Face-testi, vastaa 10 kysymykseen

ihanainenunelma

yritämme arvata ikäsi. Vastasin tulos.
Olet 73-vuotias.

Olet kasvanut sekä älykkääksi että viisaaksi, ja kokemuksesi ovat tehneet sinusta erittäin vakaan ihmisen. Sinun ei tarvitse todistella kenellekään mitään, sillä tunnet itsesi hyvin ja tunnet olosi mukavaksi omissa nahoissasi. Sinulla on yhä unelmia, mutta et ole enää samanlainen villikko kuin nuorempana. Tiedät tasan tarkkaan mitä haluat, etkä epäröi kamppailla saavuttaaksesi tavoitteesi!

Kuka olen?

41

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villi.veikkaus

Demeter? Kristiina23?

• ihanainenunelma

Ikäarvaus ei ollut oikea.

• huolettaa

Olet testin tehnyt, jonka identiteetti on kadonnut. Kyselet itsesi perään 60 palstalla. Suosittelen, että joku läheisesi ohjaisi sinut lääkärinvastaanotolle.

• ihanainenunelma

Leikkiä ikä kaikki, ystäväni.

• huolettaa
        ihanainenunelma kirjoitti:

Leikkiä ikä kaikki, ystäväni.

Leikkiäpä hyvinnii. Vakavasti ottaen ja ystävällisyytesi huomioiden ja sen, että muistan vain kolmen henkilön maininneen olevansa FB:ssä. Olet hmpff.

• tuntomerkitkäy

Tai
        Nega avec
        Skorppis kuusen kyynelet
        Taijoko tai
        Palooma
        Tell aviis
        Yhden piikin siili
        Paljon paljon nimiä

• ihanainenunelma
        tuntomerkitkäy kirjoitti:

Tai
        Nega avec
        Skorppis kuusen kyynelet
        Taijoko tai
        Palooma
        Tell aviis
        Yhden piikin siili
        Paljon paljon nimiä

Eikö tule muita mieleen?

"Minulla on yhä unelmia, mutta en ole enää samanlainen villikko kuin nuorempana"

Joop, on on.

• hmpff
        huolettaa kirjoitti:

Leikkiäpä hyvinnii. Vakavasti ottaen ja ystävällisyytesi huomioiden ja sen, että muistan vain kolmen henkilön maininneen olevansa FB:ssä. Olet hmpff.

Niin minäkin ajattelin kun luin, että tuohan on minä :))

En ole tämän aloituksen takana. En kirjoita puskasta. Öhm. Siis en kirjoita ilman hmpff nimmaria. Ei hajuakaan kuka tuo on. Tomppa-pomppa? Lesken? Teon zone? Nikki viittaisi naiseen, mutta se voi olla tahallinen kompastus.

• vaisala

1943 eli Helmi

• Tuohan sopisi moneen kypsään ikään ehtineeseen. kunhan ikä täsmää, vaikka sekin taisi olla vain arvio?

• Ihanainenunelma

Olet oikeassa, mikäli plus kuuskymppinen itse arvio itseään. Älykäs, viisas ja vakaa. On olemassa älykkyystestejä, mutta voiko viisautta tai vakautta testillä mitata?

• Ihanainenunelma kirjoitti:

Olet oikeassa, mikäli plus kuuskymppinen itse arvio itseään. Älykäs, viisas ja vakaa. On olemassa älykkyystestejä, mutta voiko viisautta tai vakautta testillä mitata?

Facessa on monenlaisia testejä. Jostain voi aloituksen kaltaisen vastauksen saada.
        Olen niitä joskus aikani kuluksi täytellyt.

• Tuhmakkeena
        mielikki.mummo kirjoitti:

Facessa on monenlaisia testejä. Jostain voi aloituksen kaltaisen vastauksen saada.
        Olen niitä joskus aikani kuluksi täytellyt.

Facebookin testit on huuhaata hah hah niillä voi nostattaa tilapäisesti itsetuntoa.

• Ihanainenunelma
        Tuhmakkeena kirjoitti:

Facebookin testit on huuhaata hah hah niillä voi nostattaa tilapäisesti itsetuntoa.

Samaa mieltä, ne ovat huuhaata.

Minunko ei tarvitse todistella kenellekään mitään sillä tunnen itseni hyvin. Tunnenko?
        En aina, usein joudun todistelemaan itselleni oikeassa olemistani.

Tunnen oloni mukavaksi omissa nahoissani. Jep.
        Joskus noup.

