Latvian rajalle hurauttaa Pärnusta alle tunnissa. Nähtävää riittää rajaseudulla niin luonnosta kuin historiastakin kiinnostuneelle.
http://balticguide.ee/reissussa-rajan-pinnassa/
PÄRNUSTA RAJAN YLI MITÄ LÖYTYY
3
394
Vastaukset
- SeVarsinainenSyy
Puhumattakaan alkoholista kiinnostuneille.
Niin...Vaikka ostaisi vain yhden laatikon olutta, edullisin taisi viime viikonloppuna olla saksalainen olut, 45 senttiä purkki, 0,5 l.
Niin siinä jo saa bensarahat jos vertaa kotimaan hintoihin.
Ostettiin moista olusta viitisen laatikkoa tai lavaa tai mitä lie, 24 purkin erää muovissa.
Ihan suunmukaista ja kas, Viron panttimerkki. 35 c / purkki, ei paha.
Todella mukava ja hyväkuntoinen tie ajella.
Puistomainen, kaunis tieosuus.
Ja mikä parasta, siellä ajetaan reippaasti, ei nu....a. Nukuta.
Tallinnastakin ajaa Ainaziin alle kolmessa tunnissa ja takas tullessa voi vaikka
poiketa Männi Kohvikissa maukkaalla lounaalla. Oliko Riia maantee noin 110 tai sinnepäin. Pärnussa siis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258