Nyt kun pimeys hiipii tunti tunnilta valtaamaan alaa ja taivahamme Aurinko luo yhä piteneviä
varjoja hallaiseen maahamme koska niin se aina käy syksyisin. -Juohtui mieleen jotta kun nyt
virittelee moni mielenvirkistykseksi monenlaisia valokoristeita niin mikä mahtaa olla tällä
saralla in ja mikä out tällä hetkellä Konnevedellä? Itse tykkään leikitellä väreillä.
Ulkoiset koristusvalokeinot
Hehkuttaja
2
213
Vastaukset
- Valoavainpimeään
Valoa mistä vain tähän synkkään pimeyteen. Värillä ei väliä, mutta niistä tulee joulu mieleen, mikä saa aikaan suuren stressin.
- Hehkuttaja
Tuo on myös niin taivahan totta. Ei mene enää kauan kun joka paikassa alkaa se saatanalli-
nen jouluajan tavaramarkkina jonka huutokauppaan moni haksahtaa. Mutta valoilla voi pi-
ristää mieliä muutenkin. Pieni kynttilälyhty porraspäässäni luo elävää valoa kaikille ohi-
kulkijoille läpi talven. Joulustressistä pääsee eroon helposti, jättää vain koko joulun ja sii-
hen liimautuneen markkinahumun huomiotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661