Vuosia ollut sama posti samoine salasanoineen.
Nyt ei vaan aukea!
Miksi?
Miksi ei aukea
5
401
Vastaukset
- linuxuser
tarkoittanetko sitä suomi24 sähköpostia vaiko jotain muuta niistä tuhansista?
Juuri äsken kokeilin ja suomi24 avautui ihan hyvin.
linux opera... - h3o4
Ylläpito on muuttanut salasanat nykyaikaisemmiksi. Ota yhteyttä yp:oon
- Päällikkö10
Juu ihan paska ei aukea sähköposti
- Voihan_vitsi
Voisko tähän saada jotain kommenttia ylläpidolta. Suomi24.fi sähköpostipalvelu on jo ihan vitsi. Sama ongelma toistuu aina vaan...
- minnikkä
Minulla on myös ollut vuosia suomi24.fi sähköposti sekä kännykässä , läppärissä että tabletilla. Nyt tämän viimeisen selkkauksen jälkeen läppärissä ja tabletilla toimii , eli saan auki normaalisti samalla salasanalla kuin ennenkin. MUTTA se kännyparka. Herjaa jatkuvasti , että olen muka yrittänyt kirjautua postiin , vaikka en ole. Viimeiset tapahtumat kännyssä ovat 29.9. ja kaikki on jämähtänyt siihen. ONNEKSI en ole nyt ulkomailla , nimittäin juuri tämä suomi24.fi on ollut minulla tärkein yhteydenotto - osoite silloin , kun en ole maassa. Kaikki virallinen posti on tähän asti tullut suomi24.fi :n kautta. Läppäristä ja tabletilta näen , että toimintaa on ollut , kännyn kanssa koko posti ei näköjään keskustele ollenkaan.
Olen lähettänyt ylläpitoon kaksi palautetta toimenpidepyyntöineen - ei vastausta. Nyt mulla odottaa uusi känny , jonne voisin siirtää tiedot - vaan en halua siirtää sinne toimimatonta sähköpostia ollenkaan - vaihtoon taitaa mennä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191