Puhutaanko Jeppiksessä niin paljo paskaa että se valuu jo lahkeesta !?
Ruikkutautinen kaupunki....
Ruikulimäkynen
1
165
Vastaukset
- Jytky_valuu_kantapäille
Huh huh !
Aivan meinas ressiä pukata kun oli nettitikku nenässä butjetti perusteisesti pari päivää. Huomasin olevani aivan yksin kotona ressaantuneena ilman kaljaa, yhteyttä ja sosiaalisia kontakteja. Nyt on taas ladattuna yhteyttä, sosiaalista aikaa. Ja sosiaalisen kanssakäymisen yhteyskatkosta johtuva ressi helpotti heti. Kun on vielä laatikko bisooshooffeniakin niin sitähän on ihan liekeissä.
P.S. Perussuomalainen puolue on muuten helluntailaisten astinlauta vallan kammareihin.-)
Huh huh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582