Eli kyseessä olisi tekstipohjaiseen pelaamiseen liittyvää hakua.
Olen pelannut fantasiaa, nykyaikaa, keskiaikaa, realismia, eläimillä, anthroilla, K-18. Siis laidasta laitaan.
Ohjaksissa ollut niin miehiä, kuin naisiakin. Useampaakin on tullut ohjattua.
Olen 30-vuotias ja akkapuolinen. Rakastan roolipelaamista ja tykkään tehdään netissä löytyvillä dress up tai avatar makereilla, pelihahmoja, myös netin valokuvia käyttänyt hahmoissa.
Sinulla ei tarvitse olla kokemusta pelaamista, vaikka itse olen sen 10 vuotta pelannut. Ja jos peliviestiin tulee enemmän kuin kaksi lausetta, niin se on OK minulle. Voit olla akka- tai ukkopuolinen, minua se ei haittaa. Mutta jos onnistuu K18-pelit, niin toivon, että ikää myös löytyy. En nimittäin halua rankempien pelien kautta aiheuttaa kenellekään 9-vuotiaalle traumoja.
Aktiivisuudesta voidaan sopia erikseen, sillä itselläni on aika ajoittain aktiivisuustaukoa, oman terveyden vuoksi.
Pelejä olis tarkotus pelata joko Skypessä tai fb:ssä.
Jos sinua siis kiinnostaa pelailla laidasta laitaan kaikenlaisia pelejä, raakalaisuuksista lässyihin räkkäysdräämään, niin laita skypeen viestiä aikkunokkea, tai sitten tämän s24 postiin.
nimimerkki[miukumauku]suomi24.fi
Ropekamuja haussa
superextralarge
2
137
Vastaukset
Voi vitsi. Huomasin että on kirjotusvirhe. Mun skype on siis aikkunokkela.
- Fairytella
Yv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004