsytti exän nuori aikuinen vetelys poika, joka ei tehnyt mitään ja eli vain siivellä. Ota omat lapset kainaloon ja muuta erilleen. Käykää vuoroin viereaissa miehesi kanssa. Muuttakaa sitten yhteen, kun molempien lapset ovat teini-iän ohittaneet.

        Samaa mieltä, mies oisi hyvin jättää lapset äidille, sillä äidin kuuluu omat lapset hoitaa eikä heittää ex miehen vastuulle jos on uusi perhe elätettävänä. MOnet ex vaimot vaan kärttää rahaa vaikka tietää että uusi vaimo tarvii ne rahat, exä voi mennä töihin ja tietaa lapsilleen ja itsellee ruokarahaa eikä kinuta ja vaatia ent mieheltä. Mies kuuluuu uuteen perhesseen eikä pitäs enää entisiä muistaa, ne ei kuulu enää miehen uuteen elämään, kun kerran pääsee eroon taakasta, niinp itäs kans pysyä erossa heist. Sossusta saa ex vaimo lapsineen ruokarahaa ja leipäjonot on sitä varten että entiset voi käyttää niitä.


    • dfgoyt

      Eroat vaan miehestä, seuraava sitten lapseton tai hyvin kasvatetut lapset seuraa mukana, miksi katsella tuollaista nynnyä joka ei saa kersojaan kuriin.

    • eipuhettakaanseksistä

      Onneksi teit avauksen. Lohduttaa vähän tietää että on myös muita joilla saman tapaisia murheita. Itselläni hieman toisenlainen kuvio, mutta sama oman perheen rajojen ongelma.

      Muutin yhteen miesystäväni kanssa puoli vuotta sitten. Miehellä on 10 vuotias lapsi, joka on meillä lähes poikkeuksetta myös äitinsä viikkoina, sillä haluaa emännöidä koulukavereilleen iltapäiväkerhoa. Asumme ihan koulun vieressä. Luulin yhteen muuttaessa että asumme kolmestaan, mutta yllätyksekseni joka päivä meille majoittuu koulun jälkeen 1-4 lapsen kaveria. He valtaavat olohuoneen, levittävät kaikki kamansa ympäri kämppää, ja tyhjentävät jääkaappia lupaa kysymättä. He lorottavat kalliit shampoot altaaseen pestessä lelujaan, piirtelevät pöytiin, käyvät työpöydälläni sotkemassa tärkeitä papereita, kerran yllätin penkomassa työsalkkuani jne. Lasten vanhemmat eivät heitä kaipaa, ja kouluviikoillakin meidän ilmaisesta ja ateriat tarjoavasta iltapäivähoitopaikasta poistutaan vasta kahdeksan tienoilla. Viikonloppuna he voivat olla koko päivän. Ei puhettakaan että meidän lapsi olisi joskus päivän muilla voisimme olla mieheni kanssa kaksin.

      Olen usein hyvin väsynyt töiden jälkeen ja tarvitsen lepoa ja rauhaa. Lapsille saan pidettyä kuria ja olen usein heittänyt heidän kotiin tultuani tylysti ulos eli omiin koteihinsa. Olen myös kieltänyt vieraiden kutsumisen viikonloppuna jos meillä olisi kolmistaan jotain. Ongelma on mieheni, joka on lapsen kanssa sitä mieltä että meillä on avoimet ovat. Kun minä kiellän, lapsi soittaa isälleen joka antaa luvan että juu menkää meille. Pari viikkoa sitten mieheni, jopa ehdotti että päivällisvierailuun minun vanhempieni luona tulisi mukaan lapsen kaveri, kun se nyt tuli jo meille ja ikävä laittaa hänet heti kotiin takaisin. Minusta vieraat 2-3 iltana viikossa olisi ok. Miehestä on mahtavaa että lapsella on paljon ystäviä.

      Olisi mukava seurustella joskus oman puolison kanssa, miehestäni ilmeisesti ei. Jos olemme pyörittäneet lastentarhaa kolme viikkoa putkeen ilman yhtään kokonaista vuorokautta kahdestaan, ja meillä olisi yhteinen viikonloppu kahdestaan, mies lupaakin että lapsi voi sittenkin tulla kavereineen meille kun lapsen äiti on ilmoittanut lähtevänsä miesystävänsä kanssa virkistymään. Olen jo ryhtynyt harkitsemaan eroa. Näkemys parisuhteesta ja yhdessä elämästä on ihan erilainen ja koen ettei minulla ole enää miestä vaan lastentarhansetä "työkaverina". Miten aikuinen mies voi kuvitella, että nainen ryhtyy parisuhteeseen vain hoitaakseen miehen ja tuntemattomien ihmisten lapsia? Nyt ollaan jo siinä pisteessä että olen aika lailla kyllästynyt miehen prinsessaan. Hänen kauhukakarakaverinsa haluaisin vielä heti lastensuojeluvirastoon ja sanoa ettei näiden vanhempia kiinnosta arki.

      • Vanhemmuus

        Nyt kannattaa miettiä oletko ollenkaan ihmisen kanssa parisuhteessa. Yhdessä elämisestä ei tule mitään jos ei voida tehdä yhteisiä pelisääntöjä lasten tulemisesta ja menemisestä. Oli sitten kysymys uusio perheestä tai pelkästään yhteisistä. Se alkaa kalvata parisuhdetta ja johtaa loppupeleissä vain kriisiin jos asioista ei päästä yhteisymmärykseen. Aikuiset pitäisi olla aikuisia jotka asettavat lapsille rajat ja antavat myös rakkautta. Eli vanhemmat eivät ole lastensa parhaimpia kavereita jotka antavat lapsilleen kaiken mitä ne haluavat. Lapsille pitää myös opettaa sietämään pettymyksiä muuten ei elämässä oikein selviä hyvin koska aina tulee jossain elämän vaiheessa pettymyksiä. Suomeksi sanottuna: Rajat ja Rakkaus.


      • mvgred

        tässä on nyt lähdettävä siitä, mitä raamattu sanoo. eli naisen tulee olla miehelleen alamainen. naisen kohtalo on kodin pyörittäminen, eli kotiaskareet, tenavien kasvattaminen yms. nainen on tässä tapauksessa noussut miestään vastaan. asian voi mennä selvittämään kirkkoherranvirastoon. älä yllytä ihmisiä eroamaan vaan rakentamaan sopua.


      • Didopjd
        mvgred kirjoitti:

        tässä on nyt lähdettävä siitä, mitä raamattu sanoo. eli naisen tulee olla miehelleen alamainen. naisen kohtalo on kodin pyörittäminen, eli kotiaskareet, tenavien kasvattaminen yms. nainen on tässä tapauksessa noussut miestään vastaan. asian voi mennä selvittämään kirkkoherranvirastoon. älä yllytä ihmisiä eroamaan vaan rakentamaan sopua.

        Ja naisen EI TULE OLLA miehelleen mikään alainen ! Eikä palvelija ! Hakekoot itte ukko sen, mitä haluu. Ja kotiaskareet kuullu jokaiselle asukille, myös lapset ! Ja mies ! Jakakaa työt keskenänne, se vaihtuu joka päivä. Ja kannattaa maksaa vähän palkkaa lapsille, että tekevät sen mielellään. Siis vain omat vanhemmat. Ja jokainen siivoaa omat roskansa, kukaan ei ole toisen palvelija. Ja oma sotkunsa siivoaa jokainen itse. Ja sopua ?! Naurettavaa ! Ootsä ihan kunnos ? Ootsä ottanu lääkkees ? Onks lääkitys kunnos ? Sun olis jo aika mennä hakeen hoitoo tohon sun narsistiseen olemuksees hullujen huoneelt ja suljetult osastolt. Ok ?!


      • asukaaerillää

        Mikäs pakko teidän on asua yhdessä? Hommaa oma kämppä! Saat rauhaa vaikka miten. Saattaa käydä niinkin, että miehesi havahtuu, kun sanot käyneesi katsomassa jotain asuntoa ja harkitset muuttoa yksiöön. Eihän teidän erota tarvitse, asutte vain erillään. Tietty voi käydä niinkin, ett juttu loppuu.
        Ymmärrän kyllä miehesi näkökannan, että lapsella on kiva olla kavereita. Eikä hän ymmärrä oman rauhan tarvettasi, puhumattakaan noista siivottomuuksista.
        Tosin ala-asteikä menee ohi. Joskus käy niin, että yläasteikäisillä käy murto-osa niistä vieraista, mitä ala-asteikäisillä. Aletaan tavata kavereita muualla kuin kotioloissa. Sitten lähdetään opiskelemaan eikä kotona käydä kuin jouluna! No, se taisi olla vähän liioiteltua.


