Hei
Onko ketään joka olisi hankkinut Yorkshirenterrierin Unkarilaisesta kennelistä nimeltä Astrellyork ?
Yorkshirenterrierit
9
1480
Vastaukset 9
- jorkkineiti
Hei! Olen ostanut suloisen yorkkityttöni kyseisestä kennelistä ja olen erittäin tyytyväinen valintaani. Neiti on aivan hurmaava!!! Aina varoitetaan ja pelotellaan tuontikoirista, mikä on tietysti ihan aiheellistakin, mutta ainakin tässä tapauksessa oli myyjällä kaikki luvat kunnossa. Uskallan suositella.
- Yasam
Näit paperit mitkä myynti tilanteessa mies näytti? Olet kai tietoinen että kyseinen poppoo on tehtailijoita?
- Böönä
Kokemuksia lisää??
- Anonyymi
Huijareita, käteisellä vain maksu kertoo jo paljon.
Emää tai isää ei nähtävillä, vain selityksiä, nimettömät vanhemmat.
Sukutaulua ei ole näille saatavilla. Mitään historiaa ei siis saatavilla.
Lupaukset ei pidä.
Mies on tehtaan päälikkö ja täyttää itse paperit, tehtaan leimoihin ei ole uskomista.
Pennun jos erehtyy ostamaan on se syytä viedä lääkärille tutkittavaksi.
Sukusiittoisuuden vaikutukset näkyvät tosin vasta myöhemmin. - Anonyymi
Virolaiset huijaa ihan urakalla. En ole kymmenestä löytänyt yhtään luotettavaa. Kuvat on talvella juuri otettuja kesäkuvia ja videota ei voi toimittaa millään.
Yhtäkkiä asuvatkin Norjassa tai Puolassa ja vain lähetys mahdollista.
Suomessa Vihdissä tehtaillaan niin kuin muuallakin. - Anonyymi
Meillä kaksi "astrellyork" vihdistä ostettua yorkkia. Molemmat kohta 10v eikä mitään valittamista
- Anonyymi
Minä ostin Vihdistä yorkin ja alkuun oli terve. Mutta n 3 vuotiaana alkoi kakoa ja nopea hengitys. Röntgenkuvassa keuhkoissa kasvain. N. 3 ja puoli vuotiaaksi eli.
Ihmettelen, syntymäaika 1.1 kuten monilla Irakista v 2015 tulleella pakolaisella kun ovat hävittäneet paperinsa. Oliko oikea syntymäaika
Täytyy sanoa että huomasin vasta ostettuani koiran että ei ollut sukutaulua eikä annettu sitä. Koska siksi halpoja kun ei rekisteröity sanoivat.
Eteisessä oli koiria koreissa peitettynä. Käteisellä piti maksaa. Kannattavaa touhua kun kyseisen rodun pennut Suomalaisilta kasvattajilta maksaa 2500. - Anonyymi
Olen kuullut, että Vihdissä myydään paperittomia koiria. Aina vain yhden kerrallaan ilmoittavat myyntiin. Passissa näkyy, että on ollut muutamaa päivää ennen Unkarissa. Mutta ei saa sukutaulua, kun kuulemma kotikoiriksi vaan myyvät. Olisi hauska tietää, millainen Kennel tuo tuo Astrellyork?
Ei pidä ostaa koiraa, jonka taustasta ei tietoa. Voi olla perinnöllisiä sairauksia kun sisäsiittoisuutta, vaikka koirien suhteen sitä on.
Sairaan koiran hoito tulee kalliiksi. - Anonyymi00010
Meillä tuolta koira. Todella terve on ollut. Nyt 8-vuotias!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45682- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 52534
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30476- 48457
- 38450
- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437