Mitä v....a, tonttu alkaa kohta hihkua:(

Taas on nörtit olleet työmaalla... Sähköpostin uusi versio ei vaan aukene, ainakaan mulle:(

37

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en ole sähköpostia täällä edes käyttänyt..

• Kaikkien_tiedossa

Alfauros käy kuumana turkoosipimuun. Yhteydet poikki.

• silmää_hivelevä_näky
        Kaikkien_tiedossa kirjoitti:

Alfauros käy kuumana turkoosipimuun. Yhteydet poikki.

Sitä neitokaista tehdessä on ollut hemmetin täydelliset muotit.

• silmää_hivelevä_näky kirjoitti:

Muotti ku muotti..Kunhan löytyy kädet, jalat ja kaikki muu, niin täydellistä on. Ja vaikka jotain puuttuisikin, niin vanhemmille se on aina täydellinen.

• silmää_hivelevä_näky kirjoitti:

Huoh.. Taas tätä.. Ulkokuori ei ole se tärkein ja piste!

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Huoh.. Taas tätä.. Ulkokuori ei ole se tärkein ja piste!

No mulle on toisaalta sama miten kehutaan mitäkin, mut ku tuo sama juttu on ollu jo niin monta kertaa...Ei ny varmaan pitäis puuttua mihinkään. Kunhan tylsistyneenä tuohonki heitin..

• tinttu-liina kirjoitti:

No mulle on toisaalta sama miten kehutaan mitäkin, mut ku tuo sama juttu on ollu jo niin monta kertaa...Ei ny varmaan pitäis puuttua mihinkään. Kunhan tylsistyneenä tuohonki heitin..

No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉

No ärsyttää vaan lapsellisuus ja sama kuolailu.. Mutta ei sinä ja minäkään hullumpia naisia olla, nuo klopit ei vaan sitä tajua.😉

No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)

• Jatkoa vielä että Lananenkin on upeasäärinen blondi.. ;-)

• butch-cassidy kirjoitti:

No meitsi ei voisi tähän enempää yhtyä. Chihusellakin kun on kauniimpaakin kauniimmat silmät luonteesta nyt puhumattakaan.. :-)

No nyt meitsikin sanoo jo että mitä v****a! Hittolainen kun vastaukset lentää minne sattuu.. :-O

No nyt meitsikin sanoo jo että mitä v****a! Hittolainen kun vastaukset lentää minne sattuu.. :-O

Kellonajatkin näkyvät olevan päin persettä.. :-O

Jatkoa vielä että Lananenkin on upeasäärinen blondi.. ;-)

No hah..ja tietty tarkotat sitä untas..;))

Kiitos!❤ Kaikissa meissä on jotain kaunista, kun osaa vain katsoa..

Tsemppiä kittie. Sinulla on koira ja mies omat ystävät oikeassa elämässä..

Kauneus on kuin kesä ja sekin katoaa syksyn tullen

• kokemuksella_tämä

Kauniit on monasti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia, on vaan minä minä minä minä.

• kokemuksella_tämä kirjoitti:

Kauniit on monasti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia, on vaan minä minä minä minä.

Kyllä se joillakin kauniilla ja suosituilla noinkin menee..

• Ilmannimii kirjoitti:

Tsemppiä kittie. Sinulla on koira ja mies omat ystävät oikeassa elämässä..

Kauneus on kuin kesä ja sekin katoaa syksyn tullen

Niin on!❤ Kiitos! Kaikkea hyvää myös sinulle ilmannimi!❤

• se_on_tuleva_lekuri
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Kyllä se joillakin kauniilla ja suosituilla noinkin menee..

Toi pikkupimatsu on lääketieteen opiskelija, täällä ovat olleet asiasta vaitonaisia ettei palsta muutu vaivojen valituspalstaksi.

• se_on_tuleva_lekuri kirjoitti:

Toi pikkupimatsu on lääketieteen opiskelija, täällä ovat olleet asiasta vaitonaisia ettei palsta muutu vaivojen valituspalstaksi.

Tiedän että opiskelee, mutta tarviiko sinun kertoa kaikkea? Huoh..

• Jutskataanko jo välil et oonks mä komee vai enkö mä oo? ;) No tsoukil mä vaan... ;)

• artagnan kirjoitti:

Jutskataanko jo välil et oonks mä komee vai enkö mä oo? ;) No tsoukil mä vaan... ;)

No kuvaile vähän minkä näköinen olet?😃

No kuvaile vähän minkä näköinen olet?😃

No en mä kehtaa... Hiukset on ruskeet ja silmät siniset et riittikö? ;)

• artagnan kirjoitti:

No en mä kehtaa... Hiukset on ruskeet ja silmät siniset et riittikö? ;)

No riittää, ja tuohan kuulostaa ihan komealta.😉 No, minä olen 170 cm pitkä, vaaleat hiukset ja harmaat silmät löytyy silmälasien takaa.

• Mikä uusi versio???

• EläintenYstävä

Se versio mikä kertoo tekojärvestä, hah hah haaa!!!...

• Miksi vaihdat nimimerkkiä? Kun on selvästi sama henkilö kyseessä. Mene hoitoon!

• Hänellä on tylsää.. Ei taida tekojärvestä tulla mitään.

• Ilmannimii kirjoitti:

Hänellä on tylsää.. Ei taida tekojärvestä tulla mitään.

Hullu se on..

• Nyt mä vasta hoksasin..;)) Tuo uus sp-versio on siis tuo v****a ja tonttu ei tiiä mikä sana tuohon aukeaa..;)) Annanko vinkkiä? ;))

• No on kyl hiton magee rämpsy joulukorttiin ;) Olisko se sit 'vaaria'?

• No tota ei kyl kandee minnekään tärkeeseen käyttää, jos sä tota Suomi24ää meinaat...

• Samaa mieltä..

• kokeiltu_on

Muijien pyörittämiseen sovelias,lemput hoituu näppärästi vetoamalla toiminta häiriöön.Posti lakkaa 'toimimasta' kun muija on nähty:D

• Kateeksikäy
        kokeiltu_on kirjoitti:

Muijien pyörittämiseen sovelias,lemput hoituu näppärästi vetoamalla toiminta häiriöön.Posti lakkaa 'toimimasta' kun muija on nähty:D

Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.

• Kateeksikäy kirjoitti:

Alfauros tuskin lemppuja oli kaunottarelle antamassa. Ilmoitti ettei yhteyttä ole.

Mitä jos hankkisit ihan oman elämän?

• näin_se_vaan_on
        Kateeksikäy kirjoitti:

Viisainta onkin olla tuollaisen joka miehen päiväunelman kanssa varuillaan. Joku nappaa saaliin kun liikaa jää nautiskelemaan onnestaan.

• makeampi_paikka

Mitäpä sähköpostista jos muu paikka aukenee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      115
      1877
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1342
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1297
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1022
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      972
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      926
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      844
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      837
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      812
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      791
    Aihe