    • Pelastava_Enkeli

      "Eikö heille voisi ostaa omia pesuaineita ym. ettei tarvitsisi minun kalliita käyttää (joilla välillä haluan hemmotella itseäni ja kun haluaisin ne onkin käytetty loppuun koska näistä tytöistä on tietenkin tosi ihanaa käyttää näitä kalliita aineita."

      Kuulostat itsekkäältä, ei mitenkään loukkaavasti sanottuna. Pidätkö itseäsi parempana kuin mitä he ovat, että sinun kuuluisi saada parasta kun taas toiset voivat tyytyä huonompaan?

      Suosittelen viemään tytöt ajelulle ja ostamaan heille omat kalliit pesuaineensa millä he voivat hemmotella itseänsä kun siltä tuntuu. Tähän liittyy myös sellainen asia, että kukkaron nyöriä ei kannata pitää liian tiukasti kiinni, sillä jos huomaavat, että käytät itseesi enemmän rahaa kuin heihin, niin en osaa sitä sanoin kuvata, mutta ymmärrät varmasti mitä tarkoitan, varsinkin kun heillä nyt on kokemusta mitkä meikit ja hajusteet ovat niitä laadukkaita ja kalliita.

      Se voi jonkin verran kirpaista ja saakin niin tehdä, mutta ero yms. on kalliimpi maksaa. Itse en soisi "uuden äidin" katsovan liikaa omien tyttärieni tekemisien perään, jotka ovat loppujen lopuksi omia lapsiani sekä omaa verta ja lihaa. Valintatilanteessa on päivän selvä asia kuka lähtee ja kumpi jää.

      Jos viet tyttöset tälle ennenmainitulle ajelulle, niin pisteesi miehen silmissä kohoavat ennenlukemattomasti. Et suinkaan tahdo olla miehen silmissä se "valittaja" vaan jopa se "parempi äiti kuin edellinen oli" hänen omille tyttärilleen.

      Suosittelen myös hieman tutustumaan näihin tyttöihin, erityisesti tällä kyseisellä ajelulla, kun he tulevat olemaan hieman avoimempia sanomisiltaan kun ovat lahjoja saamassa shoppailureissuilta. Voit jopa saada toisen äidin hieman kateelliseksi omalla rakkaudellasi heitä kohtaan. Ja jos saat lähempää kontaktia heihin, niin he voivat myös alkaa kunnioittamaan sinua enemmän.

      Ei tämä nyt ollut sellainen, että yksi shoppailureissu kalliissa tavaratalossa muuttaisi kaiken. Pikemminkin joka päivä yrittää ainakin jollain tavalla laittaa ne toiset ja erityisesti ne teini-ikäiset lapset muiden sekä itsensä edelle. Ei se maailma siihen kaadu, että hieman itse vähentää niiden kalliiden hemmoittelutuotteiden käyttöä. Säästyy rahaa ja sen rahan voi vaikka ikään kuin sijoittaa sitten muihin ihmisiin, toisinsanoen asetat toisen ihmisen itsesi edelle rahan käytön kannalta. Mutta toisaalta jos et muuta käyttäytymistäsi, niin se ero on aika väistämätön asia. Ei se omien vanhempien avioero niille lapsillekkaan mikään helppo juttu välttämättä ollut, voit vaikka siitä kysellä heiltä heidän kuulumisiaan vaikka siinä autoa ajaessa shoppailupäivillä. Se saattaakin muuttaa aivan kaiken elämässäsi...

    • dfjdhjdhjdhjf

      Meillä miehen lapset eivät osaa yhtään mitään Ovat hyvin avuttomia 12 ja 15 v. Minä jouduin jäämään töistä pois ja alkaa kasvattamaan heitä ja opettamaan. Eivät erota lusikkaa veitsestä eikä tiedä mikä on pesuallas. Kaikki pitää opettaa ja viedä kouluun ja hakea. Mies tekee läksyt heidän puolestaan ja kokeisiin voi voi... aina nelkkuja.
      Mun lapset ihmettelevät kun oat 8 ja 10 v miten voi olla noin tolloja. He ovat erittäin fiksuja lapsia ja pelkään että seuratekee kaltaisekseen, niin että mun lapset ovat huonossa seurassa.

      • mielenmalttia

        Hoh hoijaa jopa oli tekstiä 1.10.2017 dfjdhjdhjdhjf
        Kukapa se kissanhännän nostaa jos ei kissa itse. Onpa sinulla hyvin kasvatetut lapset (0masta mielestäsi) Kysynkin kuinka mies kelpasi, mutta miehen lapset ei? Kysy myös mieheltäsi mitä hän ajattelee Sinun lapsistasi. Ovatko he juuri niin fiksuja kun annat ymmärtää. Jos tarpeksi hämmennät soppaasi luulen, että olet pihalla koko touhusta kun lumiukko.
        Jos olet sokea omia lapsiasi kohtaan niin ole sokea myös miehesi lapsia kohtaan.

        Itseään ei löydä ennen kuin kohtaa totuuden.


    • Ejepjddl

      Miks ees otit miehen, jolla on jo lapsia toisen muijan kans ? Itse en suvaitse miestä, jolla on yksikin oma lapsi, koska niistä on vain harmia. Eikä se ole edes järkevää se, et ottaa miehen/naisen jolla on jo omia lapsia toisen kanssa. Sorry vaan. Varsinkin, jos niiden lapsien isät/äidit on elossa ja tekemisissä lastensa kanssa. Mutta se ei ole missään nimessä sallittua, että he ottavat sun tavaroitasi lupaa kysymättä. Laita siis ne tavarat, joihin et halua heidän koskevan, johonkin lukolliseen kaappiin tai vaikka kassakaappiin, johon vain sulla on avain/koodi, etkä paljasta sitä kellekään muulle, jos kerran heihin ei normaali puhe tehoa. Ostakoot omia ! Miehesi on tosiaan sokea, kun omista lapsista on kyse, he ovat olevinaan niiiiin kullanmuruja, että.......tuo sama on kuultu ja nähty monesti ennenkin. Eikä se siihen koskaan lopu. Jos et kestä heitä, mikset muuta itse pois lapsiesi kanssa ? Ehdotus vain. Itse tekisin niin ainakin. Mutta kokeile sitä lukollista kaappia/kassakaappia, se varmasti tehoaa ! Ei niille kannata sun ostaa mitään, mitä he eivät tarvitse, ostakoot itse omansa tai ostakoot oma äiti heille sen, mitä he tarvitsevat. Et sä oo niistä vastuussa ikinä. Ja älä ikinä vie toisen lapsia minnekään, jos et tule toimeen heidän kanssaan ! Se ei auta mitään, vaan pahentaa tilannetta entisestään ! Lisää riitoja. Menkööt omien vanhempiensa kans ! Kannattaa jättää tollanen saasta ja narsisti. Vihje vain. Mutta kannattaa noudattaa.

      • Viikonloppuiskä

        Voi luoja minkä kommentin sait suollettua.:D antoi aika hyvän kuvan sinusta ihmisenä. Tuli tunne ettet elämästä tiedä yhtään mitään. Kuvitteleppa että löydät miehen kenen kanssa kuvittelet eläväsi loppuelämäsi yhdessä. Pyöräytät pari penskaa hänelle mutta yhtäkkiä mies häipyykin. Kenties hän huomaa miten sinulla elämä pyörii oman navan ympärillä tai jotain muuta vastaavaa. Vieläkö sen jälkeen neuvot ihmisiä ettei kannata pariutua sellaisen kanssa kellä on lapsia ennestään? Sitäpaitsi aloittajalla oli myös lapsi entisestä suhteesta. Onneksi kaikki eivät ole tuollaisia.:)


    • eläkeläisrakastaja

      Kattele ja tapaa vanhempia miehiä, heillä lapset jo aikuisia. Seksikin maittaa ja on aikaa, kun on eläkkeellä ja rahaakin on. Vanha muijakin on jo aikoja sitten unohtunut, ei tarvii lohduttajaa,
      siis nauti virkeästä vanhemmasta miehestä, heitä löytyy esim tanssipaikoista, ilman viinaa.
      Kokeile ja ihastu, rakastu.
      Kivaa syksyä tytöille.

