En varmasti matkustaa jenkkeihin, enkä suosittele muillekaan ennen kuin Trump on heitetty pihalle Whitehousesta.
No siihen ei mene pitkään.
Ei USAan ennen kuin Trump out!
6
209
Vastaukset
- Kyyninen_ihminen
Onhan se ikävää lähteä sosialistisesta Suomesta maahan, jossa yrittäjyys kukoistaa ja on lähes täystyöllisyys.
- fdsk
Omasta henkilökohtaisesta kauppasaarrosta ei kärsi kuin aloittaja, jos nyt oli sinne matkailemassa alunperinkään. Miten näet nykyhallinnon vaikuttavan matkailuelämykseen negatiivisesti? Ovatko nykyisen presidentin myötä Grand Canyon ja punapuut matalampia, oletatko paikallisten kuolevan Trumpin myötä häpeään ulkomaalaisten silmissä, vai etkö muuten vaan halua tukea Trump-mielisiä yrittäjiä rahallisesti? Vai pelkäätkö itse profiloituvasi Trump-mieliseksi reissun myötä, samoin kuin kaikki itärajan venäjän matkailijat ovat täysiä putinisteja?
- joulukuussa_mennään_taas
Hassua miten nämä suomalaiset vihervasurisossut jaksaa käydä kierroksilla tästä Trumpista.
Sairauttahan tuo jo on, vakavaa sellaista. - flfl
Trump on paras presidentti. Kylla taalla ollaan aika tyytyvaisia hanen toimiin.
- Vielä3kk
Onhan se aika hullu, mutta ei sitä täällä huomaa. Amerikkalaiset on muutenkin melko erikoisia, luulevat olevansa muita parempia joka asiassa, mutta suorastaan huvittaa heidän yhteiskuntansa jälkeenjääneisyys. Onneksi ei tarvitse asua täällä aina. Just sain yhdestä toimistosta kalkkieeripaperille kirjoitetun kuitin. Koskas meillä Suomessa hylättiin ne, joskus 25-30 vuotta sitten. Ja laskut maksetaan lähettämällä sekki kirjekuoressa tai käydään paikanpäällä maksamassa.
- ekkeröö
Aloittajan Tallinnan arkipäiväristeilyt paska housussa ja 6 promillea päällä ei paljoa Trumpia hetkauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1616180Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv872779Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 491005
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75883