Mitä v....a, tonttu alkaa kohta hihkua:(

HerraToljanter

Taas on nörtit olleet työmaalla... Sähköpostin uusi versio ei vaan aukene, ainakaan mulle:(

37

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en ole sähköpostia täällä edes käyttänyt..

      • Kaikkien_tiedossa

        Alfauros käy kuumana turkoosipimuun. Yhteydet poikki.


      • silmää_hivelevä_näky
        Kaikkien_tiedossa kirjoitti:

        Alfauros käy kuumana turkoosipimuun. Yhteydet poikki.

        Sitä neitokaista tehdessä on ollut hemmetin täydelliset muotit.


      • silmää_hivelevä_näky kirjoitti:

        Sitä neitokaista tehdessä on ollut hemmetin täydelliset muotit.

        Muotti ku muotti..Kunhan löytyy kädet, jalat ja kaikki muu, niin täydellistä on. Ja vaikka jotain puuttuisikin, niin vanhemmille se on aina täydellinen.


      • silmää_hivelevä_näky kirjoitti:

        Sitä neitokaista tehdessä on ollut hemmetin täydelliset muotit.

        Huoh.. Taas tätä.. Ulkokuori ei ole se tärkein ja piste!


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Huoh.. Taas tätä.. Ulkokuori ei ole se tärkein ja piste!

        No mulle on toisaalta sama miten kehutaan mitäkin, mut ku tuo sama juttu on ollu jo niin monta kertaa...Ei ny varmaan pitäis puuttua mihinkään. Kunhan tylsistyneenä tuohonki heitin..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mulle on toisaalta sama miten kehutaan mitäkin, mut ku tuo sama juttu on ollu jo niin monta kertaa...Ei ny varmaan pitäis puuttua mihinkään. Kunhan tylsistyneenä tuohonki heitin..

        No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉

        No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)


      • Jatkoa vielä että Lananenkin on upeasäärinen blondi.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)

        No nyt meitsikin sanoo jo että mitä v****a! Hittolainen kun vastaukset lentää minne sattuu.. :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No nyt meitsikin sanoo jo että mitä v****a! Hittolainen kun vastaukset lentää minne sattuu.. :-O

        Kellonajatkin näkyvät olevan päin persettä.. :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jatkoa vielä että Lananenkin on upeasäärinen blondi.. ;-)

        No hah..ja tietty tarkotat sitä untas..;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)

        Kiitos!❤ Kaikissa meissä on jotain kaunista, kun osaa vain katsoa..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉

        Tsemppiä kittie. Sinulla on koira ja mies omat ystävät oikeassa elämässä..

        Kauneus on kuin kesä ja sekin katoaa syksyn tullen


      • kokemuksella_tämä

        Kauniit on monasti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia, on vaan minä minä minä minä.


      • kokemuksella_tämä kirjoitti:

        Kauniit on monasti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia, on vaan minä minä minä minä.

        Kyllä se joillakin kauniilla ja suosituilla noinkin menee..


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Tsemppiä kittie. Sinulla on koira ja mies omat ystävät oikeassa elämässä..

        Kauneus on kuin kesä ja sekin katoaa syksyn tullen

        Niin on!❤ Kiitos! Kaikkea hyvää myös sinulle ilmannimi!❤


      • se_on_tuleva_lekuri
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kyllä se joillakin kauniilla ja suosituilla noinkin menee..

        Toi pikkupimatsu on lääketieteen opiskelija, täällä ovat olleet asiasta vaitonaisia ettei palsta muutu vaivojen valituspalstaksi.


      • se_on_tuleva_lekuri kirjoitti:

        Toi pikkupimatsu on lääketieteen opiskelija, täällä ovat olleet asiasta vaitonaisia ettei palsta muutu vaivojen valituspalstaksi.

        Tiedän että opiskelee, mutta tarviiko sinun kertoa kaikkea? Huoh..


      • Jutskataanko jo välil et oonks mä komee vai enkö mä oo? ;) No tsoukil mä vaan... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Jutskataanko jo välil et oonks mä komee vai enkö mä oo? ;) No tsoukil mä vaan... ;)

        No kuvaile vähän minkä näköinen olet?😃


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No kuvaile vähän minkä näköinen olet?😃

        No en mä kehtaa... Hiukset on ruskeet ja silmät siniset et riittikö? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä kehtaa... Hiukset on ruskeet ja silmät siniset et riittikö? ;)

        No riittää, ja tuohan kuulostaa ihan komealta.😉 No, minä olen 170 cm pitkä, vaaleat hiukset ja harmaat silmät löytyy silmälasien takaa.


    • Mikä uusi versio???

    • EläintenYstävä

      Se versio mikä kertoo tekojärvestä, hah hah haaa!!!...

      • Miksi vaihdat nimimerkkiä? Kun on selvästi sama henkilö kyseessä. Mene hoitoon!


      • Hänellä on tylsää.. Ei taida tekojärvestä tulla mitään.


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Hänellä on tylsää.. Ei taida tekojärvestä tulla mitään.

        Hullu se on..


    • tinttu-liina

      Nyt mä vasta hoksasin..;)) Tuo uus sp-versio on siis tuo v****a ja tonttu ei tiiä mikä sana tuohon aukeaa..;)) Annanko vinkkiä? ;))

      • No on kyl hiton magee rämpsy joulukorttiin ;) Olisko se sit 'vaaria'?


    • No tota ei kyl kandee minnekään tärkeeseen käyttää, jos sä tota Suomi24ää meinaat...

      • Samaa mieltä..


      • kokeiltu_on

        Muijien pyörittämiseen sovelias,lemput hoituu näppärästi vetoamalla toiminta häiriöön.Posti lakkaa 'toimimasta' kun muija on nähty:D


      • Kateeksikäy
        kokeiltu_on kirjoitti:

        Muijien pyörittämiseen sovelias,lemput hoituu näppärästi vetoamalla toiminta häiriöön.Posti lakkaa 'toimimasta' kun muija on nähty:D

        Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.


      • Kateeksikäy kirjoitti:

        Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.

        Mitä jos hankkisit ihan oman elämän?


      • näin_se_vaan_on
        Kateeksikäy kirjoitti:

        Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.

        Viisainta onkin olla tuollaisen joka miehen päiväunelman kanssa varuillaan. Joku nappaa saaliin kun liikaa jää nautiskelemaan onnestaan.


    • makeampi_paikka

      Mitäpä sähköpostista jos muu paikka aukenee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe