Sosionomiksi hakeneet ja aiemmin päässeet!

RiittaY76

Hei!

Hain itse Tampereelle monimuotoon. Olisi kiva kuulla minne muut sosionomiksi haluavat ovat hakeneet ;)

Entä jo opiskelemassa olevat monimuoto sosionomit. Minkälaista koulu on? Olisi mielenkiintoista kuulla :)

21

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammikuussaalkaisi

      Myöskin Tampereelle hain sekä samaan koulutukseen kuin sinäkin! :)

    • RiittaY76

      Miten meni esivalinta? Itselläni ihan ok, ei parhaiten, mutta ei ehkä huonosti. Keskitasoisesti :D äikkä oli vaikein..

    • HaAnne

      Hei, Tampereelle kanssa hain sosionomikoulutukseen monimuotona. Englanti meni penkin alle kokeessa, muuten omasta mielestä kohtalaisesti. Saa nähä miten käy

    • RiittaY76

      Hei, mitä pisteitä saitte?? Minä 53.'

    • neititoiveikas

      Itselle tuli 39,7

      • VoiVoi_

        35,3 pistettä. Harmitus...


      • HaAnne

        40,4


      • Norde3

        65,5. Pänttäsin kyllä nyt syksyllä paljon. Keväällä ei tärpännyt mihinkään, tosi tyytyväinen oon. Treelle myös sosionomiksi hakenut.


    • leidilaik

      50,3

    • NIIIIIIA

      55,6 . Ensikertalaisena oon ihan tyytyväinen tulokseen vaikka ei kutsua tulisi. Ja tosiaan Tamkiin hain myös sosionomiks.

    • Äähhh

      Mä sain vaan 43,6.. meni huonommin ku keväällä, mut uskoisin että tolla pääsis pääsykokeisii. Hain seamkkiin.

    • miehalluunsossutädiks

      xamkkiin mikkeliin hain ja pisteita 69.6 :) Ei tässä muu pelota ku se, että niillä on se ensikertalaiskiintiö ja aiemman paikan vastaanottaneita otetaa vaa 8 :O Eli pakko pärjätä sit pääsykokeis kans hyvi :DD

    • Oioieilä

      Minä sain 41,3 pistettä ja tamkiin hain. Torstaina sitten näkee tuleeko kutsu...

    • Nevaknow

      Mä sain 48.9 pistettä. Ei kyl heittämäl mee sisään noil. Varsinkaa sosionomin monimuotoon 😂

      • TyttiK

        Onko sosionomin monimuotoon sitten vaikeampi päästä kuin päiväpuolelle?


    • Briinu

      Minne ootte hakeneet sosionomiks? Itse hain monimuotoon Mikkeliin ja ihan ekaa kertaa ikinä.
      Pisteitä tuli vain 41.5 eli ei mitään hajua riittääkö mihinkään 🤔☺️

    • RiittaY76

      Onko tullut tamkiin kutsuja?

      • ggagaga

        Ei ainakaan vielä itselle. Laureaan ja Lahteen riittäis pisteet kyllä, tosin ei ole kutsua tullut niistäkään, mutta mulla on tuo tamk ykkösenä. Johtuiskohan siitä..


      • Sosionomiksi

        Näkeekö jostain lamkin pisterajat?


    • Thnl

      Luulis ettei ollut Tamkiin niin paljon nyt hakijoita kun pääsyvaatimuksena esim.lähihoitajan pohjakoulutus jne.

      • iudududi

        Joo niin mäkin ajattelisin, kun ei lukiopohja/muu ammatillinen käynyt. Kohtahan sen näkee, toivottavasti huomenna. Tulee muuten pitkä viikonloppu. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe