joku???

LiTtLe AnGeL (the epätoivonen

mä haluun kasvaa!!!!!!!
siis mä oon vaa 166.5 eli liian lyhyt ja no joo nyt ku kerron, et oon 12 ni kaikki sanoo et oon hyvän pitunen ja pälä pälä.. mun sisko on 14 ja se on 176.5 eli 10cm pitempi.. ei kai mun kasvu oo tähän tyssänny..oon kasvannu vuodes vaa2.5 cm.. must on ennustettu 170cm, mutniin oli mun siskostkii ja must tää alkaa näyttää silt et en enää kasva....mä yhes vaihees laihutin ja sillee ei kai kasvu siit voi loppuu.. mut en mä laihuttan ku jotaa alle 5kg... kertokaa

7

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huke

      Pituuskasvuun ei voi vaikuttaa omin konstein.
      Kasvat niin pitkäksi kuin geenisi määräävät.
      Sinun on pakko tyytyä pituuteesi tai lyhyyteesi
      et voi siihen vaikuttaa.Lääkäreillä on aineita
      joilla pituuskasvuasi voisi kiihdyttää,mutta et saa niitä,koska pituutesi on ikääsi nähden täysin
      normaali.

    • Angelboy

      Suomalaisten naisten keskipituus on 165,3 cm, eli olet keskimääräistä pitempi. Enemmistö Suomen ja oikeastaan koko maailman (useimmissa maailman maissa ihmiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin Suomessa) naisista on sinua lyhyempiä.

    • mini tyttö

      Toiset valittaa "yli pituudesta" ja toiset siitä vaikka ovat sopivia että pitää olla vielä muutama kymmen sentti lisää... Olet vasta 12 ja kasvat vielä reilusti... ja itse olin sinua 12 vuotiaana aika reippaasti lyhyempi ja niin olen vieläkin vaikken ole kolmeen vuoteen kasvanutkaan yhtään pituuttan on tippunut vain sentti tietystä jutusta... mutta itse en valita vaikka olenkin vain 154 pitkä.. ja vaikka painankin melkein 50.. Mutta painossani ei taida ainakaan sitä turhaa paljoa olla kerta huolehdin kunnostani kerta liikun joka päivä.. yhtenäpäivänä kevyemmin..
      Pitääkö kaikkien niitä mallityttöjä olla? 175/50??
      ÄSh... anteeksi nyt vain mutta taisin polttaa päreeni... Mene lääkärille valittamaan ja pyytelemään kasvuhormoneja.. mutta voin sanoa ettet niitä saa.. olet sen verran pitkä.. itse sain mutta ei sekään antanyt kuin 5 senttiä lisäpituutta.. ja mitä turhaan itseään piikittelemään!

    • pätkis84

      mä oon vaan joku 159cm..et revi siitä.enempää en kasva!mut hei, jos oisit joku 180cm ni oikso kivaa?sillon ois vaikeempi löytää jätkii!munki jätkä on joku 178cm piktä ja just sopivan kokonen mulle ku ite oon tän pitunen.sellanen pään mitta eroo.oikso kivaa kattoo miehjii alaspäin?oisit vaan tyytyväinen, toi sun pituus on oikeestaan just hyvä pituus, oli ikää vaikka 40vuotta!

    • rapulaps

      Mä sain vasta 16 vuotiaana kunnon kasvupyrähdyksen ja venyin 175 senttiseksi juuri niinkun oli ennestettukkin. Jokainen ihminen on yksilöllinen. Kyllä uskon, että kasvat vielä siskosi pituiseksi, jos teillä on samat pitkät vanhemmat..

    • y-lös

      nosto

      • 5856

        Miksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe