Hei!
Hain itse Tampereelle monimuotoon. Olisi kiva kuulla minne muut sosionomiksi haluavat ovat hakeneet ;)
Entä jo opiskelemassa olevat monimuoto sosionomit. Minkälaista koulu on? Olisi mielenkiintoista kuulla :)
Sosionomiksi hakeneet ja aiemmin päässeet!
21
776
Vastaukset
- Tammikuussaalkaisi
Myöskin Tampereelle hain sekä samaan koulutukseen kuin sinäkin! :)
- RiittaY76
Miten meni esivalinta? Itselläni ihan ok, ei parhaiten, mutta ei ehkä huonosti. Keskitasoisesti :D äikkä oli vaikein..
- HaAnne
Hei, Tampereelle kanssa hain sosionomikoulutukseen monimuotona. Englanti meni penkin alle kokeessa, muuten omasta mielestä kohtalaisesti. Saa nähä miten käy
- RiittaY76
Hei, mitä pisteitä saitte?? Minä 53.'
- neititoiveikas
Itselle tuli 39,7
- VoiVoi_
35,3 pistettä. Harmitus...
- HaAnne
40,4
- Norde3
65,5. Pänttäsin kyllä nyt syksyllä paljon. Keväällä ei tärpännyt mihinkään, tosi tyytyväinen oon. Treelle myös sosionomiksi hakenut.
- leidilaik
50,3
- NIIIIIIA
55,6 . Ensikertalaisena oon ihan tyytyväinen tulokseen vaikka ei kutsua tulisi. Ja tosiaan Tamkiin hain myös sosionomiks.
- Äähhh
Mä sain vaan 43,6.. meni huonommin ku keväällä, mut uskoisin että tolla pääsis pääsykokeisii. Hain seamkkiin.
- miehalluunsossutädiks
xamkkiin mikkeliin hain ja pisteita 69.6 :) Ei tässä muu pelota ku se, että niillä on se ensikertalaiskiintiö ja aiemman paikan vastaanottaneita otetaa vaa 8 :O Eli pakko pärjätä sit pääsykokeis kans hyvi :DD
- Oioieilä
Minä sain 41,3 pistettä ja tamkiin hain. Torstaina sitten näkee tuleeko kutsu...
- Nevaknow
Mä sain 48.9 pistettä. Ei kyl heittämäl mee sisään noil. Varsinkaa sosionomin monimuotoon 😂
- TyttiK
Onko sosionomin monimuotoon sitten vaikeampi päästä kuin päiväpuolelle?
- Briinu
Minne ootte hakeneet sosionomiks? Itse hain monimuotoon Mikkeliin ja ihan ekaa kertaa ikinä.
Pisteitä tuli vain 41.5 eli ei mitään hajua riittääkö mihinkään 🤔☺️ - RiittaY76
Onko tullut tamkiin kutsuja?
- ggagaga
Ei ainakaan vielä itselle. Laureaan ja Lahteen riittäis pisteet kyllä, tosin ei ole kutsua tullut niistäkään, mutta mulla on tuo tamk ykkösenä. Johtuiskohan siitä..
- Sosionomiksi
Näkeekö jostain lamkin pisterajat?
- Thnl
Luulis ettei ollut Tamkiin niin paljon nyt hakijoita kun pääsyvaatimuksena esim.lähihoitajan pohjakoulutus jne.
- iudududi
Joo niin mäkin ajattelisin, kun ei lukiopohja/muu ammatillinen käynyt. Kohtahan sen näkee, toivottavasti huomenna. Tulee muuten pitkä viikonloppu. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048