Taas on nörtit olleet työmaalla... Sähköpostin uusi versio ei vaan aukene, ainakaan mulle:(
Mitä v....a, tonttu alkaa kohta hihkua:(
37
427
Vastaukset
Itse en ole sähköpostia täällä edes käyttänyt..
- Kaikkien_tiedossa
Alfauros käy kuumana turkoosipimuun. Yhteydet poikki.
- silmää_hivelevä_näky
Kaikkien_tiedossa kirjoitti:
Alfauros käy kuumana turkoosipimuun. Yhteydet poikki.
Sitä neitokaista tehdessä on ollut hemmetin täydelliset muotit.
silmää_hivelevä_näky kirjoitti:
Muotti ku muotti..Kunhan löytyy kädet, jalat ja kaikki muu, niin täydellistä on. Ja vaikka jotain puuttuisikin, niin vanhemmille se on aina täydellinen.
silmää_hivelevä_näky kirjoitti:
Huoh.. Taas tätä.. Ulkokuori ei ole se tärkein ja piste!
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Huoh.. Taas tätä.. Ulkokuori ei ole se tärkein ja piste!
No mulle on toisaalta sama miten kehutaan mitäkin, mut ku tuo sama juttu on ollu jo niin monta kertaa...Ei ny varmaan pitäis puuttua mihinkään. Kunhan tylsistyneenä tuohonki heitin..
tinttu-liina kirjoitti:
No mulle on toisaalta sama miten kehutaan mitäkin, mut ku tuo sama juttu on ollu jo niin monta kertaa...Ei ny varmaan pitäis puuttua mihinkään. Kunhan tylsistyneenä tuohonki heitin..
No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉
No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉
No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)
No nyt meitsikin sanoo jo että mitä v****a! Hittolainen kun vastaukset lentää minne sattuu.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
No nyt meitsikin sanoo jo että mitä v****a! Hittolainen kun vastaukset lentää minne sattuu.. :-O
Kellonajatkin näkyvät olevan päin persettä.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
Jatkoa vielä että Lananenkin on upeasäärinen blondi.. ;-)
No hah..ja tietty tarkotat sitä untas..;))
butch-cassidy kirjoitti:
Kiitos!❤ Kaikissa meissä on jotain kaunista, kun osaa vain katsoa..
Tsemppiä kittie. Sinulla on koira ja mies omat ystävät oikeassa elämässä..
Kauneus on kuin kesä ja sekin katoaa syksyn tullen- kokemuksella_tämä
Kauniit on monasti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia, on vaan minä minä minä minä.
kokemuksella_tämä kirjoitti:
Kauniit on monasti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia, on vaan minä minä minä minä.
Kyllä se joillakin kauniilla ja suosituilla noinkin menee..
Ilmannimii kirjoitti:
Tsemppiä kittie. Sinulla on koira ja mies omat ystävät oikeassa elämässä..
Kauneus on kuin kesä ja sekin katoaa syksyn tullenNiin on!❤ Kiitos! Kaikkea hyvää myös sinulle ilmannimi!❤
- se_on_tuleva_lekuri
Kyllä se joillakin kauniilla ja suosituilla noinkin menee..
Toi pikkupimatsu on lääketieteen opiskelija, täällä ovat olleet asiasta vaitonaisia ettei palsta muutu vaivojen valituspalstaksi.
se_on_tuleva_lekuri kirjoitti:
Toi pikkupimatsu on lääketieteen opiskelija, täällä ovat olleet asiasta vaitonaisia ettei palsta muutu vaivojen valituspalstaksi.
Tiedän että opiskelee, mutta tarviiko sinun kertoa kaikkea? Huoh..
artagnan kirjoitti:
Jutskataanko jo välil et oonks mä komee vai enkö mä oo? ;) No tsoukil mä vaan... ;)
No kuvaile vähän minkä näköinen olet?😃
No kuvaile vähän minkä näköinen olet?😃
No en mä kehtaa... Hiukset on ruskeet ja silmät siniset et riittikö? ;)
artagnan kirjoitti:
No en mä kehtaa... Hiukset on ruskeet ja silmät siniset et riittikö? ;)
No riittää, ja tuohan kuulostaa ihan komealta.😉 No, minä olen 170 cm pitkä, vaaleat hiukset ja harmaat silmät löytyy silmälasien takaa.
Mikä uusi versio???
- EläintenYstävä
Se versio mikä kertoo tekojärvestä, hah hah haaa!!!...
Ilmannimii kirjoitti:
Hänellä on tylsää.. Ei taida tekojärvestä tulla mitään.
Hullu se on..
Nyt mä vasta hoksasin..;)) Tuo uus sp-versio on siis tuo v****a ja tonttu ei tiiä mikä sana tuohon aukeaa..;)) Annanko vinkkiä? ;))
No tota ei kyl kandee minnekään tärkeeseen käyttää, jos sä tota Suomi24ää meinaat...
- kokeiltu_on
Muijien pyörittämiseen sovelias,lemput hoituu näppärästi vetoamalla toiminta häiriöön.Posti lakkaa 'toimimasta' kun muija on nähty:D
- Kateeksikäy
kokeiltu_on kirjoitti:
Muijien pyörittämiseen sovelias,lemput hoituu näppärästi vetoamalla toiminta häiriöön.Posti lakkaa 'toimimasta' kun muija on nähty:D
Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.
Kateeksikäy kirjoitti:
Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.
Mitä jos hankkisit ihan oman elämän?
- näin_se_vaan_on
Kateeksikäy kirjoitti:
Viisainta onkin olla tuollaisen joka miehen päiväunelman kanssa varuillaan. Joku nappaa saaliin kun liikaa jää nautiskelemaan onnestaan.
- makeampi_paikka
Mitäpä sähköpostista jos muu paikka aukenee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151877Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541342Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551297- 491022
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126972Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75926- 52844
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36837Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62812- 56791