• Tuhmakkeena kirjoitti:

Joo.
        Joitakin testejä olen tehnyt, joista "vain harva selviää", "vain 2% ihmisistä selviää tästä" ...
        Silti suunnilleen kaikki minun lisäkseni siinä ryhmässä olevat selvisivät niistä. Oikein viisasten kerhoon olin osunut.

Sitten, kun yhdestä testistä tuli älykkyysosamääräkseni 289, niin silloin lopetin niitten tekemisen. Uskotaan jo, kaikki uskotaan ...

• ihanainenunelma
        Tellukka kirjoitti:

Joo.
        Joitakin testejä olen tehnyt, joista "vain harva selviää", "vain 2% ihmisistä selviää tästä" ...
        Silti suunnilleen kaikki minun lisäkseni siinä ryhmässä olevat selvisivät niistä. Oikein viisasten kerhoon olin osunut.

Sitten, kun yhdestä testistä tuli älykkyysosamääräkseni 289, niin silloin lopetin niitten tekemisen. Uskotaan jo, kaikki uskotaan ...

"Tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, enkä epäröi kamppailla saavuttaakseni tavoitteeni!" Höpö höpö.

Nuorena jo ymmärsin rajallisuuteni saavuttaa haluamaani. Sisua ja taisteluhenkeä sekä pään seinään lyöntiä taisi kamppailuni olla.

Enää en jaksa.

• Tuhmakkeena kirjoitti:

Ei niihin kukaan usko, ovat ajankulua. Senkin ajan voisi käyttää paremmin....

• ihanainenunelma

Aamuhuuto kuin veteraanien iltahuuto, pelastakaa palsta ja peliriipuvuus.
      Sekö on ikäihmisen ongelma tänä aamuna?
      Onko elämä vanhuksena hätähuutoa?

Ei ole.

Elämää on matka syksyisessä metsässä. Elämää on ystävät.
      Elämää on musiikki gramofonin kiekolta.
      Elämää löytyy kun avaa oven, astuu ulos ja hengittää raikasta ulkoilmaa.

Ihanaa alkavaa perjantai päivää kaikille.

• On palstalla toki ongelmia. On luettu painava vaatimus, oma palsta kiusaajille ; ) Koulujen käytäntö on, että kiusatut siirretään uuteen kouluun ja kiusaaja jää entiseen.
        Kukako olet...no, olen niin usein arvannut väärin "väittävät", mutta nyt minulla on kutina kuka siellä luuraa, mutta odotan, että teet virheen, joka sinut paljastaa.
        Nyt hierojalle ; )

• "Ronja
      Du är smart, cool och en bra vän. Din bakgrund är inte som alla andras, men du har ändå lätt att sätta dig in i andras situation. Du har en stark känsla för rättvisa och engagerar dig lätt i saker och människor."
      Täähän meni mulle ihan nappiin.
      (Testasin mikä Astrid Lidgren-kirjahahmo olisin)

• Korjaus: "Astrid Lidgren" lue: Astrid Lindgren.

• olenkukavaan

Tein testin ja he arvasivat
      olen 27 vuotias mies

"Sinulla on hyvä työpaikka, mahtavat ystävät ja kenties myös puoliso. Et tiedä vielä täysin tarkkaan minne elämä sinua kuljettaa, mutta suhtaudut tuleviin vuosiin optimistisesti ja luottavaisesti. Elämällä on lukemattomia mahdollisuuksia tarjolla sinua varten!"

Itse asiassa tein sen testin neljä kertaa ja joka kerta eri tulos
      olen 73 vuotiaasta naisesta 18 vuotiaaseen mieheen.

Elämässäni on todella mahdolisuuksia. Lisäksi mielivärini on kuulema sininen ja vanhana, siis ilmeisesti tosi vanhana "juon kahvia Pariisissa".

• huolettaa

Koska hmpff et ole, niin täytynet olla Heikunkeikku tai yksilesken. Kappalejaotuksen perusteella yksilesken. Mutta olisitko pystynyt kirjoittamaan ilman nikkien alkukirjaimia vastauksia.
      Kiitos pähkinästä :)

• ihanainenunelma

Että pystyisinkö kirjoittamaan ilman nikkien alkukirjainta, mitä tarkoitat tätäkö, että

h. en ole hmpff.
        huolettaa@ en ole heikku
        huol. en ole siilinämä
        huoks
        Pyrsk
        kjiesus
        hehehehe
        mieskö vai nainen

Huhhah mikä työpäivä, häh työpäivä, olen eläkkeellä.

