Määräys
SÄHKÖPOSTIPALVELUJEN TIETOTURVASTA JA TOIMIVUUDESTA
Annettu Helsingissä 19 päivänä syyskuuta 2008
7 §
Sähköpostipalvelujen toimivuuden ja laadun seuranta
Sähköpostipalveluntarjoajan on jatkuvasti seurattava yleisten
sähköpostipalveluun liittyvien toimintojen laatua ja palveluvarmuutta.
Sähköpostipalveluntarjoajalla on oltava tarkoituksenmukaiset mekanismit
merkittävien sähköpostipalvelun toimintaan vaikuttavien ongelmien
havainnoimiseksi ja niihin reagoimiseksi. Yli 10 000 asiakkaan
sähköpostipalveluntarjoajalla mekanismien on oltava käytössä
ympärivuorokautisesti.
Aika erikoista että ylläpito ei anna minkäänlaisia lisätietoja yli vuorokauden esiintyneestä sähköpostiongelmasta.
Ihan tekisi mieli hakea vahingonkorvausta.
Viestintävirasto 11 A/2008 Määräys sähköpostipalve
4
246
Vastaukset
- kärtymaakari
Aivan käsittämätöntä, ettei palvelu toimi. Tärkeitä viestejä postissa, mutta ei mitään arviota vian korjaamisesta, kirjautumaan ei kerta kaikkiaan pääse.
- toimisaatana
No niin S24 antaas kuulua mikä tässä taas mättää!
voiko hakea vahingon korvausta jostain? vai maksaako suomi24 posti laskuni mitkä tulee sähköpostiin.
- Bersel
Käyttääkö joku oikeasti S24:n sähköpostia? Ja autona varmaan Stalin 1200?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191