Juntti tappaa tilaisuuden saatuaan

Huvimetsästystä

Verkossa on video, jossa salametsästäjä tappaa rauhoitetun hanhen golf-mailalla. Tallaisia ovat junttien asenteet ja rikokset luontoa vastaan.

10

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurkunleikkaajat

Samaa sakkia ovat toiminnaltaan isiksen mestaajien ja kiduttajien kanssa.

• valkoposki

nimi esiin kun tekijä saadaan kiinni

• bobgeldof

No oikeella asialla oli kuitenkin,,saatanan paskanlevittäjiä jokapaikka täynnä. Ilman muuta nirri pois jokaiselta vaan.Eivät kuulu Suomen luontoon nuokaan "vierasperäiset" elikot,,puhumattakaan sitten noista kaksijalkaisista turhakkeista...

• Uralintakaa-suomalaiset

Se kyllä tiedetään ettei metsästäjät erota toisistaan hirveä ja oravaa ja siksi useat ihmiset saavat vuosittain luodista tai haulista metsästyksen yhteydessä. Kauemmin nuo valkoposkihanhet ovat silti Suomessa eläneet mitä te saamelaisilta Suomen valloittaneet venäläiset jotka mielitte nykyään kutsua itseäänne suomalaisiksi. Pitäisi saada kitkettyä kumpikin teurastuslaji, niin golf kuin metsästyskin kokonaan Suomesta. Ei noita harrasta kuin paatuneet psykopaatit ynnä muut persukokoomuslaiset sikaniskat.

• Mitenkäs_nämä

"Se kyllä tiedetään ettei metsästäjät erota toisistaan hirveä ja oravaa ja siksi useat ihmiset saavat vuosittain luodista tai haulista metsästyksen yhteydessä. "

Siis miten nuo liittyvät toisiinsa?
        Tarkoitatko, että kun metsästäjä ei erota hirveä oravasta, niin se kiukuissaan ampuu ihmistä?

Hanki, kuule ammattiapua tuohon aivokoppaasi.

• birdienamnam

Senaattori saa tehdä mitä haluaa

• Eiköhän_tuo_ollut

golffari joka sen hanhen tappoi, eikä mikään metsästäjä.
      Ja nykysukupolvien tavan mukaan halusi, että juttu videoidaan. Pässi mikä pässi.

Mutta toisaalta en tajua, että tuommoinen haittaeläin kuten valkoposkihanhi on rauhoitettu.
      Satapäisin parvin lykkäävät paskaa pääkaupunkiseudulla.

Toisaalta se on siellä niille hesalaisille ihan oikein. Ovat uusavuttomina ihan pihalla, pulassa ja paniikissa kanien, kettujen ja hanhien kanssa. Ja rottien myös.

• RautaKymppi

Huvikseen tappaminen on ihanaa.

• Rautanolla

Golf-metsästäjä onnnistui mustaamaan maan mainetta, kun elitistinen metsästystapahtuma levisi kansainvälisiin tiedotusvälineisiin.

Örveltävät huvimetsästäjöt ovat kansallinen häpeä.

• Rautaperse

Miten hanhen tappaminen golfmailalla on muka metsästystä? Onko pelurilla edes metsästyskorttia, muista luvista nyt puhumattakaan ?
        Kai se Turun ja nyttemmin Porvoonkin puukottaja on sitten metsästäjä ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe