Taas on nörtit olleet työmaalla... Sähköpostin uusi versio ei vaan aukene, ainakaan mulle:(
Mitä v....a, tonttu alkaa kohta hihkua:(
37
462
Vastaukset
Itse en ole sähköpostia täällä edes käyttänyt..
- Kaikkien_tiedossa
Alfauros käy kuumana turkoosipimuun. Yhteydet poikki.
- silmää_hivelevä_näky
Kaikkien_tiedossa kirjoitti:
Alfauros käy kuumana turkoosipimuun. Yhteydet poikki.
Sitä neitokaista tehdessä on ollut hemmetin täydelliset muotit.
silmää_hivelevä_näky kirjoitti:
Sitä neitokaista tehdessä on ollut hemmetin täydelliset muotit.
Muotti ku muotti..Kunhan löytyy kädet, jalat ja kaikki muu, niin täydellistä on. Ja vaikka jotain puuttuisikin, niin vanhemmille se on aina täydellinen.
silmää_hivelevä_näky kirjoitti:
Sitä neitokaista tehdessä on ollut hemmetin täydelliset muotit.
Huoh.. Taas tätä.. Ulkokuori ei ole se tärkein ja piste!
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Huoh.. Taas tätä.. Ulkokuori ei ole se tärkein ja piste!
No mulle on toisaalta sama miten kehutaan mitäkin, mut ku tuo sama juttu on ollu jo niin monta kertaa...Ei ny varmaan pitäis puuttua mihinkään. Kunhan tylsistyneenä tuohonki heitin..
tinttu-liina kirjoitti:
No mulle on toisaalta sama miten kehutaan mitäkin, mut ku tuo sama juttu on ollu jo niin monta kertaa...Ei ny varmaan pitäis puuttua mihinkään. Kunhan tylsistyneenä tuohonki heitin..
No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉
No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)
No nyt meitsikin sanoo jo että mitä v****a! Hittolainen kun vastaukset lentää minne sattuu.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
No nyt meitsikin sanoo jo että mitä v****a! Hittolainen kun vastaukset lentää minne sattuu.. :-O
Kellonajatkin näkyvät olevan päin persettä.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
Jatkoa vielä että Lananenkin on upeasäärinen blondi.. ;-)
No hah..ja tietty tarkotat sitä untas..;))
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)
Kiitos!❤ Kaikissa meissä on jotain kaunista, kun osaa vain katsoa..
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉
Tsemppiä kittie. Sinulla on koira ja mies omat ystävät oikeassa elämässä..
Kauneus on kuin kesä ja sekin katoaa syksyn tullen- kokemuksella_tämä
Kauniit on monasti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia, on vaan minä minä minä minä.
kokemuksella_tämä kirjoitti:
Kauniit on monasti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia, on vaan minä minä minä minä.
Kyllä se joillakin kauniilla ja suosituilla noinkin menee..
Ilmannimii kirjoitti:
Tsemppiä kittie. Sinulla on koira ja mies omat ystävät oikeassa elämässä..
Kauneus on kuin kesä ja sekin katoaa syksyn tullenNiin on!❤ Kiitos! Kaikkea hyvää myös sinulle ilmannimi!❤
- se_on_tuleva_lekuri
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Kyllä se joillakin kauniilla ja suosituilla noinkin menee..
Toi pikkupimatsu on lääketieteen opiskelija, täällä ovat olleet asiasta vaitonaisia ettei palsta muutu vaivojen valituspalstaksi.
se_on_tuleva_lekuri kirjoitti:
Toi pikkupimatsu on lääketieteen opiskelija, täällä ovat olleet asiasta vaitonaisia ettei palsta muutu vaivojen valituspalstaksi.
Tiedän että opiskelee, mutta tarviiko sinun kertoa kaikkea? Huoh..
artagnan kirjoitti:
Jutskataanko jo välil et oonks mä komee vai enkö mä oo? ;) No tsoukil mä vaan... ;)
No kuvaile vähän minkä näköinen olet?😃
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
No kuvaile vähän minkä näköinen olet?😃
No en mä kehtaa... Hiukset on ruskeet ja silmät siniset et riittikö? ;)
artagnan kirjoitti:
No en mä kehtaa... Hiukset on ruskeet ja silmät siniset et riittikö? ;)
No riittää, ja tuohan kuulostaa ihan komealta.😉 No, minä olen 170 cm pitkä, vaaleat hiukset ja harmaat silmät löytyy silmälasien takaa.
Mikä uusi versio???
- EläintenYstävä
Se versio mikä kertoo tekojärvestä, hah hah haaa!!!...
Ilmannimii kirjoitti:
Hänellä on tylsää.. Ei taida tekojärvestä tulla mitään.
Hullu se on..
Nyt mä vasta hoksasin..;)) Tuo uus sp-versio on siis tuo v****a ja tonttu ei tiiä mikä sana tuohon aukeaa..;)) Annanko vinkkiä? ;))
No tota ei kyl kandee minnekään tärkeeseen käyttää, jos sä tota Suomi24ää meinaat...
- kokeiltu_on
Muijien pyörittämiseen sovelias,lemput hoituu näppärästi vetoamalla toiminta häiriöön.Posti lakkaa 'toimimasta' kun muija on nähty:D
- Kateeksikäy
kokeiltu_on kirjoitti:
Muijien pyörittämiseen sovelias,lemput hoituu näppärästi vetoamalla toiminta häiriöön.Posti lakkaa 'toimimasta' kun muija on nähty:D
Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.
Kateeksikäy kirjoitti:
Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.
Mitä jos hankkisit ihan oman elämän?
- näin_se_vaan_on
Kateeksikäy kirjoitti:
Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.
Viisainta onkin olla tuollaisen joka miehen päiväunelman kanssa varuillaan. Joku nappaa saaliin kun liikaa jää nautiskelemaan onnestaan.
- makeampi_paikka
Mitäpä sähköpostista jos muu paikka aukenee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