• huolettaa

Olet New-age, mutta kun sitä on toitotettu joka mutkassa.
        Hunksz et voi olla, koska hän jo tiesi olevansa älykäs.
        Paloma ei taida testejä ehtiä tekemään kiireisenä kirjailijattarena.
        Melkein lipsahti että olet ykseero.
        ;)

• ihanainenunelma

Mikä sinua huolettaa?

• huolettaa

Ei ole hyväksi elää huoletonta elämää. Aina jotain huolta on, joka huolettaa.
        Nyt huolettaa se, että tulkitsenko oikein vai vedätetäänkö minua. En halua olla perässä vedettävä.

• Voinen lopettaa tämän leikin. Olen aloittaja.
      Voi olla, että he, jotka eivät uskaltaneet lähteä tähän arvausleikkiin pelkäsivät menettävänsä kasvonsa arvatessaan väärin.
      Siitähän minua on syytetty, mutta mikäpä hänessä vaikeaa se arvuuttelu on muillekin.

Itseasiassa tulin siihen tulokseen kokeiltuani tätä puskaelämää, että taidan jatkaa, tämä on kivaa. Kukaan ei tunnista. Nyt on turha tulla kirjoittamaan...minä kyllä tiesin. Et sinä mitään tiennyt.

Päivän saldona tyytyväisiä kanssakirjoittajia ja kiitosta ystävällisistä kommenteistani.

hahahahaa

• Tellukka

Kokeiltuasi puskaelämää?

Eihän tuo sinun ensimmäinen kokeilusi puskaelämästä ole ollenkaan.
        Olet tehnyt aloituksia vaikka kuinka paljon puskasta ja sitten ketjun lopussa nauranut paskaseti; häh-häh-hää, kyllä teitä on niin helppo vedättää, kjeh kjeh ...

• hmpff

Mielessä kävi että Korppiksen jaottelua, kirjoitusvihreitä muuten niin sliipatun tekstin keskellä. Mutta sitten näin että olit käynyt myös tänne arvuuttelemassa. Ruksasin sut pois epäiltyjen listalta, arvelin että et sentään niin kaksinaamainen ole. Olin väärässä.

Kirjataan läksy opituksi ja laitetaan korvan taakse tulevaa ajatellen.

Tervemenoa mauttomaksi ja hajuttomaksi kirjoittajaksi.

• palstamysteeriot

Epäilikö "huolettaa" jo alkumetreillä kuka on aloittaja. Miksi hän epäili?
        Kuka hänen rajaamastaan kolmesta facelaisesta laittaisi itsekehutestin.
        Ottiko hän tietoisesti nimimerkkinsä.
        Mainitsiko hän tietoisesti kolme facelaista, olivat ne hmpff, Paloma ja korppis.
        Mainitsiko "huolettaa" hmpff:n tietäen hänet rehelliseksi joka kuittaisi itsensä pois.
        Tiesikö huolettaa, että Paloma alustaa aina hyvin aloituksensa. Rajasiko "huolettaa" Paloman pois Paloman kirjoitustöihin vedoten. Myös Paloma kuten hmpff olisivat itseironisesti suhtautuneet moiseen kehu-testiin jo aloitustekstissä.
        Varmisteliko huolettaa kysymyksellään alkukirjaimista ja saaden korppiksen mainitsemaan ne kjäh kjäh hups ja noupsit, joiden perusteella hän itse luulottelee palstalaisia.
        Kertoiko "huolettaa" epäilyksensä viimeisessä vastauksessa huolettuneensa vedätyksestä. Jättäen tietoisesti korppiksen mainitsemasta saaden korppiksen tulemaan esiin.

Lapsellista kuurupiiloa, jossa "lapsi" on pöydän alla, jalat ulkopuolella ja aikuinen mukamas etsii piilossa olevaa.

• mitä.välii
        hmpff kirjoitti:

Mielessä kävi että Korppiksen jaottelua, kirjoitusvihreitä muuten niin sliipatun tekstin keskellä. Mutta sitten näin että olit käynyt myös tänne arvuuttelemassa. Ruksasin sut pois epäiltyjen listalta, arvelin että et sentään niin kaksinaamainen ole. Olin väärässä.

Mustat kirjoittajat haluavat pysyä mauttomina ja hajuttomina. Heille ei merkitse itsensä esiintuominen vaan asioiden. Kuten tästä ketjusta huomasit, ei aloittaja pysty.

• mitä.välii kirjoitti:

Mustat kirjoittajat haluavat pysyä mauttomina ja hajuttomina. Heille ei merkitse itsensä esiintuominen vaan asioiden. Kuten tästä ketjusta huomasit, ei aloittaja pysty.

korpikirjailija
        29.9.2017 23:12
        UUSI
        Onko vihollisleirissä tiedustelupalvelu pettänyt. No, mutta ohjeet jotka annoin ovat tehokkaat. Selkävammani jälkeistä kuntoutusohjelmaa. Alku kuten tässä aloituksessakin oli osaltani hankala, mutta lopussa kiitos seisoo.

Fysioterapeutti
        Alias.......

• mitä.välii
        korpikirjailija kirjoitti:

korpikirjailija
        29.9.2017 23:12
        UUSI
        Onko vihollisleirissä tiedustelupalvelu pettänyt. No, mutta ohjeet jotka annoin ovat tehokkaat. Selkävammani jälkeistä kuntoutusohjelmaa. Alku kuten tässä aloituksessakin oli osaltani hankala, mutta lopussa kiitos seisoo.

Fysioterapeutti
        Alias.......

Nimenomaan korppis, sinulle vastattiin, koska kirjoitit asiaa. Kukaan ei katsonut nimimerkkiä vaan kommentoivat asiaa. Onko sinulle tullut pakkomielle.

• Tellukka kirjoitti:

Kokeiltuasi puskaelämää?

Eihän tuo sinun ensimmäinen kokeilusi puskaelämästä ole ollenkaan.
        Olet tehnyt aloituksia vaikka kuinka paljon puskasta ja sitten ketjun lopussa nauranut paskaseti; häh-häh-hää, kyllä teitä on niin helppo vedättää, kjeh kjeh ...

Huomenta@

En minä nyt "vaikka kuinka paljon" Jokunen testi on tullut tehtyä ja kun paljastan kuka olen se on ollut pettymys ja aiheuttanut kuten nytkin pettymystä.

Jospa kirjoittajat oppisivat kirjoittamaan kaikille ystävällisesti eikä kuten esim. tässä ketjussa nimierkki huolettaa aloitti komentoinnin epäkohteliaasti tuntemattomalle.

"Olet testin tehnyt, jonka identiteetti on kadonnut. Kyselet itsesi perään 60 palstalla. Suosittelen, että joku läheisesi ohjaisi sinut lääkärinvastaanotolle."

Samainen henkilö aloitti ketjun loukkaantuessaan nimitystäni hajuton ja mauton ja joutui ketjun lopussa kittämään minua "tuntematonta" kommentoijaa.

Kehoitus mennä lääkärin vastaanotolle on mielenvikaiseksi analysointi. Sitä käyttää sivistymätön ihminen. No, Senhän sinä jo tiedätkin. Hah, mutta kuka on sivistynyt. Sivistyneen ihmisen hahmotus lie useimmille palstakirjoittajile tuntematon käsite,itse itseni mukaan lukien.

Minulla on tarve etsiä totuuksia.

• mitä.välii kirjoitti:

Nimenomaan korppis, sinulle vastattiin, koska kirjoitit asiaa. Kukaan ei katsonut nimimerkkiä vaan kommentoivat asiaa. Onko sinulle tullut pakkomielle.

Analysoit pakkomiellettä miussa, Oliko mielestäsi kauniisti kirjoitettu?

Haluan todistaa, että valehtelette luulessanne olevanne aloituksen minun tekemäni testin saamien tulosten tasolla.

Testi hyväilee jokasta itsekeskeistä ihmistää. Pettymys on suuri kun sen testin tulos onkin tullut minulle. Korppikelle.

Kirjoitin jossain että sota ei yhtä miestä kaipaa. Jos poistun puskaan, ette minua tunnista siitä huolimatta sodat jatkuvat
        ihan keskenänne.

• huolettaa

Heh, harmittaako, että "huolettaa" oli heti jäljilläsi.
        "Huolettaa" vastasi kysymykseesi "Kuka olen?".
        "Olet testin tehnyt, jonka identiteetti on kadonnut. Kyselet itsesi perään 60 palstalla. Suosittelen, että joku läheisesi ohjaisi sinut lääkärinvastaanotolle.".

Jos oikeassa elämässä joku kysyisi minulta "Kuka olen", huolestuisin todella ja ohjaisin mahdollisesti lääkärinvastaanotolle muistitutkimuksiin.

Jätän nyt tämän leikin tähän. Sinähän haluat vain mitätöidä pääosin mustia kirjoittajia joskus sinisiäkin.

