Pelasimme 90-luvulla lasten kanssa Pudotus -nimistä lautapeliä. Peli oli kaksinpeli, jossa pelaajat asettuivat (muistaakseni) sinisen muovisen pelikoneen molemmin puolin. Keltaisella "työkalulla" pyöritettiin hammasrattaita ja koitettiin saada omat oranssit tai keltaiset pienet nappulat putomaan alas nopeammin kuin toisella puolella pelaava vastustaja.
Muistaako kukaan tätä peliä ja osaisi vinkata, mistä voisi vielä löytää? Tai yhtiötä, joka pelin valmisti? Google ei tunne tätä peliä -ainakaan minun hakusanoillani.
Pudotus -lautapeli 90-luvulta
Takapakki
1
240
Vastaukset
- Anonyymi
MB peli valmisti. Meillä on tuo matkaversio niin ainakin siinä MB valmistaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4886372Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2772355Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241159
- 291087
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel83852- 39764