Hei!
Olen 24 vuotias mies ja harrastan muunmuassa tietokonepelejä.
Kuinka vanhaksi se on hyväksyttävää pelata näitä pelejä?
Jotenkin omassa ajatusmaailmassani tuntuu vähän oudolta ja ehkä vähän surulliselta jos 30 vuotias mies pelaa tietokoneella harrastuksekseen.
Mitä mieltä sinä olet asiasta? Kirjoita vastaus! :)
Kuinka vanhaksi on OK pelata tietokonepelejä?
3
159
Vastaukset
- okeiokk
jos elämä on balanssis ja prioriteetit kohdillaan ni ei siin oo mitää surullista
- Riippuvuuttakosulla
42 v duunissa käyvä, naimisissa oleva omakotitalossa asuva innokas konsolipelaaja ilmoittautuu. Kun saatte takarajan selville niin kertokaa mullekin. En nyt ehkä harrastuksena tuota pitäisi kuitenkaan omalla kohdalla siinä määrin että cv:ssa siitä mainitsisin.
- werkku1
Mielestäni toi on tasavertainen toisen kysymyksen kohdalla: Onko outoa katsoa leffoja/sarjoja/animea 30v?
Totean että pelaamistakin voi ns. harrastaa tai pitää yhtenä elämänsä tärkeistä asioista niin kauan kuin henki pihisee. Korkeinta hyväksyttävää ikää on siksi absurdia laittaa. Sama pätee mainittuun passiivisempaan viihteeseen.
Pelit on vielä sen verran nuori ilmiö verrattuna leffoihin, että monien mielessä ne on edelleen lasten juttuja ja siksi selkeästi aikuisille suunnatut pelit jaksavat kohahduttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä761454Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2511358Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551132Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65784
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657