Olen katsellut tässä sen verran pitkään tätä Kiinailmiötä koskien juurikin puhelimien valmistusta Kiinassa, että päätin antaa koemielessä periksi. Tilasin BluBoo S1 netistä. Palataan asiaan kun luuri saapuu.
Kiinailmiö
4
273
Vastaukset
- PPAP22
No niin, tulin,näin ja lunastin. Hinnaksi muodostui 174 euroa veroineen. Käytössä ollut nyt 2 viikkoa. Kokemukseni on pääasiassa myönteinen. Kaikki toimii hyvin omiin tarpeiseeni jne. Ainoa asia mistä en pidä laitteessa on volyymi/power nappien/säätimien herkkyys. Meinasi aluksi mennä hermot, mutta nyttemmin olen tottunut. Näyttö on Sharpin 1080p LCD IPS ja hyvä (ei mitään erikoista).Akku on kooltaan 3500 mAh/polymeeri . Kesto minun käytössä ok (mailit.sossu,uutiset, hiukka tubea,hiukka radioa, spotify). En pelaa pelejä, mutta kyllä tuolla voi pelata kaikkea, mitä play kaupasta löytyy . Piirisarja on Helio P25, 4 Gigaa RAM, 64 Gigaa ROM. Kuulokeliintäntää ei ole, mutta type C kuuloke adapteri tulee laitteen mukana.Samoin kuin TPU case ja panssarilasi. Takuut saa unohtaa,semminkin kun laitteen lähettäminen Kiinaan maitse ei liene vaihtoehto? Kaiken kaikkiaan sanoisin tämän päähänpiston olevan erittäin OK.
- eimaksavaivaa
Tämä huonoja arvosteluja saanut Xiaomi Mi Mix kopio joita Kiinassa riittää on kuin pisara kopioiden meressä. Tuolla rahalla olisi saanut jo hyvä laitteen Suomestakin.
https://www.youtube.com/watch?v=wPMRqT__iSg- PPAP22
Tubehan se onkin asiantuntijoiden mekka. Asiat pitää osata laittaa mittasuhteisiin. Saahan tuolla rahalla toki luurin täältäkin, sehän ei ollut tuon hankinnan pointti :)
Toimii tuo lelu ainakin minulla mukisematta. Toisin sanoen minä olen tyytyväinen hankintaani.
- Nokiavitonenko
Joo, asiakas itse päätää onko hän tyytyväinen ostamaansa tuotteeseen. Minulla on Lumia 735, ostin sen silloin kun sen valmistus oli lopetettu ja viimeisiä myytiin reilulla satasella. Se on todella hyvä puhelin/hinta. Käyttäisin sitä vielä vuosia, mutta sen ohjelmat eivät toimi enää häiriöttömästi tuen loputtua, joten joudun ostamaan jonkin uuden. Se on joku Android-luuri, jossa on Nougat-versio. Aloittajalle on oikea asenne, hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954