Sait nyt tavallaan mitä halusit, sanasotaa. Lopetan sen kuitenkin tässä ketjussa tähän.

• hmpff kirjoitti:

Kokeilin tässä testissä kaikkia vuosien varrella muilta oppimiani kommunikointi tapoja. Itselle vastaaminen on yleinen hämäysmalli riidoissa. En kuitenkaan alkanut itseäni puskasta kehumaan se oli minullekin liian vaikeaa toteuttaa. Vastasin kerran aloitukseen nimierkillä ja kerran vaihtuvalla nikillä.

Tiede tekee kkokeiluja lumelääkkeillä.

Minäkin tein kokeen lume-nimierkillä.

Sinähn tiedät, että kaikki mitä nettiin kirjoitamme jättävät jäjet ja ne jäljet ovat kaikille erilaiset eikä niitä voi seurata jos ottaa toisen saappaat jatkaen hetken nillä.

• huolettaa kirjoitti:

Heh, harmittaako, että "huolettaa" oli heti jäljilläsi.
        "Huolettaa" vastasi kysymykseesi "Kuka olen?".
        "Olet testin tehnyt, jonka identiteetti on kadonnut. Kyselet itsesi perään 60 palstalla. Suosittelen, että joku läheisesi ohjaisi sinut lääkärinvastaanotolle.".

Jos oikeassa elämässä joku kysyisi minulta "Kuka olen", huolestuisin todella ja ohjaisin mahdollisesti lääkärinvastaanotolle muistitutkimuksiin.

Jätän nyt tämän leikin tähän. Sinähän haluat vain mitätöidä pääosin mustia kirjoittajia joskus sinisiäkin.

Sait nyt tavallaan mitä halusit, sanasotaa. Lopetan sen kuitenkin tässä ketjussa tähän.

Jos menisit kerrankin itseesi ja tunnustelisit ja mutustelisit omaa palstakäytöstäsi.

Kirjoitat usealla eri nikillä. Olisiko sinun läheisilläsi tosiaankin syytä huoleen.

• korpikirjailija kirjoitti:

Huomenta@

En minä nyt "vaikka kuinka paljon" Jokunen testi on tullut tehtyä ja kun paljastan kuka olen se on ollut pettymys ja aiheuttanut kuten nytkin pettymystä.

Jospa kirjoittajat oppisivat kirjoittamaan kaikille ystävällisesti eikä kuten esim. tässä ketjussa nimierkki huolettaa aloitti komentoinnin epäkohteliaasti tuntemattomalle.

"Olet testin tehnyt, jonka identiteetti on kadonnut. Kyselet itsesi perään 60 palstalla. Suosittelen, että joku läheisesi ohjaisi sinut lääkärinvastaanotolle."

Samainen henkilö aloitti ketjun loukkaantuessaan nimitystäni hajuton ja mauton ja joutui ketjun lopussa kittämään minua "tuntematonta" kommentoijaa.

Kehoitus mennä lääkärin vastaanotolle on mielenvikaiseksi analysointi. Sitä käyttää sivistymätön ihminen. No, Senhän sinä jo tiedätkin. Hah, mutta kuka on sivistynyt. Sivistyneen ihmisen hahmotus lie useimmille palstakirjoittajile tuntematon käsite,itse itseni mukaan lukien.

Minulla on tarve etsiä totuuksia.

Muistan sinun joskus taas yhden puska-aloituksesi lopuksi kirjoittaneen, että palsta kuivuisi kokoon, jos sinä et tekisi meille (provo)aloituksia puskasta.
        Niinhän se kyllä onkin, sillä kun seuraa, niin suurin osa ketjuista on puskasta tehtyjä. Kuka sitten milloinkin on niitten takana, niin en edes yritä mennä arvailemaan, vaan hyökkään sekaan, olipa sitten kuka vain. En yhtään pety vaikka olisit sinä, niinkuin en pettynyt nytkään.
        Ihan hyvä aloitus, joka keräsi kommentteja.

• Tein juuri testin jonka pitäisi jokaisen alakoululaisen selvittää.
      Enpä selvittänyt puhtaasti, yksi oli väärin.
      Minullekin testeissä on tullut ikäarvauksia 17-70 vuoteen, Olen ihana ihminen jos niihin on luottaminen, pitäähän niihin luotta kun on ihan nettiin kirjoitettuna :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      142
      4427
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      58
      3367
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2443
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      25
      1885
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      231
      1645
    6. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      233
      1237
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      25
      1227
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      162
      1136
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1116
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      62