Kiinailmiö

PPAP22

Olen katsellut tässä sen verran pitkään tätä Kiinailmiötä koskien juurikin puhelimien valmistusta Kiinassa, että päätin antaa koemielessä periksi. Tilasin BluBoo S1 netistä. Palataan asiaan kun luuri saapuu.

4

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPAP22

No niin, tulin,näin ja lunastin. Hinnaksi muodostui 174 euroa veroineen. Käytössä ollut nyt 2 viikkoa. Kokemukseni on pääasiassa myönteinen. Kaikki toimii hyvin omiin tarpeiseeni jne. Ainoa asia mistä en pidä laitteessa on volyymi/power nappien/säätimien herkkyys. Meinasi aluksi mennä hermot, mutta nyttemmin olen tottunut. Näyttö on Sharpin 1080p LCD IPS ja hyvä (ei mitään erikoista).Akku on kooltaan 3500 mAh/polymeeri . Kesto minun käytössä ok (mailit.sossu,uutiset, hiukka tubea,hiukka radioa, spotify). En pelaa pelejä, mutta kyllä tuolla voi pelata kaikkea, mitä play kaupasta löytyy . Piirisarja on Helio P25, 4 Gigaa RAM, 64 Gigaa ROM. Kuulokeliintäntää ei ole, mutta type C kuuloke adapteri tulee laitteen mukana.Samoin kuin TPU case ja panssarilasi. Takuut saa unohtaa,semminkin kun laitteen lähettäminen Kiinaan maitse ei liene vaihtoehto? Kaiken kaikkiaan sanoisin tämän päähänpiston olevan erittäin OK.

• eimaksavaivaa

Tämä huonoja arvosteluja saanut Xiaomi Mi Mix kopio joita Kiinassa riittää on kuin pisara kopioiden meressä. Tuolla rahalla olisi saanut jo hyvä laitteen Suomestakin.
      https://www.youtube.com/watch?v=wPMRqT__iSg

• PPAP22

Tubehan se onkin asiantuntijoiden mekka. Asiat pitää osata laittaa mittasuhteisiin. Saahan tuolla rahalla toki luurin täältäkin, sehän ei ollut tuon hankinnan pointti :)

Toimii tuo lelu ainakin minulla mukisematta. Toisin sanoen minä olen tyytyväinen hankintaani.

• Nokiavitonenko

Joo, asiakas itse päätää onko hän tyytyväinen ostamaansa tuotteeseen. Minulla on Lumia 735, ostin sen silloin kun sen valmistus oli lopetettu ja viimeisiä myytiin reilulla satasella. Se on todella hyvä puhelin/hinta. Käyttäisin sitä vielä vuosia, mutta sen ohjelmat eivät toimi enää häiriöttömästi tuen loputtua, joten joudun ostamaan jonkin uuden. Se on joku Android-luuri, jossa on Nougat-versio. Aloittajalle on oikea asenne, hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6334
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5398
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      61
      4264
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4132
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3891
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      74
      1218
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      327
      1082
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      59
      1042
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      870
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      821
    Aihe