      • enoorobot

        Meillä minä komennan miehen lapsia ovat niin änkeröisiä ettei jaksa. Sanoin miehelle jo että heidän oloaan täällä voi lyhetää ja tehdä uudet säännöt miten meillä ollaan. Ärsyttää lellipennut, lihavat ja laiskat. Miehen otin mutten halunnut hänen lapsiaan, tiesin millasia ovat, kun vikitelin tätä miestä jo aiemmin,ja tutustuin silloisiin pieniin kersohin ja nyt ovat jo isompia. Aina vään ärsyttää, miten mies jaksaa ja kestää heitä.


      • blon

        Hei elekeläisrakastaja! Minä olen kohta asunut kaksivuotta 61 vuotiaan miehen kanssa hän muutti luokseni eri kaupungista. Hänellä on tytär 22v joka asuu yksinään eri kaupungissa kun me ja käyttää isäänsä niin hyväksi kokoajan isä maksaa puhelin maksut ja rahaa pyytää jatkuvasti. Minua harmittaa kun yritän siitä puhua koska se raha on meidän yhteiselämisestä pois, hän vaan puolustaa että kun ei sillä ole rahaa. meistä ei kumpikaan polta ja tytölle pitää pistää tilille tupakkarahaa. Minulla on kaksi poikaa jotka kyllä yrittää tulla itse toimeen eikä minulta rahaa pyydä. Näinkin voi käydä vaikka ottaa vanhemman miehen.Muuten meillä menee hyvin tämä on vaan rasitteena ikävä kyllä.


      • lastenonkelmaa
        enoorobot kirjoitti:

        Meillä minä komennan miehen lapsia ovat niin änkeröisiä ettei jaksa. Sanoin miehelle jo että heidän oloaan täällä voi lyhetää ja tehdä uudet säännöt miten meillä ollaan. Ärsyttää lellipennut, lihavat ja laiskat. Miehen otin mutten halunnut hänen lapsiaan, tiesin millasia ovat, kun vikitelin tätä miestä jo aiemmin,ja tutustuin silloisiin pieniin kersohin ja nyt ovat jo isompia. Aina vään ärsyttää, miten mies jaksaa ja kestää heitä.

        juu kumma kun jaksaa omia lapsiaan!


      • kunnioitusta
        enoorobot kirjoitti:

        Meillä minä komennan miehen lapsia ovat niin änkeröisiä ettei jaksa. Sanoin miehelle jo että heidän oloaan täällä voi lyhetää ja tehdä uudet säännöt miten meillä ollaan. Ärsyttää lellipennut, lihavat ja laiskat. Miehen otin mutten halunnut hänen lapsiaan, tiesin millasia ovat, kun vikitelin tätä miestä jo aiemmin,ja tutustuin silloisiin pieniin kersohin ja nyt ovat jo isompia. Aina vään ärsyttää, miten mies jaksaa ja kestää heitä.

        nimim. enoorobot
        Sitä saa mitä tilaa, että pidä vaan hyvänäsi koko potti.
        Sääliksi käy miestäsi ja hänen lapsiaan . Kuinkahan kauan miehesi pinna kestää? Mietippä miltä sinusta itsestäsi tuntuisi jos miehesi komentaisi ja
        samalla vähän laitaisi sinua alta lipan.
        Kehoittaisin katsomaa tarkasti peiliin mitä sieltä näet.


    • Disco

      Kuulostaa siltä, että kohta olet se ex-äitipuoli.
      Onneksi teinien isä ei lähde myötäilemään sinun vaatimuksiin.
      Jotkut asiat mistä valitut, ihan OK, mutta kyllä lapsilla on oikeus tulla isänsä luokse vaikkei olisikaan se virallinen isä viikko. Häpeä nainen!

    • kivamies1a

      Karmeelta tuntuis mennä yhteen toisen eronneen kanssa, jolla on vielä lapsia edellisestä liitosta. Tulee juurikin tuonkaltaisia ongelmia. Toisen lapsiin ei koskaan voi syntyä samankaltaista suhdetta kun omiin lapsiin. *..nythän teillä lapset on monta mummoa ja ukkia toisin kun muilla on useinmiten vaan kaksi*... huh huh. Mutta jostakin kai pitää hakea hyvitystä epäonnistuneelle avioliitolle. Ei se yleensä vaihtamalla parane; pl juoppo ja hakkaaja. Katkeriin eroihin ajaudutaan aivan liian heppoisin perustein nykypäivänä.

    • pohdiskelija2

      Toki uusioperheitä on ja tulee aina olemaan, mutta kyllä lasten kasvatus metodit ovat niin oleellinen osa parisuhdetta että varmistuisin tästä puolesta tarkkaan ennen yhteenmuuttamista.

      oliko teillä kiire?

    • kylmätotuus

      Käske miehesi tulla lukemaan tämä sinun aihe, ongelma hoidettu tai pois karkoitettu.

    • pertti-K

      Sitä saa mitä tilaa.

    • VieläEhdit

      Jätä se sika pentuineen HETI!

    • rahallasaakivvaa

      Hommaa rikkaampi mies niin ei tarvii miettiä muutamaa kalliimpaa shampoota. Rahan puute tai sen pihtaaminen näköjään pilaa liittonne.

    • Kyllästynyt82

      Tämä ei lopu koskaan... ei koskaan... joskus käy mielessä, että vain lopettaisin oman kärsimykseni... sen jälkeen minulla olisi ikuinen rauha... huolet eivät painaisi enää koskaan... ei koskaan...

    • tiedan-enemman-ku-sä

      Jos mies tienaa enemmän, ja vie aloittajaa syömään ja panee hyvin, niin parempi antaa niitten teinien käyttää kosmetiikkaasi.

      • SDPsdp

        Juurikin näin , sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.


    • tiia_82

      Kaikki miehet käy välillä sekstailemassa exiensä kanssa.

    • erittäinluotettava

      Jos kaipaat arkeen vaihtelua,rentoa oloa,hierontaa,mukavaa jutustelua ilman minkäänlaista säätöä/huolia stressitöntä kahden keskistä hemmottelua,jossa itse olet pääosassa hemmoteltavana.Laita yhteystiedot niin nautinto alkakoon.

    • Vanhemmatvieeikävikise

      Jokaista kommenttia en jaksanut riviriviltä lukea, mutta kommenttini annan jokatapauksessa.
      Yhdessä jos haluatte asua niin aikuisten pitää yhdessä määritellä kodin säännöt käyttäytymisestä, kotiintuloajoista, yhteisistä hetkistä, kotitöistä, rahankäytöstä ym. Asioista. Jonka jälkeen säännöt kerrotaan ja keskustellaan jälkikasvun kanssa ja yhdessä pidetään niistä kiinni ja sitoudutaan.
      Kyllä se on niin että vanhemmat kertoo mikä on sallittua ja mikä ei.. Eikä lapset, myöskin on tärkeää että jokaista kohdellaan perheyhteisössä kunnioittavasti.
      Tsemppiä vaan tulevaan:)

      • asukaaerillää

        Näinhän se pitäis mennä... vaan ei välttämättä mene.
        Tuo ala-asteikäisten pöytiin piirtely.. mielestäni siinä iässä pitäis jo ymmärtää käyttää paperia. Samoin pitäisi ymmärtää rauhoittaa työpöytä, jos näin ilmoitetaan. Laukku saattaa kiinnostaa lapsia.. voi, kun siitä voisi keskustella sen lapsen vanhemman kanssa.. ehkä hän voisi keskustella lapsensa kanssa.. Myönnän, etten itse osannut selittää lapsilleni naisen käsilaukun yksityisyyttä.

        Lapset kasvavat ja lähtevät. Sitten saatatte kyllästyä siihen äijään.!


    • keskustelkaa

      "En kestä mieheni teini-ikäisiä lapsia"
      Oletko kysynyt mieheltäsi kestääkö hän sinun lapsia?
      Osta miehesi lapsille omat tarvikkeet ja sillä siisti.
      Sinulla näyttää olevan rahaa käytössä joka alan " tököttiin " niin anna se ilo myös
      miehesi lapsille.
      Taidat tehdä kärpäsestä härkäsen ja saada myötätuntoa omille teoillesi toisilta.
      Olet vapa ehdoisesti vallinnut osasi joten pidä hyvänäsi ja kunnioita miestäsi ja hänen lapsiaan. Ei paha hevonenkaan yksin tallissa potki siihen tarvitaan kaksi.

      Aseta myönteisiä tavotteita ja kohtuullisia odotuksia!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe